Parvekepuhujat

Talvenlapsi

Tulispa talvi,niin ei tarvitsisi kuunnella naapureiden puheita parvekkelta,Ei voi pitää parvekkeen ovea auki,kun kaikki kuuluu selvästi sisälle.Miksi täytyy mennä parvekkeelle soittamaan,en haluaisi kuulla ihmisten yksityisasioita. Puhukaa puhelunne sisällä.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiia-Kaisa

      Ne on mielenkiintoisia juttuja, niistä saa aineksia vaikka romaaniin jos on kynäiljäntaitoja...

    • kotkot

      Lapselliset,tyhmät kailottavat parvekkeella,pihoilla ym yleisillä paikilla.yksinkertaisia riittää,typerää kotkaoottamitsa ja huutamista.

    • Vitjapalli

      Muuta keskelle metsää jos et siedä toisten ääniä. Kerrostalossa asuvat tietää että naapureista kuuluu väkisinkin elonääniä ja sen asian kanssa on vain tehtävä soppari.

      • Autiosaa

        Samaa mieltä ei muuta kun autiolle saarelle tollaset valittajat yksin.


      • IKKÖM

        Hei. Muuttaisitteko itse omasta maksetusta osakkeesta keskelle metsää.
        Siedän kyllä normaalit elämisen äänet,eikä haittaa,vaikka joskus naapurit juhlivat.
        Parvekkeella minäkin tykkäisin olla,mutta jos naapuri kuulee,niin heti kurkkimassa minun puolelle. En jaksa työpäivän jälkeen kuunnella MINÄ-IHMISEN puheita.
        MINÄ-IHMINEN=joka lause alkaa sanalla minä.
        Onneksi pääsen parin vuoden päästä eläkkeelle.Ostan mökin keskeltä korpea tai saaresta.


      • apualapua
        IKKÖM kirjoitti:

        Hei. Muuttaisitteko itse omasta maksetusta osakkeesta keskelle metsää.
        Siedän kyllä normaalit elämisen äänet,eikä haittaa,vaikka joskus naapurit juhlivat.
        Parvekkeella minäkin tykkäisin olla,mutta jos naapuri kuulee,niin heti kurkkimassa minun puolelle. En jaksa työpäivän jälkeen kuunnella MINÄ-IHMISEN puheita.
        MINÄ-IHMINEN=joka lause alkaa sanalla minä.
        Onneksi pääsen parin vuoden päästä eläkkeelle.Ostan mökin keskeltä korpea tai saaresta.

        Etkö ostaessasi tiennyt talossa asuvan muitakin? Etkö tiennyt ihmisistä lähtevän ääntä? Tiesitkö että sinustakin lähtee ääntä? Eikö mielestäsi ole typerää ostaa omaa osaketta tietäen että talossa asunee muitakin ja ääntä syntyy? Ja vielä netissä valittaa siitä?


      • ikolo
        apualapua kirjoitti:

        Etkö ostaessasi tiennyt talossa asuvan muitakin? Etkö tiennyt ihmisistä lähtevän ääntä? Tiesitkö että sinustakin lähtee ääntä? Eikö mielestäsi ole typerää ostaa omaa osaketta tietäen että talossa asunee muitakin ja ääntä syntyy? Ja vielä netissä valittaa siitä?

        Opettele lukemaan.


    • Kyllähiljenee

      Parvekepuhuminen loppuu hyvin lyhyeen, kun alat itse vastailla ja lainailla heidän samomisiaan. Esimerkiki kun olet kuullut lauseen niin toistat sen ja perään vielä: KYLLÄ KYLLÄ KERRO LISÄÄ!

    • retre

      Vitun vammanen tarviiko kuunnella, laita tamppoonit korviisi

      • sVVA

        Kiitos asiallisesta vinkistä,näin teen. Mistä tiesit,että olen vammainen?
        Terveisin VV


    • retgewrter

      kaikkihan susta kylillä puhui

      • bancher

        Youtubeen videolle naapurin puhelinkeskustelut ja linkkitiedot rappukäytävän seinälle niin ei enää kauan juttele parvekkeella kännykkäänsä. Media on väkevä ase.


      • omaparveke

        Mä teen omassa asunnossa ja omassa parvekkeella mitä haluan. Sinä voit istua sisällä ovet ja ikkunat kiinni ettei vaan kuulu hiiskaustakaan.


      • excellos
        omaparveke kirjoitti:

        Mä teen omassa asunnossa ja omassa parvekkeella mitä haluan. Sinä voit istua sisällä ovet ja ikkunat kiinni ettei vaan kuulu hiiskaustakaan.

        Niin saat tehdäkin mutta voit löytää omat juttusi ja tekemisesi YouTubesta ! Tonttu!


      • muslimi
        omaparveke kirjoitti:

        Mä teen omassa asunnossa ja omassa parvekkeella mitä haluan. Sinä voit istua sisällä ovet ja ikkunat kiinni ettei vaan kuulu hiiskaustakaan.

        Jos minä olisi sinun naapuri niin antaisin samalla mitalla takaisin. Minä näet saan tehdä omassa asunnossani ja parvekkeella ihan mitä lystään ja vitut välitän haittaako se sinua.


    • yjytjrt

      itkevät runkkarit taas itkee täällä

    • NauravaKädettäjä

      Tätähän tämä nykyään(kin) on. Naapureista viis veisataan, kun kerta kaikkiaan PITÄÄ saada tehdä mitä ITSE haluaa. Eihän siinä mitään, jos joskus illanistujaisissa parvekkeella tai muualla asunnossa vähän puhutaankin suureen ääneen. Mutta jos se alkaa olemaan sitä, että puhutaan HUUTAMALLA koko ajan, olipa se sitten kännykkään puhuja tai live-ihmiselle höpöttäjä, niin ei kai se ihme ole, että sellainen närkästyttää monia.

      Ja sitten nämä korvatulppien tyrkyttäjät. On se nyt p*erkele, jos minun täytyy alkaa käyttämään omassa asunnossani tulppia, kun naapuri niin vaatii, jotta saa toteuttaa itseään elämällä mahdollisimman kovaäänisesti.

      Jos on tarvetta tai peräti joku sairaus, että pitää saada huutaa puhuttaessa ihan normaaliakin asiaa, niin kyllä suomessa korpea riittää. Sinne vaan kirkumaan asioitaan.

    • pitäisikömeluta

      Ne puhujat eivät sitä älyä, että äänet kuuluvat selvästi naapuriin. Siksi eivät tiedä, koska naapuri ei koskaan puhu parvekkeellaan. Sama koskee meluamista ja ns. normaaleja asumisääniä. Koska naapurin puolelta ei kuulu koskaan niitä ääniä, niin se meluaja luulee, ettei äänet kuulu naapuriin, vaikka kuinka meluaisi.

    • PuhettaKokoKansalle

      Näin meillä Tampereellakin. Parvekkeelta ääni kuuluu viereisten talojen parvekkeille ja asuntojen ikkunoista sisään, jos sattuu olemaan auki. Viereisten kerrostalojen seinät vielä peilaavat ääntä joka paikkaan.

      Eli jos haluaa omien asioidensa tulevan julki, niin kannattaa mennä parvekkeelle hölöttämään.

    • joopaaaa

      Ehdotetaan yhtiökokouksessa että parvekkeiden ovet muurataan kiinni, niin ei sitten kukaan häiriinny. Nämä jotka valittavat täällä asuvat vuokra asunnoissa. Me ketkä omistetaan parveke voidaan käyttää sitä vapaasti. Se on osa meidän asuntoa.

    • Itsekästä

      Meillä ketjupolttaja pariskunta parvekenaapurina ja parvekkeiden välinen seinä osittain pelkkää verkkoa ja ylhäältä reilusti auki. Itsellä pieniä lapsia & astma. Olen käväissyt naapurissa reilusti keskustelemassa asiasta. Sovimme tuolloin, että he polttavat päiväsaikaan tupakkansa muualla, kuin parvekkeella. Voi voi, muisti on lyhyt ja sätkä palaa. Pienet lapset haistelee tupakankäryä jopa ruokapöydässämme, mikäli ovi on auki. Yäk yäk köh köh! Muutamme kuun lopussa:) haisulit jääköön savuiseen poteroonsa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe