Erittäin vakuuttava UFO havainto

MadManPsyco

Olen ollut tällä palstalla jo vuosia eri nimimerkeillä, mitään vakinaista ei ole ollut. Johnny81 ja 88 on ollut käytössä. Mennään itse asiaan. Olin kaverini kanssa 2.1.2016 KLO 22.33 Vantaalla illalla metsässä kävely lenkillä. Yht`äkkiä kaveri sano, että kato mikä tossa on! Katsoin pellolle niin sen yläpuolella oli erittäin kirkas (mutta ei silti valaissut ympristöön valoa) lautaisen muotoinen esine. No alkukantaiset vaistot heräsivät ja lähdimme juoksemaan niin perkeleesti, tuntui siltä kuin lautanen olisi ollut meidän perässä. Juostuamme parisataa metriä niin käännyimme katsomaan, että missä se lautanen on.

Sitä ei enään näkynyt ollenkaan joten ajattelimme, että se on sammuttanut valot ja tarkkailee meitä. Lähdimme taas juoksemaan niin perkeleesti. Autolle päästyämme olimme suoraan sanottuna järkyttyneitä. Nyt järkytys on muuttunut mielenkiinnoksi ilmiötä kohtaan ja olemme nauraneet sille, että 2 isoa miestä juoksee ku pikkuakat UFOja karkuun :D Tästä ei kyllä omilla naamoilla kerrota kenellekkään, on nimittäin sen verta hullu juttu. Mennään taas itse ilmiöön. Lautanen näytti olevan pellolla olevan pienen metsikön ja meidän välissä ehkä 80m päässä meistä ja ehkä 9-20m korkealla. Lautasen koosta emme kumpikaan osaa sanoa kuin sen, että se näytti olevan aika iso. Mahdollisesti se oli isompi kuin henkilöauto. Lautanen oli Idän suunnalla.

22

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ftyijtyijfti

      Satuja.

    • boooooring

      jep.hatusta vedetty stoori bolemiikin herättämiseksi.voi pysyä jatkossakin poissa palstalta.

    • rue5ue

      kävipä tuuri että satuin tälle sivulle.minun muori näki todennäköisesti saman ilmiön samana päivänä samaan aikaan ja vantaalla kanssa.ota suomen ufotutkijoihin yhteys

    • Kiva että niitä liikkuu täälläkin päin, toivottavasti itsekkin törmäilen heihin lähiaikoina :)

    • Selvät.merkit

      No niin,mitä minä olen sanonut jo vuosia,joillain on se natsien ufo teknologia käytössä, ja aina silloin tällöin käyvät antamassa ihmisille uutta ajattelemisen aihetta,ja nyt pysyvät taas jonkin aikaa piilossa, ja ovat piilottaneet aluksen jonkun vuoren sisään ja naamioineet niin hyvin,että kukaan ei arvaa mitään.

    • jkjlkjlkjlk

      Kusipäät ottivat tämänkin satu-avauksen täytenä totuutena!

      • jhfjhdjshys

        taidat olla sama blogin pitäjä joka spämmää täällä aina ja uskaltautuu haukkumaan ihmisiä nimettömänä :D


      • traktorinvetoakseli
        jhfjhdjshys kirjoitti:

        taidat olla sama blogin pitäjä joka spämmää täällä aina ja uskaltautuu haukkumaan ihmisiä nimettömänä :D

        Osuit oikeaan sama kiusankapple on taaskin kysessä pseudojenäiti pseudokepo itse.


      • dyytyh
        jhfjhdjshys kirjoitti:

        taidat olla sama blogin pitäjä joka spämmää täällä aina ja uskaltautuu haukkumaan ihmisiä nimettömänä :D

        Ja miksi sinä olet satu avauksessa?Ja vielä vaivaudut kirjoittamaan ja nimittelemään.Todella rottamaista touhua suoraan sanoen


    • vaillanimeä

      Uskon kyllä tuohon, enkä hulluksi leimaisi.

      Mulla on samantapainen kokemus, mutta tästä on aikaa kulunut sen verran, että elettiin 80 luvun alkua. Olimme talvella hiihtämässä yhtä reittiä keskellä päivää, kun pellolla olevan metsäsaarekkeen reunalla maassa näkyi laskeutunut hopeinen lautasmainen esine. Eräs asia jonka muistan siitä oli, etteivät muut hiihtäjät sitä nähneet, vaikka asiasta heille mainitsinkin. Pitivät, että mulla lensi vain mielikuvitus.
      Sitten on ollut valoilmiöhavaintoja jne. mutta ei niistä nyt sen enempää.
      En näe mitään tarvetta paskapuheille, mutta jokainen saa olla omaa mieltä tästä.

    • yutr

      Paholainen soli

      Jumalan koneet hienompia ja eivätkä kiusaa ihmisiä
      Monet profeetat on haettu tosi upeilla laitteilla maasta taivaaseen

      viekas sarvipää vaan yrittää jekkuilla

    • hoijjaah

      Vesipäät vertailevat taas harhojaan... Voi teitä rassukoita!

    • MadManPsyco

      Melko tyly vastaanotto tähtilapseksi itseään väittävältä blogistilta ja muilta. Ei ole ihme, että Suomessa ei kerrota UFO:ista julkisesti juuri mitään, paitsi hörhöt. En muuten koskaan enään kirjoita tälle palstalle mitään se on varma

      • ulosvain

        Mene pois vain häiriköimästä.


      • valitettavasti

        Tuskin kukaan järkevä kommetoisi TÄÄLLÄ ufokokemuksistaan, joten ei uskottava.


      • ufoo

        Kyl joku järkeväkin voi kertoo ufokokemuksistaan palstalla, vaikka hurjiakin juttuja kertoo, mutta ottaa silloin tietoisen riskin. :)


    • 121314151617181910

      EHKÄ totta tai turiset turhaa.

      kävelyllä autolla?

    • unidentifidedpersonobjec

      Ampukaa ne alas, saatana!

    • oikealennokki

      Mikä ihme on vakuuttava ufohavainto?
      Oletko hörhö tai huumeissa?

      • Maailmasivu

        Kysyppä ufotutkijoilta. Saattavat vielä nyrjähtää lopullisestikin. Tai ainakin saat hirveät haukkumiset niskaasi kun et ymmärrä yhtään mitään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe