Kiireiset miehet

eituuparisuhdettaei

ihmetyttää, että mihin tarkoitukseen he naista hakevat/ etsivät, kun ei ole aikaa joko kirjoitella ja tapaaminenkin pitää sopia tarpeeksi ajoissa.. ja yleensä viikonloppuisin heillä ei ole edes aikaa, kun pitää mennä mökille ym. muihin harrasteisiin.
Tulee vaan mieleen, että mitä sellaisella kiireisellä miehellä tekee??? Kyse ei ole varatuista miehistä vaan sinkkumiehistä.

28

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituleeiei

Et vain ole tarpeeksi kiinnostava. Sama se on naisissa, jotain 15min kahvittelua pitää suunnitella viikkokausia. Ja lopulta sitten tulee joku yllättävä meno. Kannattaa vaan todeta herran/neidin olevan liian kiireinen omaan makuun ja siirtyä seuraavaan.

• eituuparisuhdettaei

Miksi sitten pyytää moneen kertaan esim. kahville, kun ei ole aikaa edes sille? tai jos en ole tarpeeksi kiinnostava, niin miksi edes ottaa mitään yhteyttä.. tai kehua ulkonäköä ym.
        Turhauttavaa koko nettideittailu.

• fdsfsdfdsf

Miksi te naiset valkkaamalla valitsette sitten kiireisiä miehiä? On olemassa miehiä joilla olisi paljon aikaa naiselle mutta he eivät sitten kelpaa teille..

• ikuinen-sinkku

Se on sellainen mies joka tapailee muitakin naisia joten se voi olla sinkku. Olet varalla jos joku nainen antaakin pakit sille. Pelimiehiä naiset aina tapailee koska ne on niitä komeita.

• Niin.monesti.petetty

Ei minulla ole kiire mihinkään ;),vaikka olenkin sinkkumies. Olen töissä silloin kun listassa lukee, vapaita on myös viikollakin , vapaa-aikana "keväällä" kuljen kalalla pilkillä. Entäs sinä? Kuitenkin tulee asioita eteen jolloin "netti" on nopein tapa olla yhteyksissä näin "aluksi", jatkosta en tiedä ! on vain arvailuja miten käy.
      Eilenkin olin pilkillä ja kalaa tuli ja nyt näin sunnuntaina on lepopäivä kun työviikko alkaakin huomenna maanantaina. Loppuviikosta taas pilkkireissulle.
      Parisuhdetta kun ei ole luotu ! ja naiset vain pakenevat "kun" yrittää keskustelua aikaiseksi "syytä en tiedä" ?? ,mutta kalalla saa olla omine ajatuksineen ja luonnossa ulkona.

Meitä " sinkkumiehiä" on mutta "SEN" oikean kohtaaminen on taas toinen "juttu".

Tsemppiä vaan sinulle ;)

• Siis mitä ihmettä tarkoitat noilla lainausmerkeillä??

• Niin.monesti.petetty

Tule ja tutustu minuun sinkkumieheen niin kerron .
        Missäpäin asut? jos saa olla utelias? näin suoraan.

• eikalaavaanmieskiitos

Aika harva nykynainen haluaa istua vapaa-aikansa pilkillä. Ehkä siinä on yksi syy, että nämä kala/metsämiehet eivät löydä kumppania...? Jos/kun mies käy töissä ja on vapaa-aikansa pilkillä/ kalassa, naisen täytyy olla oikeasti kiinnostunut KALASTAMISESTA, enemmän kuin siitä miehestä että suhde toimisi.

• Olikose.niin

No ! jokainen kalansa pyydystää mistä haluaa ,varsinkin kaupungissa asuvat .Mistä TE hankitte kalanne?
        No ! et varmasti lähdekkään... Pilikille.

• 1plus1

Kylläpä oli taas idiootin kommentti. Sinulle kaupunki hörhölle tiedoksi että suomessa elää 2 miljoonaa vapaa-ajan kalastajaa sekä 300 000 metsästäjää. Melkoinen osa koko pienestä kansasta. Ja melkoinen osa näistä "väärää lajia harrastavista" myös elää parisuhteissa. Se on harrastus siinä missä muutkin vai saneletko sinä miehelle mitä hän saa harrastaa ja mitä ei? Oletetaan että itse harrastat jumppaa, joogaa, zumbaa yms niin oletatko miehen heti ajattelevan että en halua kaikkia vapaa aikojani viettää naiseni kanssa zumba tunnilla joten en valitse zumbaavaa naista.
        Vaikka vihaatkin jotain harrastusta niin se ei riitä yleistävään kommenttiin. Silti moni ei kalastava ja ei metsästävä ihan yhtälailla haluaa näitä harrastavan miehen itselleen. Mainittakoon nyt sellainenkin seikka että nyky suomen kireän asepolitiikan mukaan aseen omistava metsästäjä on kansamme nuhteettomimpia jäseniä.

• pjääh

No joo, mutta sellainen on tylsää, jos mies aina aloittaa kuulumisensa sanoilla "olin tuossa pilkillä" tjsp. Enkä kyllä naisenakaan kirjoittele arkipäiväisistä tylsyyksistäni miehelle.

Metsästäjiä kyllä jonkin verran karsastan, vaikka maalla asun. Omilla maillanikin olen metsästyksen kieltänyt. Täällä tuo pilkkivä ja metsästävä miestyyppi on vähän liian hyvin edustettuna.

Teemaan sopiva naisnäkökulmasta tehty biisi tässä: https://www.youtube.com/watch?v=4ybsqiEh9TM

• sinkkutäti

Olen nainen mutta vastaan silti. Minäkin olen deitillä ja vietän tosi kiireistä elämää juuri sen vuoksi kun olen sinkku. Jos seurustelisin elämäni olisi toisenlaista. Mutta kun olet pitkään ollut sinkkuna minulle on muodostunut oma elämä moneen suuntaan. Pystyn minäkin lähtemään kahville kun se etukäteen suunnitellaan ja sovitaan mutta senkin voi vielä kaataa jokin yllättävä meno johon olen jo aiemmin sitoutunut esim. joku tarvitseee akuutisti apuani ja tottunut apuuni esim. sairastilanteessa.
      Suhteessa viettäisin aikaani toisen kanssa.

• juujuujuu----

Naiset tuntuu olevan tosi kiireisiä kun eivät koskaan vastaa viesteihin.

• Kohta.keski-ikäinen

Ymmärrän sen että jos miehellä ei tosiaan ole koskaan muka aikaa tavata, niin vaikeahan siinä on tutustua ja mitään suhdetta aloitella.

Toisaalta ymmärrän senkin, että sinkulla on paljon harratuksia ja muita menoja. Kyllä minäkin sinkkuna harrastin paljon, tapasin kavereita, kävin viihteellä yms. Mitä iloa siitä on että vain nököttäisi kaiken vapaa-aikansa yksin kotona? Sitten kun tapaa tarpeeksi kiinnostavan naisen, niin järjestetään sitä yhteistä aikaa.

En oikein ymmärtänyt tuota kommenttiasi kalastamisesta. Eikö se ole ihan normaalia, että ihmisillä on harrastuksia. Vaikka mies harrastaisi kalastusta, niin ei kai se tarkoita että sinun sitä pitäisi alkaa harrastamaan. Yhteisellä ajalla tehdään niitä yhteisiä juttuja, mutta ei parisuhde sitä tarkoita, että pitäisi luopua kaikesta omista jutuista.

Minä en ainakaan missään nimessä haluaisi suhdetta jossa nainen sanelisi että kaikki vapaa-aika pitää viettää yhdessä, harrastuksien pitää olla yhteisiä jne. Ahdistaisi sellainen symbioosisuhde. Joillekin se sopii, mutta itse haluan ennemmin suhteen johon kuuluu kaksi yksilöä joilla on lupa myös omaan elämään, eikä joku "me"-yksikkö, jolla täytyy olla kaikesta samat mielipiteet ja kaikki pitää tehdä yhdessä.

• mietinpavaan

Olen huomannut tuon saman ilmiön. Osa näistä kiireisistä miehistä etsii mukamas parisuhdetta. Se ns.parisuhde mitä he etsivät on sitä, että he odottavat naisen olevan valmiin treffeille heidän kanssaan silloin kun heille sopii. Parisuhde ei ole näiden ihmisten elämässä kovin korkealla tärkeysjärjestyksessä. Kenties he ovat onnellisia suhteissa, joissa nähdään tosiaan vain sen 1-2 kertaa kuukaudessa ja kumpikin elää muuten täysin omaa elämäänsä. Jos itse etsii ja toivoo tiiviimpää kumppanuutta niin ei varmaan kannata panostaa yhtään aikaan kiireisen ihmisen tapaamiseen. Siirtyy vaan seuraavaan vaikka olis kuinka mukava muuten, koska perusarvot ja toiveet parisuhteen kannalta on mielestäni tosi tärkeitä selvittää heti alussa. Näin kumpikin säästää aikaa oikean kumppanin löytämiseksi. Miesten tosin voi olla vaikeampi löytää kumppania tähän tarkoitukseen, joten voivat ehkä jotenkin muuten yrittää koukuttaa tällaiseen suhteeseen naista.

• htdtttttttttt

Itse haluaisin löytää juuri tuollaisen miehen. Olen introvertti, ja tottunut olemaan paljon yksin. Ainoa vaihtoehto tuntuu olevan seksiseura, johon kerran jopa alennuin. Varattuihin miehiin en koske.

• muaainakinahdistaisi

Sama täällä. Mikä ihmeen hinku ihmisillä on 24/7 parisuhteeseen? Eihän se käytännössä ole edes mahdollista. Ei parisuhde tarkoita sitä, että kokonaan omistautuu sille toiselle, unohtaa ystävänsä ja harrastuksensa. Ahdistavaa.
        Löytyisipä vielä mies, joka ei hinkuisi saman katon alle. Tavattaisiin kun molemmille sopii esim. viikonloppuisin. Harrastettaisiin jotain yhdessäkin tai sitten ei. Mulle riittäisi ihan vaan leppoisa yhdessäolo silloin kun tavattaisiin.

• kukaetsiimit

Täytyykö heti kärjistää noin? Kuka on sanonut, että pitäisi olla 24/7 yhdessä? Jotkut ihmiset vain tykkäävät käyttää suhteisiin enemmän aikaa ja suunnitella vähän yhteistä ajankäyttöä jne. Jotkut toivovat jopa kumppania kenen kanssa olisi samoja harrastuksia. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, ettei saisi olla omaa aikaa tai omia harrastuksia. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää vai ymmärrättekö tahallanne väärin?

• JotainRajaaHei

Ai sulle pittääs omistautuu se 24/7 työt päälle? Haha.....

• Niin.monesti.petetty

Joku kommentoi minun pilkkiharrastustani?? olkoon niin miten hän haluaa ajatella "harrastustani". Minulle se on vapaa-aikaani,harrastusta ja ajanvietettä. Ei kukaan ole nalkuttamassa perääni kun menen sinkkumiehenä yksinään pilkille ja tulen pilkiltä kun itselle passaa ja huvittaa.
      Tilanne muuttuu sitten kun tulee eteeni nainen joka haluaa seurustella kanssani ja haluaa osallistua harrastuksiini vointinsa mukaan.

Jokaisella on omat harrastukset ja kunnioitan niitä, vaikka eivät olisikaan minun mieluisia "heti".

• 20plus10

Niinpä. En minäkään nähnyt oikeudeksekseni kieltää ex naiseltani koira harrastusta joka on hänelle henki ja elämä. Kävi näyttelyissä ympäri suomea ja ulkomaita tiuhaan. Tottakai se oli meidän yhteisestä ajasta pois mutta se oli hänelle tärkeää. Idioottihan mä olisin jos sen vielä olisin häneltä kieltänyt. Itselläni on myös tärkeitä harrastuksia joita toteutin yhtälailla. Nämä harrastuksien kieltäjät ovat elämäänsä kyllästyneitä jotka eivät nimenomaan omaa omaa elämää ja siksi toisten kontrollointi on heille se juttu.

• imettelenpava

Kuka tässä on kieltänyt harrastusten toteuttamisen ja missä?

• enusko

Onhan näitä nähty miten nämä kiireiset ja paljon harrastavat pariskunnat hehkuttavat onneaan ja sitten heidän suhteensa kuihtuu ja kaatuu lopulta yhteisenajan puutteeseen. Eivät panosta parisuhteeseen ja yhteiseen aikaan ja sitten ihmettelevät miksi etääntyi kumppanista.

• Miettinyt.mitä.teen

Onpa tosi kiireistä ... ??? kun kukaan ei halua viettää laatuaikaa ulkona yhdessä , en tarkoita että pitää mennä lähimpään ravintolaan "syömään " ja nukkumaan.
      Kaikki pyrkivät menemään siitä missä on aita matalin.
      Minulla ei ole kiirettä mihinkään.. kipeenä olo on väistämätöntä jossakin vaiheessa elämää.

• egwgewg

Just tommosten perässähän ne kaikki naiset on ja sitten valittaa kun ei onnaa. Eipä vaan tällaset tavalliset ukot kiinnosta, joilla ei niin kauhean meneviä harrastuksia ole ja jotka olisi jopa valmiita jonkinlaiseen suhteeseen. Ollaan ns. "liian tylsiä". Aina joko liian menevä ja sika tai liian tylsä ja vässykkä, koskaan ei ole naisille sopivasti. No meneepä se elämä näinkin omassa rauhassa.

• nnelkytplus

No mä kyllä etsin nimenomaan miestä jolla ei ole 10 rautaa tulessa kaikilla elämänalueilla. Joku voisi siis sanoa jopa "tylsää miestä". Sellaista joka viihtyy kotosalla, kävelyllä, luonnossa, mökillä. Ettei tarvitsisi koko ajan huidella salilla/ juosta maratoonia/ golfata/ olla kaiken vapaa-ajan kalassa/ matkustella jatkuvasti. Viihdyn itse kotona ja mikäs sen mukavamapaa kuin olla miehen kanssa kotosalla. Mutta ei käy enää flaksi 40 naisella. Juna meni jo. Kaikki "kunnolliset" miehet hakevat nuorempaa. Jäljellä on vain alko/mt-ongelmaiset ja sitoutumiskyvyttömät pelimiehet jotka kiertää kukasta kukkaan.

• ehhehhe

Ja mä.
        Mt-ongelmaisia, alkoholisoituneita on tosi paljon.
        Pelimiehen toivoisin rakastuvan niin että sais maistaa omaa lääkettään.

Kyllä mielelläni lähtisin pilkille, metsäänkin, mutta kun täällä pks ei ole.

• jumppatäti

Niin. Kerran kysyin treffikumppanilta (44v.), onko laskenut montako tuntia jää vko/kk naiselle kaikkien pakollisten menojen ja harrastusten jälkeen. Meni hetki ja sitten sanoi "Tunti-pari arkena ja viikonloppuisin aamut ja illat" Sitten kysyin kuinka pitkä oli pisin suhde niin vastasi, että 8kk. Jep jep.

Kuka haluaa olla päivästä toiseen käytössä siltä varalta, että mies sattuu käymään kotona? Ja harrastan minäkin tanssia, punttisalia ja lenkkejä, mutta silti jätän aikaa parisuhteelle. Ja tarvittaessa jätän jonkun harrastuksista, jos tuntuu elämä kiireiseltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      102
      1534
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      218
      1012
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      859
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      761
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      8
      749
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      65