Petetty miten sait tietää

Syksyä

Kuulitteko jostain? Onko ystävä sanonut? Tai onko joku soittanut ja paljastanut jutun? Entä jos ulkopuolinen ventovieras paljastaa jatkoitteko suhdetta? Entä jos pettäjä kertoi itse jatkoittekobsuhdettanne? Teen tutkielmaa aiheesta opiskelen perheterapeutiksi olisin kiitollinen vastauksista.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkistuskäynti

      Kerran kysyt niin saat vastauksen. Epäilin asiaa kauan ja tulin kotiin yllättävään aikaan avaimillani ja näytti olevan täysi touhu päällä. Sanoin jatkakaa, Sanoin miehelle. Voit auttaa häntä pakkaamaan tavaroita, olet jatkossa vastuussa tuosta. Asunnon pitää olla tyhjä 4 tunnin kuluttua.

      • kakkonen.ilmoitti

        minä vastaan myös koska kysytään. Eteeni ilmestyi nainen joka otti kädestäni sanoen "hei olen H..... ja minulla on suhde miehesi kanssa ollut jo toista vuotta.


    • Minna7

      Laivareissun jälkeen kännykästä löytyi vieras numero ja viesti. Jatkoimme yhteiseloa ja tapahtuneesta on pian kaksi vuotta.

    • vainmun

      Ystäväni kertoi heti saatuaan tietää. Miehen ja jalkavaimon suhde päättyi välittömästi ja me työstämme avioliittoamme terapiassa. Sattuu kamalan paljon mutten ole yhden virheen takia valmis hylkäämään kaikkea sitä hyvää mitä avioliitossamme on.
      Toista kertaa ei anteeksi saisi ja voin kertoa etten osaa yhtään antaa takeita mitä tekisin jos näin vielä kävisi.. ehkä istuisin Hämeenlinnassa?

      • niinminnaa

        "vainmun" Kukaan ei omista ketään. Terapia auttaa joskus jopa vuosia. Pettäjä ei parane koskaan. Mikä siinä avioliitossa sitten on niin hyvää? Hyvää on hyväksyä miehen patollisuus ja arjen hyvyys, matkat, omaisuus, ym. Häpeä mikä tulee kun pitää miestään uskollisena, ja hän ei olekkaan sitä, sen joutuu salaamaan jopa parhailta ystäviltään. Pitää vain viimeiseen asti kiinni kulisseista ja siitä hienosta kodista ja upeasta liitosta, minkä on kuvitellut itse. Mies vain menee ja harrastaa omia retkiään kun selkäsi käännät.


      • Tuire12345

        Kyllä on katkeraa, niin katkeraa. Ikävää jos sun ukkos on tollanen, mutta älä yleistä.


    • Kuusikossa

      Yhtenä iltana mies otti kädestä
      kiinni ja sanoi että on asiaa. Arvasin jutun ja siitä alkoi kunnon selvitykset johon kakkonenkin laittoi omat mausteensa. Tapauksesta on kohta 10 vuotta ja yhdessä ollaan eikä ainakaan vielä ole uutta kakkosta näkynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe