Mikä mahtaa olla koneessani vikana ?

SladeWilson

Eli koneena minulla on asuksen X750Jb ja se on oikkuillut jo jonkun kuukauden verran ja aloitti oikkuilun epänormaalilla hitaudella, noh minä sitten menin windowsin asetuksiin ja asensin käyttöjärjestelmän uudelleen, jonka jälkeen kone toimi nopeasti kunnest intel (R) näytön audio lopetti täysin toimintansa jolloin yritin asentaa sen ajurit uudellen mutta se ei onnistunut, sekä battlefield 4 alkoi antamaan ei vastaa viestiä jokaikinen kerta kun yritti sen avata. No siten tein ihan windows updaten joka korjasikin tuon näytön audio ongelman mutta bf4 vaan ei toiminut ei sitten millään, joten päätin vielä kerran kokeilla käyttiksen uudelleen asennusta samalla tavalla kuin aiemin, ja nyt kone toimi sitten taas seuraavaang ongelmaan asti jolloin yritin pelata DayZ ja sain virhe ilmoituksen 0x0000000 ja dayz sulkeutui sekä google chrome alkoi kaatuilemaan vähänväliä, no kokeilin sitten sitä koneen siivous vaihtoehtoa asetuksista jonka piti korjata ongelmia jos koneessa niitä oli, no sen jälkeen ei enään tullu 0x00000000 virhettä mutta vähän myöhemmin tuli uudenlainen 0x6.. jotain en sitä loppua mista ja dayz kaatui kesken pelin ja chrome jatkoi kaatuilua perinteiseen malliin sekä windows update ei suostunut toimimaan ja virustorjuntakaan ei ollut päällä eikä se mennyt päälle vaikka kokeilin sen laittaa... no nyt tänään asensin käyttiksen vielä viimeisen kerran uudelleen ja koneenin sammu kesken kaiken koska tuli ilmoitus että tietokone havaitsi ongelman ja joutuu käynnistymään uudelleen sekä joku virhekoodi: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (igdkmd64.sys) että semmoista...

soitin sitten kauppaan josta ostin koneen ja pyysin että saisiko takuu korjaukseen ja käskivöt ottaa yhteyttä toiseen paikkaan johon sitten oitin ja kerroin ongelmasta ja sanoivat että jos johtuu käyttöjärjestel¨mä viasta niin korjaus on sen 105€ vaikka onkin takuu aikaa vielä vuosi jäljellä eli jos joku osaisi auttaa niin ottaisin avun mieluusti vastaan ettei tarvitse alkaa maksamaan turhasta jonka voin tehdä itsekkin kotona.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

      "menin windowsin asetuksiin ja asensin käyttöjärjestelmän uudelleen"

      Tuo nyt ei ole mitenkään mahdollista. Yhtä hyvin voisi väittää tarkastaneensa ohjauspyörän ilmanpaineet tai vaihtaneensa kattotelineestä jäähdytysnesteet.

      Jos se on tehdastekoinen kone, palauta kone tehdastilaan ohjekirjan mukaan, asenna Windows-päivitykset ja uusimmat ajuriversiot valmistajan sivuilta.

      Jos se ei ole tehdasvalmisteinen kone, asenna Windows uudelleen, asenna päivitykset ja uusimmat ajurit valmistajan sivuilta.

      Äläkä tee ajuriasennuksia ja päivityksiä yhtä aikaa ja anna koneelle aikaa asentaa ne päivitykset, boottaa boottaa kone ja tee jatka lisäpäivitysten asentamista, kunnes uusia ei ole enää tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe