Sekava matkustaja

matkustelija12

Yläkerran Duetto-Plus -vaunun vastakkaisella paikalla oli nukkuva mieshenkilö, joka varasi itselleen kaksi paikkaa. Muilla oli paikkalippuja siihen paikkaan. Kummallista oli se, että konduktöörit eivät sanonut mitään hänelle. Kaikki muut matkustajat joutuivat hyppäämään hänen jalkojensa ylitse käytävää kulkiessaan, kun mies makasi penkeillä. Mies oli aivan sekaisin, eikä osannut käyttäytyä. Oli varmaan käyttänyt päihteitä runsaasti yhteen menoon vähintään viikkoja ellei kuukausia. Onko muilla kokemuksia vastavista tilanteita?

11

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiden

      Kerran yksi sekavan oloinen mies ei saanut lippua maksettua, ohjattiin pois junasta seuraavalla asemalla.

    • vrääliöt

      Olen matkustanut junissa paljon.

      On tullut tavattua vaikka minkälaista sekopäätä.

      Varsinkin viikolla kun normaalit ihmiset on töissä niin ihme tyypit on liikkeellä.

      Ravintolavaunussa jotain pöytään istujia jotka rupeaa haastamaan riitaa.

      Ja ikuiset kysymykset;mitä teet työksesi, onko lapsia, mistä päin, mihin menossa ym.

      Kaiken maailman tuputtajia, mm. politiikkaa.

      Meitä on todellakin moneen junaan.

      Mieluummin omalla autolla kuin sekopäitten kanssa.

    • Junamuna

      Mulla seisoo aina junassa.

      • puolivallatonpuoliveltto

        Mä tykkään läpsiä ihmisiä puoliveltolla poskille, kun ne nukkuu.


    • nuppikoppi

      Sekava matkustaja oli se joka tämän ketjun aloitti. Eihän junassa kuulu eikä voi matkustaa, jos ei ole voimakkaasti päihteessä.

    • SaatananAnkkuriRunkku

      Kerran lentokoneessa takanamme istui vittunaamainen pariskunta tuhannen päissään. 60-kymppisiä, keskisormeaan heristeleviä kyrpänaamoja.

    • Jakobaska

      Linja-autossa on kyllä tunnelmaa! Etenkin, jos se linja-auto ajaa Jakomäkeen.

    • herraylppö

      1)

      naisilla on erittäin paljon poikkeuksia, että minulla sitä ja minulla tätä ja miten pitää oikeasti olla, mutta kun mies kerran juo kuunolla, niin siitä EI PIDÄ TEHDÄ numeroa. Kun mies käyttäytyy miten miehelle pitää käyttäytyä, niin se on nykynormien mukaan väärin.

      2)

      palautessasi sielusi takaisin, tajuaisit, että makaava mies, kuten yllä yksi kommentti kertoi, olit sinä itse!

      3)

      tasaarvon nimissä pitää olla humalaisille erityinen tilaa olla. Palvelumme on tuotanykyään teknisen älyn myötä kaventuneet, niin paljon, että mies ja erilainen ihminen ei mahdu mihinkään tapahtumaan, eikä pian itse maapallo planeetalle, koska kaiken tilan vei yksinhuoltaja pettäjä äiti lapsineen

      • Perintönäkö

        Jotkut ovat saaneet kotona tai muutoin omaksuneet väärät ja oudot miesmallit.


      • tissitönihminen
        Perintönäkö kirjoitti:

        Jotkut ovat saaneet kotona tai muutoin omaksuneet väärät ja oudot miesmallit.

        naisen tissia kaipaan


    • Maikkimuu

      Kokemuksia on.. kerran juopunut mies matkusti Rovaniemeltä -Tampereelle yöjunalla ilman paikkaa kyseisestä vaunusta.. puhui koko ajan naisten alapää juttuja eli melkein 10 tuntia ja välillä haki lisää kaljaa alakerrasta.
      tänään sama reitti -olut mies taas mukana.. katseli koko matkan äänellä videoita kännykästä jossa esiintyi itse ja välitti niissä että ei oo rahaa, uusi auto pitäisi ostaa jne.. lisämaksulla ei valitettavasti saa rauhaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe