Yli kuuskymppisten rasvaimusta

mtwvnm

Kyselisin teiltä yli 60v. naiset oletteko uskaltautuneet käydä ikänne puolesta vatsa-alueen rasvaimussa? Minulle on tehty vatsa-alueelle leikkauksia ja mm. haavatyrää on tullut jälkeenpäin vatsalihomisen vuoksi. Toipuuko tämän ikäinen enää yhtä helposti kuin nuorempi sisarensa rasvaimusta?? Laihduttamalla vatsaläskit eivät vaan lähde....

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskilihakseksi

      En ole käynyt rasvaimussa, mutta onhan se selvää että kudos paranee hitaammin nyt. Se että onko rasvaimu turvallinen ratkaisu asiakkaalle johtuu hyvin monesta muustakin seikasta kuin iästä, että kehotan menemään suoraan konsultaatioon puhumaan mitkä vaihtoehdot sopisivat juuri sinulle, että saataisiin haluttu tulos turvallisesti.

      Jos ongelma ei ole tosi paha niin itse kokeilisin kyllä vielä säännöllistä pilatesta ja joogaa, sekä jos jaksat niin tavallisia vatsalihasliikkeitäkin pari kertaa viikossa jonkin suunnitellun ohjelman mukaan. Se auttaisi saavuttamaan selvästi litteämmän vatsan ehkä vain muutamassakin kuukaudessa jos pidät huolen siitä että saat tarpeeksi proteiinia.

    • tyytyväinenkin

      Minulle on tehty kylkien ravaimu. Ikää 63 Kaikki hyvin meni

    • jkjgfkj

      Voi herran jestas, kaikkea sitä lukeekin netistä.
      Yli kuuskymppiselle rasvaimu....

      • Riskit_vs_hyödyt

        Siis yritätkö sanoa, että yli 60 vee on menetetty tapaus? Samaa kai sitten pitäisi sanoa yli 40 vee ikäisestä, joka itse olen. Rasvahan kertyy erilailla iän myötä. Mikä paha siinä on, jos kirurgisesti trimmaa? Jotkut ovat voineet laihduttaakin paljon, ja on jäänyt ylimääräistä rasvanahkaa. Ei sitä saa pois kuin leikkaamalla.

        Suosittelisin kysymään suoraan hoitavalta lääkäriltä kokemuksia ikäryhmäsi saman toimenpiteen potilaista. Oma terveydentilasi vaikuttaa riskeihin. Eli kannattaa miettiä asiaa ensinnäkin anestesiakelpoisuuden kannalta. Ja millainen riski sinulla on terveytesi puolesta saada esim. veritulppa, kun riski lisääntyy joka tapauksessa iän myötä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe