Onko teillä samaa?

avoin_kyssäri

Minulla alkanut olee vähän ahdistunut olo näistä palstan kirjoituksista. Älkää käsittäkö väärin, täällä keskustellaan ihan tärkeästä asiasta ja kirjoittajat fiksuja, asian tuntevaa porukkaa. Kuitenkin ahdistaa ja en saa täältä sitä tukea nyt mitä tarvitsisin. Onko kellään muulla ollut samanlaisia tuntemuksia koskaan?

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietyllä_tavalla

      Tietyllä tavalla omassa elämässä... Aikuisena omien ongelmien kanssa en aina ole edes halunnut mitään suurempia apuja, jos ollenkaan. Tieteyt asiat ovat omien pyrkimysten päässä, omin voimin saavutettavia. Minusta josku, esim. suurella joukolla saavutettu rakkaus (mitä joukkopyyntiä esiintyy) ei edes kanna. Ihan toisten kuvioista olen havainnut, että yhdessä pyydystetty saalis ei ole ainakaan tyytyväinen. Tosin ei muutkaan mitenkään automaatisti ole tyytyväisiä.
      Tämä ei ole varsinaisesti mikään edes vertaistukipalsta, ja ammattiapu on haettava muualta. Vapaasti kirjoitellaan mitä tahdotaan ja mitä kukin milloinkin haluaa. Kukaan tällä palstalla ei ole sitoutunut auttamaan ketään, eikä tukemaan ketään.
      Sanoisin, että ota mitä haluat ja jätä ottamatta mitä et halua (mukaellen).

    • uygiugiu

      Jos olet jo lapsi-iän ohittanut niin älä hyvä ihminen edes yritä hakea apua näiltä sivuilta. tämähän on hiekkalaatikkoikäisten temmellyskenttä. Pelkkää riitaa.

      • No_niin_

        No niin, kävihän selväksi jo ennen sinulle tyypillistä "omakomppia", että palstatrolli teki aloituksen.
        Tällä kertaa palstatrolli onnistui tekemään poikkeuksellisesti aloituksen, josta minäkin tavallaan pidän... Tuollaistahan joillakin esiintyy, tyytymättömyyttä palstan antimiin, "ei kun minä tahdon/minä haluan/antakaa minulle heti/ tästä tykkään tästä en/". Ehkä harvemmin mutta joskus.


    • aloittaja_

      Kiitos paljon kun syytätte trolliksi.

      • Kiitos_kiitoksesta

        Kiitos kiitoksesta.
        Saanko minä sinulta sellaista tukea mitä minä haluan?
        Olemme tasavertaisia kirjoittajia täällä palstalla.


      • aloittaja_
        Kiitos_kiitoksesta kirjoitti:

        Kiitos kiitoksesta.
        Saanko minä sinulta sellaista tukea mitä minä haluan?
        Olemme tasavertaisia kirjoittajia täällä palstalla.

        Todella ilkeä kirjoittaja olet. Mielestäni aloitukseni oli asiallinen, en haukkunut tms. Sinä taisit tuolla ylempänä syyttää trolliksi ja mitätöit kirjoitukseni ja tunteeni täysin. Jos nautit tuollaisesta niin olet itse narsisti.


      • Mmh_mmh

        Mmh, mmh. Niinpä niin. Mitäpä minä muuta.
        Mutta oletko sinä ajatellut, että voisit tarvita oikeaa ammattiapua jos sinua kerran ahdistaa ja tarvitsisit oikeaa apua?
        Täällä tuskin kirjoittaa kukaan ammatti-ihminen, ainakaan psykologian alalta. Kaikenlaista muuta ammattiväkeä joukkoon varmasti mahtuu, mutta siitä ei taida todellakaan hirveän paljon apua olla.


      • näinkoentämän
        Mmh_mmh kirjoitti:

        Mmh, mmh. Niinpä niin. Mitäpä minä muuta.
        Mutta oletko sinä ajatellut, että voisit tarvita oikeaa ammattiapua jos sinua kerran ahdistaa ja tarvitsisit oikeaa apua?
        Täällä tuskin kirjoittaa kukaan ammatti-ihminen, ainakaan psykologian alalta. Kaikenlaista muuta ammattiväkeä joukkoon varmasti mahtuu, mutta siitä ei taida todellakaan hirveän paljon apua olla.

        Tästä syystä en pidä sinusta "kaiku". Syyttelet trolliksi, vittuilet kaikille ketkä näkevät asiat eri tavoin kuin sinä. Kirjoituksistasi huokuu ylimielisyys ja sokea viha.


      • näinkoentämän kirjoitti:

        Tästä syystä en pidä sinusta "kaiku". Syyttelet trolliksi, vittuilet kaikille ketkä näkevät asiat eri tavoin kuin sinä. Kirjoituksistasi huokuu ylimielisyys ja sokea viha.

        Niin itselle tulee tuosta mieleen että jos ei voi olla pidetty, niin mielummin sitten vihattu, pahempaa olisi jos ei huomioitaisi ollenkaan...


      • Minä_taas

        Minä taas en oikeastaan voi sille mitään, jos nyt kuitenkin kirjoittelen, että pidetäänkä minusta tai ei. En möskään lähde mielistelylinjalle vaan haluan kirjoittaa omana itsenäni noudattaen niitä ajatuskuvioita joita sydämessäni tunnen.


    • kerro_mitä_haluat

      Olen entinen narsistin uhri, ja voin toki auttaa sinua jos haluat.

    • rautalangasta

      Kyllä, mutta... koska aihepiiri on mikä on, anonyymi nettipalsta ei ole oikea paikka hakea sellaista tukea, jonka kautta henkilöllisyyksiä paljastuu tai on arvattavissa.

      Palstallahan roikkuu väkeä, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Tosin muuta ei voi odottaa, kun palstalla on niin paljon todellisia kokemuksia elävästä elämästä. Me aidot kirjoittelijat tukekaamme toisiamme yleisellä tasolla niin, ettei kenenkään henkilöllisyys paljastu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe