Mä oletan, että jos ihminen

Rautalangastavääntö

on minusta kiinnostunut, niin hän ilmaisee asian verbaalisesti keskustelun lomassa. Ihmiselle, josta haaveilee partneria itselleen, täytyy voida uskaltaa puhua, koska niitä tilanteita sitten tulee joka päivä. Kerta se on ensimmäinen. Puhuminen.

Jos asiaa ei ilmaise kunnolla, niin oletan että minua pelätään liikaa, tai minusta ei pidetä, tai henkilö on vain sairaalloisen ujo, jolloin hänen on parasta keskittyä niihin, jotka eivät tee häntä ujoksi.

Jos siis ei uskalla, niin se on silloin ylitsepääsemätön tosiasia. Henkilö ei uskalla puhua minulle tunteistaan ja toiveistaan. Valitkoon toisen. Kukaan ei koskaan rupea kinuamaan toiselta "tunnustusta". Niin vaan ei koskaan tehdä. Näin maailma toimii.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenonasianlaita

      Entä puhuitkos itse omista tunteistasi?

      • Suuauki

        En, koska en ole ollut varsinaisesti "haku päällä". Jos joku etsii aktiivisesti ja rakastuu, niin avatkoon suunsa.


      • Outologiika

        Niin että voit antaa pakit?


      • totuuspaistaaläpi
        Suuauki kirjoitti:

        En, koska en ole ollut varsinaisesti "haku päällä". Jos joku etsii aktiivisesti ja rakastuu, niin avatkoon suunsa.

        Aikamoista käänteislogiikkaa, kun kuitenkin teet tänne avauksen, eli olet kiinnostunut. Pelkuri olet, muttet näe vikaa itsessäsi, syytät muita. Aloita korjaaminen itsestäsi, muita et voi palstojen kautta korjata.


    • olettaa-voiaina

      Voi sitä kysyä, että oletko kiinnostunut minusta. Ei se mitään kinuamista ole vaan normaali kysymys. Maailma toimii niin monella eri tavalla, toimi sinä toki omalla tyylilläsi. Minä menen vääntämään unihirsiä.

      • Aiiiiivanniin

        Ehkä hermostollisesti lievästi poikkeava ihminen voisi niin tehdä. Tietysti vähän sopertaen ja oudosti hymyillen. Kokeilkaa ihmeessä. Kysymyshän se vaan on.


      • vastaustakehiin

        No ookko nää kiinnostunut musta? Mä ooon ihan rakastunu ite, ihan iteeeeee? Nimimerkkillä "tyttö oulusta vai oliko se kokkolasta vai mistähän se nyt olikaan"


      • Ekekrkkekrk
        Aiiiiivanniin kirjoitti:

        Ehkä hermostollisesti lievästi poikkeava ihminen voisi niin tehdä. Tietysti vähän sopertaen ja oudosti hymyillen. Kokeilkaa ihmeessä. Kysymyshän se vaan on.

        Hermostollinen poikkeavuus ei taida liittyä asiaan mitenkään.


      • HänVakuuttiMinut
        Aiiiiivanniin kirjoitti:

        Ehkä hermostollisesti lievästi poikkeava ihminen voisi niin tehdä. Tietysti vähän sopertaen ja oudosti hymyillen. Kokeilkaa ihmeessä. Kysymyshän se vaan on.

        Kiinnostuksen kysyminen on varmaan lopulta ihan hyvä juttu. Suoruus on hyvä tapa; lopettaa kaikki viritykset ja venkoilu. Antautua.
        Emotionaalinen hermojärjestelmä on osallisena havaintoihimme ja toimintaamme. Se että toiminta olisi poikkeavaa silloin kun se on suoraa esim. suora kysymys kiinnostuksesta, en nyt aivan usko.. Näin maalaisjärjellä ajateltuna.


    • otatästäselvää

      Kinuat muita kertomaan tunteensa sinua kohtaan jos niitä on ja kuitenkin itse sanot, ettei kukaan kinua toista tekemään näin.

    • aikakovatluulot

      Et sä ainakaan mua kiinnosta.

    • tulkitsijanainen

      Ulkopuolisena voin todeta että näin on näreet. En tosi tiedä asian laitaa, mut yleisesti ottaen kannattaa tulla suorinta tietä palstalle jotta sekin saadaan pois päiväjärjestyksestä..jotenkin näin mietin.

    • HalaillaanKunKohdataan

      No niin, olisin halunnut tutustua sinuun syvemmin, mutta kun lievästi sanoen saat sukat pyörimään jaloissa. Minkäs teet, sielussa kuumottaa ja haluaisin vain halailla sinua. Ja toisaalta syvempi keskustelu kanssasi saa kehoni suorastamaan räjähdystilaan. En nyt kauhean ujo ole ja haluaisin olla jatkuvasti lähelläsi vaikutuksesi vuoksi, mutta tuo vaikutuksesi on jotain järjelle käsittämätöntä. Siksi käytökseni ristiriitaisuus, jopa itselleni käsittämätön sinun läheisyytesi välttely.

      • sullanäitä

        piisaa yhden yön varrelle aika monta, heh heh.


      • HalaillaanKunKohdataan

        Niin ja tämä vuodatus oli hänelle, vaalealle, fiksulle ihanuudelle mieheltä, joka luuli unohduksen armahtavan häntä.


    • eirupeaniin

      siinä olet oikeassa.

    • hyimitenitseriittoinen

      Ei se ihminen menettänyt sinussa mitään.

    • asioissaonpuolensa

      Suu sulkeutuu silloin, kun saa aloitteeseen kieltävän vastauksen. Ja muutenkaan kaikki eivät ole tottuneet kertomaan syvimpiä tuntojaan heti ensimmäisillä tapaamisilla. Luottamus toiseen täytyy syntyä ensin.

      Et ole hän, mutta itse olen osani tehnyt ja jos hän jotain vielä haluaa, niin olen antanut mahdollisuuden ja toivonut yhteydenottoa. En ala roikkumaan enkä ahdistelemaan ketään.

      • aloitteen_tein_aikanaan

        Juurikin näin. Aivan sama tilanne itsellä. Kun aikaa on kulunut näin paljon ja siihen aloitteeseenkin tuli kieltävä vastaus, on pakko hyväksyä ettei vastapuoli ole kiinnostunut ja jatkaa eteenpäin. Luulen olevani siihen nyt pikkuhiljaa valmis.


    • Hymytjasoperrukset

      Erittäin hyvä muisti sulla muuten on.

    • Kysymys86577

      Miksi muistelet näitä asioita?

    • xdrt

      Joskus voi olla niin paljon mutkia matkassa ettei se vaan ole mahdollista. Vaikka kiinnostusta muuten vielä olis.

    • tämmönestähää

      Itse osaan jollakin tavalla ihastukseni ja tykkäämiseni kertoa ja ihan irl. Jos mitään en ole missään muodossa ilmaissut niin jättäisitkö rauhaan. Toki ystävällisiä ja kivoja viestejä voit aina kirjoitella ja tykkään itsekin niitä kirjoitella. Ja jos toisesta on kiinnostunut niin kannattaa tosiaan mielummin laittaa se viesti irl. Tai toisaalta, jos toiseen on vihastunut ilman selvempää syytä niin mielummin tämäkin irl.
      Täällä olevat ilkeiluviestit kertovat todella suuresta halveksunnast ja vihasta jotakin kohtan. Mitä hän on tehnyt? Vai tarvitseeko yleinen vitutus projisoida jonkun päälle?
      Itse tykkään välillä vastailla täällä. Aloituksia olen ehkä tehnyt pari, kolme näillä sivuilla vuoden aikana.

      • tulkintavirhe

        Olet oikeassa että niin kivat kuin ilkeät suoraan mieluiten. Mutta tuo, että jos et ole itse mitään ilmaissut niin toinen jättäisi rauhaan... Pieni mahdollisuushan on, että toinen tosissaan luulee sinun tehneen jotain itsekin, sillä ihmiset tulkitsevat asioita eli eleitä, ilmeitä, puheita ja vaikkapa kosketuksia (käyttäytymistä) eri tavalla. Ole siis armollinen jos toinen osoittaa tunteita vaikket mielestäsi ole antanut siihen syytä. Saattaa siksikin kirjoittaa täällä niitä kivoja viestejä. Sana on vapaa, varsinkin hyvä sana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8095
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4686
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3422
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1656
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      64
      1233
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe