Ulkomaalainen yritti raiskata nuoren naisen

pelottavaa-auttakaa

Poliisi etsii tekijää: Nuori nainen yritettiin raiskata Joutsenossa

Keskiviikko 2.9.2015 klo 11.05 (päivitetty klo 14.43)

Rikosilmoituksen tehneen nuoren naisen mukaan mies yritti tarjota hänelle 50 euron seteliä siitä, että nainen menisi hänen kanssaan puskaan.

Nuori nainen yritettiin raiskata tiistai-iltana vähän ennen kello 21.30 Lappeenrannan Joutsenossa. Nainen oli kävelemässä Keskuskatua pitkin, kun yllättäen hänen luokseen tuli mies.

Rikosilmoituksen tehneen nuoren naisen mukaan mies yritti tarjota hänelle 50 euron seteliä siitä, että nainen menisi hänen kanssaan puskaan. Hän oli ottanut naista kädestä.

Nainen oli riuhtaissut itsensä miehen otteesta irti ja lähtenyt kävelemään pois paikalta. Tämän jälkeen mies oli tullut naisen takaa ja otti naisesta syliotteen. Nainen oli alkanut huutaa apua, jolloin mies oli lyönyt häntä kasvoihin ja poistunut juosten paikalta.

- Tekijä on vielä poliisille tuntematon, ja poliisi etsii häntä. Kyseessä ei kuitenkaan ollut ihan nuori mies, kertoo tutkinnanjohtaja Teemu Liikanen.

Naisen mukaan mies oli ollut noin 170 senttimetriä pitkä, laihahko ja hänellä oli ollut lyhyt siilimallinen tumma tukka. Naisen mukaan hän oli ollut ulkomaalainen ja puhunut englantia.

Poliisi tutkii tapausta raiskauksen yrityksenä sekä lievänä pahoinpitelynä. Poliisi pyytää mahdollisia tapauksen silminnäkijöitä tai asiasta muuten tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä poliisin numeroon 029-5414600.
HANNA GRÅSTEN
[email protected]

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koittakaa.ymmärtää

      Aloittaja on vanha äijän kääkkänä päästään seko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe