Kylmis on ihan loppu

the_end

Mä luulen että jätkä lähtee nippusiteissä suljetulle. Poliisit antaa ovella sähköä ja kaasua.

14

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuolema_Kylmäkädelle_ry
    • Kuolema_Kylmäkädelle_ry

      Skitsofreenikko jakoi mielensä kahtia myös Tubessa. Aikaisemmin ainoastaan S24:lla jutteli itsensä kanssa.

    • Tulevaasiakas

      Hän kärsii ahdistuksesta.
      Päivät täyttyvät oluesta ja lääkkeistä. Työ parantaisi.
      Puistotyöntekijä tai kierrätyskeskuksen romu atk-laitteita lajittelemassa uuden ammatin opiskelun ohessa,,,päihdetyöntekijä.
      kokemusta olisi ja pätevä katkaisuhoidossa ja Minnesota-hoitojen vetäjänä.

      • V___________

        Ennen kuin Kylmis vajosi alas asumaan sossun kustantamassa homeluukussa, sehän oli työskennellyt muun muassa DNA:lla ja Edunvalvontayksikössä. Kaikista tullut potkut alkoholismin takia.


    • Tunkkapussi_

      Kylmis oli nuorempana kuuluisa siitä, että sitä ei mitenkään voinut tyrmätä. Toki kuulemma kovat päänsäryt jälkeenpäin, mutta itse taistelutilanteessa mitään vaikutusta. Se vain hypähteli hyökkääjän ympärillä, kunnes tyyppi väsyi ja alkoi vasta sitten itse työskentelemään tyyppiä.

      • Kylmät__kädet__

        Ei vittu kiinnosta tappelu enää pätkääkään. Ennen vanhaan saattoi vain seuraava päivä olla aika huono olo, mutta kun Santtu takoi tasaisesti nyrkeillään ympäri kehoa, niin ne maksan ja pernan kohdalle osuneet lyönnit saatana kesti viikon parantua ja painokin tippui 84:stä kilosta 76 kiloon.

        Olisin ottanut nekin osumat päähäni mielummin, vaikka kyllä päihinkin tuli. 10 vuotta sitten ne torsoon osuneet iskut eivät olisi tuntuneet yhtään missään, mutta toista nykyään.


    • 72837272727

      Levy jäänyt päälle? Eikö tuosta ole jo aikaa.....
      Ne kaljat ja lääkkeet tuhonneet jotain tärkeää.et tajua kuitenkaan enää..annetaan olla

    • Kylmät__kädet__

      Santun tapaisista litra-aivoista pidän sen takia, että kun niitä tulee Lähi-idästä, itä-euroopasta ja Venäjältä kokoajan lisää tänne loisimaan, niin ihmiset rupeavat suhtautumaan tuliaseisiin yhä myötämielisemmin.

      Santtu on tehnyt mulle jo 2014 selväksi, että ilman luotia en pääse tyypistä eroon IRL. Aina se vain tulee ovelleni, vaikka olisi monen kuukauden tauko.

      Yritän siis ajatella positiivisesti.

      • Kk__

        Se täysin tuulesta temmattu varastamis-väite sai meikäläisen hommaamaan ysimillisen. Ihmisen ei tarvitse sietää tuollaisia saasta-apinoita, joten vapauttakaa tuliaseet.


      • Rynnäkköanaali
        Kk__ kirjoitti:

        Se täysin tuulesta temmattu varastamis-väite sai meikäläisen hommaamaan ysimillisen. Ihmisen ei tarvitse sietää tuollaisia saasta-apinoita, joten vapauttakaa tuliaseet.

        Helppohan sun on sanoa, koska osaat ampua.


      • V________
        Rynnäkköanaali kirjoitti:

        Helppohan sun on sanoa, koska osaat ampua.

        Kylmis sai Tissun ylipuhuttua kontakteihin, pitämällä saarnan siitä, että me ei olla enää nuoria ja tosi kusipäiset nuoret alkoholistit yrittävät tehdä orjia itselleen.

        Missä on se Tissun konepistooli-video, jonka taustalla Kylmis on? Aijaa.com.


      • pienikallo
        V________ kirjoitti:

        Kylmis sai Tissun ylipuhuttua kontakteihin, pitämällä saarnan siitä, että me ei olla enää nuoria ja tosi kusipäiset nuoret alkoholistit yrittävät tehdä orjia itselleen.

        Missä on se Tissun konepistooli-video, jonka taustalla Kylmis on? Aijaa.com.

        Sullahan se oli, kun pistit youtubeenkin sen. Miksi menit poistamaan sen, kun ei sitä linkkiä enää löydy.


      • istuinrengastippa_
        pienikallo kirjoitti:

        Sullahan se oli, kun pistit youtubeenkin sen. Miksi menit poistamaan sen, kun ei sitä linkkiä enää löydy.

        Tässä se alkuperäinen:

        http://aijaa.com/WzItym


    • heil_hitler

      Toi noben klottaus tarttee lopettaa ja laittaa jätkä töihin vaikka kunnalle muurahaisia laskemaan jos ei muuta keksitä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe