9.10. tiedotustilaisuus

seuraaja

Mulla on mielikuva, että olisin lukenut jostain, että vastaanottokeskusta koskeva tiedotustilaisuus näkyisi netistä. En vain muista mistä. Tietääkö joku?

24

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemmo666
    • alpohieste

      Mä en tiedä, mutta sen tiedän että Vihtori K Twiittailee sieltä ylen sivulla.
      Mistä lähtien toimittajat on olleet oikeutettuja syöttämään omia mielipiteitä?
      Tulee pieniä aplodeja ja suuria aplodeja..
      Mikäli muuten maahanmuuttaja yrittää viedä 500 euroa pankkiin, niin pankilla on oikeus kysyä mistä raha on peräisin.
      Ja jollei ole järkevää, uskottavaa tarinaa, niin vastaanottamatta jää.

      Joka tapauksessa.. minä en tule osoittamaan sormella näitä "pakolaisia" rikoksistaan, mutta mä osoittelen niitä.. jotka oman julkisuuskuvan, tekopyhyyden varjolla ovat syli auki, laput silmillä tuhoamassa
      meidän työllä ja ajalla saavuttamaa turvallisuudentunnetta ja sosiaaliturvaa.

      Minun mielestä järkevintä olis, että
      lyötäis sossunluukku kiinni, työttömyyskorvaushana. .pl ansiosidonnainen vaikka 200 päivää(itse maksettu)
      Terveydenhuolto maksulliseksi, sekä koulutus.
      Verotusta kevyemmäksi ja pieniä helpotuksia yrittäjyyteen, niin saatais sekä kotimaiset ja ulkolaiset loiset kärvistelemään.. saatais ehkä kunnon rikosaallotkin

      • ähvätti

        500 pankkiin? Saahan sitä kysellä, mutta vastata ei ole pakko. Pyytelevät kyllä anteeksi, kun poliisi on ensin käynyt paikalla.


    • mamusoppaa

      Eikö 500 turvapaikanhakija ole vähän liian paljon heinolan kokoiseen kaupunkiin.??? Lahdessa saman verran mamuja, vaikka asukkaita on 5 x enemmän. Ja jos maahanmuuttajista on miehiä taas suurinosa , niin voi vain arvailla mitä tuleman pitää. Raiskauksia, varkauksia, tyttöjen ahdisteluja, pahoinpitelyjä. jne.

      • ähvätti

        Kaikki tuo on vain kulttuuria, joten ota se vastaan, senkin rasisti!


      • mamusoppaa
        ähvätti kirjoitti:

        Kaikki tuo on vain kulttuuria, joten ota se vastaan, senkin rasisti!

        Ei tartte ottaa, kun en asu heinolassa, senkin hyysäri, luuseri, maanpetturi !!!


      • Tervapöpö

        Tyttäreni käy koulua Lahdessa, joutunut ahdistelujen ja huutelujen kohteeksi
        monena päivänä. Kävellään päin, tukitaan jalkakäytävä, että joutuu ajotielle
        kiertämään. Kun ei ole halua tunkeutua suoraan päin. Jatkuvasti kuvaavat känny
        köillä nuoria siis tosi nuoriakin tyttöjä. Ja ne huutelut, englannin kieli hyvin
        hallussa. Miksei ole suomen tapakulttuurista pidetty luentoja heille. Ei siinä
        tulkkia tarvita, siksi hyvää englantia puhuvat. Ei olisi laskettu kansan pariin,
        ennen kuin osaisivat tavat. Olisi vältytty monelta asialta.
        Minä en ole rasisti vaan realisti. Mietin näitä jotka haluavat auttaa. Miksi vasta
        toisen kulttuurin väki saa auttamishalun heräämään. Miten meidän omat
        vanhukset jotka kituvat köyhyysrajalla. Lapsiperheet leipäjonoissa, kun ei ole
        työtä ei varaa ruokaan. Koululaiset homekouluissa ja parakeissa opiskelevat.
        Miksei se halu auttaa kohdistu heihin. Vai saako sitä kirkkaamman kruunun
        tai paremman taivasosuuden näiden muiden auttamisesta. Anteeksi kun olen
        tietämätön. Teen itse paljon vapaaehtoistyötä OMANMAAN ja OMAN
        kaupungin ihmisten keskellä. Tähän on turha vastata." Haluan auttaa".
        Kysyn mikset siis auta edellä mainittuja.


    • Seppo.J

      Muistaakseni pääministeri Sipilä lupasi ottaa pakolaiset kotiinsa, joten mihin näitä keskuksia sitten oikein tarvitaan??

    • saakaswili

      Miksei SPR laita matuja Myllyojalle omiin tiloihinsa? Nyt ne laitetaan koulujen viereen.....vaikea arvata mitä tapahtuu. Ja vanhuksia liikkuu myös paljon sillä alueella...

    • OsoitelenNiitä

      1. Tilaisuuteen ei kannata mennä, jos olet maahanmuuttovastainen (tarkoitan hallitsemattoman maahanmuuton). Jyränkölä eri mieltä oleville osoittaa sormella oven.
      2. Tilausuudessa et saa tietää muuta, kun valheita lapsista ja sodanuhreista. Todellisuudessa Heinolaan tulossa on 700 sinkkumiestä, hyväkuntoisia ja soturinnäköisiä sellaisia.

      Ja niin kuin "alpohieste" oikein kirjoittaa "... minä en tule osoittamaan sormella näitä "pakolaisia", mutta mä osoittelen niitä.. jotka oman julkisuuskuvan, tekopyhyyden varjolla ovat syli auki, laput silmillä tuhoamassa..."
      Tiedämme itse, että bisneksiä ja suuria voittoja tehdään sairaiden kustannuksella, työttömien kustannuksella ja nyt "pakolaisten" varjolla. Me tiedämme hyvin, ketkä saavat tästä voittoja.
      Punaisen ristin merkki ei tee merkinkantajasta rehellisen, ja Punaisen ristin varjopuoli on tiedossa.
      http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/veripalvelun-salattu-raportti-konsultti-merkitsi-joululounaasta-tyotunteja-5-400-eurolla/2337784
      http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2010/01/16/punaisen-ristin-johtaja-eli-herroiksi-avustusrahoilla/2010680/12
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288508413965.html

      Sen takia en anna enää Punaiselle ristille senttiäkään.

      Tietenkin, mielenkiintoista, mistä kunta saa 700 asuntoa sinkkumiehille ja miten järjestystä ylläpidetään poliisittomassa Heinolassa. Mutta tiedän, että tällaisia kysymyksiä pidetään "rasismilla" ja kysyjä saa heti lähtöpassit.

      • ähvätti

        Punainen risti kuulemma rakensi Haitin maanjäristyksen uhreille 6 homekämppää. Hinta 500 000 000$. Kusevat lahjoittajia silmään oikein lorottamalla.
        Miten voi vihata N-sana ihmisiä noin paljon? Laitat firman pystyyn, että saat vierestä katsoa, kun kehitysmaalainen kuolee nälkään. Sairasta, hyvin sairasta.


    • YlihuomennaNähdään

      Kiitos, Yle:
      http://yle.fi/uutiset/heinolassa_keskustellaan_vastaanottokeskuksen_perustamisesta__seuraa_yleisotilaisuutta_hetki_hetkelta/8364259
      Tässä on varovaisia kysymyksiä, joihin vastattu todella taitavasti, niin kuin politiikassa kuuluu.
      Sarjanoja: Vastaanottokeskus tuo töitä 30-40:lle, lähinnä terveyden ja sosiaalipuoli.
      No mistä saa näitä 30-40, lähinnä terveyden ja sosiaalipuoli? Jo nyt Heinolassa on lääkäripula ja sosiaalitoimisto ylikuormitettu. Terveyspuolta ei voi hoitaa vapaaehtoisvoimalla. Se vaatii koulutustasoa ja pätevyyttä.
      Tässä on huippuhauska "kysymys-vastaus"-leikki:
      Kysymys yleisöstä: "Miten pieniä tyttöjä suojellaan pakolaisilta?"
      Vastaus: "Aikuisten ei pidä pelotella lapsia pakolaisilla".
      Eli paras suojelu on vaikeneminen.
      Ja kaupunginjohtajan ainoa huoli, että "Heinola ei tule olemaan lööpeissä negatiivisissa merkeissä".
      Apua, jo sunnuntaina!
      Menen ostamaan tervetuliaiskukkia ja viemään avustustarvikkeita...

      • nohuoh

        Minä menen ostamaan hälyttimen, että uskallan liikkua.


      • ähvätti

        Aikuisten ei pidä... Ei varmaankaan pidä myöskään suojella lapsiaan pedofiileiltä. Älkää nyt helevetissä kuunnelko päättäjiä lapsienne kustannuksella!
        Pedofilia on sairaus, kunnes alat toteuttamaan sitä. Pakolaiset ottavat kuvia lapsistanne ja laittavat nettiin houkuttelemaan lisää **skasakkia tänne.
        Olen sen luokan rasisti,että hyväksyn kaiken maailman ulkomaalaiset, mutta pedareita en, enkä raiskaajia, olen siis vaarallinen natsi.


    • KeskustaTyhjäksi

      Minä laitan auton etupenkille jotain, että en olisi ihan avuttomana. Keskustassa 700 nuoria hyväkuntoisia motivoituneita miehiä, se on jo aivan liikaa. Ne eivät osa kieltä, eivät osa järjestyksiä ja sääntöjä. Sääliksi käy pieniä kauppiaita ja ravintoloitsijoita, miten heille käy ilman turvamiehiä ja vartiointia...
      Turha valehdella – tiedämme hyvin, mitä on tapahtumassa ja mitä on tulossa.
      Saa nähdä, jääkö kulttuuritoimisto enää torin laidalle.

      • ähvätti

        Emme tiedä, emmekä haluakaan tietää, se on tämän maan kirous.


    • 123mm

      Mitä luki etlarissa tänään ? Poliisi joutuu jatkuvasti rauhoittelemaan Hennalassa menoa ,riitelevät keskenään, tupakoivat sisällä että palokunta saa tulla hälytyskeikoille ym. Ja tänne tulee enemmän väkeä kuin Hennalaan! Joutilaat nuoret miehet jotka eivät ole perillä meidän tavoista eivätkä ymmärrä elämää täällä. Tästä ei seuraa mitään hyvää. Työvoimaa Suomeen ?? Mistä niille työtä riittää kun sitä ei riitä meilekkään?? kysyn vaan.

    • Tervemenoa

      Täällä Hennalassa nuo karvalapset käy ravintolassa syömässä, eivätkä maksa. S-marketissa käyvät ostoksilla, eivätkä maksa. Nuoria tyttöjä ahdistellaan. Kaupassa kävijän autoa potkittiin. Ohikulkioille näytellään käsimerkkejä. Mielenosoituksia pidetään, valitetaan ja röttelöidään. Kaupoista on kohta puukot loppu kun isis pojat aseistautuu. Ja kenenkään on turha kohta kirjoitella ettei kaikki tuo ole totta. Ess pimittää parhaansa mukaan negatiivisiä uutisia. Että sellaista lystiä.............

      • ähvätti

        Se on kulttuuria semmoinen "ahdistelu" ym. Nauti nyt kun kerran ilmaiseksi saat!


    • CharlieHebdo

      Lukekaa Charlie Hebdo-lehti, Ranskassa ainakin sananvapaus ei ole vielä kielletty.

    • Sanaonvapaana
      • TotuudenMurut

        Luemme, kiitos. Varoituksia MV-lehdestä pidämme propagandana. MV-lehti on suomalainen Charlie Hebdo. Toki, Itä-Hämekin kuuluu valikoimaan, aina voi suodata jotain sieltäkin.


    • KatuPartiotLailliseksi

      Kommentti 12:49:
      On erittäin ikäviä asioita. Ja kenen syy? Kuka tekee päätöksiä? Mikä taho sallii tällaista? Omia suomalaisia poliitikkoja ja virkamiehiä.
      Näyttää siltä, että päätösten takana olevilla ei ole lapsia, eli ne eivät joudu kokemaan sen, mitä sinä ja tyttäresi kokee. En voi lohduta sinua muuten, kun toivomalla, että päätösten takana olevien lapsiin kohdistuu vastaava väkivalta. Sen jälkeen sallitaan kenties ainakin kansallisia katupartioita.
      Toki, etsi "Minulla on unelma" olevan porukan edustajia ja kysyy, tätäkö unelmaa ne tarkoittavat. Valitettavasti, sinun kokemusta ei oteta virallisen median käsittelyyn, toistaiseksi oma valtio on kääntymässä omien kansalaisten vastaan. Olen sivullinen uhri, niin kuin monet muut kohta ovat.
      Ja tiedätkö vielä? Joku saa tästä kaikesta taloudellisia voittoja.

    • anniina4o

      Hädässä olevia naisia ja lapsia pitää auttaa ja ottasin tänne heitä. Kuitenkin suurin osa on hyvinvoivia hyvinpukeutuneita irakilaisia nuoria miehiä jotka tulevat hyvän sosiaaliturvan perässä. Tämä pitää pysäyttää ja nopeasti muuten palkkoihimme ja eläkkeisiimme tulee hallituksen toimesta isot leikkaukset..jostakin raha tämän porukat elättämiseen, opettamiseen , terveydenhoitoon,koulutukseen, tulkkauksen ym ym ym on saatava!! Ollaanko valmiit kaikki tinkimään omastamme ja entä ne suomalaiset jotka elävät toimeentulon rajalla,kuka heitä auttaa? Onko meillä se unelma että lapsemme maksavat tämän laskun. Ei voi kun nauraa Antti Rinteen eiliselle lausunnolle: vähäosaisten auttaminen ei ole keneltäkään pois. Se on pois Suomen kansalta koska valtio maksaa ja rahoitamme tätä valtiota veroa maksamalla! !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe