Thaimaassa maksulliset naiset

ruoskallaleikiten

Minulla on epäilys että mieheni kävi maksullisissa Thaimaassa. Tuskin koskaan selviää totuus minulle. Kieltää kaiken.

Haluaisinkin tietää että miten te naiset/muut suhteessa elävät ajattelisitte asiasta?

Minua puistattaa ajatus. En ymmärrä miksi kukaan maksaisi seksistä, varsinkin kun on nuori 25v mies joka saa seksiä ja alistaa minua niin paljon kuin haluaa. Miksi riskeerata suhde noin mauttomalla asialla? Onko niissä naisissa jotain niin upeaa mitä minulla ei ole vai onko ne niin jotenkin alistettavia että niitä haluaa kokeilla koska niille taas voi tehdä niitä vieläkin kinkympiä juttuja? Ei ymmärrä..Kysymys kuuluu että jos mies maksaa seksistä niin ajatteleeko mies silloin naisesta esineenä eikä niinkään naisena..

Yksi asia mikä myös kummastuttaa niin tämän reissun jälkeen on hänestä paljastunut enemmän kaikkia seksuaalisia puolia.. toki voi olla että hän vasta nyt uskaltaa minulle näitä asioita paljastaa eikä se liity matkaan mutta ensimmäisenä heräsi vaan semmoinen ajatus.. että mitäs jos.

2

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peltsi65

      vaikutat niin puupäältä että kyllä se ukkos on jo aiemminkin muita pannut. ei mene kauaa kun sanoo sulle että ala kävelee kun on jo uus muija valittu.

    • chubby1

      Tiedä sitten minkä ikäinen alkuperäinen kysyjä on, mutta kun suomi emännällä tuppaa tulemaan teini vuosien jälkeen lisäkiloja tyyliin 1 kg per vuosi, niin en yhtään ihmette miksi 25-v mies alkaa jo kattelemaan muita naisia matkoillaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe