Ufomiitti 2016

Pihlaja näköjään perusti oman ketjun "Ufomiitti 2016" suunnittelua varten tänne:

http://behindthethrone.net/index.php/kunena/13-sana-on-vapaa/1164-ufomiitti-2016

Jos täällä Suomi24:lla tulee esiin hyviä ajatuksia/ideoita, niin niitä voi varmaankin tarjota tähän ketjuun. Voin sitten tarvittaessa laittaa niitä tiedoksi tuonne BTT:n ketjuun. Tietysti niitä voi itse kukin käydä tuonnekin kirjottelemassa, rekisteröitymiseen ei mene kuin 30 sekunttia.

242

1089

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkimieltä

      Mulla on sellainen idea että niitä ufoja voisi yrittää kutsua Dr.Greerin tapaan.

      • No jos sellainen hyvälle tuntuu, niin ei muuta kuin toteuttamaan. Käyhän kutsumassa niitä ufoja ja kerro sitten täällä miten kävi.


      • katinkontin

        Kuule kuka vaan voi kutsua ufoja ufot ei sitä kutsua kuule eikä saavu. Virkavalta ufoa kutsuvan jos kuulee saapuu varmasti.


    • liiterinpojat

      Tuo ajatus on alkuunsa kuollut, kun sellaiseen" suden suuhun"-palstalle kirjoittelee.
      Kyllä sen jokainen tervepäinen käsittää että kun ylläpitäjät ovat täysin kielteisellä kannalla olevia henkilöitä, siitä ei asian suhteen hyvää seuraa.
      Olisi parempi kuin hra Pihlaja olisi tänne rohkeasti laittanut sen aloituksen.
      Eiköhän jokainen palstalainen tiedä esim. Varaktorin taka-ajatukset ja motiivit havaittujen ufoilmiöiden suhteen.

      • ei-jatkoon

        Jos ei se muuta kiusaa piruuttaan keksisi sabotoidakseen tilaisuuden, niin pusikossa vähintäänkin hihittelee led-härpäkkeen kanssa illan hämärtyessä.


      • itsesensuuri

        Noi Pihlajat ynnä muut pärjää sillä palstalla, koska eivät tuo näkyvästi esille paranormaaleja kantojansa. Andromedoilla paljon vähemmän liikkumavaraa, mutta heidän annetaan säälistä olla palstalla.


      • Rationaali

        Paranormaaleista asioista puhuttaessa on töykeää jos joku puhuu paranormaaleista asioista. Niitä varten on varmaan omat palstansa jossakin muualla.


      • paranormaalikuuluuasiaan

        On töykeää jos ufojen yhteydessä ei voi paranormaaleista asioista, sillä ufojen yhteydessä sattuu monenlaista paranormaalia. Itse ufoilmiö on osittain varsin paranormaali eri ulottuvuuksien vaihtamisineen ym.


      • hameväkee

        rva tuo pihlaja tietääkseni on, käppyrän puoliso.


      • jhkjhkjhkjhkjh
        hameväkee kirjoitti:

        rva tuo pihlaja tietääkseni on, käppyrän puoliso.

        Joo Käpymäen puoliso ja ensimmäisen tällä palstalla ideoidun UFO-miitin emäntä.

        "Tuo ajatus on alkuunsa kuollut, kun sellaiseen" suden suuhun"-palstalle kirjoittelee. Kyllä sen jokainen tervepäinen käsittää että kun ylläpitäjät ovat täysin kielteisellä kannalla olevia henkilöitä, siitä ei asian suhteen hyvää seuraa.
        Olisi parempi kuin hra Pihlaja olisi tänne rohkeasti laittanut sen aloituksen."

        Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan. Nykyisen BtT:n ylläpitäjä on Eikka#3, joka silloin oli hyvinkin UFO myönteinen ja kävi Kähmisen kanssa tiukkoja vääntöjä. Olisiko Eikka muuttanut niin kovasti mieltään.
        Eiköhän jokainen tervepäinen käsitä senkin, että vastakkaiset näkökannat avartavat keskustelua. Ei pari skeptikkoa UFO-miittiä pilaa.


      • abababababa
        jhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:

        Joo Käpymäen puoliso ja ensimmäisen tällä palstalla ideoidun UFO-miitin emäntä.

        "Tuo ajatus on alkuunsa kuollut, kun sellaiseen" suden suuhun"-palstalle kirjoittelee. Kyllä sen jokainen tervepäinen käsittää että kun ylläpitäjät ovat täysin kielteisellä kannalla olevia henkilöitä, siitä ei asian suhteen hyvää seuraa.
        Olisi parempi kuin hra Pihlaja olisi tänne rohkeasti laittanut sen aloituksen."

        Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan. Nykyisen BtT:n ylläpitäjä on Eikka#3, joka silloin oli hyvinkin UFO myönteinen ja kävi Kähmisen kanssa tiukkoja vääntöjä. Olisiko Eikka muuttanut niin kovasti mieltään.
        Eiköhän jokainen tervepäinen käsitä senkin, että vastakkaiset näkökannat avartavat keskustelua. Ei pari skeptikkoa UFO-miittiä pilaa.

        Yksikin tuollainen umpiskepo varaktori siihen riittää. Jos verrataan fiksua Kähmistä tuohon sekopäähän, niin niillä on eroa kuin yöllä ja päivällä.
        Ei voi edes saman päivänä puhua että toinen noista on sivistynyt henkilö.


      • Mitenkorvata
        jhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:

        Joo Käpymäen puoliso ja ensimmäisen tällä palstalla ideoidun UFO-miitin emäntä.

        "Tuo ajatus on alkuunsa kuollut, kun sellaiseen" suden suuhun"-palstalle kirjoittelee. Kyllä sen jokainen tervepäinen käsittää että kun ylläpitäjät ovat täysin kielteisellä kannalla olevia henkilöitä, siitä ei asian suhteen hyvää seuraa.
        Olisi parempi kuin hra Pihlaja olisi tänne rohkeasti laittanut sen aloituksen."

        Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan. Nykyisen BtT:n ylläpitäjä on Eikka#3, joka silloin oli hyvinkin UFO myönteinen ja kävi Kähmisen kanssa tiukkoja vääntöjä. Olisiko Eikka muuttanut niin kovasti mieltään.
        Eiköhän jokainen tervepäinen käsitä senkin, että vastakkaiset näkökannat avartavat keskustelua. Ei pari skeptikkoa UFO-miittiä pilaa.

        Voisiko jo yksikin Ufo-miitti pilata pari skeptikkoa? Tätä vaaraa huomioitu missään?
        Oli: "Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan."


      • jhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:

        Joo Käpymäen puoliso ja ensimmäisen tällä palstalla ideoidun UFO-miitin emäntä.

        "Tuo ajatus on alkuunsa kuollut, kun sellaiseen" suden suuhun"-palstalle kirjoittelee. Kyllä sen jokainen tervepäinen käsittää että kun ylläpitäjät ovat täysin kielteisellä kannalla olevia henkilöitä, siitä ei asian suhteen hyvää seuraa.
        Olisi parempi kuin hra Pihlaja olisi tänne rohkeasti laittanut sen aloituksen."

        Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan. Nykyisen BtT:n ylläpitäjä on Eikka#3, joka silloin oli hyvinkin UFO myönteinen ja kävi Kähmisen kanssa tiukkoja vääntöjä. Olisiko Eikka muuttanut niin kovasti mieltään.
        Eiköhän jokainen tervepäinen käsitä senkin, että vastakkaiset näkökannat avartavat keskustelua. Ei pari skeptikkoa UFO-miittiä pilaa.

        ”Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan.”

        Ja aikoo myös osallistua tulevaan miittiin, jos suinkin vain on vapaana silloin. Toivoa sopiikin, että miitti osuu suotuisaan ajankohtaan.


      • Käpymäki kirjoitti:

        ”Ensimmäistä miittiä oli muistaakseni järjestelemässä myös Kähmis, joka oli skeptikko jos kukaan.”

        Ja aikoo myös osallistua tulevaan miittiin, jos suinkin vain on vapaana silloin. Toivoa sopiikin, että miitti osuu suotuisaan ajankohtaan.

        Nyt kun Sinuhekin heräsi talviuniltaan ketjuun kirjoittelemaan, niin voidaan kai todeta vanhan jengin olevan taas kasassa. :)


      • Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Nyt kun Sinuhekin heräsi talviuniltaan ketjuun kirjoittelemaan, niin voidaan kai todeta vanhan jengin olevan taas kasassa. :)

        Pienoinen yllätyshän tuo oli, positiivinen sellainen. Kasassahan se, ehkä myöhemmin myös ”rautatasolla” :).


    • joo-täh

      Jostakin syystä Li Anderssonin syntymäpäivillä ei nähty James Hirvisaarta soittamassa huuliharppua. Ei vissiin oltu kutsuttu?

    • paranormaalit-ufot
    • ajatteleeite

      Eikös se vanha sanonta ole, ettei kannata leijonaa paetakseen hypätä tiikerin selkään..et silleen

    • jotain2-uutta

      pystyyn uus yhdistys, oikee semmonen misä mä ooisin peejii ja sitten se risteily. Ja mä vaan katon, niitten uusien nettisivujen kautta tulevat palautteet enkä kerro kelleen. jäsensiirtomaksu tulee uutena = jäsenmaksu 27%.

      Tärkeimmät. Ai niin vuodesta lähtien pitää olla se biopassi, jos haluu jäseneks. JOku laki vaan, noi jenkit ja Helsinki-Vantaa o.o.... ja Tullin hemmot

    • keitosta

      Kaikki joukolla pimeään metsään supin silmiä kuvaamaan. Sienet samalla talteen ja pataan.

      • ryöpytys

        Pimeässä on helppo erehtyä ja tarkkana saakin olla ettei koriin eksy muita kuin niitä punavalkoisia.


    • mohdar

      kesäkuussa luvattiin asteroidin lähestyvän maata. energiat voivat muuttua. joten joko ei kesä aikaa tai sitten nimenomaan kesäaikaa.

    • tervaajahöyheniä

      joo miitti ilman muuta pystyyn.sisään päästäkseen hörhö kerroin pitää olla ysi miinus tai enempi.palsta keski arvo tuntuu olevan ysi plus joten eiköhän suuri enemmistö saada paikalle ihmettelemään!

      • hörhöntunnistus

        Kysykää alkoholimieltymyksiä. Jos kyseessä on absolutisti, on tyyppi myös hörhö melkosella varmuudella!


      • Enuso

        Asiaan perehtyneen mukaan alkoholi saa näkemään pikku-ukkoja ja lautaset lentämään.


      • ristiriitaa
        Enuso kirjoitti:

        Asiaan perehtyneen mukaan alkoholi saa näkemään pikku-ukkoja ja lautaset lentämään.

        Tuossa väittämässä on aika paha ristiriita!


      • ymmällään
        ristiriitaa kirjoitti:

        Tuossa väittämässä on aika paha ristiriita!

        Missä niin?


      • ristiriitaa
        ymmällään kirjoitti:

        Missä niin?

        Jos kyseessä on absolutisti, on tyyppi myös hörhö melkosella varmuudella!

        Asiaan perehtyneen mukaan alkoholi saa näkemään pikku-ukkoja ja lautaset lentämään.


      • ymmällään
        ristiriitaa kirjoitti:

        Jos kyseessä on absolutisti, on tyyppi myös hörhö melkosella varmuudella!

        Asiaan perehtyneen mukaan alkoholi saa näkemään pikku-ukkoja ja lautaset lentämään.

        Niin? perehtynyt onkin erimieltä asiasta, hörhöt eivät lasiin sylje.


      • Ufohörhö_Sekopää

        Yleensä ufohörhöillä on kovemmat aineet. Tietysti on myös näitä, jotka ovat lähettäneet viinalla aivonsa siriuksen kiertoradalle ja sitten hörähtäneet ufoilun hämärään maailmaan.


      • olettamuksia.sinulla
        ymmällään kirjoitti:

        Niin? perehtynyt onkin erimieltä asiasta, hörhöt eivät lasiin sylje.

        hörhöntunnistus olikin eri mieltä, kummalla on se oikea tieto?


      • ymmällään
        olettamuksia.sinulla kirjoitti:

        hörhöntunnistus olikin eri mieltä, kummalla on se oikea tieto?

        Tasapeli, hörhöjä riittää moneen junaan?


      • resiinalla
        ymmällään kirjoitti:

        Tasapeli, hörhöjä riittää moneen junaan?

        Junan perässä roikkuu aina tuo sama skepojenskepo resiinalla.


      • vahinvaihto
        resiinalla kirjoitti:

        Junan perässä roikkuu aina tuo sama skepojenskepo resiinalla.

        Randi alkaa olemaan aika vanha.


    • umpitunneliruotsiin

      entäs jos miitti ois ruotsin laivalla?oikee seminaari.eka tax freestä pussikaljaa,sitten buffetti ja sitten kabinetissa tiukka palaveri että missä mennään uforintamalla ja muutenkin. loppu ilta karaokea.paluumatkalla sama sabluuna tiukalla viinalla ja kabinetissa pohditaan porukalla mistä tullaan ja mihin ollaan kenties menossa.pilkkuun asti tikotikoa.

    • eqfrt4qw2t

      Mennäänkö tänä vuonna Ultra-päiville ?

      • aliena

        ehkäpä menen? Minua vaan ottaa pattiin siellä nuo T. Koivulan itsekeskeiset yksinpuhelut ufo-illoissa.


      • Ufohörhö_Sekopää

        Olisiko parempi, jos siellä olisi ns. kanavointia?


      • fuckers

        Takahuoneessa... On. Botit o.o


    • pimppakivaa

      voi laitaa munaa piirakkaan jos käy säkä...ja sitten saturnussia.

      • SubTV

        Entisen varaktorin mielestä parhaat telkkaohjelmat tulee Supilta.


      • stuubidoo

        Alkuillasta tulee se pikku-sub2, jota tuo pikkuveitikka varaktori on nuoruudessaan seurannut teini-ikään asti. Siitä hänelle jäi elinikäinen trauma kaikkeen mitä ei pysty käsittämään ja ymmärtämään.


      • kjähhhh
        stuubidoo kirjoitti:

        Alkuillasta tulee se pikku-sub2, jota tuo pikkuveitikka varaktori on nuoruudessaan seurannut teini-ikään asti. Siitä hänelle jäi elinikäinen trauma kaikkeen mitä ei pysty käsittämään ja ymmärtämään.

        Juu ja jos tulee miittiin, käy siellä melkoinen supina.


    • Tiiasayss

      Jos miitti järjestetään, minä olen tulossa näillä näkymin ja mahdollisesti myös puolisokin, kuten sillon vuonna 2014 :). Tätä ollaan odotettu!

      • Kyllä se tänä vuonna järjestetään, ei siitä mihinkään pääse :P

        Ja eiköhän tässä vielä sitäkin ennen nähdä.


      • Syyssateetulee

      • Tiiasayss
        Pihlaja67 kirjoitti:

        Kyllä se tänä vuonna järjestetään, ei siitä mihinkään pääse :P

        Ja eiköhän tässä vielä sitäkin ennen nähdä.

        Jep, eiköhän :). Tosi kiva kun järjestätte :).


    • Elviirass

      Ihanaa tänäkin vuonna on miitti :)

    • Bettinass

      Minäkin tulen :). On huisi miitti :)

    • ketäteootte

      kyllähän se pitäs järjestää ja porukalla mukaan.mä uskon että tulee rento tapahtuma kun väitellään juupas eipäs auringon nousuun asti......:)

    • Tiiasayss

      Onkohan näin etukäteen kuinka moni sitten alustavasti tulossa? Viimeksi oli aika moni tulossa olevinaan ja tulikin sitten niitä, jotka perui viimetipassa :D. Taisi meitä olla jotain 10 vierasta viimeksi...?

      Parasta ohjelmaa omasta mielestäni on esim. vapaa keskustelu, aivan kuten viimeksikin, mahdollisten paikalle saapuvien ufotutkijoiden kertomat tapaukset ja se grillaaminen jos vaan säät suo :). Geigermittarin jos joku sais mukaan tai jotain muita erikoisia vempeleitä, niin se olis kiva. Sitten jos joillakin on ufomateriaalia, esim. kuvia, niin niitä olisi kiva nähdä. Varvuntaivutuskin on kivaa :).

      • Pahoittelen että edellisellä kerralla en päässyt. Ajat ovat muuttuneet, ja lupaan osallistua seuraavaan tapahtumaan mikäli siitä saan tiedon kuutta viikkoa aiemmin. Se onkin sitten meikäläisen ensimmäinen "ufotapaaminen". 8)


      • Kaikki viime miittiläiset aikoivat tulla seuraavankin miittiin, niihin puheisiinhan se silloin jäi, plus että ”kawa..” aikoi pyytää kaverinsa mukaan seuraavalla kerralla. Ja Ossihan kertoi nyt viimeksi kutsuvansa, oliko se nyt Jämsästä kotoisin olevan. Neljä kait on näiden lisäksi jo ilmaisseet aikomuksestaan tulla, pari heistä vähintäänkin käväisevänsä, jos ei muuta. Sitten ei ole vielä tiedossa osaa viimeksi tulonsa peruneita (muutama ainakin aikoi yrittää seuraavaan). Ja kun laskuissa myös ”käpis” sekä minä, niin jos kaikki mainitut pääsisivät tällä kertaa paikalle, niin menisi jo 20:nen paremmalle puolelle (käytännössä kaiketi saapuisi sitten se tusina, korkeintaan puolitoista). Tässä (jo) vaiheessa jotakuinkin noin.


      • Pihlaja67 kirjoitti:

        Kaikki viime miittiläiset aikoivat tulla seuraavankin miittiin, niihin puheisiinhan se silloin jäi, plus että ”kawa..” aikoi pyytää kaverinsa mukaan seuraavalla kerralla. Ja Ossihan kertoi nyt viimeksi kutsuvansa, oliko se nyt Jämsästä kotoisin olevan. Neljä kait on näiden lisäksi jo ilmaisseet aikomuksestaan tulla, pari heistä vähintäänkin käväisevänsä, jos ei muuta. Sitten ei ole vielä tiedossa osaa viimeksi tulonsa peruneita (muutama ainakin aikoi yrittää seuraavaan). Ja kun laskuissa myös ”käpis” sekä minä, niin jos kaikki mainitut pääsisivät tällä kertaa paikalle, niin menisi jo 20:nen paremmalle puolelle (käytännössä kaiketi saapuisi sitten se tusina, korkeintaan puolitoista). Tässä (jo) vaiheessa jotakuinkin noin.

        Heipä hei ! Olen hieman miettinyt tuota tulevaa 2016 miitinkiä...
        Jos minun osallistuminen ei aiheuta monissa mielipahaa, voisin sovittaa omaa aikatauluani siihen kokoontumiseen. Olisi ihan mielenkiintoista keskustella nokakkain monien vanhojen kirjoittajien kanssa. Olisiko nuo esim."vanhat": Kähmis - Dana - Eikka - Ufoäijä - hellakoukku - etc...teidän lisäksi paikalla.
        Ajankohta ratkaisee aika paljon pääsenkö miitinkiin, nyt vihdoinkin.


      • hamekauppaan
        Solarman kirjoitti:

        Heipä hei ! Olen hieman miettinyt tuota tulevaa 2016 miitinkiä...
        Jos minun osallistuminen ei aiheuta monissa mielipahaa, voisin sovittaa omaa aikatauluani siihen kokoontumiseen. Olisi ihan mielenkiintoista keskustella nokakkain monien vanhojen kirjoittajien kanssa. Olisiko nuo esim."vanhat": Kähmis - Dana - Eikka - Ufoäijä - hellakoukku - etc...teidän lisäksi paikalla.
        Ajankohta ratkaisee aika paljon pääsenkö miitinkiin, nyt vihdoinkin.

        Onko puskajussilla jo hame hommattuna?


      • Solarman kirjoitti:

        Heipä hei ! Olen hieman miettinyt tuota tulevaa 2016 miitinkiä...
        Jos minun osallistuminen ei aiheuta monissa mielipahaa, voisin sovittaa omaa aikatauluani siihen kokoontumiseen. Olisi ihan mielenkiintoista keskustella nokakkain monien vanhojen kirjoittajien kanssa. Olisiko nuo esim."vanhat": Kähmis - Dana - Eikka - Ufoäijä - hellakoukku - etc...teidän lisäksi paikalla.
        Ajankohta ratkaisee aika paljon pääsenkö miitinkiin, nyt vihdoinkin.

        Kähmis olisi tulossa jos suinkin vain pääsee. Hellakoukku myöskin. Eikka oli tulossa viimeksikin, mutta estyi viime hetkellä.. Martti laittoi kuulemma tiedusteluviestin menemään hetki sitten. Toivottavasti pääsisi. Muiden (Dana & Ufoäijä)osalta en osaa sanoa.. tervetulleita olisivat toki :).


      • Josko minä jätän sitten tämänkin väliin, niin saavat pyllykoukku ja kumppanit rauhassa miitteillä. Järjestelyissä noin muuten voin toki olla apuna.


      • Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Josko minä jätän sitten tämänkin väliin, niin saavat pyllykoukku ja kumppanit rauhassa miitteillä. Järjestelyissä noin muuten voin toki olla apuna.

        Martti laittoi viestin matkaan..


      • Pihlaja67 kirjoitti:

        Martti laittoi viestin matkaan..

        No se oli ihan hyvä ehdotus. :)


      • Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        No se oli ihan hyvä ehdotus. :)

        Oli joo :)


      • Pihlaja67 kirjoitti:

        Oli joo :)

        Juu vastailin tuossa äsken Käpiksen sähköpostiin, mutta laitetaan tännekin, että otetaan geigermittari mukaan.


      • Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Josko minä jätän sitten tämänkin väliin, niin saavat pyllykoukku ja kumppanit rauhassa miitteillä. Järjestelyissä noin muuten voin toki olla apuna.

        Älä minusta huoli ystävä hyvä. Olen rauhan ja huumorin miehiä. On jopa sanonta duunissa, että jos ei minun kanssa tule toimeen niin pitää katsoa peiliin. Minä en ole minkään alan erityisasiantuntija. Käytän vain tällaista koulunsa keskeyttänyttä uteliaan yrittäjän maalaisjärkeä.
        Ainoa mitä en siedä on valehtelu ja heikompien kiusaaminen.
        Minua saa kiusata koska olen vahva. 8)


      • hellakoukku67 kirjoitti:

        Älä minusta huoli ystävä hyvä. Olen rauhan ja huumorin miehiä. On jopa sanonta duunissa, että jos ei minun kanssa tule toimeen niin pitää katsoa peiliin. Minä en ole minkään alan erityisasiantuntija. Käytän vain tällaista koulunsa keskeyttänyttä uteliaan yrittäjän maalaisjärkeä.
        Ainoa mitä en siedä on valehtelu ja heikompien kiusaaminen.
        Minua saa kiusata koska olen vahva. 8)

        Trollia en edelleenkään ala syöttämään.


      • trolliopisto
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Trollia en edelleenkään ala syöttämään.

        Olisiko syytä katsoa vihdoinkin siihen peiliin? Jos ei kykene kirjoitelemaan jotain järkevää.


      • nohohhoijaaa
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Trollia en edelleenkään ala syöttämään.

        Kuka tuollaisen riidanhaastajan mihinkään miittiin haluaa? Työnnä hanuriisi ne mittarisi ja tee se kotona.


      • nohohhoijaaa kirjoitti:

        Kuka tuollaisen riidanhaastajan mihinkään miittiin haluaa? Työnnä hanuriisi ne mittarisi ja tee se kotona.

        Oli vähän tarkoituksena tulla edellisenä päivänä Käpistä moikkaamaan, mutta miittiin en ole tulossa joten sinä ja kaltaisesi saatte miitteillä ihan rauhassa.


      • kipeeukkooot
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Oli vähän tarkoituksena tulla edellisenä päivänä Käpistä moikkaamaan, mutta miittiin en ole tulossa joten sinä ja kaltaisesi saatte miitteillä ihan rauhassa.

        Jäätyykö helvetti ennemmin ennenkuin alennut rahvaan pariin? Eikö tollainen elämä oo rankkaa kun aina pitää vittuilla ja haistatella kaikille? Sitten ihmettelet kun kun sitä vittuiluasi ei arvosteta.


      • päivän_naurut

        Kukaan muu kuin juppiteri ei voi olla niin idiootti, että ensin käskee Varaktoria jäämään kotiinsa ja heti perään valittaa kun tämä ei suostu tulemaan rahvaan pariin. Täällä lensi kahvit rinnuksille tuota lukiessa. :D


      • KysynSuoraan
        päivän_naurut kirjoitti:

        Kukaan muu kuin juppiteri ei voi olla niin idiootti, että ensin käskee Varaktoria jäämään kotiinsa ja heti perään valittaa kun tämä ei suostu tulemaan rahvaan pariin. Täällä lensi kahvit rinnuksille tuota lukiessa. :D

        Kuka ottaa tuon varaktorin enään vakavasti?


      • Vakavasti_otettava
        KysynSuoraan kirjoitti:

        Kuka ottaa tuon varaktorin enään vakavasti?

        Hän itse?


    • Sylvikin

      Meitä on niin monta tulossa, hih hih.

    • kauppiasonainaoikeassa

      Jokaiselle perhoshaavi lentävien supinsilmien metsästykseen. Myyntihinta kympin kappale.

    • tiiasayss

      Toivottavasti hyvät säät sattuu kohdilleen kuten vuonna 2014 :). Tällä kertaa tekisi jopa ehkä mieli jäädä yöksi kun viimeksi ei onnistunut :).

      • Sää oli kyllä mitä mainioin silloin, kävisipä tosiaankin samanlainen tuuri :).
        Meni silloin viimeksi aika myöhäänkin :). Jep, nyt kun tiedät että unikin maittaa hyvin Havumäessä...


      • Pihlaja67 kirjoitti:

        Sää oli kyllä mitä mainioin silloin, kävisipä tosiaankin samanlainen tuuri :).
        Meni silloin viimeksi aika myöhäänkin :). Jep, nyt kun tiedät että unikin maittaa hyvin Havumäessä...

        Sähköpostitse ollaan jo monen kanssa oltu yhteydessä miitin saralta, mutta muutama puuttuu joukosta..

        Pistäen postia tulemaan,

        t.tavikainen(at)suomi24.fi
        tai sitten.
        tower(at)suomi24.fi
        (noilla alkuunsa)

        Puhelinnumero (miitti) laitetaan myöhäisemmässä vaiheessa.

        Entuudestaan tutut voivat toki käyttää niitä muitakin yhteyksiä.


      • Puhelinnumero tulee tässä, Soneran liittymä ja loppuosa on 3268742.
        Laittaen sitten joko tekstaria (mieluummin) tai soittaa. Toosa ei ole
        aina päällä, tässä vaiheessa (odotan suojakalvoa, tai sitten vaihdan
        liittymän vanhempaan puhelimeen).


    • tiiasayss

      Mietin tässä, että eikö olis mukavaa kun tulis kaikenlaisia ihmisiä miittiin mukaan? Skeptikkoja ja niitä enemmän uskovia jne.. Sais hyvät keskustelut aikaiseksi :). Toivottavasti kukaan tai ainakaan moni ei sen takia olis jättäytymässä pois sen takia, että uskoo jonkun mielestä liikaa tai on liian skeptikko.

      Sepä tässä onkin niin hauskaa omasta puolestani, kun minä olen paljon uskovampi kuin mieheni ja mies taas enemmän luottaa tieteeseen ja fysiikkaan :D. Ollaan silti molemmat tulossa mukaan.

      • noeisitten

        Tämän viestiketjun perusteella tästä miitistä saa sellaisen käsityksen,että se lähinnä "vanhoille kirjoittajille" varattu tapahtuma joille on oikein kutsutkin lähetetty.

        Eli voisi myös pääätellä niinkin,ettei tulevaan miittiin haluta sellaisia,jotka ovat "vähemmän tunnettuja kirjoittajia" jotka eivät siis kuulu "kantaporukkaan".

        Toisaalta mitäpä me "vähän tunnetut"-kirjoittajat siellä vanhojen tekijöiden parissa tekisimmekään.


      • Miitti on avoin, mutta kovin suureen joukkoon resurssimme eivät riitä. On sitten vanha tai uusi kirjoittaja, tai ei kirjoittele ollenkaan, niin sillä ei ole oikeasti mitään
        väliä. Vielä mahtuu.


      • tiiasayss
        noeisitten kirjoitti:

        Tämän viestiketjun perusteella tästä miitistä saa sellaisen käsityksen,että se lähinnä "vanhoille kirjoittajille" varattu tapahtuma joille on oikein kutsutkin lähetetty.

        Eli voisi myös pääätellä niinkin,ettei tulevaan miittiin haluta sellaisia,jotka ovat "vähemmän tunnettuja kirjoittajia" jotka eivät siis kuulu "kantaporukkaan".

        Toisaalta mitäpä me "vähän tunnetut"-kirjoittajat siellä vanhojen tekijöiden parissa tekisimmekään.

        No en minäkään ollut ensimmäisessä miitissä mukana, vaan vasta 2014. Ufopiireissä aloin pyörimään 2008-2010 paikkeilla vasta ja myöhemmin miiteissä yms.. En minäkään tuntenu ketään muuta ufomiitissä kuin järjestäjät ja yhden muun :).


      • noeisitten kirjoitti:

        Tämän viestiketjun perusteella tästä miitistä saa sellaisen käsityksen,että se lähinnä "vanhoille kirjoittajille" varattu tapahtuma joille on oikein kutsutkin lähetetty.

        Eli voisi myös pääätellä niinkin,ettei tulevaan miittiin haluta sellaisia,jotka ovat "vähemmän tunnettuja kirjoittajia" jotka eivät siis kuulu "kantaporukkaan".

        Toisaalta mitäpä me "vähän tunnetut"-kirjoittajat siellä vanhojen tekijöiden parissa tekisimmekään.

        Viestiketju on kyllä sekavanpuoleinen..

        Ei ne turhaan ole nuo yhteystiedot tuolla, jos vähänkin tuntuu että miittiin tekisi
        mieli osallistua niin ottaen niiden kautta yhteyttä. Ei ole ainoastaan vain vanhoille
        kirjoittajille tai kantaporukalle tarkoitettu tapahtuma. Kuten viimeksikin nähtiin :)
        Ollakseen joskus vanha tuttavuus pitää ensiksi olla uusi tuttavuus..

        Se on kuitenkin huomioitava, että kuka tahansa voi täällä kirjoittaa tulevansa miittiin,ja jos nimimerkki on vieläpä sellainen kertaluonteinen, niin ei sitä miittiin tuloa voi noteerata kovinkaan korkealle, eli pöytää ei aleta kattamaan ainoastaan sen
        perusteella.

        Siksipä ne yhteystiedot tuolta löytyy, eli kun ottaa yhteyttä miittiin tulostaan niiden
        kautta, niin sitten ollaan jo vähän varmemmalla pohjalla. Yhteydenottajan tiedot
        pidetään visusti omana tietonamme (mikäli ei itse muuta tahdo, esimerkiksi
        matkajärjestelyä ajatellen). Riittää kun on aikomus tulla miittiin, varmaksihan kukaan ei osaa omaa tuloaan sanoa ennen kuin saapuu, elämässä kun sattuu ja tapahtuu.


      • pokerihai

        Millaisia kilpailuja on tulossa kun näkyy olevan palkintojakin?


      • pokerihai kirjoitti:

        Millaisia kilpailuja on tulossa kun näkyy olevan palkintojakin?

        Noh, vauhditonta pituushyppyä ei tule.. muuten aika avointa. Ehkä jokin sopiva
        tietokilpailu, jotain mieluiten paranormaaliin liittyväähän se saisi olla. Jotain joka
        sopii jokaiselle. Saattaa olla että kokeillaan sitä arpaonneakin.

        Ehdotuksia otetaan vastaan ja hyvä(t) kenties toteutuu.


      • Käpymäki kirjoitti:

        Noh, vauhditonta pituushyppyä ei tule.. muuten aika avointa. Ehkä jokin sopiva
        tietokilpailu, jotain mieluiten paranormaaliin liittyväähän se saisi olla. Jotain joka
        sopii jokaiselle. Saattaa olla että kokeillaan sitä arpaonneakin.

        Ehdotuksia otetaan vastaan ja hyvä(t) kenties toteutuu.

        Katson tuosta vielä pari palkintoa lisää. Voisit laittaa mulle sähköpostilla osoitetta, niin laitan ne postin kuljetettaviksi. Toki ne kyydissäkin kulkevat, mutta kun en yhtään tiedä miten tästä pääseee kulkemaan.


      • Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Katson tuosta vielä pari palkintoa lisää. Voisit laittaa mulle sähköpostilla osoitetta, niin laitan ne postin kuljetettaviksi. Toki ne kyydissäkin kulkevat, mutta kun en yhtään tiedä miten tästä pääseee kulkemaan.

        Jeps, tuli laitettua.


      • Käpymäki kirjoitti:

        Jeps, tuli laitettua.

        Kun autotallissani sattuu olemaan yksi ylimääräinen Belgian kolmioufo, niin laitan senkin tulemaan. Alienien raatoja en lähetä kun ne pilaantuisivat kuitenkin matkalla. Laitan alkuviikosta postin kuljetettavaksi kunhan ensin löydän jostain sopivan pakkauslaatikon.


      • Käpymäki kirjoitti:

        Jeps, tuli laitettua.

        No niin paketti on laitettu matkaan ärräpakettina, lähtee maanantaina ja on perillä kuulemma jo tiistaina. Mukana vielä yllätys ufotutkijoiden suuresti vihaamalta Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinnolta eli NASA:lta. Laitoin siihen paristonkin valmiiksi, niin on heti valmiina ufologisissa kenttätutkimuksissa käytettäväksi. ;)

        Josko tässä olisi oman osuutensa miitin onnistumiseksi tehnyt? :)


      • tiiasayss
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        No niin paketti on laitettu matkaan ärräpakettina, lähtee maanantaina ja on perillä kuulemma jo tiistaina. Mukana vielä yllätys ufotutkijoiden suuresti vihaamalta Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallinnolta eli NASA:lta. Laitoin siihen paristonkin valmiiksi, niin on heti valmiina ufologisissa kenttätutkimuksissa käytettäväksi. ;)

        Josko tässä olisi oman osuutensa miitin onnistumiseksi tehnyt? :)

        Kääk, mikä kapistus :D?


      • tiiasayss kirjoitti:

        Kääk, mikä kapistus :D?

        Sellainen musta missä on useita säätimiä, kytkimiä ja liittimiä. ;)
        Eiköhän se viimeistään miitissä selviä ellei Käpymäki laita siitä kuvia näytille etukäteen. Jätän asian täysin hänen harkintaansa ja minun huuleni ovat tämän asian suhteen sinetöidyt. ;)


      • nohyhhyhtaas
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Sellainen musta missä on useita säätimiä, kytkimiä ja liittimiä. ;)
        Eiköhän se viimeistään miitissä selviä ellei Käpymäki laita siitä kuvia näytille etukäteen. Jätän asian täysin hänen harkintaansa ja minun huuleni ovat tämän asian suhteen sinetöidyt. ;)

        Kato ite perseennuolija. Onko se vehje minkä aikaa ollut perseessäsi siellä liiterissä ?


      • potkana
        nohyhhyhtaas kirjoitti:

        Kato ite perseennuolija. Onko se vehje minkä aikaa ollut perseessäsi siellä liiterissä ?

        Mitä sinä olet tehnyt miitin onnistumisen eteen muuta kuin solvannut varaktoria joka käänteessä? Varaktorilta melkoinen panostus siihen nähden, että ei itse osallistu koko miittiin...


      • YX-kysymys
        potkana kirjoitti:

        Mitä sinä olet tehnyt miitin onnistumisen eteen muuta kuin solvannut varaktoria joka käänteessä? Varaktorilta melkoinen panostus siihen nähden, että ei itse osallistu koko miittiin...

        Kuinka moneen miitinkiin varaktori on osallistunut?


      • potkana
        YX-kysymys kirjoitti:

        Kuinka moneen miitinkiin varaktori on osallistunut?

        Vastaatko kysymykseeni: mitä sinä olet tehnyt miitin onnistumisen eteen muuta kuin solvannut varaktoria joka käänteessä?


      • YX-kysymys
        potkana kirjoitti:

        Vastaatko kysymykseeni: mitä sinä olet tehnyt miitin onnistumisen eteen muuta kuin solvannut varaktoria joka käänteessä?

        Ohi meni, en ole tuo kirjoittaja.


      • jooeikiitosmiiteille
        potkana kirjoitti:

        Vastaatko kysymykseeni: mitä sinä olet tehnyt miitin onnistumisen eteen muuta kuin solvannut varaktoria joka käänteessä?

        Oksettaa tuo ylimielinen trolli siinä määrin, että jos hän on mitenkään osallisena miittiin edes "palkintojen" muodossa, niin jätän ihan sen vuoksi miitin väliin koska en halua olla missään tekemisissä moisen olennon kanssa. Leikkii jotakin ufopalstan ja BTT:n kummisetää. Todennäköisesti on jokin viitta yllään kotona ja kutsuu itseään nimellä "Suuri Totuus". Sitten onkin aika kehoittaa taas mutsin nussimiseen erimieltä olevia tai keksiä metsuritarinoita piruuttaan.


      • potkana
        jooeikiitosmiiteille kirjoitti:

        Oksettaa tuo ylimielinen trolli siinä määrin, että jos hän on mitenkään osallisena miittiin edes "palkintojen" muodossa, niin jätän ihan sen vuoksi miitin väliin koska en halua olla missään tekemisissä moisen olennon kanssa. Leikkii jotakin ufopalstan ja BTT:n kummisetää. Todennäköisesti on jokin viitta yllään kotona ja kutsuu itseään nimellä "Suuri Totuus". Sitten onkin aika kehoittaa taas mutsin nussimiseen erimieltä olevia tai keksiä metsuritarinoita piruuttaan.

        Vähän veikkaan, että kenellekään ei tule sinua ikävä...


      • 1-X-2
        potkana kirjoitti:

        Vähän veikkaan, että kenellekään ei tule sinua ikävä...

        En olisi tuostan niin varma, ei savua ilman tulta.


      • hahhahhoo
        1-X-2 kirjoitti:

        En olisi tuostan niin varma, ei savua ilman tulta.

        Tää varaktori "kummisetä" on ihan maitonaama. kadulla vastaantullessa ei pärjäis tositilanteessa, mutta netissä etänä uskaltaa riekkua.


      • harkitsevielätarkoin
        jooeikiitosmiiteille kirjoitti:

        Oksettaa tuo ylimielinen trolli siinä määrin, että jos hän on mitenkään osallisena miittiin edes "palkintojen" muodossa, niin jätän ihan sen vuoksi miitin väliin koska en halua olla missään tekemisissä moisen olennon kanssa. Leikkii jotakin ufopalstan ja BTT:n kummisetää. Todennäköisesti on jokin viitta yllään kotona ja kutsuu itseään nimellä "Suuri Totuus". Sitten onkin aika kehoittaa taas mutsin nussimiseen erimieltä olevia tai keksiä metsuritarinoita piruuttaan.

        Oletko ajatellut asiaa aivan loppuun asti? Kyllä tosimies eroituu siitä että on omien sanojensa takana. Uskoisin että monet ovat osittain sinun käsityksesi kanssa samaa mieltä. Vaikka esität asiat kovin jyrkästi, mutta suoraan sen asian ytimeen.
        Mieti vielä tuota päätöstäsi, koska enemmistö on ufomyönteisiä tulevassa 2016-miitingissä. Aikaa on tuohon kokoontumiseen runsaasti, älä anna yhden trollin pilata sitä mahdollisuutta itseltäsi.


      • potkana

        Itsensä kanssa keskustelu tuskin tätä asiaa toiseksi muuttaa.


      • tiiasayss
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Sellainen musta missä on useita säätimiä, kytkimiä ja liittimiä. ;)
        Eiköhän se viimeistään miitissä selviä ellei Käpymäki laita siitä kuvia näytille etukäteen. Jätän asian täysin hänen harkintaansa ja minun huuleni ovat tämän asian suhteen sinetöidyt. ;)

        Ai ku kiva :D, miittiin on vielä aikaa mutta kiva että saadaan näin alkuun jo jotain jännitystä.


        Mullakin oli pari ohjelmanumeroa ehdotuksena :).


      • nöyrä_mies
        potkana kirjoitti:

        Itsensä kanssa keskustelu tuskin tätä asiaa toiseksi muuttaa.

        Sitähän sä aina hoet että on joku yksi tyyppi joka ei diggaa varaktoria. Tässä ketjussa on vähintään kolme sellaista. Ukkeli nuolee vanhojen ufouskovaisten kavereidensa persettä, mutta haukkuu kaikki muut ufouskovaiset liki päivittäin sairaiksi idiooteiksi ja niitä kaikkia säännöllisiä muita solvauksia en viitsi edes toistaa, koska ne eivät ole terveen aikuisen suusta lähtöisin. Vittumaisen luonteensa vuoksi menettänyt kaverinsa ja varmaan perheensäkin. Puskista mukamas joku päivystää ja suojelee kyseistä psykopaattia. Se on kuules vaan sinun ikioma alter egosi joka niin tekee. Ei ole anteeksipyyntöä kuulunut, vaan sama meininki jatkuu. Siispä jatketaan samaan malliin.


      • 1-X-2
        nöyrä_mies kirjoitti:

        Sitähän sä aina hoet että on joku yksi tyyppi joka ei diggaa varaktoria. Tässä ketjussa on vähintään kolme sellaista. Ukkeli nuolee vanhojen ufouskovaisten kavereidensa persettä, mutta haukkuu kaikki muut ufouskovaiset liki päivittäin sairaiksi idiooteiksi ja niitä kaikkia säännöllisiä muita solvauksia en viitsi edes toistaa, koska ne eivät ole terveen aikuisen suusta lähtöisin. Vittumaisen luonteensa vuoksi menettänyt kaverinsa ja varmaan perheensäkin. Puskista mukamas joku päivystää ja suojelee kyseistä psykopaattia. Se on kuules vaan sinun ikioma alter egosi joka niin tekee. Ei ole anteeksipyyntöä kuulunut, vaan sama meininki jatkuu. Siispä jatketaan samaan malliin.

        Samoja asioita olen itsekkin pohtinut ja tullut samoihin päätelmiin. :D
        Miten joku viitsii iso mies?


      • potkana
        nöyrä_mies kirjoitti:

        Sitähän sä aina hoet että on joku yksi tyyppi joka ei diggaa varaktoria. Tässä ketjussa on vähintään kolme sellaista. Ukkeli nuolee vanhojen ufouskovaisten kavereidensa persettä, mutta haukkuu kaikki muut ufouskovaiset liki päivittäin sairaiksi idiooteiksi ja niitä kaikkia säännöllisiä muita solvauksia en viitsi edes toistaa, koska ne eivät ole terveen aikuisen suusta lähtöisin. Vittumaisen luonteensa vuoksi menettänyt kaverinsa ja varmaan perheensäkin. Puskista mukamas joku päivystää ja suojelee kyseistä psykopaattia. Se on kuules vaan sinun ikioma alter egosi joka niin tekee. Ei ole anteeksipyyntöä kuulunut, vaan sama meininki jatkuu. Siispä jatketaan samaan malliin.

        Vaikka kolme jakautunutta persoonallisuuttasi tässä nyt kiukuttelevatkin, niin ei se taida tilannetta oikein miksikään muuttaa.


      • YX-kysymys
        potkana kirjoitti:

        Vaikka kolme jakautunutta persoonallisuuttasi tässä nyt kiukuttelevatkin, niin ei se taida tilannetta oikein miksikään muuttaa.

        Kuinka moneen miitinkiin varaktori on osallistunut suuttumatta?


      • tiiasayss kirjoitti:

        Ai ku kiva :D, miittiin on vielä aikaa mutta kiva että saadaan näin alkuun jo jotain jännitystä.


        Mullakin oli pari ohjelmanumeroa ehdotuksena :).

        No juu tarkoituksena olisi Käpymälle esitellä "projekti Paasiveden pirun" tuloksia kun poikkeilen kylässä ja jää hänen harkintaansa sitten kertooko siitä miitissä. Jos päättää kertoa, niin siitä saatte mahdollisesti jotain jutun juurta sinne.

        Varvun taivutusta on tietääkseni ollut aikaisemmin ohjelmassa ja olen miettinyt pitäisikö miittiin vielä toimittaa venymäliuska-anturilla varustettu varpu. Sen sopivasti varpuun sijoittamalla voisi ehkä nähdä kohdistuuko siihen oikeasti mitään ulkopuolista voimaa. Tietysti "varpuilua" voi harrastaa ilman mitään teknisiä vimpaimiakin.

        EEG laitteistolla ja ESP korteilla saisi aikaan mielenkiintoista ohjelmaa, mutta se melkeinpä vaatisi osallistumista miittiin. Ainakaan tällä hetkellä ei ole kyllä vähäisintäkään mielenkiintoa tulla itse paikalle kun tämänkin päiviäisiä oksennuksia tässä ketjusa lueskelee.

        Miitiin on vielä aikaa joten ehkä tässä minäkin vielä keksin jotain ohjelmaa lisää ja uskon miitistä tulevan varsin onnistuneen vaikka siellä nyt ei etukäteen suunniteltua ohjelmaa kovin paljoa olisikaan. Eiköhän sitä synny ihan itsestään miitin aikana.


      • tiiasayss
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        No juu tarkoituksena olisi Käpymälle esitellä "projekti Paasiveden pirun" tuloksia kun poikkeilen kylässä ja jää hänen harkintaansa sitten kertooko siitä miitissä. Jos päättää kertoa, niin siitä saatte mahdollisesti jotain jutun juurta sinne.

        Varvun taivutusta on tietääkseni ollut aikaisemmin ohjelmassa ja olen miettinyt pitäisikö miittiin vielä toimittaa venymäliuska-anturilla varustettu varpu. Sen sopivasti varpuun sijoittamalla voisi ehkä nähdä kohdistuuko siihen oikeasti mitään ulkopuolista voimaa. Tietysti "varpuilua" voi harrastaa ilman mitään teknisiä vimpaimiakin.

        EEG laitteistolla ja ESP korteilla saisi aikaan mielenkiintoista ohjelmaa, mutta se melkeinpä vaatisi osallistumista miittiin. Ainakaan tällä hetkellä ei ole kyllä vähäisintäkään mielenkiintoa tulla itse paikalle kun tämänkin päiviäisiä oksennuksia tässä ketjusa lueskelee.

        Miitiin on vielä aikaa joten ehkä tässä minäkin vielä keksin jotain ohjelmaa lisää ja uskon miitistä tulevan varsin onnistuneen vaikka siellä nyt ei etukäteen suunniteltua ohjelmaa kovin paljoa olisikaan. Eiköhän sitä synny ihan itsestään miitin aikana.

        Kuulostaa mielenkiintoiselta. Kaikkea kannattaa tosiaan mitata, mitä pystyy vaan mittaamaan. Liittyen siis ainakin tuohon varvuntaivutushommeliin :).

        Aikoinaan yksi projektinvetäjä sanoikin, että sitä mitä ei voi mitata, sitä ei voi johtaa.


      • ei-kaikki-myönteisiä
        harkitsevielätarkoin kirjoitti:

        Oletko ajatellut asiaa aivan loppuun asti? Kyllä tosimies eroituu siitä että on omien sanojensa takana. Uskoisin että monet ovat osittain sinun käsityksesi kanssa samaa mieltä. Vaikka esität asiat kovin jyrkästi, mutta suoraan sen asian ytimeen.
        Mieti vielä tuota päätöstäsi, koska enemmistö on ufomyönteisiä tulevassa 2016-miitingissä. Aikaa on tuohon kokoontumiseen runsaasti, älä anna yhden trollin pilata sitä mahdollisuutta itseltäsi.

        "Ufomyönteisiä... älä anna yhden trollin pilata sitä mahdollisuutta itseltäsi" ? Kuulemma vanha Rähmiskin on tulossa. Hän oli palstalla skepojen kruunaamaton kunkku ja tuskin on kovin UFO myönteiseksi muuttunut vieläkään.


      • synkkänä-sekaan
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        No juu tarkoituksena olisi Käpymälle esitellä "projekti Paasiveden pirun" tuloksia kun poikkeilen kylässä ja jää hänen harkintaansa sitten kertooko siitä miitissä. Jos päättää kertoa, niin siitä saatte mahdollisesti jotain jutun juurta sinne.

        Varvun taivutusta on tietääkseni ollut aikaisemmin ohjelmassa ja olen miettinyt pitäisikö miittiin vielä toimittaa venymäliuska-anturilla varustettu varpu. Sen sopivasti varpuun sijoittamalla voisi ehkä nähdä kohdistuuko siihen oikeasti mitään ulkopuolista voimaa. Tietysti "varpuilua" voi harrastaa ilman mitään teknisiä vimpaimiakin.

        EEG laitteistolla ja ESP korteilla saisi aikaan mielenkiintoista ohjelmaa, mutta se melkeinpä vaatisi osallistumista miittiin. Ainakaan tällä hetkellä ei ole kyllä vähäisintäkään mielenkiintoa tulla itse paikalle kun tämänkin päiviäisiä oksennuksia tässä ketjusa lueskelee.

        Miitiin on vielä aikaa joten ehkä tässä minäkin vielä keksin jotain ohjelmaa lisää ja uskon miitistä tulevan varsin onnistuneen vaikka siellä nyt ei etukäteen suunniteltua ohjelmaa kovin paljoa olisikaan. Eiköhän sitä synny ihan itsestään miitin aikana.

        "Ainakaan tällä hetkellä ei ole kyllä vähäisintäkään mielenkiintoa tulla itse paikalle kun tämänkin päiviäisiä oksennuksia tässä ketjusa lueskelee."

        Akka tieltä kääntyköön... Tuskin näillä jannuilla on nokikkain pokkaa aukoa päätään. Eiköhän siellä sopu säily ainakin niin, että erimielisyyydet pysyvät verbaalisella tasolla.


      • Vanha-äijä
        hahhahhoo kirjoitti:

        Tää varaktori "kummisetä" on ihan maitonaama. kadulla vastaantullessa ei pärjäis tositilanteessa, mutta netissä etänä uskaltaa riekkua.

        Tositilanteessa? Eikö poju ole oppinut vielä vanhaa säätöä: "Minkä kartsalla voittaa sen rosiksessa häviää". Kadulla vastaantullessa pärjäilemisestä ja tositilanteesta puhuminen on melkoisen kakaramaista uhoamista.
        Ota siis mallia vanhasta äijästä. Mahtaisitko sinä pärjätä, jos lyötäisin hikimuovit jalkoihin ja lähdettäisiin parinkympin lenkille pertsalla. Sellaisesta kannattaisi paremminkin uhota kuin päin alvettia vetämisestä. Hiihto kun on vielä ihan laillistakin, toisin kuin kartsalla vastaantulijalle esitetyt viittomakieliset uutiset.


      • synkkänä-sekaan kirjoitti:

        "Ainakaan tällä hetkellä ei ole kyllä vähäisintäkään mielenkiintoa tulla itse paikalle kun tämänkin päiviäisiä oksennuksia tässä ketjusa lueskelee."

        Akka tieltä kääntyköön... Tuskin näillä jannuilla on nokikkain pokkaa aukoa päätään. Eiköhän siellä sopu säily ainakin niin, että erimielisyyydet pysyvät verbaalisella tasolla.

        Sellanenkin vanha sanonta on, että ei tupata jos ei tykätä. Syksyyn on vielä aikaa joten katsotaan nyt sitten miten tämä asia tästä vielä kääntyy.


      • votkana
        ei-kaikki-myönteisiä kirjoitti:

        "Ufomyönteisiä... älä anna yhden trollin pilata sitä mahdollisuutta itseltäsi" ? Kuulemma vanha Rähmiskin on tulossa. Hän oli palstalla skepojen kruunaamaton kunkku ja tuskin on kovin UFO myönteiseksi muuttunut vieläkään.

        Tuo vanha Rähmis on aivan toista maata, osaa käyttäytyä kuin mies ja eikä nimittele ja haistattele toisia. Siinä se suuri ero kun toinen osaa olla fiksu, mutta toinen täysin moukka käytökseltään.


      • enemmistö
        ei-kaikki-myönteisiä kirjoitti:

        "Ufomyönteisiä... älä anna yhden trollin pilata sitä mahdollisuutta itseltäsi" ? Kuulemma vanha Rähmiskin on tulossa. Hän oli palstalla skepojen kruunaamaton kunkku ja tuskin on kovin UFO myönteiseksi muuttunut vieläkään.

        "koska enemmistö on ufomyönteisiä" enemmistö.


      • kääntyy
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Sellanenkin vanha sanonta on, että ei tupata jos ei tykätä. Syksyyn on vielä aikaa joten katsotaan nyt sitten miten tämä asia tästä vielä kääntyy.

        Mihin tuo nyt sitten kääntyy,aiotko muka muuttua 180 astetta?


      • toinen-äidistä-toinen
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Sellanenkin vanha sanonta on, että ei tupata jos ei tykätä. Syksyyn on vielä aikaa joten katsotaan nyt sitten miten tämä asia tästä vielä kääntyy.

        On toinenkin vähän uudempi sanonta: "Doctor Pepper, "juu es ei", toiset tykkää, toiset ei. Olisi maailma aika tylsä, jos kaikki tykkäisivät samoista asiista ja olisivat samaa mieltä kaikesta.


      • jkjlllkjlklkll
        enemmistö kirjoitti:

        "koska enemmistö on ufomyönteisiä" enemmistö.

        On siellä silti muitakin. Miksi joku Varaktori muuttaisi mitään? Jos ei sitten ole niin rankkaa henkilökohtaista antipatiaa, ettei sen takia voi tulla. Se taas ei kovin hyvää kerro henkisyydestä.


      • enemmistö
        jkjlllkjlklkll kirjoitti:

        On siellä silti muitakin. Miksi joku Varaktori muuttaisi mitään? Jos ei sitten ole niin rankkaa henkilökohtaista antipatiaa, ettei sen takia voi tulla. Se taas ei kovin hyvää kerro henkisyydestä.

        Varaktori? Kähmis kuuluu siihen samaan vähemmistöön jota "ei-kaikki-myönteisiä"
        kommentoi. Tuloni on ehtimisestä kiinni.


      • kääntyy kirjoitti:

        Mihin tuo nyt sitten kääntyy,aiotko muka muuttua 180 astetta?

        En, vaan 3,1415926536 radiaania.


      • CIA-agentti
        tiiasayss kirjoitti:

        Ai ku kiva :D, miittiin on vielä aikaa mutta kiva että saadaan näin alkuun jo jotain jännitystä.


        Mullakin oli pari ohjelmanumeroa ehdotuksena :).

        Näkyy käpymäki laittaneen tästä yllätyspalkinnosta kuvan BTT ja SUT foorumeille. On vaan kuvasta osa mustattu kuin parhaissa CIA:n ufo-asiakirjoissa konsanaan. :D


      • tykkääkö_tosiaan_joku
        toinen-äidistä-toinen kirjoitti:

        On toinenkin vähän uudempi sanonta: "Doctor Pepper, "juu es ei", toiset tykkää, toiset ei. Olisi maailma aika tylsä, jos kaikki tykkäisivät samoista asiista ja olisivat samaa mieltä kaikesta.

        Sellaisen kielenkäytön jälkeen mitä tuolla on sylki suuhun tuonut, taitaa olla aika pieni vähemmistö "tykätä" tuollaisesta törkeästä käytöksestä.


      • mene-nussuttaan
        tykkääkö_tosiaan_joku kirjoitti:

        Sellaisen kielenkäytön jälkeen mitä tuolla on sylki suuhun tuonut, taitaa olla aika pieni vähemmistö "tykätä" tuollaisesta törkeästä käytöksestä.

        Mitäs jos menisit idiootti nussimaan äitiäsi ja jättäisit niin varaktorin kuin myös tämän miittiketjun rauhaan? Kukaan ei ole sinusta eikä sinun typeristä jutuistasi kiinnostunut!


      • ikävää.jos
        mene-nussuttaan kirjoitti:

        Mitäs jos menisit idiootti nussimaan äitiäsi ja jättäisit niin varaktorin kuin myös tämän miittiketjun rauhaan? Kukaan ei ole sinusta eikä sinun typeristä jutuistasi kiinnostunut!

        Todella ikävää jos totuuden kirjoittamisesta saat näppylöitä ja voisit siivota tuota kirjoitustyyliäsi.Se on kuin keskenkasvuiselta räkänokalta.


      • CIA-agentti kirjoitti:

        Näkyy käpymäki laittaneen tästä yllätyspalkinnosta kuvan BTT ja SUT foorumeille. On vaan kuvasta osa mustattu kuin parhaissa CIA:n ufo-asiakirjoissa konsanaan. :D

        Jahas Käpymäki on tehnyt CIA:t. :)

        Kilpailujen palkinnot siis löysivät perille, se on hyvä se. Vähän optimistisen arvion r-kioskin täti antoi kun väitti niiden kahdessa päivässä kulkevan mihin tahansa kotimaassa. Myöhemmin kyllä sitten selvisi, että toimitusajaksi luvataan 2-5 päivää.


    • tiiasayss

      Varmaan käy taas niin, että moni on tulossa tämän keskustelupalstan mukaan, mutta sitten ei kuitenkaan tule. Villi veikkaus vaan :D...

      • ehtootapäivää

        Olen minä ja lottoan kanssa.


      • tiiasayss

        Aivan :D.


    • tiiasayss

      Minä ehkä voisin leipoa jonkun kakun tai muita leivoksia miittiin tai jotain muuta syötävää? Tulisipahan tehtyä portfoliota noihin mun kokinopintoihini liittyen. Moni taitaa olla kasvissyöjä, niin mahdollisesti sitten ei sisältäisi eläinperäisiä raaka-aineita. Jos vaan sitten myöhemmin saa tietää sen keskimääräisen porukkamäärän, että mitä on tulossa, niin sen mukaan tekisin, tietenkin omista varoistani :). Pitäähän sitä jotain nyt tuoda tullessaankin :)...

      • Kuulostaa tosi hyvältä ja sähköpostin ideat toimivia :)
        Laitan viestiä huomenissa..


    • lennutennu

      Olen tulossa, ja foliot on ostettu.

      • tiiasayss

        No hyvä että oot hankkinu näinkin ajoissa :D! Saattaa sulla olla käyttöä ettei vaan tuu telepaattisia viestejä? Ps. Portfolio ja alumiinifolio on eri asioita, jotain sentään mullekin kokkialalla opetettu :D.

        Mitäs muuta :)?


    • tiiasayss

      Mikä tää riitely nyt oikein on ja mistä se kaikki on lähtösin o_O? Tuntuu olevan jokaisessa ketjussa jotain älytöntä mesoamista ja toisten haukkumista täällä.

      Miksei voi käyttäytyä nätisti ja sanoa asioita toiselle päin naamaa? Mikä hiertää?

      Luulenpa että olis aika toisenlainen meininki jos pitäs face-to-face käsitellä asiat...

    • Alienhumanoidi

      Järjestäkää se tänne pääkaupunkiseudulle kunnon tiloihin. Minä järjestän puolestani muutaman vieraan kiitokseksi.

      • tiiasayss

        Eiköhän siellä pääkaupunkiseudulla ole näitä aiheeseen liittyviä tapahtumia jo aika paljon?

        Kiva, että Keski-Suomessakin tapahtuu ja joillakin on tilaa ja ennenkaikkea jaksamista järjestää tälläsiä tapahtumia/kokoontumisia.

        Havumäki on nätti paikka :).


    • En ole vielä mitenkään varma omasta osallistumisestani, mutta jos osallistun, niin voin pitää jostain aiheesta esitelmän. Ehdotuksia kiinnostavista aiheista saa esittää etukäteen.

      • ehdottelijam

        Oisko homoilu ja nettitrollaus Suomessa 2016 sellainen sopiva aihe sulle?


      • ehdottelijan
        ehdottelijam kirjoitti:

        Oisko homoilu ja nettitrollaus Suomessa 2016 sellainen sopiva aihe sulle?

        Molemmat aiheet taitaa olla jo varattu homokoukun esitelmään.


      • tiiasayss

        H***o millasta sakkia on täällä. Ette kehtaa edes samaa nimimerkkiä käyttää? Kyllä näkee että jotkut on tosiaan räkänokkia... Jos edes sen verran pokkaa löytys, niin voisko edes sanoa päin naamaa jos jotakin on sydämen päällä?!

        Nyt alan ymmärtämään ketkä, tai paremminkin mitkä on puskista huutelijoita, mut kato eihän sitä voi sanoo ku pitää tulla anonyymina louskuttaa leukojaan -_- !

        Vois joku roti tulla tähänkin ketjuun jo ja moderaattori (?) poistaa asiattomuukset...

        Vois ihmiset jättää jo toistesa rauhaan. Minä luulen että miitin järjestäjätkin on sitä mieltä, että miittiin voi tulla kuka vain joka on kiinnostunut näistä asioista? Korjatkoon joku, JOS tietää faktat.

        Edelleenkin minun näkökulmasta tämä on ufomiitti 2016 -keskustelu, jossa keskustellaan ideoista tulevaan miittiin jne???


      • tiiasayss kirjoitti:

        H***o millasta sakkia on täällä. Ette kehtaa edes samaa nimimerkkiä käyttää? Kyllä näkee että jotkut on tosiaan räkänokkia... Jos edes sen verran pokkaa löytys, niin voisko edes sanoa päin naamaa jos jotakin on sydämen päällä?!

        Nyt alan ymmärtämään ketkä, tai paremminkin mitkä on puskista huutelijoita, mut kato eihän sitä voi sanoo ku pitää tulla anonyymina louskuttaa leukojaan -_- !

        Vois joku roti tulla tähänkin ketjuun jo ja moderaattori (?) poistaa asiattomuukset...

        Vois ihmiset jättää jo toistesa rauhaan. Minä luulen että miitin järjestäjätkin on sitä mieltä, että miittiin voi tulla kuka vain joka on kiinnostunut näistä asioista? Korjatkoon joku, JOS tietää faktat.

        Edelleenkin minun näkökulmasta tämä on ufomiitti 2016 -keskustelu, jossa keskustellaan ideoista tulevaan miittiin jne???

        Aika toivotonta täällä on keskustella yhtään mistään. Fuforan ja BTT:n foorumeilla ketjut pysyvät siisteinä joten parempi jatkaa siellä.


      • onsiistiäon
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Aika toivotonta täällä on keskustella yhtään mistään. Fuforan ja BTT:n foorumeilla ketjut pysyvät siisteinä joten parempi jatkaa siellä.

        Niin siistinä pysyy sivustosi kun ei sinne muut kirjoita. Sairaan siistiä.


      • santapaperi
        onsiistiäon kirjoitti:

        Niin siistinä pysyy sivustosi kun ei sinne muut kirjoita. Sairaan siistiä.

        Hiekkaa taas pillussa? Fuforan foorumi tuskin on varaktorin ja BTT on sekin Sinuhen.


    • kysyttävääolisvähän

      Hieman mietityttää, että mitähän porukka on mieltä jos miittiin osallistuu skeptikkoja jotka perustaa näkemyksensä fysiikkaan ja tieteeseen?

      Latistuuko miitin tunnelma :D?

      • Aika vahvasti tässä ketjussa on ainakin toivottu, että minä en osallistuisi miittiin. Kunnioitan enemmistön mielipidettä tuon asian suhteen.


    • tiiasayss

      Sorry, tungen nokkani taas tähän väliin, mutta onkos sillä mitään väliä vaikka olisikin skeptikko? Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Eiköhän sopu sijaa anna. Ihan hyvä se, että joukossa olisi myös toista kantaa edustavia tyyppejä, jotka perustelee näkemyksiään myös tieteen ja fysiikan kannalta.
      Tällainen on minun aviomieskin ja hänkin on myös tulossa mukaan, joten ei varmaan ainakaan juttuseuraa puuttuisi.

      • A-siantuntija

        Ihan asiaa kirjoitit, mutta et varmaan ole tietoinen tuon kyseisen herran käytöksestä juuri mitään. Kehoittaa menemään mm.mielisairalaan, nimittää imbesilliksi idiootiksi, naimaan äitiänsä plus muuta törkyyksiä. Onko sellainen terveen miehen puhetta tai kirjoitusta?


    • kristallitFoliossa

      Pidän edelleen ennustuksestani kiinni. "Ennuste kuuluu seuraavasti: Aikomukseksi jää."

      • suksivittuunvaraktori

        Eli kun varaktorin pääsy on evätty niin alat manaamaan suohon koko hanketta? Sinä se osaat. Skeptikoissa ei ole mitään vikaa eikä ongelmaa mutta siinä kulkee raja että aletaan kutsumaan hulluksi ja kehoitetaan parittelemaan edesmenneen äidin kanssa. Lyön saatana heti kun näen tuon apinan sikiön nimeltä varaktori.


      • suksivittuunvaraktori kirjoitti:

        Eli kun varaktorin pääsy on evätty niin alat manaamaan suohon koko hanketta? Sinä se osaat. Skeptikoissa ei ole mitään vikaa eikä ongelmaa mutta siinä kulkee raja että aletaan kutsumaan hulluksi ja kehoitetaan parittelemaan edesmenneen äidin kanssa. Lyön saatana heti kun näen tuon apinan sikiön nimeltä varaktori.

        Tässä ei taida jäädä muuta vaihtoehtoa kuin tehdä rikosilmoitus noista uhkailuista. Tuollainen ihminen pitää saada hoitoon ja tuo taitaa olla paras tapa hoitaa se asia.


      • kristallitFoliossa
        suksivittuunvaraktori kirjoitti:

        Eli kun varaktorin pääsy on evätty niin alat manaamaan suohon koko hanketta? Sinä se osaat. Skeptikoissa ei ole mitään vikaa eikä ongelmaa mutta siinä kulkee raja että aletaan kutsumaan hulluksi ja kehoitetaan parittelemaan edesmenneen äidin kanssa. Lyön saatana heti kun näen tuon apinan sikiön nimeltä varaktori.

        En ole varaktori. Ennustin tämän 23.1.2016 10:42. Tarkistettavissa tästä.
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13750882/ufomiitti-2015
        Ennuste perustuu riitoihin joista ufopiireissä ei päästä eroon.


      • 1-X-2

        Varaktori kiukustui - Näinkävi - 16.1.2016 8:42

        Ennustaminen osui kohdalleen! Eikä ollut edes vaikea arvata tuota.

        ps. Pelkän nimimerkin perusteella ei asia johda rikosilmoitukseen.

        Joten se siitä varaktorin aikomuksesta.


      • 1-X-2 kirjoitti:

        Varaktori kiukustui - Näinkävi - 16.1.2016 8:42

        Ennustaminen osui kohdalleen! Eikä ollut edes vaikea arvata tuota.

        ps. Pelkän nimimerkin perusteella ei asia johda rikosilmoitukseen.

        Joten se siitä varaktorin aikomuksesta.

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata, mutta väkivallalla uhkaaminen on ihan toinen juttu. Näin lakimies minulle kertoi kun häneltä asiasta kyselin.


      • provosoijako
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Nimimerkin kunniaa ei voi loukata, mutta väkivallalla uhkaaminen on ihan toinen juttu. Näin lakimies minulle kertoi kun häneltä asiasta kyselin.

        Kun taas kerra et ole tehnyt yhtään mitään väärin ja etkä ole ketään provoillut. Niin sinut ehkä kannattaa uhrata tuota "vähäistä aikaasi" tuonne käräjille. On siellä varmaan asiallisempiakin juttuja menossa. Siellä palaa kyllä helposti eräitä satasia kun sinne lähdet sekoilemaan. Maine vaan kasvaa muiden silmissä. Rikokseen kehoittavilla on samat tuomiot kuin tekijällä, ole tarkkana kun esille tulee myös mahdollinen sukurutsaus kehoitus. Mietihän myös sitäkin.


      • muistelepas_hieman
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Tässä ei taida jäädä muuta vaihtoehtoa kuin tehdä rikosilmoitus noista uhkailuista. Tuollainen ihminen pitää saada hoitoon ja tuo taitaa olla paras tapa hoitaa se asia.

        Jokunen vuosi sitten uhkasit itse potkia ilmat pihalle jostakusta. Ne äiteihin liittyvät kehotukset ovat sitä luokkaa että sellaisten postittaja sietäisikin saada selkäänsä. Jotakin puuttuu sieltä pääkopasta sellaista kieltä käyttävältä.


      • muistelepas_hieman kirjoitti:

        Jokunen vuosi sitten uhkasit itse potkia ilmat pihalle jostakusta. Ne äiteihin liittyvät kehotukset ovat sitä luokkaa että sellaisten postittaja sietäisikin saada selkäänsä. Jotakin puuttuu sieltä pääkopasta sellaista kieltä käyttävältä.

        Laitas linkki niihin äiteihin liittyviin kehoituksiin jotka on mielestäsi kirjoittanut rekisteröity kapasitanssidiodi nimimerkki.


      • outojayhteensattumiako
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Laitas linkki niihin äiteihin liittyviin kehoituksiin jotka on mielestäsi kirjoittanut rekisteröity kapasitanssidiodi nimimerkki.

        Jännästi ne ilmestyy aina silloin heti perään, kun nimimerkkisi hermostuu. On sulla jänniä kavereita siellä puskassa jotka puolustaa nuhteetonta sankariaan. :)


      • KysynSuoraan
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Laitas linkki niihin äiteihin liittyviin kehoituksiin jotka on mielestäsi kirjoittanut rekisteröity kapasitanssidiodi nimimerkki.

        Jos miehellä on sitä moraalista "selkärankaa" kysyn:

        Oletko koskaan poistanut omia kirjoituksia täältä?


      • outojayhteensattumiako kirjoitti:

        Jännästi ne ilmestyy aina silloin heti perään, kun nimimerkkisi hermostuu. On sulla jänniä kavereita siellä puskassa jotka puolustaa nuhteetonta sankariaan. :)

        Eipä niitä linkkejä sitten löytynyt, no palataan asiaan jos joskus alkaa löytymään.


      • kukaseon
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Eipä niitä linkkejä sitten löytynyt, no palataan asiaan jos joskus alkaa löytymään.

        Tunnetko sen äitiä nussimaan kehoittavan tyypin? Miksi se puolustelee sinua?


      • kukaseon kirjoitti:

        Tunnetko sen äitiä nussimaan kehoittavan tyypin? Miksi se puolustelee sinua?

        Veikkaan, että on sama tyyppi joka haluaisi Randin kanssa samaan sänkyyn.


      • noniiin
        KysynSuoraan kirjoitti:

        Jos miehellä on sitä moraalista "selkärankaa" kysyn:

        Oletko koskaan poistanut omia kirjoituksia täältä?

        Kun sitä vastausta ei ole tullut tuohon kysymykseen asiassa on siis vinha perä.


      • wau_hienoo
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Veikkaan, että on sama tyyppi joka haluaisi Randin kanssa samaan sänkyyn.

        Miksiköhän tuo outo hahmo kiihtyy puolestasi? Todella hämärää. Itse ei tarvitse kiihtyä kun on puolestaakiihtyjä. Sinulla on helppo elämä kun olet ulkoistanut nettiraivonkin tuntemattomalle sotilaalle.


      • niintuota
        wau_hienoo kirjoitti:

        Miksiköhän tuo outo hahmo kiihtyy puolestasi? Todella hämärää. Itse ei tarvitse kiihtyä kun on puolestaakiihtyjä. Sinulla on helppo elämä kun olet ulkoistanut nettiraivonkin tuntemattomalle sotilaalle.

        Oletko tuosta ihan noin varma?


      • outokysymys
        noniiin kirjoitti:

        Kun sitä vastausta ei ole tullut tuohon kysymykseen asiassa on siis vinha perä.

        Onko tuo jostain syystä kiellettyä. Eihän kukaan nokkaa kopauttanut Hellakoukullekaan asiasta vaikka heppu poistatti melkein koko kirjoitushistoriansa yhteen väliin...


      • myönsit
        outokysymys kirjoitti:

        Onko tuo jostain syystä kiellettyä. Eihän kukaan nokkaa kopauttanut Hellakoukullekaan asiasta vaikka heppu poistatti melkein koko kirjoitushistoriansa yhteen väliin...

        Ilmeisesti tuo vasta kierto kysymys oli myntyminen alkuperäiseen kysymykseen. Tyypillistä venkoilua skpolta tai nykyisin niin yleistä vatulointia insinöörimieheltä.


      • vielä_oudompaa
        myönsit kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo vasta kierto kysymys oli myntyminen alkuperäiseen kysymykseen. Tyypillistä venkoilua skpolta tai nykyisin niin yleistä vatulointia insinöörimieheltä.

        No voi vattu, taas tätä...

        En ole insinööri, en skepo, en varaktori eikä ole edes regattua tunnaria joten en ole voinut viestejä edes poistella. Ihmettelin vain miksi niin ei saisi tehdä.


      • outokysymys kirjoitti:

        Onko tuo jostain syystä kiellettyä. Eihän kukaan nokkaa kopauttanut Hellakoukullekaan asiasta vaikka heppu poistatti melkein koko kirjoitushistoriansa yhteen väliin...

        ? Yhtäkään kirjoitusta en ole koskaan poistanut. Nimimerkin poistin aikoinaan, mutta ei kai ne kirjoitukset silti automaattisesti poistu. Ei näissä kirjoituksissa nyt mitään suuria salaisuuksia ole joiden vuoksi niitä pitäisi poistelemaan alkaa.

        Eikä minua haittaa vaikka joku poisteleekin omia kirjoituksiaan. Parempi keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.


      • ISOluuta
        hellakoukku67 kirjoitti:

        ? Yhtäkään kirjoitusta en ole koskaan poistanut. Nimimerkin poistin aikoinaan, mutta ei kai ne kirjoitukset silti automaattisesti poistu. Ei näissä kirjoituksissa nyt mitään suuria salaisuuksia ole joiden vuoksi niitä pitäisi poistelemaan alkaa.

        Eikä minua haittaa vaikka joku poisteleekin omia kirjoituksiaan. Parempi keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.

        Menneisyys on eräälle vielläkin aika raskas taakka, jota ei niin mielellään muistelisi. Varsinkin jos on kirjoitellut muista paljon törkyyksiä.


      • ketjujen_katoaminen
        hellakoukku67 kirjoitti:

        ? Yhtäkään kirjoitusta en ole koskaan poistanut. Nimimerkin poistin aikoinaan, mutta ei kai ne kirjoitukset silti automaattisesti poistu. Ei näissä kirjoituksissa nyt mitään suuria salaisuuksia ole joiden vuoksi niitä pitäisi poistelemaan alkaa.

        Eikä minua haittaa vaikka joku poisteleekin omia kirjoituksiaan. Parempi keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen.

        Yhteen väliin katosi kokonaisia alottamiasi ketjuja joihin olin kommentoinut, mutta samaa mieltä olen siitä että mitä ei sillä ole väliä. Jos joku haluaa omia viestejään poistella niin ihan vapaasti vain. Koko keskusteluketjun katoaminen on isompi haitta.


      • laittakaas-sitä-linkkiä
        ISOluuta kirjoitti:

        Menneisyys on eräälle vielläkin aika raskas taakka, jota ei niin mielellään muistelisi. Varsinkin jos on kirjoitellut muista paljon törkyyksiä.

        Sinulle jopa oikeinkirjoitus tuntuu olevan tekemätön paikka. Jäikö ala-aste kesken? Jos täällä epäillään kapasitanssidiodin poistelleen kirjoituksiaan, niin niihinkin voisi laittaa sitä linkkiä. Poisto jää nimittäin ketjuun näkyviin.


      • moderaattorit-asialla
        ketjujen_katoaminen kirjoitti:

        Yhteen väliin katosi kokonaisia alottamiasi ketjuja joihin olin kommentoinut, mutta samaa mieltä olen siitä että mitä ei sillä ole väliä. Jos joku haluaa omia viestejään poistella niin ihan vapaasti vain. Koko keskusteluketjun katoaminen on isompi haitta.

        Olisiko ylläpito poistanut niitä hellakoukun asiattoman kirjoittelun takia?


      • poistoon
        laittakaas-sitä-linkkiä kirjoitti:

        Sinulle jopa oikeinkirjoitus tuntuu olevan tekemätön paikka. Jäikö ala-aste kesken? Jos täällä epäillään kapasitanssidiodin poistelleen kirjoituksiaan, niin niihinkin voisi laittaa sitä linkkiä. Poisto jää nimittäin ketjuun näkyviin.

        Poistosta jää mutta, ei kuka sen teki.


      • tuo-on-totta
        poistoon kirjoitti:

        Poistosta jää mutta, ei kuka sen teki.

        Joo sitä ei tietysti pysty sanomaan onko jonkun viestin kirjoittaja itse poistanut sen, onko se poistettu ylläpidon tai seriffien toimesta asiattomana vai onko joku kiusantekomielessä poistattanut sen. Yhteen aikaan täällä poistettiin kaikki asiattomaksi ilmoitetut viestit vaikka ne eivät sellaisia olisi olleetkaan ja sillä tehtiin paljonkin kiusaa.


      • ISOluuta kirjoitti:

        Menneisyys on eräälle vielläkin aika raskas taakka, jota ei niin mielellään muistelisi. Varsinkin jos on kirjoitellut muista paljon törkyyksiä.

        Vai että oikein raskas taakka? Oletko harkinnut koomikon uraa? Jokaisen kirjoittamani sanan voin helposti toistaa. Ei täällä mitään kirjallisuuspalkintoja jaeta. Perskärpäseni ABC-isi ymmärtää tahallaan kaiken kirjoittamani väärin, jotta pääsee pahoittamaan herkän mielensä. Mihin osoitteeseen laitan mekkokankaan tulemaan?


      • Ketjunpolttaja
        laittakaas-sitä-linkkiä kirjoitti:

        Sinulle jopa oikeinkirjoitus tuntuu olevan tekemätön paikka. Jäikö ala-aste kesken? Jos täällä epäillään kapasitanssidiodin poistelleen kirjoituksiaan, niin niihinkin voisi laittaa sitä linkkiä. Poisto jää nimittäin ketjuun näkyviin.

        Taidat takertua aina kirjoituksissa olemattomiin pikku seikkoihin? Oletko nyt tyytyväinen tuosta nälvimisestä kun kommentoit noin? Tuosta vanhasta varaktorista vielä sen verran että, kun hän muutaman kerran ovet paukkuen poistunut lopullisesti palstalta. Mutta samalla hävisi lukemattomia hänen kirjoituksia. Silloin hävisi monia mielenkiintoisia kirjoitusketjuja, joissa oli muiden hyviä kirjoituksiakin.


      • paha-saa-palkkansa
        Ketjunpolttaja kirjoitti:

        Taidat takertua aina kirjoituksissa olemattomiin pikku seikkoihin? Oletko nyt tyytyväinen tuosta nälvimisestä kun kommentoit noin? Tuosta vanhasta varaktorista vielä sen verran että, kun hän muutaman kerran ovet paukkuen poistunut lopullisesti palstalta. Mutta samalla hävisi lukemattomia hänen kirjoituksia. Silloin hävisi monia mielenkiintoisia kirjoitusketjuja, joissa oli muiden hyviä kirjoituksiakin.

        En ihmettele yhtään jos joku tämän palstan sekopäihin hermostuu. Hermostuisin varmaan minäkin jatkuviin tappouhkauksiin ja mitä kaikkea muuta täällä on esimerkiksi varaktorin niskaan kaadettu. Toivottavasti kävi tekemässä sen rikosilmoituksen ja toivottavasti ei anna roskaväelle periksi. Olisi mukavaa jos muuttaisi vielä mielensä miitinkin suhteen.


      • missä_niitä
        paha-saa-palkkansa kirjoitti:

        En ihmettele yhtään jos joku tämän palstan sekopäihin hermostuu. Hermostuisin varmaan minäkin jatkuviin tappouhkauksiin ja mitä kaikkea muuta täällä on esimerkiksi varaktorin niskaan kaadettu. Toivottavasti kävi tekemässä sen rikosilmoituksen ja toivottavasti ei anna roskaväelle periksi. Olisi mukavaa jos muuttaisi vielä mielensä miitinkin suhteen.

        " jatkuviin tappouhkauksiin" ? Pistä esille mistä noita löytyisi?


      • no-täällä
        missä_niitä kirjoitti:

        " jatkuviin tappouhkauksiin" ? Pistä esille mistä noita löytyisi?

        Ihan tästäkin ketjusta löytyy viesti jossa uhataan hakata heti jos nähdään. Eiköhän sitä voit tappouhkauksena pitää? Toinen näkyy löytyvän muutamaa ketjua alempana.


      • kelpaisko_tämä

      • ei_kelpaa

        Ei tosiaankaan kelpaa, jatkuvia tappouhkaus on aivan eri asia!


      • voyager_mies
        no-täällä kirjoitti:

        Ihan tästäkin ketjusta löytyy viesti jossa uhataan hakata heti jos nähdään. Eiköhän sitä voit tappouhkauksena pitää? Toinen näkyy löytyvän muutamaa ketjua alempana.

        Ei taida ihan kuitenkaan tappouhkaus olla sama asia kuin lyöntiuhkaus? Riippuu tietenkin millä lyö. Kirvehellä saattaa sattua kipeästi. Joku vuosi sitten varaktori oli kaksintaisteluja järjestämässä ja uhkaili potkivansa ilmat pihalle. Ei se taida pekkaa parempi olla? Ihmiset on siitä kummallista väkeä että kun niille aikansa vittuilee ja kertoilee niiden olevan mielisairaita vuodesta toiseen, niin siinä saattaa joku jopa hermostua. Kumma juttu. Palstan kannalta myöskään varaktorin mielenterveysjihadin julistukset ei ole kovinkaan rakentavia. Trollaajia palstalla on ihan tarpeeksi.


      • tosi_tämäkin
        voyager_mies kirjoitti:

        Ei taida ihan kuitenkaan tappouhkaus olla sama asia kuin lyöntiuhkaus? Riippuu tietenkin millä lyö. Kirvehellä saattaa sattua kipeästi. Joku vuosi sitten varaktori oli kaksintaisteluja järjestämässä ja uhkaili potkivansa ilmat pihalle. Ei se taida pekkaa parempi olla? Ihmiset on siitä kummallista väkeä että kun niille aikansa vittuilee ja kertoilee niiden olevan mielisairaita vuodesta toiseen, niin siinä saattaa joku jopa hermostua. Kumma juttu. Palstan kannalta myöskään varaktorin mielenterveysjihadin julistukset ei ole kovinkaan rakentavia. Trollaajia palstalla on ihan tarpeeksi.

        Kyseinen herkkähermoinen hemmo ei ainakaan saa lisää positiivista kannatusta tämän kaltaisista kirjoituksista. Ihmettelen sitä että jotkut pitävät tuota niiiiin ihmehemmona, vaikka tuossa käytöksessä olisi paljon korjattavaa.


      • tosi_tämäkin kirjoitti:

        Kyseinen herkkähermoinen hemmo ei ainakaan saa lisää positiivista kannatusta tämän kaltaisista kirjoituksista. Ihmettelen sitä että jotkut pitävät tuota niiiiin ihmehemmona, vaikka tuossa käytöksessä olisi paljon korjattavaa.

        Täällä näköjään keskustelu varaktorista käy kuumana. Ei teille ole tullut mieleen keskustella ketjun aiheesta? No ainakin tämäkin ketju toimii hyvänä näyttönä omien näkemysteni puolesta.


      • näkemysero
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Täällä näköjään keskustelu varaktorista käy kuumana. Ei teille ole tullut mieleen keskustella ketjun aiheesta? No ainakin tämäkin ketju toimii hyvänä näyttönä omien näkemysteni puolesta.

        Mites jihad? Puska-avustajasikin on ehtinyt tähänkin ketjuun vaatimaan äidin nussimista. Se kertoo paljon niistä näkemyksistäsi.


      • ghghghg
        näkemysero kirjoitti:

        Mites jihad? Puska-avustajasikin on ehtinyt tähänkin ketjuun vaatimaan äidin nussimista. Se kertoo paljon niistä näkemyksistäsi.

        Varaktori taitaa olla oikeassa. Olet itse tuo "puska-avustaja". Ja omaa sotaasi käyt ainakin ilmiselvästi.


      • johanonjuonet
        ghghghg kirjoitti:

        Varaktori taitaa olla oikeassa. Olet itse tuo "puska-avustaja". Ja omaa sotaasi käyt ainakin ilmiselvästi.

        Sepäs oliskin kaikkien salajuonien äiti puolustaa päivittäin kaveria alatyylillä. Taidat olla varsinainen Einstein-Schubert?


      • ghghgh
        johanonjuonet kirjoitti:

        Sepäs oliskin kaikkien salajuonien äiti puolustaa päivittäin kaveria alatyylillä. Taidat olla varsinainen Einstein-Schubert?

        Tuskinpa tuota salajuoneksi voisi kutsua. Tällä palstalla kyllä tulee nähtyä kaikenlaista, ettei tuokaan olisi yllätys :-)


      • kaadaitsellesivaan
        ghghgh kirjoitti:

        Tuskinpa tuota salajuoneksi voisi kutsua. Tällä palstalla kyllä tulee nähtyä kaikenlaista, ettei tuokaan olisi yllätys :-)

        Esitätkö tosissasi että varaktoria puolustelee äidin nussimis kehoituksin jokin varaktorin salaperäinen vihulainen? Et taida ihan elää samassa maailmassa kuin suurin osa muista. Kyllä se kuules on ihan hän itse, eli sinä.


      • ghghgghgh
        kaadaitsellesivaan kirjoitti:

        Esitätkö tosissasi että varaktoria puolustelee äidin nussimis kehoituksin jokin varaktorin salaperäinen vihulainen? Et taida ihan elää samassa maailmassa kuin suurin osa muista. Kyllä se kuules on ihan hän itse, eli sinä.

        En nyt sattumoisin ole varaktori, en vaikka kuinka hokisit. Elämäsi taitaa olla aika hirveää kun jokapuolella vilisee vihaamiasi varaktoreita. Viitsitkin puhua tässä maailmassa elämisestä samassa tekstissä :-)


      • hyhhyhhhyh
        ghghgghgh kirjoitti:

        En nyt sattumoisin ole varaktori, en vaikka kuinka hokisit. Elämäsi taitaa olla aika hirveää kun jokapuolella vilisee vihaamiasi varaktoreita. Viitsitkin puhua tässä maailmassa elämisestä samassa tekstissä :-)

        Hyi saatana millainen ihminen sinä varaktori olet. Kuvottava.


      • ghghgh
        hyhhyhhhyh kirjoitti:

        Hyi saatana millainen ihminen sinä varaktori olet. Kuvottava.

        Tervetuloa tänne Lappiin rentoutumaan stressilomalle. Raitis ilma ajaa kaiken maailman varaktorit mielestä :-)


      • varo_vaan
        ghghgh kirjoitti:

        Tervetuloa tänne Lappiin rentoutumaan stressilomalle. Raitis ilma ajaa kaiken maailman varaktorit mielestä :-)

        Ei taida tuon varaktorikammoisen aggressiiviseen psykoosiin raitis ilma auttaa. Päällekäyvä tyyppi.


    • huokaus2016

      Onko farssi tulossa? Onko nyt Käpymäki suuttunut varaktorille? Mitä sanoo yleisö? (huokaus).

      • Ei ole Käpymäki suuttunut. Sovittiin, että poikkeilen kylässä tässä kevään aikana. Olen luvannut näyttää muutamia valokuvia ja muuta materiaalia joten siitä tikusta saa hyvin yhden kyläilyn verran asiaa.

        Eiköhän nyt jokainen ymmärrä ettei minulla ole kovin suurta intoa uhrata vähäistä vapaa-aikaani esimerkiksi luennon valmisteluun jos siitä ainoana kiitoksena on tappouhkaukset ja muu moska täällä. Tässä on kuitenkin kyse vain harrastuksesta ja täysin vapaaehtoiselta pohjalta järjestettävästä tapahtumasta. Olen useamman sadan euron arvoiset palkinnot toimittanut käpikselle miitissä jaettavaksi tai voi hän ne pitää itselläänkin jos alkaa siltä tuntumaan. Eiköhän se riitä minun osaltani, osallistujista varmaan löytyy muita halukkaita pitämään luentoja ja ei kai sellaiset mitään pakollisia ole. Muutakin ohjelmaa on olemassa. Case closed.


    • tiiasayss

      Ikävä meininii täällä kyllä nyt...Mitä enemmän kokkeja, sen isompi soppa :/

    • Jucciska

      Mukavan puuhakasta porukkaa nuo miitin järjestäjät! Uffotutkijat ei Borgin johdolla saaneet mitään tuollaista aikaan vaikka odotin. Täytynee käydä väijymässä...

      • Pisteet heille! 8) Normaalisti inhoan kaikkea järjestäytymistä, ja vihaan kaikenlaisia ennakoivan ajotavan kursseja yms. mutta kun hörhöt kokoontuu, niin se on juuri oikea paikka minulle.


      • Jucciska :"Uffotutkijat ei Borgin johdolla saaneet mitään tuollaista aikaan vaikka odotin. "

        B.Borg:Ai jaa. Missäköhän olit odottamassa? Tietääkseni järjestin useitakin seminaareja joista viimeisin oli Tampereen planetaariossa marraskuussa 2013 johon sain Stanton Friedmanin mukaan.
        Sen jälkeen luovuin pj:n hommasta, vaikka tein nopean paluun Tammi-maaliskuussa 2015 kun ketään muuta ei ollut tarjolla ja SUT ry oli jäämässä kokonaan ilman pj:aa.
        Sen lisäksi vedin H:gin ufopiiriä vuosikausia kerran kuukaudessa.

        Ihmettelen aina mistä ne on kotoisin nuo tuollaiset väitteet..Ei ainakaan SUT ry:n pöytäkirjoista.


    • Nibbi

      Onko Tutkijoilla uusi johto? Täytynee palata jäseneksi!

    • tiiasayss

      Tapahtuuko Suomen ufotutkijoiden järjestämänä Keski-Suomessa yleensä kovin paljon mitään? Hyvin monet tapahtumat järjestetään kuitenkin isommissa kaupungeissa kuin Jyväskylän seuduilla.

      Tämä ketju voisi kyllä keskittyä nyt itse aiheeseen ja unohtaa kaikki sopimattomuudet ja solvaukset...
      Onhan miittiin kuitenkin vielä kuukausia aikaa, ehtii jokainen kenties miettimään, että tuleeko vai ei.

    • reptis

      Kjäh kjäh..

    • nakitsilmissä

      Randismi on näköjään joillekin oikein uskonto tällä palstalla ja puskajussit kätyreitä. Ei tästä palstasta ota mitään selkoa, sanavarastosta ei tunnu löytyvän keneltäkään enää muuta kuin : randi, puskajussi, puskista huutelija, ufohörhö, vararaktori, sontaluukku. On meno samanlaista kuin lastentarhaan olis tullu.

      • ota.nakit.pois

        En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Mikä mahtaa loppujen lopuksi tuolla varaktorilla olla mielessä, kun tällä palstalla hän omien sanojen mukaan on piruuttaan. Onko sama päämäärä tehdä samat miitingillekin, eli aiheuttaa siellä monille mielipahaa? Itse olen siinä käsityksessä näistä kirjoituksista, että hänellä ei taida olla moniakaan ystäviä jotka toivoisivat hänet tänne tai tuonne tulevaan miitinkiin.


      • käpis-kerro-meille
        ota.nakit.pois kirjoitti:

        En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Mikä mahtaa loppujen lopuksi tuolla varaktorilla olla mielessä, kun tällä palstalla hän omien sanojen mukaan on piruuttaan. Onko sama päämäärä tehdä samat miitingillekin, eli aiheuttaa siellä monille mielipahaa? Itse olen siinä käsityksessä näistä kirjoituksista, että hänellä ei taida olla moniakaan ystäviä jotka toivoisivat hänet tänne tai tuonne tulevaan miitinkiin.

        Kaikki järjestelyissä mukana olevat ainakin näkyvät toivovan. Käpymäki voi kai täällä kertoa kuinka moni ilmoittautunut on ollut varaktorin osallistumista vastaan?


      • ghghgh
        ota.nakit.pois kirjoitti:

        En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa? Mikä mahtaa loppujen lopuksi tuolla varaktorilla olla mielessä, kun tällä palstalla hän omien sanojen mukaan on piruuttaan. Onko sama päämäärä tehdä samat miitingillekin, eli aiheuttaa siellä monille mielipahaa? Itse olen siinä käsityksessä näistä kirjoituksista, että hänellä ei taida olla moniakaan ystäviä jotka toivoisivat hänet tänne tai tuonne tulevaan miitinkiin.

        Varaktori tuntuu aiheuttavan joillekin mielipahaa ihan vain kirjoittamalla mitä tahansa palstalle. Eikö kannattaisi mennä eteenpäin kuten Hellakoukkukin totesi ja antaa vanhojen juttujen olla.


      • käpis-kerro-meille kirjoitti:

        Kaikki järjestelyissä mukana olevat ainakin näkyvät toivovan. Käpymäki voi kai täällä kertoa kuinka moni ilmoittautunut on ollut varaktorin osallistumista vastaan?

        Ei ole Käpymäki kyllä sanallakaan vihjannut, että kenelläkään ilmoittautuneista olisi ollut mitään minua vastaan. :)

        Täytyy hänelle vielä toimittaa USB->RS-232 kaapeli ja voisin väkästellä myös ristidipolin sääsatelliittivastaanotinta varten, niin ei jää homma sitten siitä kiinni ettei ole sopivaa antennia. Kai siihen heijastinkin tarvii laittaa niin tulee jo ihan riittävän hyvä antenni tuohon käyttöön. On sitten täysin käyttövalmis paketti jos sattuu menemään sellaiselle ihmiselle joka ei antennia pystyisi tekemään.

        Mitä itse miittiin tulee, niin minulla on jo miittipäiville muuta menoa joten enää en voi mieltäni muuttaa. En siis ole paikalle tulossa, mutta olen hengessä mukana.


      • ghghgh kirjoitti:

        Varaktori tuntuu aiheuttavan joillekin mielipahaa ihan vain kirjoittamalla mitä tahansa palstalle. Eikö kannattaisi mennä eteenpäin kuten Hellakoukkukin totesi ja antaa vanhojen juttujen olla.

        Näin on! Minua ei haittaa vitsit eikä runot. Paskan puhuminen haittaa ja puutun siihen aina. Mennään eteenpäin vaan kaikki siskot ja veljet! 8)


      • joillekinkö
        ghghgh kirjoitti:

        Varaktori tuntuu aiheuttavan joillekin mielipahaa ihan vain kirjoittamalla mitä tahansa palstalle. Eikö kannattaisi mennä eteenpäin kuten Hellakoukkukin totesi ja antaa vanhojen juttujen olla.

        ja saakin kirjoittaa mitä tahansa? ?


      • hoitoon-siitä
        ghghgh kirjoitti:

        Varaktori tuntuu aiheuttavan joillekin mielipahaa ihan vain kirjoittamalla mitä tahansa palstalle. Eikö kannattaisi mennä eteenpäin kuten Hellakoukkukin totesi ja antaa vanhojen juttujen olla.

        Tästä ketjusta hyvin näkee miten (mieli)sairasta porukkaa ufouskovat ovat. Näkevät olemattomia ja vainoavat muita ihmisiä.


      • kepex
        hoitoon-siitä kirjoitti:

        Tästä ketjusta hyvin näkee miten (mieli)sairasta porukkaa ufouskovat ovat. Näkevät olemattomia ja vainoavat muita ihmisiä.

        Joka haukkuu toisia mielisairaiksi voisi poistua palstalta. Vai mikä sen estää?


      • 346365
        kepex kirjoitti:

        Joka haukkuu toisia mielisairaiksi voisi poistua palstalta. Vai mikä sen estää?

        Ja mitä sekin auttaisi. Kuvittelisivat edelleen että "se joku" trollailee toisella nimimerkillä.


      • lupaat_vaan_taas
        Kapasitanssidiodi kirjoitti:

        Ei ole Käpymäki kyllä sanallakaan vihjannut, että kenelläkään ilmoittautuneista olisi ollut mitään minua vastaan. :)

        Täytyy hänelle vielä toimittaa USB->RS-232 kaapeli ja voisin väkästellä myös ristidipolin sääsatelliittivastaanotinta varten, niin ei jää homma sitten siitä kiinni ettei ole sopivaa antennia. Kai siihen heijastinkin tarvii laittaa niin tulee jo ihan riittävän hyvä antenni tuohon käyttöön. On sitten täysin käyttövalmis paketti jos sattuu menemään sellaiselle ihmiselle joka ei antennia pystyisi tekemään.

        Mitä itse miittiin tulee, niin minulla on jo miittipäiville muuta menoa joten enää en voi mieltäni muuttaa. En siis ole paikalle tulossa, mutta olen hengessä mukana.

        On se ennenkin nähty sinun lupauksesi! Siitä huolimatta pyörit täällä kuin tuuliviiri.
        Toivottavasti olet ottanut jotain opiksesi menneistä kirjoituksistasi?


      • painu-vittuun-täältä
        lupaat_vaan_taas kirjoitti:

        On se ennenkin nähty sinun lupauksesi! Siitä huolimatta pyörit täällä kuin tuuliviiri.
        Toivottavasti olet ottanut jotain opiksesi menneistä kirjoituksistasi?

        Kapasitanssidiodin kirjoittelu tuntuu olevan hyvin asiallista toisin kuin tuollaisen vammaisen kusipään.


      • siivoa-tuo-suusi
        painu-vittuun-täältä kirjoitti:

        Kapasitanssidiodin kirjoittelu tuntuu olevan hyvin asiallista toisin kuin tuollaisen vammaisen kusipään.

        Tuollaisella kielenkäytöllä en lähtisi arvostelemaan toisten terveydentilaa, enkä käytöstä. Lähiön rappioalkoholisoituneen rähisevän pummin suusta tuollaista tekstiä yleensä kuulee. Ei normaali terve nuori eikä aikuinen käytä tuollaista kieltä.


      • tuo-on-totta
        siivoa-tuo-suusi kirjoitti:

        Tuollaisella kielenkäytöllä en lähtisi arvostelemaan toisten terveydentilaa, enkä käytöstä. Lähiön rappioalkoholisoituneen rähisevän pummin suusta tuollaista tekstiä yleensä kuulee. Ei normaali terve nuori eikä aikuinen käytä tuollaista kieltä.

        Tuossahan vain todetiin aikaisemmat varaktorin käytös tavat ja samalla toivottiin että olisi ottanut opiksi siitä miten hän saa muut käyttäytymään palstalla. Hyvin asiallinen toteamus tuosta henkilöstä, mutta tuokin oli eräille aivan liikaa.


      • olentavannut
        käpis-kerro-meille kirjoitti:

        Kaikki järjestelyissä mukana olevat ainakin näkyvät toivovan. Käpymäki voi kai täällä kertoa kuinka moni ilmoittautunut on ollut varaktorin osallistumista vastaan?

        Ilman muuta kannattaa mennä jos kyseinen henkilö on mukana. näin hänet ilmielävänä viimeisimmässä SUT;n seminaarissa, siinä joka oli viimeisin lautsiassa. Silloin valitteli että porukka on liian ufomyönteistä ja oli kuin orpopiru.


      • olentavannut kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa mennä jos kyseinen henkilö on mukana. näin hänet ilmielävänä viimeisimmässä SUT;n seminaarissa, siinä joka oli viimeisin lautsiassa. Silloin valitteli että porukka on liian ufomyönteistä ja oli kuin orpopiru.

        "Olentavannut" kirjoitti: " näin hänet ilmielävänä viimeisimmässä SUT;n seminaarissa, siinä joka oli viimeisin lautsiassa. "

        Lautsiassa oli viimeinen ufoseminaari vuonna 2008.
        SUT ry:n viimeisin seminaari oli viime vuonna, eli 2015.


      • olentavannut
        B.Borg kirjoitti:

        "Olentavannut" kirjoitti: " näin hänet ilmielävänä viimeisimmässä SUT;n seminaarissa, siinä joka oli viimeisin lautsiassa. "

        Lautsiassa oli viimeinen ufoseminaari vuonna 2008.
        SUT ry:n viimeisin seminaari oli viime vuonna, eli 2015.

        Niiiin, etkö ymmärtänyt kirjoitusta. Puhuin viimeisestä lautsiassa järjestetyssä. Eikä sinun aikan vastaavia järjestetty, siis sellaisia joissa olis jotain ufoihin liittyvää ohjelmaakin. Päästövanojen esityksiä kyllä sai katsella moneen otteeseen kun oikein muuta ei ollut tarjolla.


      • olentavannut kirjoitti:

        Niiiin, etkö ymmärtänyt kirjoitusta. Puhuin viimeisestä lautsiassa järjestetyssä. Eikä sinun aikan vastaavia järjestetty, siis sellaisia joissa olis jotain ufoihin liittyvää ohjelmaakin. Päästövanojen esityksiä kyllä sai katsella moneen otteeseen kun oikein muuta ei ollut tarjolla.

        Kyllä ymmärsin kirjoitustasi. Siinä sanottiin " viimeisimmässä SUT:n seminaarissa".
        Ja ufoihin liittyviä seminaareja järjestin joka vuosi, kuten sanottua.
        Turha sinun on muuta väittää.


      • tämäkö-henkilö
        olentavannut kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa mennä jos kyseinen henkilö on mukana. näin hänet ilmielävänä viimeisimmässä SUT;n seminaarissa, siinä joka oli viimeisin lautsiassa. Silloin valitteli että porukka on liian ufomyönteistä ja oli kuin orpopiru.

        Tarkoitat varmaan Marttia?


      • ufomyönteinen
        tämäkö-henkilö kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Marttia?

        Käpishän on


      • näinhänseoli
        B.Borg kirjoitti:

        Kyllä ymmärsin kirjoitustasi. Siinä sanottiin " viimeisimmässä SUT:n seminaarissa".
        Ja ufoihin liittyviä seminaareja järjestin joka vuosi, kuten sanottua.
        Turha sinun on muuta väittää.

        Sinun aikanasi taidettiin järjestää yksi perintein mutta epäonnistunut tapahtuma päiväkummussa johon ei saatu esiintyjiä. Oli lähinnä sinun ja ruotsinkielisen kuvausryhmän show. Tampereella järjestetty oli taas sinun profiilinosto tapahtuma jota nyt ei seminaariksi voinut sanoa. Nuo perinteiset syksyiset seminaarit sai sinun aikanasi kuoliniskun kun yritit pitää kaikki langat käsissäsi surkein tuloksin.


      • näinhänseoli kirjoitti:

        Sinun aikanasi taidettiin järjestää yksi perintein mutta epäonnistunut tapahtuma päiväkummussa johon ei saatu esiintyjiä. Oli lähinnä sinun ja ruotsinkielisen kuvausryhmän show. Tampereella järjestetty oli taas sinun profiilinosto tapahtuma jota nyt ei seminaariksi voinut sanoa. Nuo perinteiset syksyiset seminaarit sai sinun aikanasi kuoliniskun kun yritit pitää kaikki langat käsissäsi surkein tuloksin.

        Ahaa. Taidat elää eri maailmassa kuin minä.
        Ei tuollaisten kanssa kannata jatkaa keskustelua.


      • B.Borg kirjoitti:

        Ahaa. Taidat elää eri maailmassa kuin minä.
        Ei tuollaisten kanssa kannata jatkaa keskustelua.

        Tässä tuli muuten mieleen taas eräs asia joka ei ole uusi mutta en voi olla kommentoimatta sitä.
        Eli se miten ihmiset jakautuu tekijöihin ja toisaalta kritisoijiin.
        On olemassa " tekijöitä" jotka saavat aikaiseksi jotakin ja toisaalta on olemassa
        " kritisoijia" jotka vaan kritisoi, kritisoi ja kritisoi mutta eivät itse ikinä saa aikaiseksi yhtään mitään.
        Näin on esim. SUTin seminaarien kanssa. On olemassa tekijöitä jotka ovat saaneet aikaiseksi useita seminaareja ja sitten toisaalta kritisoijia jotka vaan haukkuvat perästäpäin mutta eivät itse ikinä ole saaneet aikaiseksi yhtään mitään.
        Tässä tulee mieleen esim. Stanton Friedmanin tulo SUTin seminaariin Tampereen planetaarioon vuoden 2013 marraskuussa.
        Stantonin tulo ja kotiinpaluu Tampereelle/Tampereelta vaati yhteensä 8( kahdeksan!!!) eri lentokonetta plus vielä kuljetukset kentältä/kentälle.
        Ei näkynyt esim. nimimerkkiä "Näinhänseoli" mukana järjestelyissä tai hoitamassa kuljetuksia/haastatteluita/majoitusasioita jne., jne.
        En tiedä kuka tuo nimimerkki on, mutta luultavasti joku mitättömyys joka ei ikinä ole saanut aikaiseksi yhtään mitään ainakaan SUTissa.


      • sutilainen
        B.Borg kirjoitti:

        Tässä tuli muuten mieleen taas eräs asia joka ei ole uusi mutta en voi olla kommentoimatta sitä.
        Eli se miten ihmiset jakautuu tekijöihin ja toisaalta kritisoijiin.
        On olemassa " tekijöitä" jotka saavat aikaiseksi jotakin ja toisaalta on olemassa
        " kritisoijia" jotka vaan kritisoi, kritisoi ja kritisoi mutta eivät itse ikinä saa aikaiseksi yhtään mitään.
        Näin on esim. SUTin seminaarien kanssa. On olemassa tekijöitä jotka ovat saaneet aikaiseksi useita seminaareja ja sitten toisaalta kritisoijia jotka vaan haukkuvat perästäpäin mutta eivät itse ikinä ole saaneet aikaiseksi yhtään mitään.
        Tässä tulee mieleen esim. Stanton Friedmanin tulo SUTin seminaariin Tampereen planetaarioon vuoden 2013 marraskuussa.
        Stantonin tulo ja kotiinpaluu Tampereelle/Tampereelta vaati yhteensä 8( kahdeksan!!!) eri lentokonetta plus vielä kuljetukset kentältä/kentälle.
        Ei näkynyt esim. nimimerkkiä "Näinhänseoli" mukana järjestelyissä tai hoitamassa kuljetuksia/haastatteluita/majoitusasioita jne., jne.
        En tiedä kuka tuo nimimerkki on, mutta luultavasti joku mitättömyys joka ei ikinä ole saanut aikaiseksi yhtään mitään ainakaan SUTissa.

        Seminaarisi olivat samaa tasoa "kirjojesi" kanssa.


      • sutilainen kirjoitti:

        Seminaarisi olivat samaa tasoa "kirjojesi" kanssa.

        Voimme olla onnellisia siitä että maailmassa on nimimerkki " sutilaisen" tasoisia seminaareja ja ""kirjoja"". ( Tuplat lainausmerkit).
        Missä voimme tutustua niihin?


      • rahatmenihukaan
        B.Borg kirjoitti:

        Voimme olla onnellisia siitä että maailmassa on nimimerkki " sutilaisen" tasoisia seminaareja ja ""kirjoja"". ( Tuplat lainausmerkit).
        Missä voimme tutustua niihin?

        Olisimme paljon onnellisempia ilman "kirjojasi" ja "seminaarejasi".


      • rahatmenihukaan kirjoitti:

        Olisimme paljon onnellisempia ilman "kirjojasi" ja "seminaarejasi".

        Heeeh.
        Elämäni aikana olen kirjoittanut tai toimittanut n. 30 kirjaa.
        Ne voidaan jakaa:
        a) Laivakirjat
        b)Ufokirjat
        c)Muut aiheet
        Noin kuukausi sitten erästä kirjaani toimitettiin pääministeri Sipilälle ja muille ministereille ja tällä hetkellä olen viimeistelemässä erästä kirjaa joka kohta pitää olla kustantajalla.
        Voisitko olla ystävällinen ja kertoa mikä kirjoistani tekee sinut onnettomaksi ja miksi?


    • vedäveepäähän

      Olen sitä mieltä, että ne joita ei kiinnosta nämä asiat niin ei tarvitse täällä nuokkua ja haukkua yms trollata. Perustakaa itsellenne vaikka se randismifoorumi.
      Ketjun vois edelleenkin jo rauhoittaa asiaan liittyvään keskusteluun eli miittiin.

    • 4t24t21

      Cabalin taktiikka on aiheuttaa ristiriitaa kaikissa yhteisöissä, silloin ihmiset eivät kiinnitä huomiota todelliseen asiaan...

      Ja juu, taidan ekaa kertaa osallistua ufomiittiin.

    • jessussentäänvaan

      Että mua niin huvittaa kun on niin moni osallistumassa mut sitten ei kuitenkaan saavu paikalle :Dm

      • lopetadokaaminen

        Taidat olla hieman yksinäinen. Lauantai yönä pohdiskelet tällaisia ja sitten kirjoittelet tuntitolkulla roskaa ja uusia roskaketjuja vailla pienintäkään ideaa. Epäilen että et ole todellisuudessa lainkaan huvittunut, vaan yksinäinen, pelokas ja ahdistunut.


      • sellanen.se.on
        lopetadokaaminen kirjoitti:

        Taidat olla hieman yksinäinen. Lauantai yönä pohdiskelet tällaisia ja sitten kirjoittelet tuntitolkulla roskaa ja uusia roskaketjuja vailla pienintäkään ideaa. Epäilen että et ole todellisuudessa lainkaan huvittunut, vaan yksinäinen, pelokas ja ahdistunut.

        Tuo varaktori on vaan tollanen ei voi olla kirjottamatta oli kello mitä tahansa. On niin perin yksinäinen trolli.


      • Tutkijam

        Yksinäinen dokaaja taitaa olla...


    • Iskä-tuli-kylään

      Otsikko pitäisi vaihtaa nimimerkkikeskusteluksi. Miitistä löydy mitään

    • tiiasayss

      Onkos muita tapaamisia yms tapahtumia tulossa tulossa Keski-Suomeen tänä vuonna?

    • ufokännit

      Ei sitten alkomahoolia mukaan miittiin etes taskumatissa ettei kukaan vaan ala pimees huutelee puskista. Puskajussia ku on näes liikenteessä monenlaista.

    • ufokännit
    • Huh minkälaiseksi ketju mennytkään, ala vielä uutta aloitusta tekemään en.
      Sen aika sitten joskus, kun uuttakin miitin osalta ilmenee. Tänne loppuun,
      tuolta välistä ajattelin ne yhteystiedot laittaa, niin löytyvät helpommin.

      t.tavikainen(at)suomi24.fi/ tower(at)suomi24.fi

      040 3268742 (on nyt sitten aina päällä, mutta jos tuota kautta niin mieluiten
      tekstaria sitten).

      Kauniita kevätpäiviä, vaikka ne säät tuosta välissä taas kääntyvätkin…

      • lomastakiinni

        Nyt kun tilanne vaikuttaa rauhoittuneen niin olen tässä hieman pähkäillyt osallistumista miittiin.En tosin "asiantuntijana" vaan aloittelijana.

        Mahdollinen osallistumiseni riippuu siitä,että miten duunipaikan El Pomo loppukesän lomat järjestää.

        Jos omalle kohdalleni napsahtaa lomaa,niin silloin saatan tulla,ja jos ei napsahda,niin silloin olen hengessä mukana.


      • lomastakiinni kirjoitti:

        Nyt kun tilanne vaikuttaa rauhoittuneen niin olen tässä hieman pähkäillyt osallistumista miittiin.En tosin "asiantuntijana" vaan aloittelijana.

        Mahdollinen osallistumiseni riippuu siitä,että miten duunipaikan El Pomo loppukesän lomat järjestää.

        Jos omalle kohdalleni napsahtaa lomaa,niin silloin saatan tulla,ja jos ei napsahda,niin silloin olen hengessä mukana.

        Loma on mukavaa, varsinkin jos osuu juuri oikeaan ajankohtaan :)

        Niin sitä vaan, että jokin ”miittiintuloviesti” olisi toivottava, vaikkei sitten
        pääsisikään, saadaan siten kuitenkin pidettyä jonkinlaista listaa mahdollisista
        miittiin tulijoista. Tämä jotta tilat ja ravintopuoli ovat ainakin riittävät.
        ¨
        Vielähän tässä ehtii… Mieluista Pääsiäistä palstalaisille!


    • Matkamittarit

      21.8.2016 Seminaari
      • Ufoseminaari Hämeenlinnassa. Järjestäjinä SUT ry & Rajatiedon Yhteistyö ry. Lisätietoa tapahtumasta ilmoitetaan myöhemmin.
      Ja Ultrapäivät 7.-10.7.
      Siinä mulle kolme tälle kesälle.

      • juuu.uh

        Näillä mennään... kolme kuumaa kesämenoa.


      • Sunnuntai näillä tietämin ainut vapaapäivä Ultrapäivien aikaan, joten se jäänee jälleen kerran väliin. Sutin seminaariin mennessä sipulihommienkin pitäisi olla kutakuinkin pulkassa, mutta vaikka niiltä ehtisi, niin hieman kauemmaksi silloin tulisi nähtävästi mentyä (mieluummin menisin seminaariin kylläkin). Miitti, siihen jäänee tämän vuoden riennot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe