Missä tämä Mehtäbaari sijaitsee?

Suomussalmelaiset

urokset ovat jo kolmisen vuotta omassa ketjussaan vonganneet naisseuraa sieltä. Tiedä, onko onnistanut. Muut ketjut tällä palstalla eivät ole kiinnostaneet ketään.

Itse en muista Taivalkoskelta muuta baaria kuin sen, joka oli jossakin siinä keskustan tuntumassa joen saaressa. Sen nimen olen uhohtanut. Siitä on varmaan jo puoli vuosisataa kun se siellä oli.

Nyt kun olen ehtinyt aikuisten kirjoihin, voisin poiketa siellä Mehtäbaarissa, jos joku vain kertoo, mistä semmoisen voi löytää.

16

2444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapiskalaine

      Taivalkoskelta 30km Puolangan suuntaan tai Suomussalmelta 60-70km Taivalkoskelle päin Vääkiön kautta.

    • mönneri

      Metsäkylän horsmassa, lähellä suomussalmen rajaa.

      • putkimieskyliltä

        Ei se missään Horsmassa oo, se on Korvuonjoen länsipuolella, siinä vittumaesessa mutkassa ulukokurvissa Taivalkoski - Näljänkä - Puolanka tien pielessä Taivalkosken kirkolta n. 30 km Puolangalle päen.


    • karaookke

      Tarkasti sanottuna 31km500m Taivalkosken kirkolta Puolangalle päen. Punanen rakennus tien laijassa. Kylä löytyy.

      • joopajoo11

        vaan miten on löytyykö sieltä niitä halukkaita naaraita.


      • Ne_taitavat
        joopajoo11 kirjoitti:

        vaan miten on löytyykö sieltä niitä halukkaita naaraita.

        OLLA VÄHÄN VANHOJA JA JO ELTAANTUNEITA METSÄLÄISIÄ.

        Mutta tuo aloituksessa mainittu baari taisi olla Koskibaari.


      • 60-luvulla
        Ne_taitavat kirjoitti:

        OLLA VÄHÄN VANHOJA JA JO ELTAANTUNEITA METSÄLÄISIÄ.

        Mutta tuo aloituksessa mainittu baari taisi olla Koskibaari.

        Käväisin pitkästä aikaa ohikulkiessani Mehtäpaarissa ja siellä oli vaan nuori tyttö kauppiaan lisäksi, eltaantuneita ei näkyny.
        Koskibaarissa oltiin monet kerrat ennekuin lestat saivat sen suljettua.


    • rääväsuu

      Kyl ne eltaatuneet immeiset kelpaa näille ukkomiehille paremman puuttees

      • Niin_ovathan

        ne muutenkin tottuneet kesääntyneen särjen hajuun... jokainen lienee kesän tullen haistellut puista suolasärkiastiaa, jossa edellissyksyn särjet ovat lepäilleet koko talven.


    • yhtätyhjänkanssa

      Oliskohan ollu 60-luvulla osuuskauppa samassa talossa?

      • Arbarbaari

        Onhan Supella kauppa siinä baarin yhteydessä vieläkin. Ei ole minkään kauppaketjun alainen vaan ihan itsenäinen. Pikkasen kalliit hinnat kaupassa vaan näyttää tuolla asiakkaita riittävän.


    • onkokallista

      Niin 24 kaljapäkki mitä se olikaan 53 euroa??????? voiko olla edes mahollista

    • Anonyymi

      Miksei pääse baareihin?

      Ikinä kuullutkaan koko ihmistä...

      • Anonyymi

        En kyllä tiiä tapausta. Kerrohan meille lisää?


    • Anonyymi

      Satuja sepitätte?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe