Arskan lippaat jenkeistä?

lippaitavailla

Magpul PMAG 30 Gen M3 magazine

Onko kukaan onnistunut tilaamaan jenkeistä kyseisiä lippaita? Suomessa maksavat puolet enemmän kuin jenkkilässä. Entä löytyykö eu alueelta nettikauppaa, joka toimittaa inhimilleseen hintaan?

KVG ei auta, sillä useimmat liikkeet eivät lähetä suomeen taikka tuotetta ei löydy, jos sattuisivat lähettämään.

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkgjhjklhljk

      ei onnistu..arskan,ei muidenkaan lippaiden postitus usa sta

      • lippaitavailla

        Miksi ei onnistu?

        Lippaita ja aseita voi tilata jenkeistä helposti, jos tarvittavan paperisodan loppukäyttäjätodistuksineen. Lisäksi alle 100 taalan aseenosalähetykset eivät tarvitse mitään lisenssejä. Jotkin pienemmät liikkeet lähettävät lippaita edelleen suomeen. Sellainen vain pitäisi löytää. Taikka sitten eu alueen nettikauppa, josta lippaita löytyisi. Suomessa kyseisen lippaan saa noin 35e, Sloveniasta 29e ja jenkeista 18e.


    • Eiköhän tällä hetkellä USA:n liittovaltio edellytä 300USD vientilisenssiä kaikille aseille ja asetarvikkeille tuotteen hinnasta riippumatta.

      • itarsäännöt

        EI edellytä. Tietty tavara on itarin alaista ja tietyille tuotteille aseliike voi hakea hyväksynnän etukäteen. Kaikki eivät tätä tee, jos export kauppamon vähäistä, joten tavara ei liiku niistä. Tämän lisäksi liittovaltio rajoittaa tiettyjen tavaroitten liikettä joihinkin maihin ja tästä selviää loppukäyttäjätodistuksella. Osa liikkeitä on aikaisemmin kaikesta huolimatta lähettänyt vähemmän kontrolloituja tuotteita.
        Saahan kaikkia tuotteita Euroopasta ja jopa Suomesta.


    • saabiko

      saapi saapi,,mutta niita ei tuota yksityis henkilot ,,vaan luvanomaavat businekset..

      • luulokovaitieto

        Voitko liittää linkin, jossa kerrotaan vientirajoituksesta.

        Itse olen tilannut jenkeistä rullapyssyn pikalatureita, liipasinkoneistoja, etukädensijoja ym. Ongelma on siinä, että tietyille tuotteille täytyy myyjän hankkia itselleen maastavientilisenssi, jos kauppaa niitä ulkomaille. Jos määrät ovat pieniä, niin myyjät eivät viitsi kyseistä lisenssiä hankki. Lisäksi jotkin tuotteet, kuten tietyntyyppiset tähtäimet, ovat vientirajoitusten alaisia, joten ostajan täytyy hankkia loppukäyttäjätodistus, jotta tavara liikkuu ulos maasta.

        Jenkeistä yksityishenkilö voi ostaa vaikka aseen, jos hoitaa paperisodan ja myyjällä on tarvittavat lisenssit. Mikään lainsäädäntö ei rajoita yksityishenkilön kaupankäyntiä kuin joissain erikoistuotteissa. Lipas ei ole erikoistuote.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe