Mitä köyhät harrastaa

röihin-siitä-nyt

Mitä muuta kuin juopottelua ja tupakan polttoa?

28

310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeäisivät

      Varmaan myös piereskelyä ja katukuvan rumentamista.

    • Ulkoilijaköyhä

      Voikukkia oon kerännyt tänään. Kohta lähden taas ulos

      • Piiloudu_heti

        Etkä edes häpeä.


    • SyöPääsi

      Sinä ainakin näytät harrastavan nettihärmäämistä. Senkin trolli.

    • työmies-

      Köyhät varastaa työtä tekeviltä rahaa eivätkä edes halua parantaa omaa elämää hakemalla itse työtä. Hävetkää pummit, olette tämän maan loisia. Minä saisin palkkaa paljon enemmän jos köyhät menisi töihin niin minun ei tarttis maksa veroja niin paljon.

      • suomiparasiitti

        Luovu sosialismista ja muuta amerikkaan, siellä työntekijä palkitaan.


      • Vittuiluhalutvähenee

        Mitä vittua oikein horiset, typerys. Minä olen tehnyt koko pienen ikäni töitä eli 40 vuotta putkeen, mutta olen silti köyhä.
        Tommosia kusipäitä vedetään pesismailalla kupoliin, niin vittuiluhalut vähenee kummasti.


      • Parempaa_tekemistä
        Vittuiluhalutvähenee kirjoitti:

        Mitä vittua oikein horiset, typerys. Minä olen tehnyt koko pienen ikäni töitä eli 40 vuotta putkeen, mutta olen silti köyhä.
        Tommosia kusipäitä vedetään pesismailalla kupoliin, niin vittuiluhalut vähenee kummasti.

        Eli olet hukannut aikaasi. Miten tyhmä voikaan työläinen olla.


    • köyhäilyä

      Neuletöitä, kävelyä, pullojen keruuta, tähän kellonaikaan mennessä myös syöty.

    • ärper

      Lukemista,lenkkeilyä,kohta pääsee uimaan. Kirjasto on usein auki.
      On sika timmi kroppa, se on näitä köyhyyden etuja.
      Ja kunto on kova.

      Ei vatsamakkaroita.

      • Mäkin liikun ja nostan kaffakuulaa.


    • ..köyhä harrastaa itseasiassa harrastamista jos jonkinlaista. Satunnaista työskentelyä..sillo kun löytyy ja tietty elämästä nauttimista. Silloin tällöin oluen otan jos toisenkin saattaapa juhlatapauksessa myös vanha kunnon nortti palaa mutta harvoin. Kavereiden näkemistä ja kuntoiluu muuten..ja nyt ku kesä on tullu ni uimista ja kalastusta pitäs alkaa harrastaa kans.

    • Onnetonrahaton

      Minulla ei ole varaa olla köyhä. Rahat ei riitä juopotteluun eikä tupakanpolttoon.

    • Kansalainen.vain

      Rahat ei riitä juopotteluun eikä tupakanpolttoon.
      Mikä olen?

    • eroarahasta.fi

      Iloinen kysymys.

    • ouerueorueor

      Eiköhän nuo aloittajan mainitsemat kaksi asiaa ole rikkaiden harrastuksia...köyhillä ei ole varaa tupakkaan eikä viinaan....rikkailla on sitäkin enemmän.

    • RäkälänRölli

      Juuri aloittajan mainitsemat tuotteet jättää tosiköyhä pysyvästi kaupan hyllylle!

    • roletaari

      Köyhät? = virallisen tulorajan alapulella elävät?
      Vaimoni kanssa eläkkeemme sopivat noihin puitteisiin.
      Savutonta, raitista elämää. Ruuan valmistus perusraaka-aineista on osa arkea.
      Salilla 6krt/viikko.
      Toimitaa kahdessa yhdistyksessä. Urheiluseura ja paikallinen puolueosasto.

      Tyydytän janoni matkoilla. Palasimme eilen Espanjasta. Halvin olut 0,18€/tölkki. 8% kalja 0,41€/tölkki. Litran viinit alle 1€/kpl. Litran vodka 4,40€/pullo jne.
      Muusta mainittakoon esimerkkinä talouskyljykset 2,05€/kg.
      Vanhan ukon elimistö huomautti 3:n juopotteluviikon jälkeen ryyppäämisestä joten himmentelin loppuajaksi.

      Muuta harrastelua? Lukemien, tuttavien tapaaminen ( ei kapakoissa ), TV:n ja tallenteiden katselu, eukon viihdyttämien js "viihdyttäminen".

      Kyllä noissa on riittävästi puuhaa 70v ukolle.

      • ei.alkolle

        Jaa raitista elämääkö kolmen viikon juopotteluputki!? Just joo :) Käytkö treenaamassa siellä salilla myös kännissä ?


      • roletaari
        ei.alkolle kirjoitti:

        Jaa raitista elämääkö kolmen viikon juopotteluputki!? Just joo :) Käytkö treenaamassa siellä salilla myös kännissä ?

        Dokaminen ja treeni on huono yhtälö. Pidän kahdesti vuodessa tuollaisen 3 - 5:n viikon rappiojakson josta toipuminen vie useita päiviä.
        Tämän 4-viikkoisen aikana, 3-viikkoa dokaamista, 1 palautumista ennen kotitumista, painoni putosi 3kg.
        Aloitan huomenna normaalin 6krt/viikko rytmin mutta varovasti.

        Noiden kahden lisäksi tulee vuosittain muutama viikon rappiojakso.
        Muut ajat, noin 8 - 9kk / vuosi, elän kurinalaista, tervettä elämää.


    • GorillaKingKong

      Ei kuulu sulle eikä muillekkaan kaltaisillesi idiooteille. Lättyyn kaikille typeriä kysymyksiä esittäville idiooteille!!

    • Helppoa.on

      Mitäs vikaa juopottelussa ja tupakanpoltossa? Etenkin kun ne saa ilmaiseksi tekemättä yhtään mitään. Ei tarvitse kuin kotona maata ja kaljatölkki avata. Easy living!

    • työsorja

      Ostin just sisäfilettä ja tsekkiläistä olutta, jotka sinä maksat!

      HAHAAHA!!

      • Nauttikaamme

        Kiitettävää_toimintaa.


    • tane_

      Omalla mökillä tulee oltua paljon ja moottoripyörällä ajeltua paljon. En juo enkä polta.

    • Köyhyydenhallintaa

      käydään rikkaissa naisissa poistamassa köyhyyttä.

    • jesuiittaateisti

      Köyhyys on todellista rikkautta! Kun luopuu kaikesta maallisesta ja jättää kaiken Herran haltuun, huomaa, että elämä kantaa sittenkin. Jostakin löytyy aina ruokaa ja yösija. Ihmiset on hyviä ja auttavaisia kun sinulla ei ole mitään mitä kadehtia.
      Kun luopuu kaikesta, saa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2112
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      172
      1639
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1332
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1182
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe