RIVOA JA USKALIASTA NEITOA.

Ensi lauvantaina tulossa jyväskylään käymään pikkasen pervo ja tuhma kundi,olisko jostain naisesta seuraa lauvantaille joksikin tunniksi 40v tatuoitudulle kundille ihan vaan hauskanpitoa,ei muuta velvotteita.

18

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xdffggh

      Mene kankitielle siellä irtoo pikku korvausta vastaan pesää

      • juhlija

        Tarkempaa infoa,jos toi osoite ei kerro jo kaikkea,olen hetero!


    • Ehkäpäs

      löylykauha haluaa kaapista ulos

      • aahahaaa

        Ja sieltä perseeseen


    • No jo on jyväskylässä taso korkealla,jos nämä oikeasti lukee joku nainen niin nimimerkin takaa löytyy meili laita postia niin poistetaan yksinäisyys vapun vietosta,ja saat totaalisen vierasta miestä en jää paikka kunnalle notkumaan......toiv.kuulen sinusta.

      • haahahaaa

        Sulle näköjään kelpaa sillille lemahtava ryhävalas?no pakkohan se on johonkin molonsa tuikata paremman puutteessa


      • hahhaako
        haahahaaa kirjoitti:

        Sulle näköjään kelpaa sillille lemahtava ryhävalas?no pakkohan se on johonkin molonsa tuikata paremman puutteessa

        Se joka vähän valikoi se vähän nussii,ja mitä vikaa on pullukoissa,sä et oot tainu saada ku äitiäs,urpo!


    • LAUVANTAIMAKKARA

      Aloittajapösilölle kehoittaisin oikeinkirjoitusta .
      Vituttaa tollaset rääpäleet jotka kirjoittaa tuollaisia virheitä kuten LAUVANTAI !
      Voi perkele sentäs! Lisäksi tuo `pikkasen pervo ja TUHMA`! Voi Saatana sentäs!!
      Kaikki kirjoitustaidottomat junttimaalaiset pitäis hirttää omiin mulkkuihinsa!

      • zdxxch

        Juuri sinä painu saunan taakse ja lopeta ittes luuseri


      • LauVantai
        zdxxch kirjoitti:

        Juuri sinä painu saunan taakse ja lopeta ittes luuseri

        Imehän äitis tisulia vaan ´hiukan tuhmaksikin haukuttu` pikku prinssinakki.
        BuaHahhaaaa!


    • lauvantai

      Notta ristus mitä sakkia,luojalle kiitos etten asu keskellä tota vitun suomea,järjettömiä urboja liikkuu maakunnissa,no sen ymmärtää kun harrastuksena on mieliala lääkkeet ja keskiolut masturpaation kera,jälki on tämmöistä....järki hoi.....!

    • Ohhoh......jo seuran etsintä vaikeeta ja saa katajaisen kansan avautumaan oudolla tavalla.....sinä nainen jolla se maalaisjärki toimii niin laita meiliä,nimimerkin takaa löytyy...

      • zddffggh

        Kukaan täysjärkinen ei harrasta mitään yhden illan juttuja ja vaihda kaupunkia jos ei miellytä ei täällä ole pakko pyöriä painu muualle ruikuttaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3250
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe