kakkosillevha miks ei ykkösillekki

hämilläänOlevaKakkonen

Miten ootte kertonut suhteestanne ykkösille jos ootte päättänyt sen paljastaa?Ykkösille..haluaisitteko saada tietää,että puolisonne yhä pettää vaikka luulettekin toisin?

40

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provo

      Älä trollaa.

      • hämilläänOlevaKakkonen

        No kuule ei oo trolli


      • eimitenkääntietenkään
        hämilläänOlevaKakkonen kirjoitti:

        No kuule ei oo trolli

        Miksi pitäisi paljastaa? Lupasiko ukko sulle mitään? Ja mitä sä pettävällä miehellä ylipäätään tekisit? Harrasta vaan hänen kanssaan seksiä äläkä sotkeudu enempää heidän parisuhteeseen. Ei kuulu sulle.


      • halusintietää
        eimitenkääntietenkään kirjoitti:

        Miksi pitäisi paljastaa? Lupasiko ukko sulle mitään? Ja mitä sä pettävällä miehellä ylipäätään tekisit? Harrasta vaan hänen kanssaan seksiä äläkä sotkeudu enempää heidän parisuhteeseen. Ei kuulu sulle.

        Vaimolle kyllä kuuluu jos ukko harrastaa seksiä ulkopuolisten kanssa. Vaimon OIKEUS on tietää koska kuka haluaa elää miehen kanssa joka nai siellä ja täällä tai elää suhteessa ulkopuolisen kanssa.


      • KakkonenKuKakkonen
        halusintietää kirjoitti:

        Vaimolle kyllä kuuluu jos ukko harrastaa seksiä ulkopuolisten kanssa. Vaimon OIKEUS on tietää koska kuka haluaa elää miehen kanssa joka nai siellä ja täällä tai elää suhteessa ulkopuolisen kanssa.

        Milläs sen sit kertois niin ettei vaimo käy kimppuun?Ei kuitenkaan halua uskoa totuutta minun kertomana.


      • parempiollahiljaa
        halusintietää kirjoitti:

        Vaimolle kyllä kuuluu jos ukko harrastaa seksiä ulkopuolisten kanssa. Vaimon OIKEUS on tietää koska kuka haluaa elää miehen kanssa joka nai siellä ja täällä tai elää suhteessa ulkopuolisen kanssa.

        On oikeus tietää mutta haluaako monikaan siitä tietää? Mitä ei tiedä, sitä ei sure. Sitten on niitä, jotka tietää mutta eivät muka välitä. Kunhan vaan ukko ei jätä. Sitten on niitä, joiden maailma kaatuu jos toinen juoksee vieraissa.
        Mistä kukaan ulkopuolinen voi tietää miten vaimo asiaan suhtautuu? Parempi olla hiljaa, ottaa seksi seksinä.


      • Tasa.arvoa
        halusintietää kirjoitti:

        Vaimolle kyllä kuuluu jos ukko harrastaa seksiä ulkopuolisten kanssa. Vaimon OIKEUS on tietää koska kuka haluaa elää miehen kanssa joka nai siellä ja täällä tai elää suhteessa ulkopuolisen kanssa.

        Miten toistepäin, jos vaimo harrastaa seksiä ulkopuolisen kanssa. Kysypä sitä aviomieheltä joka itse hakee seksin kakkoselta.
        Väliäkö sillä miten toinen osapuoli ottaa totuuden vastaan. Puolisolla on AINA oikeus tietää mitä hänen kanssaan oleva ihminen puuhailee selän takana.


      • Tyhmäkysymys

        Kakkoset on aina vääriä ihmisiä kertomaan totuuksia sille kenen puolison kanssa ovat vehdanneet vaikka ne totuuksia olisivatkin. Jos minun siippa sählää vieraissa niin kuka muu vaan tulkoot kertomaan mutta ei se jonka kanssa se sählää. Eikä itsellekkään tulisi ihan ensimmäisenä mieleen mennä oman rakastajani vaimolle kertoilemaan vaikka kuinka olisi sen rakastajan kanssa hommat menneetkin ns käteen ja se rakastaja osoittautuisi minua kohtaan perin veemäiseksi. (jos siis sellainen minulla olisi tai on joskus ollutkin mutta ei nykyisessä suhteessani enään). Sehän on ihan hiton tekopyhää avautua vaimolle että ukkos muuten pettää. Mun mielestä on tyhmää odottaa että se vaimo siitä ilahtuisi tai kiittelisi tai keittäisi kahvit. Millä logiikalla voisi odottaa sen edes uskovan sitä kun kyseessä on joku sen miehen hoito tai mikä lie vaimolle tuntematon ihminen joka on maannut ensin sen miehen kanssa ja sit muka paljastaa sen miehen? Ainoa hyväksyttävä paljastus on kertoa jo heti kun se ukko vonkaa pimperoa vieraalta niin kertoa vaimolle ennenkuin antaa sitä. No sen vielä voin hyväksyä jos todellakin on niin että kakkonen ei ole tiennyt olevansa kakkonen niin silloin kertoa mutta se on sitten taitolaji vakuuttaa se vaimo siitä ettei ole tiennyt.


      • mikälogiikka
        Tyhmäkysymys kirjoitti:

        Kakkoset on aina vääriä ihmisiä kertomaan totuuksia sille kenen puolison kanssa ovat vehdanneet vaikka ne totuuksia olisivatkin. Jos minun siippa sählää vieraissa niin kuka muu vaan tulkoot kertomaan mutta ei se jonka kanssa se sählää. Eikä itsellekkään tulisi ihan ensimmäisenä mieleen mennä oman rakastajani vaimolle kertoilemaan vaikka kuinka olisi sen rakastajan kanssa hommat menneetkin ns käteen ja se rakastaja osoittautuisi minua kohtaan perin veemäiseksi. (jos siis sellainen minulla olisi tai on joskus ollutkin mutta ei nykyisessä suhteessani enään). Sehän on ihan hiton tekopyhää avautua vaimolle että ukkos muuten pettää. Mun mielestä on tyhmää odottaa että se vaimo siitä ilahtuisi tai kiittelisi tai keittäisi kahvit. Millä logiikalla voisi odottaa sen edes uskovan sitä kun kyseessä on joku sen miehen hoito tai mikä lie vaimolle tuntematon ihminen joka on maannut ensin sen miehen kanssa ja sit muka paljastaa sen miehen? Ainoa hyväksyttävä paljastus on kertoa jo heti kun se ukko vonkaa pimperoa vieraalta niin kertoa vaimolle ennenkuin antaa sitä. No sen vielä voin hyväksyä jos todellakin on niin että kakkonen ei ole tiennyt olevansa kakkonen niin silloin kertoa mutta se on sitten taitolaji vakuuttaa se vaimo siitä ettei ole tiennyt.

        Mikäs logiikka tuossa on että esim. ystäväsi tai tuttavasi sanaa uskoisit, että miehesi panee muita mutta et sen sanaa, jota se panee? Eikös hänellä kuitenkin olisi varmin tieto asiasta?


      • seksitarpeettyydyttää
        mikälogiikka kirjoitti:

        Mikäs logiikka tuossa on että esim. ystäväsi tai tuttavasi sanaa uskoisit, että miehesi panee muita mutta et sen sanaa, jota se panee? Eikös hänellä kuitenkin olisi varmin tieto asiasta?

        Sivusta kommentti: selittelyn mestareita nämä kakkoset, kuka oikeasti haluaa sellaisia kuunnella. Mielipiteet käännetään aina se mukaan, että itsestä saadaan valittava uhri, miten sellaiseen voisi luottaa. Oikeastaan jo lähtökohtaisesti säälittävä ajatus luottaa sellaisen henkilön kertomuksiin ja tarinoihin, joka oli valmis huseeraamaan torttuineen ja pullineen taustalla ja kun ei saanut, mitä halusi, kaataa luonnikkaasti vielä paskakaivonsa vaimon niskaan.


      • mämietinettä
        seksitarpeettyydyttää kirjoitti:

        Sivusta kommentti: selittelyn mestareita nämä kakkoset, kuka oikeasti haluaa sellaisia kuunnella. Mielipiteet käännetään aina se mukaan, että itsestä saadaan valittava uhri, miten sellaiseen voisi luottaa. Oikeastaan jo lähtökohtaisesti säälittävä ajatus luottaa sellaisen henkilön kertomuksiin ja tarinoihin, joka oli valmis huseeraamaan torttuineen ja pullineen taustalla ja kun ei saanut, mitä halusi, kaataa luonnikkaasti vielä paskakaivonsa vaimon niskaan.

        Mä oon monesti miettinyt, että kuinka moni vaimo kuitenkaan uskoo, että mies juoksee vieraissa, olipa kertoja kuka tahansa? Jos mies on niin paskan puhuja, että lupailee kuut taivaalta eikä kuitenkaan niin tee niin siinä tapauksessa kakkonen on juurikin se oikea hlö vaimolle kertomaan. Ja myös siinä tapauksessa, ettei kakkonen tiennyt miehen olevan varattu vaan luotti seurustelevansa vapaan miehen kanssa.


      • tyhmäkysymys
        mikälogiikka kirjoitti:

        Mikäs logiikka tuossa on että esim. ystäväsi tai tuttavasi sanaa uskoisit, että miehesi panee muita mutta et sen sanaa, jota se panee? Eikös hänellä kuitenkin olisi varmin tieto asiasta?

        Hei haloo ystävä ja tuttava on ystävä ja tuttava eli tuttuja! Joku miehen pano ei taas sitä ole ja sen motiivit voivat olla hyvin kyseenalaisia. Miksi joku miehen pano haluaisi minulle hyvää jos se kerran on jo ukkomiehen matkaan lähtenyt ja todistanut sillä jo olevansa kaikkea muuta kuin vilpitön hyväntekijä. Kuka täällä tuntemattomien sanaan lähtisi luottamaan sillä onhan selviö että joku ilkeä ihminen voi tulla koska vaan sanomaan sulle että miehes panee mua ilman todenperääkin ? Mistä mä tietäisin että sen sana on just se varmin tieto ja totta hitossa ensimmäisenä tulisi miettineeksi että mitkä on tuon paljastuksen motiivit koska pannessaan sen miehen kanssa ei ole minua paljon miettinyt? Kas nyt miettii kun päätti kärtsätä miehen? Jaaa miksi????


      • Kylläkyl
        mämietinettä kirjoitti:

        Mä oon monesti miettinyt, että kuinka moni vaimo kuitenkaan uskoo, että mies juoksee vieraissa, olipa kertoja kuka tahansa? Jos mies on niin paskan puhuja, että lupailee kuut taivaalta eikä kuitenkaan niin tee niin siinä tapauksessa kakkonen on juurikin se oikea hlö vaimolle kertomaan. Ja myös siinä tapauksessa, ettei kakkonen tiennyt miehen olevan varattu vaan luotti seurustelevansa vapaan miehen kanssa.

        Juu silloin on kakkonen yhtä petetty kuin vaimo ja sen voi koittaa kertoa. KUitenkin mitä kenellekkään kuuluu se mitä kukakin uskoo jos itse elää oman arvojensa mukaisesti? Se riittää. Jos joku uskoo pettävää miestään se uskova ei kuitenkaan satuta ketään muuta kuin itseään sillä luottamisellaan. Luottaminen ei koskaan ole väärin vaan pettäminen. Luottaminen on ihailtavaa ja tietenkin surullista kun joku ei ole sen arvoinen. Se on ikävää että sinisilmäisyyttä halveksitaan sillä on tosiasia kuitenlkin että niin tyhmää kuin se voi ollakkin se ei satuta muita.


      • eräsex
        tyhmäkysymys kirjoitti:

        Hei haloo ystävä ja tuttava on ystävä ja tuttava eli tuttuja! Joku miehen pano ei taas sitä ole ja sen motiivit voivat olla hyvin kyseenalaisia. Miksi joku miehen pano haluaisi minulle hyvää jos se kerran on jo ukkomiehen matkaan lähtenyt ja todistanut sillä jo olevansa kaikkea muuta kuin vilpitön hyväntekijä. Kuka täällä tuntemattomien sanaan lähtisi luottamaan sillä onhan selviö että joku ilkeä ihminen voi tulla koska vaan sanomaan sulle että miehes panee mua ilman todenperääkin ? Mistä mä tietäisin että sen sana on just se varmin tieto ja totta hitossa ensimmäisenä tulisi miettineeksi että mitkä on tuon paljastuksen motiivit koska pannessaan sen miehen kanssa ei ole minua paljon miettinyt? Kas nyt miettii kun päätti kärtsätä miehen? Jaaa miksi????

        Kun kakkonen tunnustaa vaimolle olevansa osallinen tämän pettämisessä niin tottahan toki mies haukkuu kakkosen hulluksi ja saa vaimon ajattelemaan ja toimimaan haluamallaan tavalla.


      • eräsex
        eräsex kirjoitti:

        Kun kakkonen tunnustaa vaimolle olevansa osallinen tämän pettämisessä niin tottahan toki mies haukkuu kakkosen hulluksi ja saa vaimon ajattelemaan ja toimimaan haluamallaan tavalla.

        Unohtui. Eihän vaimo tosiaankaan tiedä kumpi valehtelee ja koska luulee tuntevansa puolisonsa niin uskoo tätä.


      • tuoonniintotta
        eräsex kirjoitti:

        Unohtui. Eihän vaimo tosiaankaan tiedä kumpi valehtelee ja koska luulee tuntevansa puolisonsa niin uskoo tätä.

        Tuo on niin totta. Kuka sitä haluaisi uskoa, että se pahin petturi on se joka vieressä makaa. Jos mies käy kakkostaan hulluksi haukkumaan, niin mitä se kertoo miehestä? Mies joka haukkuu ketään naista on mun mielestäni yököttävä. Pakkohan siinä toisessa on jotain hyvääkin olla, ei kai kukaan vastenmielistä ihmistä pane? Tietenkin mies haukkuu sen toisen pelastaakseen oman nahkansa. Mutta oikeastiko petetty sen uskoo?
        Miksi on helpompaa kuulla miehen pettävän jonkun ystävän tai tutun suusta kuin sen kakkosen? Jos kakkosen motiivina on saada vaimolle paha mieli, niin onko ystävien tai tuttujen motiivi eri? Ihanko he vilpittömästi haluavat vaimolle vaan hyvää kertomalla mitä mies puuhaa? Ystävyydestä?


      • uhka
        tuoonniintotta kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Kuka sitä haluaisi uskoa, että se pahin petturi on se joka vieressä makaa. Jos mies käy kakkostaan hulluksi haukkumaan, niin mitä se kertoo miehestä? Mies joka haukkuu ketään naista on mun mielestäni yököttävä. Pakkohan siinä toisessa on jotain hyvääkin olla, ei kai kukaan vastenmielistä ihmistä pane? Tietenkin mies haukkuu sen toisen pelastaakseen oman nahkansa. Mutta oikeastiko petetty sen uskoo?
        Miksi on helpompaa kuulla miehen pettävän jonkun ystävän tai tutun suusta kuin sen kakkosen? Jos kakkosen motiivina on saada vaimolle paha mieli, niin onko ystävien tai tuttujen motiivi eri? Ihanko he vilpittömästi haluavat vaimolle vaan hyvää kertomalla mitä mies puuhaa? Ystävyydestä?

        Miksi on helpompaa kuulla miehen pettävän jonkun ystävän tai tutun suusta kuin sen kakkosen?

        Koska se "kakkonen" on uhka sille mädälle suhteelle. Hyvässä suhteessa ei ole kakkosia tai kolmosia.


      • Rautalankaa
        eräsex kirjoitti:

        Kun kakkonen tunnustaa vaimolle olevansa osallinen tämän pettämisessä niin tottahan toki mies haukkuu kakkosen hulluksi ja saa vaimon ajattelemaan ja toimimaan haluamallaan tavalla.

        Siis kakkonenhan tunnustaa vain olleensa ossallinen eli olen maannut sun miehesi kanssa se pettää sua. Ystävä paljastaa sen petturimiehen että miehesi pettää sinua. Ystävä ei ole osallisena eli onhan siinä eroa? On varmasti helpompaa kuulla se sellaisen suusta joka ei ole itse maannut sen miehen kanssa kuin sen miehen kanssa maanneen naisen suusta. Miettikää nyt. Sattuuhan se tieto muutenkin täytyykö sen siinä osallisen tulla sitä vielä kertomaan siihen? Ihan kuin näyttääkseen itsensä että katso sinä petetty vaimo mitä miehesi sai!!! Minä olinkin sinua haluttavampi lälälääää


      • tyhmäjuttu
        uhka kirjoitti:

        Miksi on helpompaa kuulla miehen pettävän jonkun ystävän tai tutun suusta kuin sen kakkosen?

        Koska se "kakkonen" on uhka sille mädälle suhteelle. Hyvässä suhteessa ei ole kakkosia tai kolmosia.

        Miksiköhän on helpompaa kuulla ikävä uutinen ystävältä kuin joltain tyypiltä joka on itse ollut vielä osallisena sen toteuttamisessa? Olipa tyhmä kysymys. Mitä luulet? Kumpi saattaisi olla sinulle empaattisempi siinä tilanteessa ja mahdollisesti olla jopa tukenasi ja lohduttaa?


    • voivoivoi

      Tietysti pitää kertoa ykköselle. Hyvällä tuurilla saat koko miehen itsellesi. Oi onnea.

    • kulissipellet

      jos kertoisin sen naisen elämä totaalisesti romahtaisi.3 lasta,talo ja yhteinen yritys.ovat olleet teineistä asti yhdessä.mä olen ollut miehen salasuhde 3 vuotta.en ole ylpeä ja olen itse rikki tilanteesta.

      • pelastakaaedesperheet

        Koeta nyt edes sinä olla sen verran viisas, ettet tänne tuosta perheestä ja sen asioista kirjoittele enempää. Omaa päänsisäistä ongelmaasi voi toki purkaa eli mikä sinussa on niin vinksallaan, että olet tuollaisessa tilanteessa. Ihmisen teot ovat valintoja, sinunkin tekosi, vaikka tuossa ehkä tyypillisimmillään ajatellaan, että se pettäjä valitsee ja kakkonen on lapanen, joka kaiken hyväksyy.

        Väität olevasi rikki, ehkä olet, ehkä et. Sairas on kuitenkin tapasi ajatella, että vain petetyn maailma romahtaisi. Kyllä siinä romahtaa myös sen niin ihanan miehen, joka vaimoaan pettää. Valitettavasti suurin vaikutus on kuitenkin lasten mielenterveyteen, jotka vielä pitävät isäänsä sankarinaan. Lasten kohdalla on surullisista se, että heidän eroista saadut ongelmat kumuloituvat vasta myöhemmin elämässä, vasta vuosienkin päästä. Jopa vasta siinä vaiheessa, kun itse solmivat omia seurustelusuhteitaan.

        Ethän vain lopulta ole kateellinen tuolle perheelle? Väität kulissiksi? Ehkä vain uskoit miehen tarinat?


      • Jaahassoo

        Mistä tiedät, mitä tapahtuisi? Itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos mieheni pettäisi, jo oman terveytenikin kannalta. Kaikkien vaimojen elämä ei sitä paitsi ole niin kiinni miehestä, että koko elämä romahtaisi. Se, uskoisiko vaimo vaiko ei ja mitä tekisi, ei ole sinun päätettävissäsi. Et voi ohjailla muiden elämää, vaikka vaikuttimesi joltakin osin olisivat vilpittömät.


      • terveydenkannalta
        Jaahassoo kirjoitti:

        Mistä tiedät, mitä tapahtuisi? Itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos mieheni pettäisi, jo oman terveytenikin kannalta. Kaikkien vaimojen elämä ei sitä paitsi ole niin kiinni miehestä, että koko elämä romahtaisi. Se, uskoisiko vaimo vaiko ei ja mitä tekisi, ei ole sinun päätettävissäsi. Et voi ohjailla muiden elämää, vaikka vaikuttimesi joltakin osin olisivat vilpittömät.

        Terveyden kannalta? Kukaan ei anna pettävälle miehelle ilman kortsua. Pitää ne vieraatkin naiset terveydestään huolta.


      • elonkorjuuta
        Jaahassoo kirjoitti:

        Mistä tiedät, mitä tapahtuisi? Itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos mieheni pettäisi, jo oman terveytenikin kannalta. Kaikkien vaimojen elämä ei sitä paitsi ole niin kiinni miehestä, että koko elämä romahtaisi. Se, uskoisiko vaimo vaiko ei ja mitä tekisi, ei ole sinun päätettävissäsi. Et voi ohjailla muiden elämää, vaikka vaikuttimesi joltakin osin olisivat vilpittömät.

        Kaikkien vaimojen elämä ei romahda jos mies pettää = totta mutta ne joiden elämä on jo romahtunut tai romahtelee jopas eronkin jälkeen, heillä on oiva tilaisuus syytää kaikki uskottomuuden piikin, pettävä mies ja se vielä pahempi nainen. Se joka pakotti oman miehensä pettämään :D


      • Jaahassoo
        terveydenkannalta kirjoitti:

        Terveyden kannalta? Kukaan ei anna pettävälle miehelle ilman kortsua. Pitää ne vieraatkin naiset terveydestään huolta.

        Tietävätkö kakkoset aina olevansa kakkosia ja miesten olevan pettäjiä? Todellako kaikki pettävät miehet (ja naiset) käyttävät kortsua, ja suojautuvat myös suuseksissä?

        Ja "elonkorjuuta": olet oikeassa, noin voi käydä. Kakkonen tai pettäjä eivät voi tietää tai määrätä, mitä petetty tuntee. Kakkonen ei voi varmuudella sanoa, että vaimon elämä romahtaisi. Jos tätä romahtamisen mahdollisuutta pitäisi todennäköisenä, jättäisi kai osallistumatta petokseen?

        Minä haluaisin kuulla, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Kakkoselle luulisi olevan se ja sama, mitä ykkönen hänestä ajattelee tai uskooko, eihän hän siitä ole ennenkään välittänyt. Riittää, että kertoo vain totuuden ja jättää murehtimatta lopusta.


      • hämilläänolevakakkonen
        Jaahassoo kirjoitti:

        Tietävätkö kakkoset aina olevansa kakkosia ja miesten olevan pettäjiä? Todellako kaikki pettävät miehet (ja naiset) käyttävät kortsua, ja suojautuvat myös suuseksissä?

        Ja "elonkorjuuta": olet oikeassa, noin voi käydä. Kakkonen tai pettäjä eivät voi tietää tai määrätä, mitä petetty tuntee. Kakkonen ei voi varmuudella sanoa, että vaimon elämä romahtaisi. Jos tätä romahtamisen mahdollisuutta pitäisi todennäköisenä, jättäisi kai osallistumatta petokseen?

        Minä haluaisin kuulla, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Kakkoselle luulisi olevan se ja sama, mitä ykkönen hänestä ajattelee tai uskooko, eihän hän siitä ole ennenkään välittänyt. Riittää, että kertoo vain totuuden ja jättää murehtimatta lopusta.

        No mä ainakin tiedän,että ykkönen vihaa yms mua ihan kaikella mahdollisella tavalla.Ollaan vahingossa osuttu samoihin paikkoihin ja se tietää tasan kuka olen....tai hänen mielestään olin,näinhän ei valitettavasti ole.En ole vielä ainakaan paljastanut mikä tilanne todellisuudessa on ja tokkopa ihan heti sitä teenkään.


      • eräsex
        Jaahassoo kirjoitti:

        Tietävätkö kakkoset aina olevansa kakkosia ja miesten olevan pettäjiä? Todellako kaikki pettävät miehet (ja naiset) käyttävät kortsua, ja suojautuvat myös suuseksissä?

        Ja "elonkorjuuta": olet oikeassa, noin voi käydä. Kakkonen tai pettäjä eivät voi tietää tai määrätä, mitä petetty tuntee. Kakkonen ei voi varmuudella sanoa, että vaimon elämä romahtaisi. Jos tätä romahtamisen mahdollisuutta pitäisi todennäköisenä, jättäisi kai osallistumatta petokseen?

        Minä haluaisin kuulla, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Kakkoselle luulisi olevan se ja sama, mitä ykkönen hänestä ajattelee tai uskooko, eihän hän siitä ole ennenkään välittänyt. Riittää, että kertoo vain totuuden ja jättää murehtimatta lopusta.

        Eikä vaimon tai ex vaimon tarvi ajatella mitä kakkonen exkakkonen hänestä ajattelee. Eihän tuo arvaostanut vaimoa alkaessaan tämän puolison kans suhteeseen, niin miten ihmeessä osaisi arvostaa kun pari on eronnut ja kakkonen saanut petturin itselleen. Tai ehkä silloin kun ja jos itse joutuu petetyksi.


      • Kävitköjotosiaan
        elonkorjuuta kirjoitti:

        Kaikkien vaimojen elämä ei romahda jos mies pettää = totta mutta ne joiden elämä on jo romahtunut tai romahtelee jopas eronkin jälkeen, heillä on oiva tilaisuus syytää kaikki uskottomuuden piikin, pettävä mies ja se vielä pahempi nainen. Se joka pakotti oman miehensä pettämään :D

        'Pakotti oman miehensä pettämään'? Oppi suomi ole hyvä.


      • dnönöää
        pelastakaaedesperheet kirjoitti:

        Koeta nyt edes sinä olla sen verran viisas, ettet tänne tuosta perheestä ja sen asioista kirjoittele enempää. Omaa päänsisäistä ongelmaasi voi toki purkaa eli mikä sinussa on niin vinksallaan, että olet tuollaisessa tilanteessa. Ihmisen teot ovat valintoja, sinunkin tekosi, vaikka tuossa ehkä tyypillisimmillään ajatellaan, että se pettäjä valitsee ja kakkonen on lapanen, joka kaiken hyväksyy.

        Väität olevasi rikki, ehkä olet, ehkä et. Sairas on kuitenkin tapasi ajatella, että vain petetyn maailma romahtaisi. Kyllä siinä romahtaa myös sen niin ihanan miehen, joka vaimoaan pettää. Valitettavasti suurin vaikutus on kuitenkin lasten mielenterveyteen, jotka vielä pitävät isäänsä sankarinaan. Lasten kohdalla on surullisista se, että heidän eroista saadut ongelmat kumuloituvat vasta myöhemmin elämässä, vasta vuosienkin päästä. Jopa vasta siinä vaiheessa, kun itse solmivat omia seurustelusuhteitaan.

        Ethän vain lopulta ole kateellinen tuolle perheelle? Väität kulissiksi? Ehkä vain uskoit miehen tarinat?

        Hyvin sanoit. Voi kun käsittäsi.


    • äpökönl

      Hämillään oleva, mistä syystä?
      Miksi nyt näytät päättäneen kertoa vaimolle? Tuskin hyvä hyvyyttäsi niin aiot tehdä, olethan mukana pettämisessä. Ehkä haluat kostaa jotain miehelle..? Mitä ja miksi?

      Mitä mies on luvannut vai onko mitään? Jossei ole luvannut erota tms, niin mukana olemalla olet hyväksynyt hänen reunaehtonsa: mies haluaa sekä vaimonsa että salasuhteen. Jos olet tullut katumapäälle eikä tuo riitä, kerrot sen miehelle ja katoat kuvioista etkä ajattelekaan kertovasi vaimolle.

      Jos mies on luvannut "kuun taivaalta" ja erota vaimostaan, pistät ukolle nyt death linen: päivään x mennessä on tapahduttava ratkaiseva siirto tai sinä otat takavasemman.

    • jokinjärjestys

      Kenenhän elämä on kulissia. Eikö se ole juuri sinun omasi. Perhe ja yritys ovat iso asia niin vaimolle kuin miehelle. Sinulla kenties vain tuulen huuhtoma takapuoli. Häipyisit vähin äänin.

    • Muka_kultatyttö

      Miksi haluat kertoa vaimolle?

    • Nobigdeal

      Totta kai pitää kertoa vaimolle. Vaimo todennäköisesti tietää jo, ja hänellä on oma säätönsä. Hiljaisesti sovittu juttu.
      Tekisin tosin itse omat johtopäätökseni, jos olisin kolme vuotta sivusuhteessa roikkunut.

    • kokenutOLEN

      Älä kerro jos et halua toisen naisen vihaa päällesi. Niin siinä tulee käymään, sinusta tulee se tarinan "pahis".

      • sivusta-seuraaja

        Onko näin? Olen tässä naapurin roolissa miettinyt kertoako miehen pettävän vai ei?


      • kateusRumentaaHehe

        niin-o voit kyllä saada ne vihat ja p..puheet ihan vain olemalla olemassa


      • hämillaanOlevaKakkonen

        Vihat ja nimittelyt on jo tullu kun jäätiin kiinni ekan kerran ja kun satuttiin muutaman kerran samaan paikkaan vahingossa.Olen saanut kuulla olevani yhtä sun toista.Vaimo siis luulee kaiken olevan ohi,mutta totuus on muuta...


    • faktaa

      Pelasta itsesi heti katkaisemalla kaikki välit tuohon mieheen. Kolme vuotta valehtelua takana... Siinä on savottaa tulevaisuudessa ennen kuin pääset tuollaisesta historiasta aidosti tunnetasolla ja elämässä eteenpäin. Ikuiset jäljet jää.

      Jos harkitset vaimolle kertomista, mieti miksi haluat kertoa. Mikä on motiivisi. Älä hätiköi vaan punnitse tarkkaan mitä ja miten kerrot. Selvää on tietysti myös se, että jos vaimolle kerrot, mies alkaa vihaamaan sinua. Tuollaisen miehen "rakkaudella" saati vihalla nyt tosin ei tee yhtään mitään. Tyhjää täynnä oleva häntäheikki yhtäkaikki!

      En sano sinulle, että aloita uusi elämä vaan aloita elämä. Se onnistuu paremmin ilman tuota miestä.

    • Järkeä1000

      Minulle kävi niin että mies oli "sinkku"muka olikin varattu sain sen selville niin soitin samantien vaimolle. Kun minusta ko. Mies kusetti molempia. Älkää aina haukkuko kakkosia. Minä lemppasin ukon ja samoin ukon vaimo. Nyt olen tämän miehen ent. Vaimon ystävä. Vedetään naiset yhtä köyttä. Haukkuminen ei johda mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe