Valvomon poistetut viestit

VIHAAAALINTU

Lukeeko valvomo tekstiä huolellisesti tai ylimalkaisesti.
Kun valvomo näkee sanan "seksi" niin onko kynnys poistaa viestiä iso?

Voimme ajatella, että valvomossa ei järki asuu koska se poistaa yksinkertaisesti tekstiä.
Onko teillä enemmän järkeä kuin muilla?
Tiedätte kenties enemmän kuin minä asioita?
Kenties minun puolestanikin jotakin? Tilanteestani?
Kenties syytätte minua jostakin?
Tai onko teillä vain epämukavaa olla kun luette tekstiä, eikä tekstillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että sitä pitää poistaa. No sehän kertoo, että itse valvojat ovat hintteja.
Tai onko Suomen valtio vaarassa?
Missä perustelu, jolla valvomo poistaa tekstiä?
Vaihtelevatko perustelut väliajoin?
Entä jos tekstin poisto johtaa toisen kärsimykseen?

Poliisien touhoista emme puhuu, koska poliisi todistaa kerta toistensa jälkeen järjen puuttetta itsellään. Kaikki mitä osaavat tehdä on ajaa autoa ja pamputtaa ilman syytä.

Onko valvomossa nuoria valkoisia suomalaisia, jotka tahallisesti tahtovat tehdä pahaa?
No sehän on rasismia! Rasismi on väärin.
Olette siten Suomen esikuvia kun edustatte Suomea maailmalle. Teonne puhuvat sen puolesta, mitä olette. Eikä kaikki toimintanne ole normaalia, hyväksyttävissä muista kulttuureista käsin.
Jos opiskelette valvomon alaa, niin EI KANNATA OLLA KRIITTINEN, olen puhunut aikaisemmin, muuten väitätte olevanne parempi ihminen, koska näkökulmia on paljon, eikä kaikki näkökulmat rajoittuvat koulukirjoihin. Yliopisto opinnot eivät ole riittävä ammattitaito elämän tuntemiseksi. Edes yksi ihminen ei ole riittävä hahmo elämän tuntemiseksi.
Onko Suomella kriittinen asenne elämää kohtaan?
Niin Suomi saa kriittista palautetta takaisin.
Onko siten valvomo noidan kehässä, että poistaa sitä, mitä aikansai?

Natsi ei kannata olla, sillä natsismilla ei ole oikeutusta. Natsi syö maailman ruokaa ja käyttää maailman ammattitaitoa kuten tietokoneen käyttöä. Kun ihminen on tahallinen ja ymmärtää, että on tahallinen, niin häneen kerääntyy pahuutta, josta hän tulee itse kärsimään.

Vielä kerran, poistettuja viestiä pitää perustella, miksi ne on poistettu, muuten syyllistytte mielivaltaisuuteen.

Suomen valtiossa yksityisomistus on rajattua valtion omistukseen, joten "itsenäinen", "itseriittoinen", "oikeassa", "etuoikeutettu", "teen mitä tahdon" asenteet eivät ole oikeutettuja.

Laatikaa sääntöjä, jos teillä on tiedossa etiketti, muille nähtäväkseen.

5

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huithaitetiketti

      Älä! Mutta eikös ole hienoa, että sijaishuollossa kaltoin kohdelluksi tulleille lapsille ja nuorille puuhataan korvauksia! Ajattele!

      • koskaskorvaukset

        maksetaan perättömästä lausumasta, "viranomais" valehtelusta tuomioistuimessa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista vastoin mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, "viranomaiset" selvitystyössään äidille oikeasti lapsen edun mukaisena lausuneet,
        suosittaneet eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamis oikeudet, asuminen myös omalla isällään oman isänsä huollossa ja hoidossa..


    • IHKAOIKEATOTUUS

      Puhu selvästi, että muutkin ymmärtää. lasten ja nuorten kokema kaltoin kohtelu HUONOSSA sijaisperheessä ON TÄYSIN TOTTA! Se on TOTUUS!

      • aivanaian

        Puhu selvästi, että muutkin ymmärtää. lasten ja nuorten kokema "viranomais"valedtelu, perätön lausuma tuomio istuimessa yhteistyössä äidin kanssa lapsen olosuhteista, toiveista ja lausunnoista; lapsen tarkoitushakuinen mani-pulaatio, vieraannuttamnen omasta isästään, isovanhem-mistaan, suvustaan ON TÄYSIN TOTTA! Se on TOTUUS VAI MITÄ RAISION KAUPUNKI!!!


    • VIHALINTU

      BIOLOGINEN PERHE ON AINOA NIIN KAUAN KUN ON ELOSSA
      MITÄ SOSIAALITOIMIJOHIN TÖRMÄSI, NIIN OVAT POIKKEUKSETTA IDIOOTTEJA, JOTKA KUVITTELEVAT ITSESTÄÄN LIIKAA VAILLA MITÄÄN POHJAA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe