Hannuuuuuu

lähetäwhatsappviesti

Mun on ikävä :(

28

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäntuskaa

      Ei voi mitään!

    • Mintsumoi

      Kuin myös.

      • vaikkaikävääeipoista

        Tuo piristi kummasti :)


      • etikävöioikeasti

        Ei kyllä siltä vaikuta, kun et yhtään huomioi minua. Et viestittele, et mitään...
        Mies ottaa kyllä yhteyttä, jos vähänkin välittää!


    • Valehtelija

      Ei Hannulla ole whatsappia.

    • Hannupahyvinkin

      Kelle jos saan kysyä?

      • hannullehannulle

        Eiköhän se tuossa alussa lue.


    • Hannupahyvinkin

      Kelle Hannulle? Meitä on muutama tuhat. Minä voisin tulla helpottamaan ikävää..

      • niinhänseon

        kaikille ei merkkaa ketä helpottaa .


      • olenniinyksin

        Et ole hän...
        ja nämä päivät ratkaisee, näenkö häntä enää ollenkaan...


    • Hannupahyvinkin

      Tule saunaan..

      • oletunohtanutminut

        En tuu, kun et pistä suoraan viestiä! Etkä ole kuitenkaan oikea Hannukaan!


    • Hannupahyvinkin

      Enkö ole? Omasta mielestä olen kyllä se oikea. Susta en tiedä, oletko sä se oikea..

      • yksimonistaihastuneista

        Oletko sama, joka kirjoittaa välillä Hannunvaakuna nimimerkillä?


    • Hannupahyvinkin

      Mistä sulle tuollainen tuli mieleen?

      • jokuhannuunrakastunut

        Jostakin se pulpahti :) Ehkä vastaustyylisi, tapasi kirjoittaa...en tiedä. Ei täällä tiedä, kuka kukin on....mutta et vastannut kysymykseen, oletko?


    • Hannupahyvinkin

      Pystytkö säilyttämään salaisuuden?

      • suukkojayöhösi

        Ainahan olen ollut "minun" Hannulle rehellinen ja tulen olemaan. Kaikki keskustelut jotka on käyty on 100% luottamuksella käytyjä, vaikka hänen puoleltaan niissä ei mitään salattavaa olisi ollutkaan.
        Pystyn säilyttämään salaisuuden, vaikka sille ei täällä ole mitään tarvetta. Mutta rauhallista yötä toivon eräälle komealle miehelle. Ensi viikolla tiedän, että näenkö häntä kauan vai vähän aikaa. Ehkä on parempi lähteä, koska hän ei välitä. Suojella itseään...


    • Hannupahyvinkin

      Vaikutat oikein mukavalta naiselta. Ihmetelen, ettei Hannusi välitä sinusta. Harmi.

      Monet aikaisemmat "huonot" kokemukset vaikuttavat myöhemmin tehtyihin valintoihin mahdollisissa parisuhteissa. Itselleni ainakin on käynyt niin..

      Minäkin osaan pitää salaisuuden mitä tulee kysymykseesi. Ehkä meidän pitäisi tavata, jossain vähemmän julkisessa paikassa, jossa saisit kaipaamasi vastauksen.

      • tunteetsatuttaa

        En tiedä tuosta mukavasta....
        Olen vain oma itseni...
        Olen saanut "minun" Hannulta jo sen vastauksen, joka ei tietenkään kovin mieleinen ollut...siksi täällä kirjoittelen ja yritän unohtaa.
        Haluaisin olla hänen kanssaan ja tavata, mutta niin ei tule käymään. Hän kyllä tietää tunteeni, joten voisi ottaa yhteyttä millon vain...mutta sitä hän ei tee.
        Rankkaa rakastua ihmiseen, joka tuntuu niin hyvältä ja ihanalta kun hänet näkee...pelkkä lähellä olo riittäisi.
        Halauksen sain antaa ja se tuntui niin taivaalliselta...elämä on....
        Toivottavasti löydät ihmisen, joka rakastaa sinua kuin minä häntä...


    • Soppansa.keittänyt

      "Suojella itseään" tarkoittaa tässä tapauksessa hänen omia luvattomia ajatuksia joilta hänen olisi itsensä suojeltava.

      • ymmällään

        Mitäs tää Hannu nyt tähän liittyy mitenkään. Toisaalta linkki ei aukea.


      • hannuakaipaan

        Nimikirjaimet voisi olla nuo tai sit ei.


    • enpystyelämäännäin

      Se mitä kirjoitin Hannu sulle joskus, ei ole totta. Tahdon suhteen kanssasi, jollain tavalla, jotenkin...

    • joutsenlampi11

      Ajattelin sinua Hannu, tulin tälle palstalle ja tämä ketju oli ensimmäisenä.

      Ärsytät minua välillä. Omahyväisyys ja ylimielisyys, mutta olet niin samanlainen kuin minä että tiedän miksi sinä olet sitä. Pääsin siitä kuoresta läpi vähän sinä päivänä kun meidän oli yllättäen oltava kahden projektin vuoksi. Sinäkin pääsit vähän kuoreeni. Meillä on yhteiset defenssit.

      Pelotat minua välillä. Et sinä ole paha ihminen, mutta minun lapsuuteni oli väkivaltainen. Läheisyys pelottaa ja olen alkanut kokea sinut läheiseksi.

      Välttelemme toisiamme, mutta hakeudumme toistemme luo. Niin että ollaan siinä, muttei kumminkaan "siinä". Pitää nähdä edes vilaus ja olla sitten niin kuin ei kiinnostaisi nähdä.

      Olen huomannut, että sinäkin olet huomannut meidän olevan hyvin samanlaisia.

      Toivon sinulle hyvää vaikka olenkin sinusta kateellinen ja se näkyy välillä tyylittömästi.

    • Hannupahyvinkin

      Minäkin olen välillä aika ärsyttävä.. Varsinkin silloin kun olen oikeassa.

      • räjähtäväävoimaa

        Aika "kärkkäinen" olet kyllä oman mielipiteesi ja oikeassa olon suhteen. Mutta miehessä kuuluukin olla sitä jotakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7974
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3361
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1586
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1118
    Aihe