The Sims 3 Supernatural

ThenewSimmer

Eli olen pelaillut TS3 aika kauan, mutta en silti omista ihan kaikkia lisäosia. Ajattelin hankkia tuon Supernaturalin mutta en ole vielä aivan varma. Hommasin nimittäin paratiisisaaren ja kyllästyin siihen aika nopeasti sillä pelasin sen ns. "Läpi" (vaikka simssiä ei voikkaan pelata läpi) niin että olin kokeillut jo kaikkia uusia juttuja ja niin pois päin. Olisko supernatural hyvä ja laaja lisäosa? Ainakin mitä olen lukenut niin kuulostaisi ihan hyvältä mutta jos joku vosi listata pelin hyviä ja huonoja puolia?

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cheval

      No... Ainut mikä just nyt tulee mieleen on se, että aina ku on täysikuu tulee tontille zombeja ja ne syö kaikki kasvit. En tykkää niistä (zombeista) kyllä muutenkaan, joten yleensä laitan kuun vaihtelut asetuksista pois päältä.

    • suwistin_

      Ite en kans yhtään tykkää niistä perkeleen zombeista ku syövät ne rehut mitä pihalla kasvaa.. No hyviä puolia.. hmm.. No mun mielestä se kaupunki on aika hyvä, eliksiirit on loistavia, tulee lisää luonteenpiirteitä (siis mitä valita sille simille, eli edelleen vaan 5), se kuunkierto systeemi on aika kiva c: ..


      Huonoja puolia.. Noh,
      -ihmissudet = perseestä
      -keijut = perseestä
      -zombit = täyttä paskaa
      -lampun henget = en oo viellä pelannu sellasella
      -no haamut on ihan kivoja c:
      -ja noidat.. noh.. kyl ne menee

      Tää nyt kyllä näyttää siltä että kuvailisin supernaturalin pelkäks roskaks, mutta kyllä se mun mielestä on hyvä, ja se on hyvä jos teette siitä itellenne kivan. Suosittelen silti ihmissusista ja keijuista yms. huolimatta c':

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe