raisiossa liikkuu

100prosenttiataiyli

naamioituja ihmisiä keskellä päivää pilvin pimein. ovatkohan menossa töihin, tai työpaikka haastatteluun.

13

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Journalisti24

      ”Ilmaisen itseäni ihmisoikeuksia kunnioittaen. Vihapuhe ei vaienna minua. Kannan vastuun sanoistani.”

    • turhakärjistää

      mitähän se viha tarkoittaa? se että arvostelee nuorten miesten ottamista suomeen elämään suomalaisten piikkiin ei tarkoita vihaamista. sillä logiikalla minä voisin olla vihainen kun naapurini ei maksa minun asuntovelkaani.

      • tykkipää

        Huolestuttavan moni on pukeutunut jätesäkkiin. Se on sitä nykyaikaa...


    • AjanTauti

      Natsit ovat suomen syöpä.

    • hullutpäättäjät

      suvakit onkin sitten kuolema.

      • eps

        Nuori somalipoika oli kalliissa gantin muotivaatteissa kelan jonossa, eipä mulle suomalaiselle noiin vain anneta, saavat asunnon, vaaatteet, ruuan ja rahat nokkansa eteen, sossussakin eri säännöt suomalaisille ja somaleille, itse en saa mitään, turha papereita täytellä.


    • fuckracists

      Nainen uhmasi yksin 300 uusnatsin joukkoa

      Hetken mielijohteesta toiminut Tess Asplund kohotti nyrkkinsä ylös ja uhmasi yksin 300 äärioikeistolaisen marssia Borlängessä.

      Kuva Tess Asplundista vastustamassa Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (NRM) univormuihin pukeutuneita uusnatseja levisi kulovalkean tavoin sosiaalisessa mediassa. Kuvasta povataan nyt jopa uutta symbolia äärioikeiston nousun vastaisuudelle Pohjoismaissa.

      - Toimin hetken mielijohteesta. Olin niin vihainen. Menin vain kadulle, 42-vuotias Tess Asplund sanoi Guardian -lehdelle.

      - Ajattelin, että voi helvetti, he eivät voi marssia täällä. Adrenaliinini kohosi. Yksikään natsi ei marssi täällä. Se ei ole okei, Asplund selitti viime sunnuntaina sattunutta tilannetta.

      Ruotsalaismediassa Asplundin kuvaa on verrattu kuuluisaan vuodelta 1985 peräisin olevaan Täti ja laukku. Hans Runessonin ottamassa kuvassa nainen lyö skinheadia käsilaukullaan.

      Asplundin kuvaa pidetään monella tavalla voimakkaampana nyky-Ruotsissa.

      - Elämme monikulttuurisessa yhteiskunnassa, joten on luonnollista, että kuvassa on musta nainen, Poohl sanoi.

    • maassamaantavalla

      siellähän ne natsit,rasistit, ja muut mielenvikaiset ovat mistä maahanmuuttajat tulevat. tuskin sieltä muuten tarvitsisi lähteä. fakta on että suomeen tulleissa on mukana itse sortajia.

    • rainav

      turhaa kirjoittelet, käyvät vuorotöissä.

    • poliisiasmako

      raision mamu politiikka tulee maksamaan, ja paljon veronmaksajille, kun valtioavustukset loppuvat. tyhmät päättäjät, ja vielä tyhmemmät äänestäjät.

      • Poispois

        Näin. Mutta mitäpä/ketäpä se äänestäjä enää äänestäisi, kun kaikki puolueet ajavat yhtä ja samaa?


    • Säälinteitä

      Typerät natsimieliset juntit. Ette todellakaan ole mitään kouluttautuneita vapaa-ajattelijoita.

    • pihipaavo

      parempi olla juntti, kuin antaa mamulle huntti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe