Mikä ravintola 30+ -vuotiaalle?

Visitor85

Minne viedä 30 -vuotiaat vieraat Hyvinkäällä?Hakusessa hyvä ruokapaikka ja baari. Missä hyvät ruuat ja tanssipaikka muillekin kuin teini-ikäisille?

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkäonsehyvä

      Minkälaiset kriteerit on hyvälle ruokapakalle ? Ensiksikin, hyvä ruokaravintola on yksi asia, tanssipaikka toinen juttu. Ei niitä missään ole yhdistetty saman katon alle.
      Hyvinkäällä e löydy hyvää ruokaravitolaa, tanssipaikasta minä en osaa mitään sanoa, koska en ole tanssimista ikinä harrastanut.

    • Kettler

      Obelix on hyvä ruokapaikka ja kesällä taitaa olla terassikin.

    • visitor85

      Kahta eri paikkaa siis hainkin. Sellainen missä voisi syödä ja viettää alkuiltaa ja toinen missä pääsisi tanssimaan. Muita hyviä ruokapaikkaehdotuksia kuin Obelix? :)

      • Aromivahvenne

        Ei Hyvinkäällä ole yhtään hyvää ruokapaikkaa...olisikin. Junalla stadiin niin alkaa löytymään valikoimaa jokaiselle kukkarolle.


    • sapuskalle

      Olive Treessä hyvä palvelu ja kelvollinen ruoka.

    • Hesaansyömään

      Hyvin sanottu tuo "kelvollinen". Se hyvä ruoka kun on ikuisuuskysymys, kuka mitäkin hyvänä pitää. Hyvinkäältä ei löydy hyvää ruokaravintolaa, jos ruokaa harrastavilta ihmisiltä kysytään. Hyvinkäältä ei enää löydy keittiömestarivetoista ravintolaa, ikävä kyllä. Monille hyvä ravintola on kuitenkin sellainen, jossa listalta löytyy pihviä. pihvin lisäkkeinä pakasteperunoita ja pussisoosia, pakastevihannesten ja salaatin lehden ja kurkun/tomaatin kera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe