Tarkoittaako tämä

kdjekd

Tarkoittaako tämä, että aamusta pitäisi pudota postilaatikkoon se kauan odotettu paksu kirjekuori? Itsellä paikka turun amkista.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsirputi

      Näkyyköhän kaikilla tulokset heti keskiyön jälkeen opintopolussa? Ja tosiaan, luulisi että kirje aamupäivästä tulisi, ei kait sentään aamuyöstä tai varhain aamulla? Siinä itse kukin voi jännittää miltä se mystinen paksu kirjekuori mahtaa näyttää!!! Ja raaskiiko sellaista edes avata... :3

    • odottakaa

      Voi opintopolku päivittyy pitkin päivää. Joskus keskiyöllä, mutta hyvin usein 10, 12 15 ja 16 aikaan eli koko ajan vaan katsomaan, jos pääsy on vielä epävarmaa. Ei se kirje sieltä heti tule, osa postittaa sen vasta viikon päästä tai kahden.

    • khfd

      Eikö se ollut niin että 3.7 on postituspäivä. Eli voi mennä ens viikkoon

    • Opintopoloku

      Se tulee maanantaina vasta se kirje. Jotkut oppilaitokset ovat postittaneet itse omia kirjeitään mutta opintopolkuun liittyvä kirje on perillä maanantaina.

    • hjkfdsa

      Mitenköhän, lukeeko opintopolussa ''valinta kesken'' sinne 12.8 asti jos olet varasijalla?

      • yäää

        Niinpä, osaisko joku vastata tähän?


      • 913

        Ainakin syksyllä, kun tää uusi systeemi tuli käyttöön, siellä kai luki tyyliin varasijalla ja sit se sijanumero, joka heitteli mitn sattuu johtuen kahdesta erillisestä jonosta jokaiseen opiskelupaikkaan. Tää siis mitä kuulin varasijoille sillon jääneiltä.


    • Opiskelemaan

      Jos se postitetaan perjantaina, kirje on perillä maanantaina tai tiistaina, jos laittavat kakkospostiin. Kenties keskiviikkonakin jos posti ei käy joka päivä.

    • nettipostti

      Kirje tulla tupsahti nettipostiin äsken eli sieltä löytyy, jos käyttää nettipostia. Kolmisivuinen kirje, jossa kerrotaan mihin pääsit ja mitä pisteitä mihinkin hakukohteeseen.

      • timbe9890

        Joo mulla oli tullu aamulla 7:lta Nettipostiin kopio kirjeest..


    • 3esa45

      eikun täällä lukee että OPH lähettää kirjeitä 1.7 alkaen, eli voi olla että tänään tulee jo.

    • gree

      Ainaki OAMKin fb-sivulla luki että teknisistä ongelmistä johtuen kirjeet lähtee vasta tänään postiin, joten perillä joskus alkuviikosta :)

      • nirppuli

        Hahaha, ja minä oon kaksi päivää odottanut oven takana.


    • määäääää

      Jos on netposti käytössä niin kirje tulee myös sinne :)

    • TiiiinaMaaaari

      Humakissa ainkain sanottiin, että kirjeen postitus päivä on 3.7 - ei 1.7 - niinkuin netissä sanottiin. Eli jos tänään lähtee - niin ens viikolla on perillä.

      • Maimai12345

        Paitsi jos on pistetty firman postisopimuksella aamulla Vantaan postin jakelupisteessä liikkeelle niin voi hyvin ehtiä PK-seudulla päivän postijakeluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe