Hävikki kirpputorilla

kirppumyyjä

Onko täällä millaisia kokemuksia kirpparimyynnistä? Häviääkö paljon tavaraa varkaiden matkaan? Oletteko antaneet palautetta kirpputorille ja millaista vastapalautetta olette saaneet kun olette reklamoineet asiasta?

13

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höynäytetty

      Kävin monen vuoden tauon jälkeen myymässä kirpputorilla. Tavaroita ei hävinnyt, mutta tilityksiä kylläkin. Taitaa ne varkaat olla siellä tiskin takana. Röyhkeästi vedetty välistä. Eikä tuotteiden hintalappuja palautettu. Minkäköhän takia?! Täytyy käydä selvittelemässä asiaa ko. kirpputorilla, mutta aika heikoilla myyjä tässä on..

      • tietoajakoon

        Mikäs kirppis ja missä?


    • Ostan.ja.myyn

      Luulen, että kirpputorivarkaudet ovat joidenkuiden puolilatvalahojen harrastus, ihan tavaran arvosta riippumatta. Samoin kuin se, että vanhemmat kiljuttavat lapsiaan kirpputoreilla ja kiljuvat itsekin tavalla, jota eivät koskaan tekisi tavallisessa kaupassa.

      Ehkä kirpputori koetaan jonkinlaiseksi vapauden valtakunnaksi, jossa ei ole sääntöjä ja tavallinen kansalainen voi tehdä mitä huvittaa.

      Varastelu harmittaa, kiljuminen ärsyttää mutta vielä enempi ärsyttää ihmiset, jotka seisovat kädet ja jalat levällään muiden tiellä ja kiljuvat kännykkään syöneensä aamulla puolikkaan banaania ja olevansa vähän krapulaisia ja jotka estävät toisten etenemisen.

    • pvocov

      ei ole kokemusta. samaa itsekin miettinyt varsinkin isolla kirpputorilla mietin että kuinkahan paljon kamoja katoaa toisiin pöytiin tai jonnekin nurkkiin niin että rahat jää saamatta niistä.

      • 89sn

        No miten se pelkkä miettiminen vie asioita eteenpäin?


      • Konpsista

        Ei ole tainnut viedä eteenpäin, se miettii edelleen.


    • montakertaamyymässä

      Saapi varautua, että jonkinverran aina "häviää", kannattaa ne hintalaput kiinnittää jotenkin, ettei vaan lätkäistä vaatteeseen...

    • roosaliini1000

      Lahden Lanttilassa tavaraa varastetaan tai kummasti katoaa jonnekin. Ei löydy muiden pöydistä tai muualtakaan kirpputorilta. Lanttila vähättelee varkauksien määrää. Siellä on tallentavat kamerat, mutta heidän turvallisuuspäällikön mukaan ,kuka ilmeisesti vastaa kameroiden tallenteista, kameroiden kuvatallenteiden katsominen vie liikaa aikaa siihen nähden että hävinneiden tavaroiden arvo on niin vähäinen. Mitäköhän virkaa kameroilla on, jos tallenteita ei viitsitä / jaksata selata. Näin luodaan asiakkaidelle harhakuvaa siitä että heille on turvallista viedä tavaraa myyntiin kun on tallentava kameravalvonta. Eihän kirpputorille ole tapana viedäkään monien satasien arvoista tavaraa ja jokainen mahdollinen varkaus tulisi edes yrittää selvittää. Kerran satuin kuulemaan erään kyseisen kirpparin henkilökuntaan kuuluvan herran sanovan että ihmiset liioittelee varkauksia ja nettiin kirjoitellaan asiasta. No meneehän siinä kirpparin maine jos avoimesti puhutaan että sieltä paljon tavaraa häviää. Hälytinportit siellä ainakin ennen joulunaikaa tuntui soivan usemman kerran kun siellä kävin. Onko kassat muka niin huolimattomia etteivät poista hälyttimiä vai olisiko sitten kyse että tavaroita yritettiin viedä maksamatta kassalle.

    • beethooven

      No jos krääsä kelpaa niin siitä vaan sillä sehän säästää jo takaisin raijaamisen vaivaa suunnattomasti.

    • Nettikirppistelijä

      On hävinnyt ja varmaan varastettukin. Minkäs teet, kun ei ole tavara "valvovan silmän alla". Just tämän takia olenkin alkanut suosimaan nettikirppistelyä. Ei häviä tavaraa ja muutenkin helpompaa, kun ei tarvi käydä järjestelee pöytää. Itse käytän sellaista kun Vähänkäytetty.fi. Pari kertaa oon laittanut nyt tavaraa myyntiin ja paremmat myynnit on ollut kuin normi kirppiksellä.

      http://vahankaytetty.fi/

    • Viivi281

      Mulla ei ole hävinnyt koskaan mitään Lahden Lanttilan kirpputorilla. Mulla onki pöytä ihan kassojen vieressä ja käytän paljon hälyttimiä. Kauppa käy paremmin kirppiksellä kuin nettikirppiksillä!

    • 3434222222

      Tympeää, että varastellaan. Tää johtaa siihen, etteivät ihmiset vaivaudu viemään tavaraa myyntiin ja koko kirppisjuttu kuihtuu pois. Vien hyvätkin tavarat nykyään suoraan roskiin kuin maksan siitä, että ne varastetaan.

    • PaskaaKalliilla

      Nykyisillä kirpparihinnoilla en ihmettele ollenkaan, että tavaraa lähtee varkaiden matkaan. Lähes puhkikulutetuista vaatteista nähnyt pahimmillaan 20e hintapyyntiä läheisellä kirppiksellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe