kuiskaus yöm pimeyteen

oot_ku_huumetta

Aina katseeni etsii sinua väkijoukoista, vastaan tulevista autoista.
Kaikki muu on mitätöntä, mitään sanomatonta.
Äänesi on musiikkia minun korville.
Silmäsi ovat minulle tähdet tuikkimassa taivalla.
Kaikkine virheinesi, olet täydellinen minulle.
Joskus kuutamoa katsellessa, mietin katseletko samaa kuuta jossain.
Tiedät kai että toivoin sinulta vain suudelmaa, joka johtaisi toiseen.
Suhdetta joka johtaisi loppuelämään, yhdessä.
Ehkä tämä toive on parasta sammuttaa auringon noustessa.
Toivon vaan et olet onnellinen ja sulla on kaikki asiat hyvin.
Kiitos et sain kokea tämän. Tiedän ainakin sen et rakkaus on tuskallisempaa kuin mikään muu. Ihaninta silloin kun saa vastarakkautta. Sitä vielä jään odottamaan.
Jos vielä kerran rakastuisi. Kukaan toinen ei ole saanut sellaista tunne myrskyä aikaiseksi kuin sinä. Olet aina tärkeä ja rakas minulle. Vaikka emme päätyisikään yhteen tulen aina muistamaan sinut onnellisimpien hetkien tuottajana.
Jostain syystä tunnut täydelliseltä minulle. Toivottavasti jöydät sen joka on se täydellinen juuri sinulle. Nainen kaipaan sinua kyllä ajatuksissani.
Kaikkea hyvää sinulle.

39

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enosasanoamuuta

      Huokaus <3

    • whatAwaste

      Ja hän ei tiedä tunteistasi mitään?

    • jotainniintärkeää

      Kultaseni,
      Uskotko,että se voisi olla sitä kaipausta rakkauteen murrosvuosien aikana.Sitä jonka ohitit kun oli niin paha olla ja pakenit omaan maailmaasi.Olisit tarvinnut silloin niin paljon enemmän.
      Olen monesti miettinyt sitä niin.
      Se ei koskaan vähennä minun rakkauttani sinua kohtaan eikä sitä miten tärkeä meidän yhteytemme on ollut ja on.Se vain on niin.
      Meidän elämämme kohtasivat toisiaan.Sillä oli joku merkitys.Olen saanut hulluudestani palautetta suhteessa sinuun.Oma olo ja tunteet tulevat sydämestä,siitä tunteesta kun toinen on tärkeä.Ja silti elämä yhdessä on mahdoton.On ruusut,ketut,prinssit ja ääretön taivas tähtineen..
      Muistathan,että vain sydämellään näkee hyvin.Olennainen on näkymätöntä.
      Hyvää yötä sinulle.
      Hipaisu tärkeälle..

      • Youknowhuu

        Ei ole murrosvuosien kaipausta, vaikka aika samaltahan tää tuntuu, myönnän, sain silloin kyllä sen mitä tarvitsinkin, vaikka ei se elämä aina helppo ole ollut, mutt ajattelen sen niin, että juuri siksi olen sellainen kuin olen ja ne kokemukset olen tarvinnut kasvaakseni ihmisenä. Tiedät kyllä tunteeni....... tunnut vaan niin oikealta... eikä vaan mee pois, enkä kyllä haluakaan.


      • Youknowhuu

        Rakas olet!


    • sydämellistä

      Kuka onnellinen saa omia itselleen noin kauniin kirjoituksen? Koskettava teksti.

      • Kaunista_

        Ajattelin juuri samaa❤


    • tiedätnäkkaiken

      Ääh sulanko tähän

    • Sekaisinlovesta

      Olen hätäinen luonne; en malttais odottaa; kaipaan niin häntä joka hipaisi sieluani höyhenensulalla; alkaa tulla ongelmia läheisyydenkaipuusta, missä mahdat olla ja mitä ajatella?🌹

    • Lopputulema

      Tutultahan tuo kuulostaa monellekin varmaan. En silti tiedä, kenelle rakkauden tunnustus on. Mietin kirjoittajien ikää ja tyyliä.. Kirjoittajan vastaus, jossa tunnuttiin tuntevan aloittaja, vaikuttaa aloittajaa paljon vanhemman ihmisen kirjoitukselta ;). Enpä tiedä. Tarvitsisi tietää vähän tuntomerkkejä kaivatusta.
      Päädyn järkeilemään, ettei kirjoitus tietystikään voi olla häneltä.

      • näitämerkkejäeisallita

        NO, onhan se...........


      • Merkinmerkki

        Nii mitä se on?


      • koskeeniinpaljon

        Joku trollaa.Tämän vuoksi en jää.
        Kirjoitin vastauksen sulle täältä pohjoisesta,kotisi kulmilta.
        Ja oikea tietää,että olen vanhempi
        sinua.Eilen lipsuin päätöksestäni hieman.Palaan siihen tämän lähetettyäni.Oot rakas.


      • Lopputulema
        koskeeniinpaljon kirjoitti:

        Joku trollaa.Tämän vuoksi en jää.
        Kirjoitin vastauksen sulle täältä pohjoisesta,kotisi kulmilta.
        Ja oikea tietää,että olen vanhempi
        sinua.Eilen lipsuin päätöksestäni hieman.Palaan siihen tämän lähetettyäni.Oot rakas.

        Oletko aloittaja??


    • voikuinkasöpöä

      Nainen naiselle kirjoitus, vain nainen osaa kirjoittaa noin romanttisesi. Toivottavasti aloittaja saa naisensa ja elävät loppuelämän yhdessä onnellisina ❤

      • iloaelämäänne

        Sinulta on mennyt ohi sitten kaikki ne miehet, jotka ajattelevat ja osaavat pukeakin ajatuksensa sanoiksi noin romanttisesti. Osa ei haluakaan mieheltä tuollaista romantiikkaa, osa haluaa sitä kaikista eniten. Ihmisiä on moneen lähtöön. Älä silti noin roimasti yleistä. Stereotypiat jäivät jonnekin 30-luvulle.


    • Kaunistaon_

      Onko aloitus m-n? Lisäksi näettekö usein?

    • OnkoAPn

      tilanne sama kuin minun? Tunne on niin syvällä, ettei se anna tilaa uudelle rakkaudelle.
      En ole sen jälkeen edes yrittänyt hakea rakkautta rinnalleni, sillä tulisin kuitenkin aina vertaamaan tunnetta siihen mikä sisälläni on ja en halua edes kenellekkään antaa tilaa, sillä en voi vastata kenenkään toisen tunteisiin täysin puhtaalla rakkaudella, vaan vertaisin varmasti tunnetta siihen mikä sisälläni on.

      • oot_ku_huumetta

        Aika samalta kuullostaa. (Tuntuu)
        Joskus olen koittanut järkeillä tätä juttua.
        Se ei hyödytä mitään. Sydämmen tuntemaa ei voi järjellä selittää.
        Hassua mutta jos koitan jättää hänet. Tuntuu siltä kuin olisi pistämässä poikki jotain elämää suurempaa. Se ei vaan onnistu. satuttaa vain itseään.
        Se ihmetyttää miksi ei kuitenkaan pädytä yhteen?

        no nyt tuli jo 3. viesti.


      • Drugtometoo

        Sinä olet aurinko ja kuu, minä olen aurinko ja kuu, nyt en osaa selittää sitä paremmin.. palaan myöhemmin..


      • OnkoAPn

    • oot_ku_huumetta

      Olen aloittaja.
      Tämä on toinen viestini.
      Jäin miettimään tuota "kuka saa omia tämän" heitton merkitystä.
      Jos ajatellaan asiaa faktojen kautta.
      Yksinäisyys on seuraus. Mitään muuta ei ole, eikä tule.
      Spekulaatiot mistä kaikki johtui, on turhaa.
      Kaksi ihmistä löysi toisensa, jatkoivat eri suuntiin.
      Toisen tunteet heräsivät.

      mies ei saa olla romanttinen?
      Kyllä olen mies ja kaipaan naista.
      Huvittavaa kommentointia se että olisin nainen.

      Myös ikä on aiheuttanut kiinnostusta.
      miksi? Ei se johda meitä yhteen.

      Ehkä meillä oli tilaisuus päätyä yhteen.
      -mutta se ei toiminut.

      En ole epätoivoinen.
      Ehkä hänessä on jotain erikoista joka kolahti, todella syvällä sielussa.
      Jostain syystä sielumme tuntuivat sopivan yhteen, paremmin kuin hyvin.

      Ehkä se pelotti molempia. Se valta joka toisella on. Voi olla pelottavan voimakas kun tunteet ovat riittävän vahvat. Perusteettoman vahvat.
      Positiivista en tietysti se eroottinen vetovoima.
      Se on aivan uskomatonta luokkaa.

      Mutta luottamus, se on vaikeampi.
      varsinkin kun ei tunne toista tarpeeksi hyvin. Silti tuntuu siltä että olisin tuntenut hänet koko elämäni.

      Tiedän että tämä tuntuu hullulta. Varsinkin lukijoista, koska se tuntuu minustakin todella hullulta. Jos hän on aurinko, minä olen ehkä kuu?

      Tietysti toivoo että voisimme käsi kädessä kulkea polkua joka eteemme lankeaa.
      Voisi koskettaa, suudella. kietoa hänet syleilyynsä. Kaikki olisi hyvin.
      Mutta todellisuus voi löydä todella pahasti vasten kasvoja.

      Enn voi kieltää etten rakastaisi häntä. Oliko se oikeaa rakkautta?
      Todennäköisesti ei. Koska oikea rakkaus on niin vahva että se vetää ihmiset yhteen, oli millaisia esteitä tahansa. Uskon niin. Olen ehkä aika hölmö.

      So long baby.. Because lover's never say good bye.

      • Hellärakkauteni

        Ymmärrän rakkauttasi.

        Samanmoista kokenut.

        Mies minua paljon vanhempi.

        Rakastan lopun elämääni häntä ja sen jälkeen. Aina.


      • oletkoyksimies

        Joka kolahti kuukausia sitten minulle ja katsoit minua silloin pitkään? Viimeksi näimme keskiviikkona ja jostain syystä olet alkanut välttelemään katsekontaktia kanssani.


      • jostainsivusta

        Joskus yhteen päätyminen ei ole suoraviivaista. Kohtasitte jostain syystä, ehkä käytte mutkan vielä jossain, ehkä vielä päädytte yhteen. Jos tunne on noin vahva, niin kai se jotain kuitenkin tarkoittaa.


      • NH5

        Todella romanttista... Taidat olla melkoinen sydänten särkijä.

        Eroottinen vetovoima oli tosiaan -
        Huokaus, mikä tunne!
        Se tuntui aivan käsittämättömän kiinteältä ja muuttumattomalta se halu tulla lähelle ja vetää toinen tiukasti lähelle ja silmiin katsoen kertoa muutama asia siitä, miten toiselle pitäisi näyttää välittämistä. Se oli vaan niin mieletön halu hoitaa toista, kertoa ne asiat eri tavalla...

        Kuvitelmaa kaikki sitten kuitenkin. Sylissä oli toinen ja lähellään muutenkin :)

        Tsemppiä aloittaja, toivon että rakkaasi löytyy.


      • 20vvanhemmalle

        En tiedä onko tää mulle ei varmaankaan ehkä tuo eng kieli vois viitata siihen.Niin.Rakastuin kyllä sinuun ha sinne jäit perkele kytemään.Nytkin sateessa kävelin hyvä kun sain tassua toisen eteen enkä rämähtänyt maahan.Sinä veit ihan kokonaan ja sillä siisti elän sen kanssa lopun elämää vaikka älä käsitä väärin pärjään yksin ja itseni kans ja yrityksiä yhteiselämään on ollut enkö ole silloin tajunnut johtuvan susta mitenkään. Rakastan sinua ja sillä siisti no matter what eikö se tarkoita yhtään mitään muuta niin luja oon.Ehkä et tiedä ;)


    • voisitkoaloittaja

      Laittaa jotain tunnisteita esimerkiksi minnepäin Suomea aloitus suuntautuu tai jotain yksityiskoihtia tästä kaipaamastasi naisesta?

    • EnUnohdaKoskaan

      Kyllähän sydämeni korventuisi, jos tietäisin ,että hän mies kaipaa minua yhtä kipeästi kuin minä häntä. Tässä elämässä tuskin tulee meitä, liian suuri este ylitettäväksi luulenpa.

      Kuitenkaan en pysty vaientamaan sitä tunnetta, jota tunnen ajatellessanikin hänen kasvojaan, silmiään, ja ilmettään jolla minua katsoi. Miten paljon tunsin vetoa siihen syliin. Häneen kiinni. Miltä olisikaan halaus tuntunut. Janosin suudelmiaan, joita en koskaan päässyt maistamaan. Uneksin yhteisistä öistä, kiihkon täyttämistä. Intohimoa meidän väliltä ei puuttuisi.

      Myös hänen äänensä, sointi ja voimakkuus sai minut värisemään. Olen melko varma, että hän näki minussa ne tunteet, mutta ei voinut tehdä enempää. Olen kiitollinen siitäkin, että olen saanut edes hetken olla lähellä, rinnallaan, kuunnella ja katsella. Toivon myös, että häntä lämmitti minun ihastuminen häneen.

    • h_uokaus

      Tarinamme meidän on kuin iltahetki kesäinen,
      niin hiljainen, niin kaunis, mutta lyhytaikainen.
      Mä yksin pelkään menettää, en tahdo vielä luovuttaa,
      kun sen kerran sain, en irti päästää voi.
      Ei meitä toisillemme luotu tätä matkaa kulkemaan,
      ei kahden koivun lailla rinta rinnan yhteen kasvamaan.
      On toisin määrätty, sen tunnen, vaikka ymmärtää en voi.

      • Koskettavaa

        Todella kauniisti kirjoitettu


    • Yhdellevaan

      Ei murrosta
      Ei ikävää
      Vain elämää
      Kunnes avasin lahjan
      Ikävä
      Kuvia
      Kuvitelmia
      Kaipausta
      Kokonaista

      • ihmettelenvaan

        Tää oli tosi ihana.


      • Lahjahänon

        Niin oli kyllä. Samaa mieltä.


      • Haluaisintietää

        Kenelle tämä on?


      • Hänelleseoli
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Kenelle tämä on?

        Oli sellaiselle miehelle, joka avasi paljon. Itsestään ja minusta. Antoi ajatuksia ja tunteita. Yksinäisyydessä.


    • kaunisonviestisi

      Tämä aloitus on aika varmaankin jollekin T-naiselle koska aloittaja on joskus aikaisemminkin kirjoittanut tuolleen"oletkuinhuumetta",siis vastannut johonkin aloitukseen käyttämällä muistaakeen samaa nimimerkkiä tai jotenkin muuten. Voin toki olla väärässäkin mutta näin muistelisin.

      • oot_ku_huumetta

        Kyllä aloitus on Naiselle, mutta ei T-naiselle.
        Kaipaan -74 syntynyttä blondia, joka on vienyt sydämmeni.
        Ei varmasti tarkoituksella. En muista kirjoitelleeni täällä aikaisemmin.
        Ei tämän tarkoitus ollut johtaa meitä yhteen. En jaksa uskoa että niin kävisi, vaikka toivonkin sen tapahtuvan. Lähinnä omia tunteita tässä käyn läpi.
        Tarkoitus ei ollut johtaa ketään harhaan, tai loukata millään tavalla.


      • Aloittajamiehelle
        oot_ku_huumetta kirjoitti:

        Kyllä aloitus on Naiselle, mutta ei T-naiselle.
        Kaipaan -74 syntynyttä blondia, joka on vienyt sydämmeni.
        Ei varmasti tarkoituksella. En muista kirjoitelleeni täällä aikaisemmin.
        Ei tämän tarkoitus ollut johtaa meitä yhteen. En jaksa uskoa että niin kävisi, vaikka toivonkin sen tapahtuvan. Lähinnä omia tunteita tässä käyn läpi.
        Tarkoitus ei ollut johtaa ketään harhaan, tai loukata millään tavalla.

        ollaanko nähty parisen kertaa idän Prismassa? Voisit olla eräs..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe