Silja Symphonyn hytit

onko.uusittu

2014 uudistuksessa ei ilmeisesti tehty ainakaan A-C-luokkien hyteille mitään? Onko A-C-luokan hyttejä uudistettu edellisestä isommassa remotnissa vuonna 2006, vai onko niiden luokkien hytit edelleen vuodelta -91?

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue-netistä

      Lue netistä.

      • TämähänOnNetti

        Kirjoita edes jotain jotta voimme lukea netistä mitä tarkoitat "lue-netistä" nythän vain toistit itseäsi ilman väli-viivaa kirjoittamalla: Lue netistä.
        Tuossa oli aika vähän ja hyödytöntä lukemista, kokeiles jos kykysi riittäisivät saamaan aikaiseksi jotakin rakentavaa.
        Kerro jotain vaikka jotain tuohon avauksen kysymykseen liittyvää, jos se ei ole liikaa vaadittu nettipersoonaltasi


      • Pysy_aiheessa

        Painupa vittuun täältä, jos et osaa pysyä aiheessa.


      • Tämä nimimerkki ''Lue-netistä'' ei varmaan ole koskaan tällä laivalla käynytkään. Vastasi jotain turhaa lievittääkseen tylsistystään.


      • Lue-netistä
        KroisosPennonen kirjoitti:

        Tämä nimimerkki ''Lue-netistä'' ei varmaan ole koskaan tällä laivalla käynytkään. Vastasi jotain turhaa lievittääkseen tylsistystään.

        Kyllä netistä löytyy hyvin täydellinen kuvaus niistä töistä, joita Naantalissa tehtii Silja Symphonylle ja Silja Serenadelle.

        Pitäisi oppia etsimisen jalo taito eikä itkeä omaa osaamattomuuttaan muita syyttelemällä. Moinen ei ainakaan auta valmiin lautasen tarjoilua.


      • TämähänOnNetti
        Lue-netistä kirjoitti:

        Kyllä netistä löytyy hyvin täydellinen kuvaus niistä töistä, joita Naantalissa tehtii Silja Symphonylle ja Silja Serenadelle.

        Pitäisi oppia etsimisen jalo taito eikä itkeä omaa osaamattomuuttaan muita syyttelemällä. Moinen ei ainakaan auta valmiin lautasen tarjoilua.

        Sinun nyt pitäisi ensin ymmärtää tämän olevan keskustelupalsta jolla on tarkoitus tiedustella ja keskustella erinäisistä asioista, ei tiuskia: LUE NETISTÄ. jos tämä ei ole sinulle vielä valjennut, ei sinun kannata tuhlata enempää aikaasi täällä. Palaa asiaan uudelleen, kunhan ensin olet sisäistänyt mikä on keskustelupalstojen tarkoitus. Siinä on sinulle ensi hätiin jonkin verran opettelemista asioista joita et ole oikein vielä itsellesi sisäistänyt, sinun pitäisi oppia vielä missä tulee mitenkin toimia


      • onko.uusittu
        TämähänOnNetti kirjoitti:

        Sinun nyt pitäisi ensin ymmärtää tämän olevan keskustelupalsta jolla on tarkoitus tiedustella ja keskustella erinäisistä asioista, ei tiuskia: LUE NETISTÄ. jos tämä ei ole sinulle vielä valjennut, ei sinun kannata tuhlata enempää aikaasi täällä. Palaa asiaan uudelleen, kunhan ensin olet sisäistänyt mikä on keskustelupalstojen tarkoitus. Siinä on sinulle ensi hätiin jonkin verran opettelemista asioista joita et ole oikein vielä itsellesi sisäistänyt, sinun pitäisi oppia vielä missä tulee mitenkin toimia

        Kiitos. Tämä vastauksesi selvittikin koko asian.


    • Ainut uudistus on se että A-hytteihin on saatu telkkarit

      • Netistä-luettua

        Jaa, käväisit netistä lukasemassa.

        No kyl ne siel vähä paikkoi siistiki. Ja kulunei uusi.


      • Netistä-luettua kirjoitti:

        Jaa, käväisit netistä lukasemassa.

        No kyl ne siel vähä paikkoi siistiki. Ja kulunei uusi.

        Noh minä vastasin kysymykseen...

        Monella (sut mukaanlukien) on pakkomielle vastata vaikka ei mitään hajua asiasta


      • Paukkunaru
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Noh minä vastasin kysymykseen...

        Monella (sut mukaanlukien) on pakkomielle vastata vaikka ei mitään hajua asiasta

        Niin, sinullahan sitä hajua piisaa.

        Ois vaan edes hiukkasen kunnon tietoakin!

        Mut hei, teit sen, mitä het eka vastaus neuvoi. Eli kuljit hyvien neuvojen lieassa.


      • HymyssäSuinNauraen

        Ei käyntisi laivalla tuottanut enempää tietoutta, olisit myös matkustanut tuolla laivalla olisi sinulle kertynyt huomattavasti enemän tietoutta alukseen tehdyistä uudistuksista. Vai oletko vain nähnyt jonkun kaverisi ottamia kuvia ja kertomuksia uusista telkuista hyteissä, miksi muuten nyt Ahytti, B-hyttihän on ollut sinulle oikein se bravuuri näissä kommenteissasi


      • HymyssäSuinNauraen kirjoitti:

        Ei käyntisi laivalla tuottanut enempää tietoutta, olisit myös matkustanut tuolla laivalla olisi sinulle kertynyt huomattavasti enemän tietoutta alukseen tehdyistä uudistuksista. Vai oletko vain nähnyt jonkun kaverisi ottamia kuvia ja kertomuksia uusista telkuista hyteissä, miksi muuten nyt Ahytti, B-hyttihän on ollut sinulle oikein se bravuuri näissä kommenteissasi

        Noh, minä olin eka, ja vimppa joka vastasi aloittajan kysymykseen :D


      • Juu.Kyllä-sulla-haisee
        Pakettiautomaatti kirjoitti:

        Noh, minä olin eka, ja vimppa joka vastasi aloittajan kysymykseen :D

        Olit eka, joka noudatti ekaa neuvoa ja neuvon mukaisesti toimien sai jyväsiä vastaukseen. Mutta olisit lukenut koko jutut, olisi vastaus ollut täydellisempi.

        Ja hei, kuka kaipaa laivalla telkkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe