ihanne painoeroksi kumppanin kaa?

kuin.uhkakuvia

Mikä kilomäärä on sopiva painoero (mahdollisen) kumppanin kaa? Pitääkö kumppanin olla lihavampi vai laihempi? Pitäisikö olla samanpainoisia grammalleen. Haittaako kummankaan "liikakilot" (mitä sillä tarkoitetaankaan) seksielämää?

32

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flegmaatti

      Ei teoreettisina kiloina vaan käytännön toteamuksena.
      Painoero on sopiva silloin kun, vaimon jännittäessä kyynärpäänsä kylkiinsä, mies pystyy vastaotteella niistä nostamaan vaimonsa ylös suorille käsille.
      Ei ole tarvetta teoretisoida numeroilla rajaa.

      • Entä jos vaimo pystyy nostamaan miestään, onko painoero pielessä?
        Tai vaimo muuten vaan vahva?


      • silloin.se.oli

        Vuosikymmeniä sitten emännät oli tomeria, tuhteja, ukkelit hinteliä, kuin nälkäisiä jänteviä. Kun emännät otti nelsson otteen siinä pysyi.


      • silloin.se.oli kirjoitti:

        Vuosikymmeniä sitten emännät oli tomeria, tuhteja, ukkelit hinteliä, kuin nälkäisiä jänteviä. Kun emännät otti nelsson otteen siinä pysyi.

        Mitennii vuosikymmeniä sitten :D?


      • epäsuhde
        siilimuori4 kirjoitti:

        Mitennii vuosikymmeniä sitten :D?

        Kyllä nykyisinkin näkee kuivakkaita miehiä tuhdin rouvansa seurassa.


      • epäsuhde kirjoitti:

        Kyllä nykyisinkin näkee kuivakkaita miehiä tuhdin rouvansa seurassa.

        Juu eikä tarvitse kauhean kauas katsoa :DD


      • JuuJuuJaSilleen

        Aah. Teitill on sillaiset miehet. Kuinka oma tomeruus?


      • JuuJuuJaSilleen kirjoitti:

        Aah. Teitill on sillaiset miehet. Kuinka oma tomeruus?

        Olen pitänyt ohjeena, etten paina enemmän kuin mies.
        Ei ole tarvinnut painavampaan vaihtaa.


      • flegmaatti
        Ancelina kirjoitti:

        Entä jos vaimo pystyy nostamaan miestään, onko painoero pielessä?
        Tai vaimo muuten vaan vahva?

        Jos minuun haluaa lähemmin tutustua nainen joka kääntää hauista tukematta 87kg ja käännön jälkeen punnertaa sen vastaotteella ylös, niin ryhdymme keskustelemaan painonostosta tai minä pakenen paikalta.


      • flegmaatti kirjoitti:

        Jos minuun haluaa lähemmin tutustua nainen joka kääntää hauista tukematta 87kg ja käännön jälkeen punnertaa sen vastaotteella ylös, niin ryhdymme keskustelemaan painonostosta tai minä pakenen paikalta.

        Saa kai hän kuitenkin ensin kokeilla nousetko, ethän muuten tiedä.
        Sitten karkuun mikäli pääset.


      • flegmaatti kirjoitti:

        Jos minuun haluaa lähemmin tutustua nainen joka kääntää hauista tukematta 87kg ja käännön jälkeen punnertaa sen vastaotteella ylös, niin ryhdymme keskustelemaan painonostosta tai minä pakenen paikalta.

        Kyllä sä olet vahva.


      • elegmaatti
        expimot kirjoitti:

        Kyllä sä olet vahva.

        Päin vastoin! Minähän sanoin pakenevani paikalta.
        Vahvuuden puutetta tasoittaa kevyt vaimo.

        Tuo vaimon kyynärpäistä nostaminenhan riippuu siitä kykeneekö ko, nainen jännittämään yläkroppansa riittävästi ja siitä mikä on ollut painokehitys.
        Tuo testi kertoo oikeat painosuhteet, minulle.


    • riittävänkevyt

      Kunhan ei kumpikaan rusenna toista painollaan.

    • kaakattavavanhus

      kaa kaa kaa kaa kaa

      • uljas.uppiniska

        jaa jaa kumman kaa
        kukko on ukko ja kana kikka


    • nuormieli

      Jossain vaiheessa miehen taloudellinen asema näkyi vaimosta, eikös Ulja Kandolin laulanut jotain sinne päin " rikas jos mä oisin mies, näkisin vaimon armaan silkkisissä vaateeissaan, ja kaksoisleuka hällä ois". tai jotain sinnepäin.
      Nykyisin nolla rikkailla miehillä on useimmiten aliravitut vaimot.

    • En mä painoerosta tiedä, mutta jos eteisessä olisi pienemmät kengät kuin mulla, niin kokisin identiteettikriisin. Kengännro n. 40.

      • Isomp.paremp-ko

        Panen 45 nokkiin. Siis kuvainnollisesti, en heittämällä :D


      • Isomp.paremp-ko kirjoitti:

        Panen 45 nokkiin. Siis kuvainnollisesti, en heittämällä :D

        Hyvin nokitettu :)


    • On se niin ihanteellisen ihanaa kun on ihanteet kohillaan mahdollisilla kumppaneilla. Pitää teitin ottaa mittanauha ja puntari mukkaan kun kahtelette sitä ihannetta.

      Omaan itseensä ja olemukseensa tyytyväisiin ihmisiin on mukava tutustua, kokonaisuus merkitsee paljon enemmän kuin pituus tai painoliikakilot tai kengännumero tms.
      Onhan jokaisella tietysti omat mieltymyksensä ulkonäön suhteen, mutta onko ne jotain ihannejuttuja, ihanne sana kuulostaa kuin olisi filmitähdistä kyse.

      Ehkäpä seuraava aloitus koskee ihanneääntä tai ihanne silmiä, ihanne sitä ja ihanne tätä. Odotan jännityksellä.

      • Älä nyt noin tosissasi näitä ota, tiedä jos vielä tulee kysely ihannerunoilijasta, niin mekin pääsemme ääneen :)


      • Tuo mun kengännro oli tarkoitettu vitsiksi, tosin siellä on sellainen pieni vertauskuvannollinen juttu. Olen henkisesti "suurijalkainen", ja jos kumppanuuteen joskus päädyn uudestaan, toisella pitää olla vielä suuremmat tassut jotta se toimisi. Vien muuten kummankin paikan, sekä miehen että naisen roolin. Mies näivettyy ja kuivuu pois, kuin napanuoran tynkä.


      • hmp.f kirjoitti:

        Tuo mun kengännro oli tarkoitettu vitsiksi, tosin siellä on sellainen pieni vertauskuvannollinen juttu. Olen henkisesti "suurijalkainen", ja jos kumppanuuteen joskus päädyn uudestaan, toisella pitää olla vielä suuremmat tassut jotta se toimisi. Vien muuten kummankin paikan, sekä miehen että naisen roolin. Mies näivettyy ja kuivuu pois, kuin napanuoran tynkä.

        Ymmärsin vitsiksi ja minullakin on 40 kokoinen kenkä, tosi noloa näin pienellä ihmisellä. Melkein kuin olis räpylät jaloissa :(
        Onneksi miehellä on vähän isommat kengät ja pojalla 46-47 kokoiset.


      • Lorenaa

        Mitä siitä paino indeksistä? Ei se hiirikään heinähäkin alle kuole - nii-in mikä sen hiiren kengän numero olikaan? Voihan sitä tyynyliinaa mammatkin katsella ylhäältä päin aina välillä !


      • hmp.f kirjoitti:

        Tuo mun kengännro oli tarkoitettu vitsiksi, tosin siellä on sellainen pieni vertauskuvannollinen juttu. Olen henkisesti "suurijalkainen", ja jos kumppanuuteen joskus päädyn uudestaan, toisella pitää olla vielä suuremmat tassut jotta se toimisi. Vien muuten kummankin paikan, sekä miehen että naisen roolin. Mies näivettyy ja kuivuu pois, kuin napanuoran tynkä.

        Aina otan kaiken tosissani, tosikko kun olen ja vielä näin perustavaa laatua olevassa kysymyksessä kuin jalat ja kengät... minäkin tämmöinen isojalkainen ja kuitenkin kevytkenkäinen, välillä on kenkiä niin vaikea hankkia.. monesti olo on kuin minnihiirellä.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Aina otan kaiken tosissani, tosikko kun olen ja vielä näin perustavaa laatua olevassa kysymyksessä kuin jalat ja kengät... minäkin tämmöinen isojalkainen ja kuitenkin kevytkenkäinen, välillä on kenkiä niin vaikea hankkia.. monesti olo on kuin minnihiirellä.

        Et sä tosikko ole, mutta ole mikään letkajenkan hyppijäkään. Kuljet omaa letkaa, roosan rohkeasti, ei muiden.

        Sulle ja Ancelille, naisilla pitäisi olla pienet sirot, eikö. Sniif. Ei tullut. Mulle tuli pienet ja sirot korvat, mutta nekin ryökäleet kasvaa koko ajan. Siitäkään mitään hyötyä. Suukin on suuri, tällai netissäkin.


      • isotjapienet
        hmp.f kirjoitti:

        Et sä tosikko ole, mutta ole mikään letkajenkan hyppijäkään. Kuljet omaa letkaa, roosan rohkeasti, ei muiden.

        Sulle ja Ancelille, naisilla pitäisi olla pienet sirot, eikö. Sniif. Ei tullut. Mulle tuli pienet ja sirot korvat, mutta nekin ryökäleet kasvaa koko ajan. Siitäkään mitään hyötyä. Suukin on suuri, tällai netissäkin.

        Ei kaikista ole irrottelijoiksi kyl meit tosikkojaki tarvitaa.


      • isotjapienet kirjoitti:

        Ei kaikista ole irrottelijoiksi kyl meit tosikkojaki tarvitaa.

        Niin on! Joku saattaisi muuten kuolla nauruunsa.


      • hmp.f kirjoitti:

        Et sä tosikko ole, mutta ole mikään letkajenkan hyppijäkään. Kuljet omaa letkaa, roosan rohkeasti, ei muiden.

        Sulle ja Ancelille, naisilla pitäisi olla pienet sirot, eikö. Sniif. Ei tullut. Mulle tuli pienet ja sirot korvat, mutta nekin ryökäleet kasvaa koko ajan. Siitäkään mitään hyötyä. Suukin on suuri, tällai netissäkin.

        Eikä pidä, minulla ei olisi mitään käyttöä pienille ja siroille jaloille. Tässä mikään geisha sentään ole muutenkaan.
        Paremmin pysyy pystyssäkin, kun on isot jalkaterät ja sääret kuin sähköpylväät.


      • hmp.f kirjoitti:

        Et sä tosikko ole, mutta ole mikään letkajenkan hyppijäkään. Kuljet omaa letkaa, roosan rohkeasti, ei muiden.

        Sulle ja Ancelille, naisilla pitäisi olla pienet sirot, eikö. Sniif. Ei tullut. Mulle tuli pienet ja sirot korvat, mutta nekin ryökäleet kasvaa koko ajan. Siitäkään mitään hyötyä. Suukin on suuri, tällai netissäkin.

        Olisi se niin lustia kun sirot sievät vilahtaisivat kun polven toisen päälle heittäisi, vaan kaikki ei mee kuin.
        Mitähän pientä keksisin, pikkuisen pikkurillin nyt ainaskin...


      • isotjapienet
        rosaliiin kirjoitti:

        Olisi se niin lustia kun sirot sievät vilahtaisivat kun polven toisen päälle heittäisi, vaan kaikki ei mee kuin.
        Mitähän pientä keksisin, pikkuisen pikkurillin nyt ainaskin...

        Etkös sä juuri musapötkössä kertonu olevas pikkuinen?


      • isotjapienet kirjoitti:

        Etkös sä juuri musapötkössä kertonu olevas pikkuinen?

        Jospa oli käänteistä psykologiaa tai jotain ihan muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe