Naapurini_on_alaston_hippie

naapurini_on_alasti

Huumenaapuri kakkaa yläkerrasta aina parvekkeen yli talon eteen ja sitten se sanoo että se on ekologista ja säästää vettä. Sitten se kulkee aina alasti kesäisin ja syksyllä sekä keväällä kun vaatteiden käyttö kuluttaa luonnonvaroja. Eikö tuota saa johonkin laitokseen, kun ei ole kivaa kun pitkätukka ateistihippi on haaraistunnossa aina rappukäytävän välitasanteella kun sillä on kuulemma siinä mietiskelynurkka. Kun ehdotin sille että se menisi omaan asuntoon miettimaan niin se sanoi että maailma on hänen koti ja hän saa miettiä alasti missä haluaa. Sitten se vielä pieree usein kun se on kuulemma juttelua kasvien kanssa ja silleen se tuottaa kasveille hiilidioksidia lahjaksi. Mulla alkaa jo keittää kun ei kehtaa käskeä sukulaisiakaan kylään tänne kaketsulle kun heti on joku alaston hippi vastassa tussipahvipiirroksen kanssa muna heiluen ja siinä lapussa lukee jotain yleensä tyyliin:"love nature - no more clothes". Sitten se vielä piikittää kavereiden kanssa heroiinia ja sulatettua subutexia ja nekin sitten huumeen vaikutuksessa riisuu. Kerran ne meni ulos alasti ja maalas itsensä ja leikki jotain intiaaneja olevansa ja päästi monta tuntia piirissä hytkyen sitä uliuliuli-huutoa että läpsytetään kädellä suuta uliuliuli. Pakko vissiin muuttaa itse pois.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli_Pimpakka

      Tämä on järkyttävää. Toivottavasti Kansalliskaarti vyöryttää hipit täsmäiskulla.

    • remppamies1

      Kun yläkerrasta paskaa lentää niin on taloyhtiö kyseessä, miten olet ollut taloyhtiöön/isännöitsiään yhteydessä, älä täällä itke vaan tee jotain asian eteen !

    • ähvätti

      Vitun hippi enkuks fäcking hippie.

    • YläkerranSalapaskantaja

      Mulla on ryppynarussa onkelma ja siks mie paskon kaiteennyli. Oon myös homo.
      Sit mie paskon kans ympäri Tsadii mihkä vaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3099
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2578
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1515
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe