Vahaus intiimialueelle

en_osaa

Hei! Tekeekö joku kosmetologi kemijärvellä intiimivahauksia? Jos tekee niin missä ja kuka?

11

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellimari

      En tiijä vahauksesta, mutta rusnaajia on. Mieku olen vanha neiti, oli säilyny tuo intiimi koskemattomana, niin mie aijoin sen kultauttaa. Kultaseppä ihastu siihen ja esitti, että saako hän ensin, ennen kultausta, rusnata. No miehän tykkäsin ja päätin, että en kultautakkaan, vaan käyn sitä sillointällöin rusnauttamassa.

      • pusipusipusi

        Oi ku ihanaa!! ♥♥♥♥♥


    • en_osaa

      Ei täällä näköjään saa asiallisia vastauksia :( menen sittenkin Rovaniemelle, eiköhän siellä ole asiantunteva kosmetologi. Voi hyvänen aika tätä pervo-junttien käpykylää

      • A-tiimi

        Tuo vittus tänne niin vaxataan karvat vittuun.


      • B.rappu
        A-tiimi kirjoitti:

        Tuo vittus tänne niin vaxataan karvat vittuun.

        Persekarvatkin saadaan käryäämään.


    • olavilavi

      No on saatavana avuttomuus huipussaan, jos ei osaa omaa vitt.. intiimiään vahata.
      Mie olen "vahannu", katsonu, pällistelly napurin rouvaa, kun hän kesällä, varsin vähissä retongeissa, pyllisteli kukkapenkissä. En tietenkää ihan intiimiä nähny, mutta silloin tällöin, mielikuvitusta ei paljon tarvinnu.

    • impinen

      Mitä se vahaus on? Miksi sitä pitää vahata? Ko minulla riittää "vahaa" siellä, vaikka muillekki.

    • meerig

      Eihän sitä mikään itseään kunnioittava toimija voi jukisesti ilmoittaa, että suorittaa "intiimivahauksia". Nehän leimautuisivat, kaikki siellä asioivat, vahattavana olleiksi.
      Ei rovaniemeläisetkään ole Lapin Kansassa ilmoittaneet.
      Minustakin tuo "rusnauttaminen" on ihanampi ratkaisu.

    • himppus

      Mitä se rusnaaminen sitte on?

    • taidettajatuijotusta

      Intiimialueesta vahakuva ja kipsivalos: pithää kysyä kuvanveistäjiltä. Puuveistos? Vai oisko, että intiimialuetta vahataan (vahdataan)?

    • tätikulta

      Mitäkö rusnaus.
      Se on kuule.. eiku älä. Se on kuule... kyllä se sinulle selviää ku sie kasvat isoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      44
      8385
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4786
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3632
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2216
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      20
      1917
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1717
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      365
      1617
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      67
      1280
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      282
      1168
    Aihe