On hirvee krapula

työtönpummi

Join eilen olutta aika paljon. Äsken hain cocista ja kebabbia krapulaan. Köyhän elämä on hienoa.

19

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krapulan_vastustaja

      Minä otan krapulaan aina viinaa tai olutta.
      Parantaa krapulan mukavammin kuin cokis ja kebab, eikä haittaa jos krapula siirtyy paripäivää tai viikkoa
      kun ei tarvi töihin mennä.

      Jos röihinkäskijä kiihoittuu tästä itkupotkuraivareihin ja käskee röihin
      niin se voi painua syvälle hinttikaverinsa perseeseen.

      • joop007

        Heitä homo mutteri!


      • hehehehehe

        Paskanpuhuja, ei sulla ole varaa viinaan jos työtön olet. Kiljua korkeintaan valmistat.


      • Krapulan_vastustaja
        hehehehehe kirjoitti:

        Paskanpuhuja, ei sulla ole varaa viinaan jos työtön olet. Kiljua korkeintaan valmistat.

        Olet kyllä itse paskanpuhuja.
        Olen perinyt muutaman sijoitusosakkeen helsingistä ja asun loppuunmaksetussa asunto-osakkeessani paitsi tämänkuun loppuun asun vielä kesähuvilallani saimaanrannalla.

        Halvaksi tulee kun hirvipeijaisia pidetään vähän jokapäivä
        ja viinaa sekä olutta on isot kuormat venäjältä ja virosta.

        Jos olisi vaarana juotavan loppuminen niin ei ole pitkä
        matka muutamalla pakettiautolla noutaa halvat viinat
        naapurinpuolelta, sekä tietysti tankit ja varatankit täyteen
        halpaa polttoainetta.

        Kiljua join vuosikymmeniä sitten 13vuotiaana viimeksi.
        Nyt ei tarvitse moista juoda enää.


      • hehehehehe
        Krapulan_vastustaja kirjoitti:

        Olet kyllä itse paskanpuhuja.
        Olen perinyt muutaman sijoitusosakkeen helsingistä ja asun loppuunmaksetussa asunto-osakkeessani paitsi tämänkuun loppuun asun vielä kesähuvilallani saimaanrannalla.

        Halvaksi tulee kun hirvipeijaisia pidetään vähän jokapäivä
        ja viinaa sekä olutta on isot kuormat venäjältä ja virosta.

        Jos olisi vaarana juotavan loppuminen niin ei ole pitkä
        matka muutamalla pakettiautolla noutaa halvat viinat
        naapurinpuolelta, sekä tietysti tankit ja varatankit täyteen
        halpaa polttoainetta.

        Kiljua join vuosikymmeniä sitten 13vuotiaana viimeksi.
        Nyt ei tarvitse moista juoda enää.

        Työtön pummi keksii tarinoita.


    • Parempi

      Rikas ja kännissä kuin köyhä ja krapulassa.

    • Sossumies

      Ei lähtely krapula millään. Hain 6 tölkkii koffia, olotila heti kohentu.

    • Ei se auta. Olutta lonkeroa tai väkevää mansikkaviiniä sen olla täytyy että denamaisuus oikein lemahtaa ja läjhtee krapula. Itse odotan toivekkaana huomista ja halpsoluutakin enää vain 8kpl..mutta oon jo juonut neljä paäivällä kaksi aamumuyöllä oksentanut vain kerran eikä maksassakan tunnu pistelyä..pahemmin..ripuli kyllä äityi pahaski ja nyt on sitten nälkäkin mutta ei kuitenkaan pysty syömään..

    • roletaari

      Palasimme kotiin torstaina. Ennen paluuta vaimoni laski säästämäni oluttölkkien nipsuttimet. Eräs tuttavamme tekee niistä koruja ja nyt pieniä iltalaukkuja. Ovat hyvän näköisiä.
      Vaimoni sai nipsuttimien lukumääräksi 141kpl. Hän itse on täysin raitis.
      Leikin Kroisosta ja join vain San Miguelia vaikka se on kallista, 0,43€/ tölkki. 0.23€:n oluttakin olisi ollut mutta se ei ole suussani yhtä hyvää.

      • Alkoholitonn

        Ei tee sisuskaluille hyvää tuollainen juominen :( alkoholi aikamoinen syöpäriski


    • Korkki.kiinni

      En kyllä ymmärrä miksi pitää juopotella. Minun viikonloppu kului kahvakuulatreenin ja juoksulenkkeilyn parissa. Olo on hyvä eikä tietoakaan krapulasta. Suosittelen muillekin!

      • JaksamistaSulle

        Kuulostaa tosi juntilta ja koyhältä! Ikävä kuulla, että elämäsi on noin tylsää. Toivon vilpittömästi Jeesus sydämellä, että joskus löydät jonkun.


      • Korkki.kiinni
        JaksamistaSulle kirjoitti:

        Kuulostaa tosi juntilta ja koyhältä! Ikävä kuulla, että elämäsi on noin tylsää. Toivon vilpittömästi Jeesus sydämellä, että joskus löydät jonkun.

        Ei mun tarvitse ketään löytää !? Vai mitä tarkoitat yleensäkin kommentillasi?? Olen parisuhteessa ja vapaa-aikani kuluu avokin kanssa urheiluharrastuksissa. Molemmilla nuorempana kilpaurheilutaustaakin. On vaan surullista miten ihmiset tuhoavat itseäään viinalla ja muilla kamoilla :( Opiskelen lähäriksi päihde- ja mielentervpuolella ja työharjoittelussa nähnyt jo nyt vaikka mitä !


      • MeeRöihin
        Korkki.kiinni kirjoitti:

        Ei mun tarvitse ketään löytää !? Vai mitä tarkoitat yleensäkin kommentillasi?? Olen parisuhteessa ja vapaa-aikani kuluu avokin kanssa urheiluharrastuksissa. Molemmilla nuorempana kilpaurheilutaustaakin. On vaan surullista miten ihmiset tuhoavat itseäään viinalla ja muilla kamoilla :( Opiskelen lähäriksi päihde- ja mielentervpuolella ja työharjoittelussa nähnyt jo nyt vaikka mitä !

        Lähäriksi? :)))

        Voi eicä miten amista!!


    • Juoppo-köyhä

      Pitää juopotella ku ei oo muuta tekemistä

    • vkljuoppo

      Sainpas tuossa raahauduttua kauppaan, mutta hieman vaikeaa se oli, koska olen joutunut makoilemaan ja lepäilemään koko päivän, koska on alkunut huimaamaan heti, jos on noussut ylös. Oikein terveysaterian ostin eli pakastepizzaa ja cokista, kun nyt ei jaksa mitään erikoisempia laittamaan. Tarkoitus olisi myös juoda pari litraa vettä, jotta saan kusen värin normalisoitua, koska se on ihan keltaista. Katsotaan miten olo lähtee paranemaan tämän ruokailun jälkeen. Hieman on mmorkkistakin, koska litsailen tänään työkkärin kurssilta ja enpä ole vielä huomennakaan täysin kunnossa.

      Neljä olutta jäi jääkaappiin, mutta enpä taida juoda niitä.

    • ottakaamalliajospystytte

      Tiedättekö miten hienoa on olla rikas ja krapulassa?

      Ei tarvitse tyytyä alkoholissa mihinkään halpaan kuraan ,vaan keskittyä pelkästään kalliisiin laatujuomiin. Vedin eilen tumut ranskalaisella La Tache punaviinilla, hinta alkossa on hieman alle 3000€ pullo. Lisäksi krapula oloa helpottaa se, että rahat ei lopu juomalla vaikka yrittäisi. Myös se tuntuu hyvälle kun dokaan omilla rahoilla ja en tarvitse köyhien almuja enkä suunnitelmia sen suhteen koska voin seuraavan kerran juhlia kun saan rahaa.

    • paskaakkakaka

      alkoholi on myrkkyä, polttakaa pilvee

      • puhelinpylväs

        Niin, sillähän sinäkin löysit elämääsi oikean suunnan ja tarkoituksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8044
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4676
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3391
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1626
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1543
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      60
      1220
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe