En anna ikinä anteeksi

10vuottavanhemmalle

Kohtelit minua väärin ja tiedät sen itsekin. Tuollaiset kusipäät ei saa koskaan toista mahdollisuutta. Jos joskus kohtaan sinut, hymyilen leveästi. Hymyilen sinulle leveästi, koska halveksin sinua. Salasit asioita ja toimit selkärangattomasti. Onneksi en ole nähnyt yli kolmeen kuukauteen. Toivottavasti en näe koskaan enää.

15

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rt6yur5u67
      • luetitsesi

        kusipäitten sarjaan kuuluvaksi?


    • tulikoasiaselväksi

      Emmehän me edes ole keskustelleet.
      Joten ota asioista selvää minun kanssa, ennenkuin alat syyttelemään.
      Enkä ole kohdellut sinua väärin, koska emme edes tunne toisiamme.

      • Tasannäinon

        Tähän näkemykseen on helppo yhtyä.


      • Voi-elämän-kevät_

        Mitä keskustelemista sinulla ja täysin vieraalla aloittajalla mielestäsi olisi?
        Miksi aloittaja ottaisi mitään selvää mistään sinun kanssasi, täysin vieraan nettikirjoittajan?
        Miksi oletat vieraan ihmisen syyttävän sinua mistään, vierasta ihmistä?
        Miten olisitkaan voinut kohdella mitenkään koska kerran ette tunne toisianne?

        -----

        Ihmetyttää kovasti miksi on tarve vastata kyseiseen aloitukseen ellei kerran ole
        kenellekään tehnyt mitään mistä aloituksessa puhutaan, miksi kuitenkin pitää puolustaa itseään kaikkea kerrottua vastaan? Mikäli on täysin varma että on kohdellut kaikkia ihmisiä hyvin ja kauniisti niin eikö silloin aloitus tule ohitetuksi täysin turhana vastata mitään. ??

        -----

        Vai oletko mies joka ottaa kaiken tämän tyyppisen viestinnän olevaksi omalta ihmiseltään?


      • Miksisinullaon

        niin mahdoton tarve syyllistää häntä kaikista netin viesteistä, miksi imet jokaisen
        tällaisen viestin itsellesi olevaksi, mitä se kertoo ajatuksistasi ja tunteistasi tätä tiettyä henkilöä kohtaan, miksi hän esiintyy aina jollain lailla pahan muodossa sinulle. Miksi hakemalla haet viestejä joissa voit sanoa pahasti ja alentaa ja mitätöidä.


      • tämänplussaisin
        Voi-elämän-kevät_ kirjoitti:

        Mitä keskustelemista sinulla ja täysin vieraalla aloittajalla mielestäsi olisi?
        Miksi aloittaja ottaisi mitään selvää mistään sinun kanssasi, täysin vieraan nettikirjoittajan?
        Miksi oletat vieraan ihmisen syyttävän sinua mistään, vierasta ihmistä?
        Miten olisitkaan voinut kohdella mitenkään koska kerran ette tunne toisianne?

        -----

        Ihmetyttää kovasti miksi on tarve vastata kyseiseen aloitukseen ellei kerran ole
        kenellekään tehnyt mitään mistä aloituksessa puhutaan, miksi kuitenkin pitää puolustaa itseään kaikkea kerrottua vastaan? Mikäli on täysin varma että on kohdellut kaikkia ihmisiä hyvin ja kauniisti niin eikö silloin aloitus tule ohitetuksi täysin turhana vastata mitään. ??

        -----

        Vai oletko mies joka ottaa kaiken tämän tyyppisen viestinnän olevaksi omalta ihmiseltään?

        jos ois mahdollista.


      • Kunhankysyn_

        Eikö jo ensimmäisen lauseesi perusteella olisi itsesikin pitänyt ymmärtää että aloitusviesti ei voi olla sinulle osoitettu?


    • Kaikkeaeitarvitsekaan

      Antaa anteeksi.

    • Nimimerkille

      Tulikoasiaselväksi.

      En ole syytellyt, en tässä enkä muissakaan missä niin kuvittelet.
      Emme ole keskustelleet koska sinulle riitti keskusteluksi tämä vieraiden kanssa käymäsi sananvaihto.
      Sovitaan kuten sanoit ettet ole kohdellut väärin ja sovitaan sekin ettemme tunne toisiamme. Halusi mukaan.

      Lämmittäköön aurinko sieluusi asti ja antakoon hyvää mieltä.
      Ei ap.

    • valitettavatosiasia

      kusipäitä riittää.

    • Vinkkivain

      Itse sinä siitä kärsit jos et anna anteeksi. Katkeruus tekee huonoa ihmiselle.

    • Anteeksivaiei

      Anteeksianto on monipiippuinen juttu, aina siihen ei ehkä pysty ja sille ei sitten tietysti voi mitään mutta mikäli pystyisi antamaan anteeksi voisi saada samalla myös itselleen mielenrauhaa ja seesteisempää oloa. Ehkä kannattaisi ainakin yrittää.

    • Joskuskuitenkin

      Anteeksianto voi olla hyväksi itselle, päästää asiasta irti ja samalla siitä ihmisestä, häntä ei enää ikäänkuin ole painamassa mieltä ja ajatuksia.

    • tlkvh

      Tuntuu siltä että sinä luulet että minä olen ap kirjoittaja :) arvaat kuka olen, mutta ei en ole ap kirjoittaja vaikka hyvin täsmääkin minuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe