Tupakointi ja rangaistus

liina96

Oon 20v nainen ja oon polttanu 7vuotta,nykysin menee puoltatoista askia päivässä ja haluisin lopetta koska ollaan miehen kanssa yritetty ja toivotti lasta ja lääkärin mukaan tupakointi vähentää huomattavasti raskautumista ja ei olla 8kk onnistuttukkaan eli raskustesti näyttää aina negaa:(. Mietin miten pystyisin lopettamaan tupakoinnin oon niin riippuvainen ja niksapurkkakaan ei oikeen auta silti tekee mieli röökiä. Miten rankaisisin itseäni aina kun tupakoin että pääsisin eroon siitä onko kellään vinkkejä? pitäskö pyytää miestä antamaan piiskaa aina kun oon polttanu

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääpaskaahousuun

      Älä tee lasta, säästyy minunkin verorahani :)

      • Lyhytnäköistä

        Niin, ja jos lapset loppuu, loppuvat myös verotulot.

        Jokainen syntynyt lapsi, tuottaa elämänsä aikana keskimäärin 1200 000€ tuloa yhteiskunnalle. Tekemällä töitä, kuluttamalla ja työllistämällä. :-)


    • mielihalut_kullakin

      Ei henkitorvi ole mikään savupiippu. Jos olisi, niin Jumala olisi luonut korsteenin valmiiksi suuhun.
      Entinen tupakoitsija

    • Savuton89

      Osta sähkörööki. Ite 26v, polttanut 10v 1-2 askia päivässä ja nyt sähköröökillä ollut ilman tupakkaa 5kk eikä ole tehnyt mieli.
      Minulla oli siinä mielessä sama tilanne kuin itselläsi että lopettamishalu oli suuri mutta riippuvuus oli suurempi. Sen päivän jälkeen kun se laite tuli postista niin oon yhen tupakan polttanut puoleen väliin ihmetellen että miksi ikinä aloitinkaan. Se maistui aivan kauhealle sen jälkeen kun oli saanut makuaistin takaisin.
      Alkuun sijoittaa sen 50-100e hyvään laitteeseen (Kanger Subox Nano (75e) itselläni ja suosittelen). Ei kannata tilata vahvimpia nesteitä vaikka onkin paljon polttanut. Ite olen käyttänyt 5mg nikotiinia sisältäviä eli erittäin mietoja ja omalta kokemukselta nämä ovat parempia kun voi höyrytellä ihan vapaasti vaikka tunnin ilman että tulee sellaista pahaa oloa nikotiinista. Jos olet huolissas niist jutuist et joissain makuaineissa on myrkyllisiä aineita niin kysessä on vain yhdestä, voin makuja tuovasta kemikaalista ja valmistajat muuttavat reseptejään sitämukaa kun vaarallisia aineita löytyy. kauppojen sivuilta löytyy yleensä infoa aineista jotka sisältävät vaaralliseksi epäiltyjä ainesosia. Toiseksi tupakka sisältää myös näitä ja ties kuin monta muuta myrkkyä ja sitä imi iloisesti 10v niin minä henkilökohtasesti päätin olla välittämättä tästä. On myös hyviä makuja jotka eivät sisällä mitään mahdollisesti myrkyllistä. Minttu on omasta mielestä todella hyvä maku kahvikupposen kanssa vedettäväksi.
      Toivottavasti auttaa sinua ja miestäsi lopettamaan. Itselläni on ainakin toiminut eikä tota sähköröökiäkään ole tullut käytettyä paljoa. Tarkoitus olisi luultavasti ennen kesää vieroittua siitäki kokonaan. Pakko vielä loppuun lisätä että kaikki ne infosivut tupakan lopettamisesta ei anna yhtään oikeutta sille kuinka hyvältä tuntuu jo seuraavana päivänä olla ilman savua ja tolla sähköröökillä välttää periatteessa vieroitusoireet kokonaan niin ei tarvii kun nauttia siitä kun olo on viikko toisensa jälkeen parempi.

    • Ehdottomastihelppoa

      Nyt 2 viikkoa edellisestä askista. Ostin halvan sähkötupakan (16€, sis. 2 pulloa nestettä, Paul Saar), eikä tee yhtään mieli tupakkaa, jota poltin 30 vuotta.

      Ei siis mitään vaikeutta. Ei enää yskää ja on helppo hengittää.

    • hohhoijaa3946asdg

      Sähkötupaggi on myös vaarallista sille sikiölle että älä raskaana vetele sitäkään.

    • Saubertus

      Lastenteon voisi jättää niille, joilla on selkärankaa. Mieti millaisen esimerkin antaisit lapsellesi.

      Jos pitäisi arvata...tatuointeja, itse värjätyt hiukset, siiderikin maistuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe