Word 2003:sta

Fonttimies-30

Minulla on Windows XP ja Word 2003.
Ovat toimineet moitteettomasti vuosikausia ja olen tottunut niihin.
Nyt viime päivinä tuo Word on mennyt vähän sekaisin enkä saa sitä takaisin siihen normaaliin mihin olen tottunut.
Eli fontti on ollut 12 ja siihen olen tottunut.
Mutta nyt fontti onkin paljon isompi enkä saa sitä pienemmäksi vaikka kuinka säädän sitä että se olisi 12. Eli näytössä lukee että fontti 12 on valittu, mutta todellisuudessa se onkin paljon isompi.
Lisäksi tuo rivi missä säädetään sarkaimet on ylipitkä joka aiheuttaa sen että tekstirivi myös on ylipitkä.
Vaikka kuinka säädän sarkaimia että tuo rivi olisi pienempi eli lyhyempi, niin ei ja ei ei ja ei.

Ilmeisesti olen vahingossa painanut jonkun väärän nappulan mutta en keksi minkä.
Miten saan tuon fontin ja rivin pituuden takaisin siihen "tavalliseen " jota olen aina ennen käyttänyt?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewyew

      Äkkiseltään tulee mieleen että monitorisi resoluutio on jostain syystä muuttunut pienemmäksi.

    • "Ovat toimineet moitteettomasti vuosikausia ja olen tottunut niihin."

      Mitä teet sitten kun se hajoaa?

      • vyö-ja-henkselit

        Eikä Matti ole tuohon ikään vielä oppinut että hajonneet tarpeelliset "esineet" korvataan uusilla. Kaikkea ei kannata hankkia varastoon "pahan-päivän-varalle".



    • Näkyykö se fontti suurelta myös paperilla? Ettei vain sinulla ole näytön zoomaus päällä. Paina Control pohjaan ja pyritä hiiren rullaa.

      • Fonttimies-30

        Hurraaa!!!!
        Kiitos "okaro"!!!
        Se auttoi!!!
        Siis se "Paina Cointrol ja pyöritä hiiren rullaa".
        Vaikka en tajua miten se oli muuttunut.
        Kiitän ja kumarran!


    • Kar-M

      ""Ovat toimineet moitteettomasti vuosikausia ja olen tottunut niihin."
      Mitä teet sitten kun se hajoaa?"
      M-Kar antaa hyödyllisiä neuvoja, kuten aina. Tästä jäi nyt kuitenkin puuttumaan Microsoftin uusimpien tuotteiden mainostaminen, joten vastaus ei ole aivan täydellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe