Ilmarisen työkokeilusta

Paperia

Kuinka kauan Ilmarisen työkokeiluhakemuksen käsittely kestää?
Jos itse löytää työkokeilupaikan, niin kauanko työkokeilu kestää?
Jos ala onnistuu, mitä sen jälkeen?

Ilmarisen sivuilla on maininta myös työhönvalmennuksesta.
Millä tavoin se eroaa työkokeilusta?
Voiko ensin olla työkokeilussa ja sitten siirtyä työvalmennukseen vai onko mahdollista vain jompi kumpi?

1

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummallistmenoajapahenee

      En tunne mitään työhönvalmennusta joten siitä en osaa sanoa. Sain etukäteispäätöksenä että yhden toista kuukauden aikana pitäisi olla 3 kuukauden työkokeilujaksossa, ikävä kyllä En oikein voisi olla siinä paikassa mihin työ kokeilu ehdotettu eli minua työpaikka kiusaavassa paikassa. Mutta kukaan ei ota tuota työpaikkakiusaamista edes sanana huomioon?. En ymmärrä millaisia yli ihmisiä nuo kirjoittavat ja päättävät virkailijat ja työterveys lääkärit ovat, eivätkö ole kuulleet työpaikka kiusaamisesta esim.? Kuka minun sanomaani sitten kuuntelisi ja kelle voisin valittaa asioista?. Olen kerran aikaisemmin ollut läänin työsuojeluun yhteydessä ja sanoivat että kerran ollyt hankaluuksia työpaikkakiusaamisesta ennenkin niin en voi puolustautua mitenkään. Kiusaajani ovat silloin oikeassa että minua kuuluukin kiusata kun on kerran monessa työpaikassa ollut samantapaista kiusasmista??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe