Itsaria suunnittelevat hei

yreyeruyeut

Just do it! (R)

Paskamaisin mahdollinen teko muita ihmisiä kohtaan. Vittu jos meinaatte tehdä sen ni vittuako kuppaatte. Se on paskamaisin temppu minkä voitte muille tehdä, niin muistakaa se. Raukkamaista paeta paskalta tuntuvaa elämää niin, että aiheuttaa muille paskan olon, mutta hei - mikä mä olen sanomaan. Sen verran omatoimisuutta odottaisin, että keksitte ite keinon, jolla tehdä toi raukkamainen teko. Kusipäät.

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omenapusu

      Ei mikään ole pysyvää. Eikö se riitä, että on joskus ollut mukava jotain kohtaan tai antanut ainutlaatuisia muistoa. Ei kukaan ikuisesti jaksa. Ei mikään ole mustavalkoista. Ystäviä ei ole ainoatakaan, itsemurha-ajatuksia on päivittäin. Monesti toitotetaan, että kaikesta voi päästä yli ja saada apua, mutta kaikkien kohdalla se ei vaan toimi.

      On tämä elämä pitkä ja raskas tie kun olet omillasi. Onneksi siellä missä tie loppuu on paikka minullekin. Siellä saan oman tilani ja saan viimeinkin olla vapaa.

    • pohjallakäynyt

      Kusipää olet lähinnä sä itse. Et tiedä toisten ihmisten vuosikausia jatkuvia kipuja, henkisiä tai fyysisiä, ehkä molempiakin, et tiedä mahdollisia traumoja, harhoja, jatkuvia elämän kaoottisuuksia jne. mitä syitä takana voikaan olla, jolloin kuolema alkaa tuntua ainoalta ratkaisulta lopettaa jatkuva paha olo. On myös itsekästä vaatia toista kärsimään kohtuuttomasti jonkun muun vuoksi.

      • Omenapusu

        Niin se mitä ihmiset toitottavat ei useinkaan pidä paikkaansa. Olisihan se kiva, että kaikkia autettaisiin, mutta ainakin itse olen saanut huomata, että mitä enemmän sairastun sitä enemmän ihmiset hylkäävät minut.

        Hyvä esimerkki vaikka puolisoni joka haluaa keskustella suhteemme tilasta vaikka käytännössä se tarkoittaa vain pelkkää sanelua niistä perusteistä millä hän haluaa minusta eroon ja ne perusteet on jo päätetty ennen keskustelua. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan täällä.

        Ihmisten kaksinaismoralismi arsyttää siis se, että pitää esittää jotain keskustelua vaikka se on vain sanelua. Tai vaikka heitellä jotan lauseita siitä, että kaikkia autetaan, jotta sitten ei tarvitse auttaa ketään ja toivoa, että kukaan ei huomaa sitä kunhan sen vain naamioi joksikin keskusteluksi.

        Itse haluaan vain paikan missä saan sairastaa ja kuolla pois rauhassa. Puolisoni haluaa päästä minusta eroon mahdollisimman nopeasti, jotta itse pääsisi helpommalla. Onhan se toki raskasta, että pitää esitää jotain keskustelua voidakseen kuvitella olevansa parempi ihminen.

        Sama se on monen muunkin asian suhteen täällä. Heti kun et enää ole tuottava niin sinut potkitaan pois töistä vaikka olisit uhrannut työlle suurimman osan elämästäsi. Mitään väliä ei ole sillä, että saatko kuulua mihinkään porukkaan tai olla edes ihminen. Kunhan vain menet pois etkä ole hidastelemassa muiden työtahtia enää.


      • JOSKUSHANTÄMÄKAIKKI
        Omenapusu kirjoitti:

        Niin se mitä ihmiset toitottavat ei useinkaan pidä paikkaansa. Olisihan se kiva, että kaikkia autettaisiin, mutta ainakin itse olen saanut huomata, että mitä enemmän sairastun sitä enemmän ihmiset hylkäävät minut.

        Hyvä esimerkki vaikka puolisoni joka haluaa keskustella suhteemme tilasta vaikka käytännössä se tarkoittaa vain pelkkää sanelua niistä perusteistä millä hän haluaa minusta eroon ja ne perusteet on jo päätetty ennen keskustelua. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan täällä.

        Ihmisten kaksinaismoralismi arsyttää siis se, että pitää esittää jotain keskustelua vaikka se on vain sanelua. Tai vaikka heitellä jotan lauseita siitä, että kaikkia autetaan, jotta sitten ei tarvitse auttaa ketään ja toivoa, että kukaan ei huomaa sitä kunhan sen vain naamioi joksikin keskusteluksi.

        Itse haluaan vain paikan missä saan sairastaa ja kuolla pois rauhassa. Puolisoni haluaa päästä minusta eroon mahdollisimman nopeasti, jotta itse pääsisi helpommalla. Onhan se toki raskasta, että pitää esitää jotain keskustelua voidakseen kuvitella olevansa parempi ihminen.

        Sama se on monen muunkin asian suhteen täällä. Heti kun et enää ole tuottava niin sinut potkitaan pois töistä vaikka olisit uhrannut työlle suurimman osan elämästäsi. Mitään väliä ei ole sillä, että saatko kuulua mihinkään porukkaan tai olla edes ihminen. Kunhan vain menet pois etkä ole hidastelemassa muiden työtahtia enää.

        Nimenomaan suurilta osin näin. Keskustelu on vain "sanelua" tai kuten meillä jatkuvaa toitottamista:"oletko hoitanut sen ja sen ja sen." Asiat hoituvat kyllä omalla painollaan. Raskaat prosessit ja raskas työ eivät saa olla mikään tekosyy,kaataa kaikkea paskaa toisen niskaan.


      • JOSKUSHANTÄMÄKAIKKI

        Niin,jäi sanomatta tuohun Omenapusun,kommenttiin,itse haluaisin vain ryömiä johonkin koloon kuolemaan-tai kuolema on liian jyrkkä sana.Tai oikeammin vain häipyä pois,ottamaan eteisyyttä tähän kaikkkeen.


    • itsekkinkokenut

      Hyvät ihmiset. Sittenkin ajallinen elämä vaikka täynnä kärsimystä on vain kuin tähden lento iankaikkisuuteen verrattuna. Ei tämä kestä pisimmilläänkään kuin muutaman vuoden päälle sata vuotta. Se on kuin tähden lento taivaalla, siis verrattuna iankaikkisuuteen, joka ei lopu koskaan.

      Liekin lapset

      "Sillä onnettomuus ei kasva tomusta, eikä vaiva verso maasta, vaan ihminen syntyy vaivaan, ja kipinät, liekin lapset, lentävät korkealle" Job 5: 6-7

      Ihminen lankesi syntiin, poikkesi sivuun Luojan suunnitelmista. Siitä täällä pieni hetki kärsitään, mutta kyllä se kerran helpottaa.

    • JOSKUSHANTÄMÄKAIKKI

      Olet ilmeisesti hyvin nuori ihminen ja joku läheisisi on tehnyt itsemurhan.
      Ja nyt olet siitä sitten katkera. EI itsemurha ole mikään RATKAISU,mutta jos ihminen ei näe muuta tietä.usein taustalla on vain halu ravistella läheisiä>ei kyetä sanomaan kuinka loppu on>kun toinen ei suostu kuuntelemaan>joskus halutaan salata rahatilanne/konkurssi/vararikko.

    • jotainlol

      ei millää pahalla mut toi oli mitä sä ite sanoit oli aik raukkamaista! ei tarvii olla tollane paskiainen ja tulla sanoo ihmisille et ne on kusipäit ku ne haluu tappaa ittensä! ite suunnitellen itsemurhaa kyl kosk oon masentunu ja kukaa ei huomaa sitä. jos oisit ite tällänen nii haluaisit tappaa ittes usko pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe