miten pääsen pois Turusta

ase9

Minä olen 14v poika lahdesta olen täysin
suomalainen. Minä vihaan omaa äitiä sillä hän on muslimi. Mä haluun takas lahteen. Olisi kysymys miten saan otettua yhteytä turun viranomaisiin kun en tule toimeen äitini kanssa

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvamistasinulle

      Neljätoistavuotiaan paikka on kotona. Anna ajan kulua ja opettele kauniit käytöstavat ja opiskele niin pärjäät yhteiskunnassa. Murrosikä on hormonien myllerrystä ja aletaan kyseenalaistaa vanhempien auktoriteettia, ihan normaalia sinun iässäsi, olipa äitisi muslimi kristitty tai joku muu. Opettele näkemään asioissa hyvää ja usko pärjäämiseesi. Olet itsenäistymässä, mutta se vaatii vielä vähän aikaa, tsemppiä olemisesi.

    • TotuusVeritas

      Et sinä viranomaisia tarvitse vaan selkäsaunan. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, jotta menestyisit ja kauan eläisit maan päällä.

    • Voiperce

      Etkö tajua poika elämästä mitään? Häpeä!

    • takaisinLahteen

      Varaat ajan sosiaalitoimistoon ja kerrot asiasi. muslimeista tuleekin pyrkiä eroon

      Vaikka olet 14 sinua ja sinun toiveitasi kuunnellaan. Sossu auttaa asunnon hankkimisesta Lahdesta

    • Tietäväinen

      Eikä auta. Sosiaalitarkkailija määrää sinut Lausteen Poikakotiin, jossa on kunnon kuri. Lastenvalvoja tarkkailee sinua ja joudut hakkaamaan halkoja 2 syltä viikossa. Ruokasi on pettuleipää ja voikukanjuurta. Sitten saat miettiä, mikset peljännyt Jumalaa ja kunnioittanut esivaltaa ja vanhempiasi.

    • kananlihallaolen

      poika olet saatanan tyhmä

    • Ipstanäin

      Aloittaja mikään poika ole, vaan runkkaava hintti provosoi teitä taunoja!

    • ase9

      En ole oikeasti 14v vaan 40v mies.tyhmät että menitte lankaan. Asun lahdessa.

    • CamelBoots46

      Mene sillä kamelilla (rakastajasi) sinne Lahteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe