Miten todella ruma mies saa naiselta pillua?

eivaajaksaenää

Olen nyt 29 vuotiaana ja satojen pakkien jälkeen tullut siihen tulokseen, että todella ruma mies ei saa pillua. Aina lähestyn baarin ruminta ja/tai lihavinta naista pillunsaannin toivossa, mutta joka kerta tuloksetta. Kohta 12v jatkuvia baaripakkeja vuodesta toiseen.

Mitä tässä voi enää tehdä? Olen päättänyt että ensi vuo0nna 30 vuotispäivänä teen 100% varmuudella suisaidin jos en saa naista..ei vaan jaksa enää..

59

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiöekspertti

      Jos pelkkä pano kiinnostaa, niin miksi et hommaa sitä maksulliselta?

      Maksulliset ovat ammattilaisia, palvelu on pääsääntöisesti tasokasta. Ukkomiehetkin käyttävät niitä, täysi vaitiolovelvollisuus on iso plussa.

      • huoriinnu

        Juuri niin!
        Huora ymmärtää miestä - kunhan hinnoista sovitaan ensin.


    • realismiapeliin

      Näytä kuvasi miten ruma olet.

      Keksi muita keinoja löytää naisia kuin baarit. Harvat naiset lähtee tuntemattoman mukaan baarista.

      • Naisasialooser1

        Naiset lähtevät komean miehen mukaan baarista, minunkin mukaan ovat lähteneet ja jopa useampaan kertaan.

        Ja nettitreffeillä ruman miehen mahdollisuudet, jos ne baarissa ovat nolla, niin ovat jo pahasti pakkasen puolella netissä. Edes komea YTM kaverini ei saanut netistä pillua, vaikka livenä saakin.


      • Vitsimies
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Naiset lähtevät komean miehen mukaan baarista, minunkin mukaan ovat lähteneet ja jopa useampaan kertaan.

        Ja nettitreffeillä ruman miehen mahdollisuudet, jos ne baarissa ovat nolla, niin ovat jo pahasti pakkasen puolella netissä. Edes komea YTM kaverini ei saanut netistä pillua, vaikka livenä saakin.

        Mä sain just nauruhalvauksen. :-D En tiedä mitä mömmöjä sä vedät, mutta kerro meille mistä niitä saa!! Mäkin haluan joskus kokeilla miltä tuntuisi olla pönttö totaalisen sekaisin.
        Naiset lähtee sankoin joukoin nallin mukaan baarista... Muuaahhaahahhaa!!!!


      • Naisasialooser1

        Tottakai lähtevät, pari kertaa on lähtenyt kaksikin naista kerralla, tosin toinen oli 30 ikäneito, mutta toinen kaunis 21v.


      • 222333
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Naiset lähtevät komean miehen mukaan baarista, minunkin mukaan ovat lähteneet ja jopa useampaan kertaan.

        Ja nettitreffeillä ruman miehen mahdollisuudet, jos ne baarissa ovat nolla, niin ovat jo pahasti pakkasen puolella netissä. Edes komea YTM kaverini ei saanut netistä pillua, vaikka livenä saakin.

        Juuri niin se on että baareista naiset lähtevät ulkonäöltään mielestään panettaviksi kokemiensa miesten kanssa. Ja tämä siis koskee nimenomaan miehiä jotka ovat siellä baarissa naisille uusia tuttavuuksia. Toki ulkonäön lisäksi naiselle on tärkeätä myös se, että mies on n.s. tavallisen oloinen eikä mitään erikoista hänessä tunnu olevan(tavallisuuteen kuuluu myös p/s-kokeneisuus yhtenä tärkeimmistä asioista).


      • Naisasialooser1

        Totta, itse olen joutunut luonnollisesti valehtelemaan P/S kokemuksiani noissa tilanteissa.


      • ääl.valehtele
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Naiset lähtevät komean miehen mukaan baarista, minunkin mukaan ovat lähteneet ja jopa useampaan kertaan.

        Ja nettitreffeillä ruman miehen mahdollisuudet, jos ne baarissa ovat nolla, niin ovat jo pahasti pakkasen puolella netissä. Edes komea YTM kaverini ei saanut netistä pillua, vaikka livenä saakin.

        Älä valehtele. Sinun mukaasi ei kukaan täyspäinen nainen lähde. Olet ehdottomasti vastenmielisin mies, mitä maa päällään kantaa!


      • Naisasialooser11

        Kyllä, mutta osaan näytellä muuta niin hyvin, että nainen olisi jopa tullut luokseni ensitreffeille vaikka joka paikassa varoitetaan, että treffit pitää ehdottomasti sopia julkiselle paikalle


    • Fdsq122

      Tarvit jonku alpha urokse johdattelee sut pillulähtee ääreen. Siinä o tiettyipelisääntöi jos ei niit noudata nii game over.

    • perusmies35

      kukaan ei ole liian ruma saamaan pillua koska minäkin olen saanut pillua ja olen sentään lihava ja muuten ruma

      • keittiöekspertti

        Pillunsaanti on itseluottamuslaji, ulkonäkö on vain plussaa.


    • PalstanRuminMies

      Mulla kesti masennusta kun en kelvannut naisille lähes kaksikymmentä vuotta. Totuus kun on valitettavasti se että me rumat emme ole oikeutettuja lisääntymään ja vaikka se pahalta tuntuu niin biologian säännöille emme voi mitään. Ehdoton sääntö sinulle on nyt se että itsellesi et tee mitään pahaa. Vaikka naiset eivät sinua arvosta olet silti arvokas ihminen ja hei elämä on aivan helevetin hauskaa ilman akkojakin kun siitä tekee sellaisen. Itse annoin noin vuosi sitten periksi sille pääni seinään lyömiselle kun vihdoin tajusin että rumuuttani en kelpaa naisille ja tiäkkö mitä. Tää vuosi ilman naisen metsästyksen stressiä on ollut elämäni parhaimpia. Eli ohje on se että tee kaikesta muusta elämäsi osa alueista parasta just sulle. Sulla on lupa olla itsekäs koska olet yksinäinen parisuhteiden osalta kuten minäkin. Eli kaikki valta on sinun käsissäsi. Olen niin monet parisuhde valitukset kuullut kavereilta kun "akka sitä ja akka tätä" et jopa olen alkanut kääntämään ajatustani siihen suuntaan et parasta näin ilmeisesti vaikkakin se on pääasiassa kohtaloonsa tyytymistä.

      • Pärstäkehiin

        Missä se näköiskuva viipyy? Oletko enemmän Klonkku vai Mordorin örkki? Tai kenties hiisi?


      • 18plus2
        Pärstäkehiin kirjoitti:

        Missä se näköiskuva viipyy? Oletko enemmän Klonkku vai Mordorin örkki? Tai kenties hiisi?

        Mikä on klonkku?


      • PalstanRuminMies
        Pärstäkehiin kirjoitti:

        Missä se näköiskuva viipyy? Oletko enemmän Klonkku vai Mordorin örkki? Tai kenties hiisi?

        En tunne mitään lasten sarja hahmoja mutta etpä sinäkään minun kuvallani mitään tekisi.


    • Naisasialooser1

      Se olisi kyllä ihailtava ja kunniakas teko jos sellaisen 30 vuotislahjan olet päättänyt itsellesi antaa. Mikä olisi parempi syntymäpäivälahja naista saamattomalle rumalle miehelle kuin kärsimyksen lopettaminen?

      • Hfde33

        Onks hyvä kommentti , mee vähä ittees nyt. Käy kävelyllä ja palaa sitte.


    • Naisasialooser1

      Niin ja vastaus itse otsikon kysymykseen on, ei mitenkään. Ruma mies ei saa pillua yhdeltäkään naiselta ei edes niiltä baarin rumimmilta kuten olet itsekin huomannut. Käypä hoito on itsemurha kyseiseen ongelmaan.

      Jos tarvitset kunniakkaaseen lähtöön vinkkejä tekotavoista tai henkistä tukea niin käänny minun puoleeni, pyrin antamaan kaiken mahdollisen tukeni ja apuni. Lähteä voi kuitenkin vain kerran ja se kannattaa tehdä näyttävästi ja ikimuistoisesti. Olet sitten ainakin tehnyt yhden asian eläessäsi kuin oikea tosimies.

      • 135678

        Parempi olisi, jos näyttäisit esimerkkiä. Miksi et itse uskalla, kun kerran itsaria noin ihannoit?


      • älä.muille.tyrkytä

        Ällöttävää aina kannustaa muita tähän muka kunniakkaaseen tekoon. Jos se on niin kunniakasta, olisi luullut Nallin itse turvautuvan siihen jo ajat sitten. Kenelläkään muulla tuskin on niin naiseton ja olematon elämä kuin hänellä.


      • Naisasialooser1

        Olen jo kerran avannut ketjun aiheesta, miksi en tee itsemurhaa ainakaan vielä. Syy on se, että tulevaisuus näyttää todella mielenkiintoiselta ja nautinnolliselta, luvassa on mm. ATM kaverini väistämätön tuhoutuminen.


      • Hyytelöpää
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Olen jo kerran avannut ketjun aiheesta, miksi en tee itsemurhaa ainakaan vielä. Syy on se, että tulevaisuus näyttää todella mielenkiintoiselta ja nautinnolliselta, luvassa on mm. ATM kaverini väistämätön tuhoutuminen.

        Miksi nautit ns. kaverisi tuhoutumisesta?


    • Sehampaaton

      Valitet kesällä rantaremmistä hampaattoman, lihavan, liimatukka naisen, haet pari pulloa vitose viiniä ja kehut kuinka hyvännäkönen se on, ja vitosen viinien jälkeen se voip jopa näyttää siltä, se riskihän tässä on ko lopulta pääsöö pukille niin ei pysty, mutta eikun uutta matoa koukkun ja 60 vuotispäivillä uus yritysl

    • lkökökklök

      Olisi kiva joskus nähdä näiden "oikeasti" rumien miesten kuvia ja antaa vinkkejä mitään parantaa ulkonäköä. Lähes jokaisesta saa ihan edustavan näköisen sopivalla vaatetuksella ja kuntoilulla / dieetillä. Itseluottamusta sen sijaan on vaikeampi saada.

      • ätmiydensydän

      • Hervotonta

      • Naisasialooser1

        Sinä tai muutkaan naiset eivät ole yhtään tuota kuvan miestä paremman näköisiä, päinvastoin monet ovat rumempia ja jokainen on rumempi viimeistään 30 ikävuoden jälkeen.


      • joopajoel
        ätmiydensydän kirjoitti:

        Keskimääräisen palstamiehen naama, ilme ja olemus tiivistyy tähän kuvaan:

        http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/width-250/pictures/picture-285900-5e7f34c7bdcc49be5ce81ea0332f023f.jpg

        Tuo on varmaan aika tyypillisen näköinen ätmi, mutta jos hän vähän laihduttaisi ja ilme olisi vähemmän masentuneen näköinen niin ei hän mikään pahan näköinen olisi. Ei tietenkään saisi niitä kaikista kauniimpia, mutta varmaan vähemmän kauniita voisi.


      • ljlkjlkj
        joopajoel kirjoitti:

        Tuo on varmaan aika tyypillisen näköinen ätmi, mutta jos hän vähän laihduttaisi ja ilme olisi vähemmän masentuneen näköinen niin ei hän mikään pahan näköinen olisi. Ei tietenkään saisi niitä kaikista kauniimpia, mutta varmaan vähemmän kauniita voisi.

        Ei saisi!


      • Nnnainennnn

      • 757658765876548
        ätmiydensydän kirjoitti:

        Keskimääräisen palstamiehen naama, ilme ja olemus tiivistyy tähän kuvaan:

        http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/width-250/pictures/picture-285900-5e7f34c7bdcc49be5ce81ea0332f023f.jpg

        Lasit pois. Kulmakarvat tummemmiksi. Trendikkäämpi ja persoonallisempi kampaus. Pari tatsaa kaulaan. Pieni parta.


    • Palstan-ainoa-ytm

      Netissä voi tehdä ihan suoraan alotteita naisille. Menet chattiin ja siellää juttelet naisille, kerro etsiväsi seksiseuraa, vastailet naisten ilmoituksiin. Tuhannet naiset etsii seksiseuraa joten varmaan löydät jonkun ja ulkonäöllä ei ole väliä kun on riittävän rohkea.

      • niinpähänniin

        On sillä ulkonäöllä väliä, joten homma menee kiville siinä vaiheessa kun näyttää kuvansa. Täällä on ehdoteltu myös maksullisia naisia, heillä taso on matala mutta todella ruman miehen on turha kuvitella saavansa edes maksulliseltä, koska maksullinen voi valita asiakkaansa. Jossain itärajan takana ns. kopeekkahorot on sitten eri juttu.


    • Ei mitenkään voi saada pillua ja minusta rumempaa ei ole. Rahalla voisi saada mutta se olisi jo niin alentava juttu itselle että siihen ei pysty.

    • Miten ihmeessä ruma olisit halun sun kuvan, laita sähköpostiin. Oletko chatannyt? Uskon olevan nähnyt rumempiakin.

      • Käytännössä rumia ei ole mutta epämielyttävämpiä. Ihoan "ruma sanaa" käytös voi olla rumaa mutta ihminen ei.


      • Katsotaan sitä vaatetyyliä 😱 ettei alaston kuvaa.


      • fchfhfghj
        valtakunta kirjoitti:

        Katsotaan sitä vaatetyyliä 😱 ettei alaston kuvaa.

        Se ei paljon lämmitä jos sinä empatian puuskassasi sanot jotain mitä et oikeasti tarkoita. Voit sanoa, että et ole ruma vaan tavallinen. Voit sanoa, että kyllä sinä vielä jonkun löydät, mutta kun ei hän löydä. Period.


      • fchfhfghj kirjoitti:

        Se ei paljon lämmitä jos sinä empatian puuskassasi sanot jotain mitä et oikeasti tarkoita. Voit sanoa, että et ole ruma vaan tavallinen. Voit sanoa, että kyllä sinä vielä jonkun löydät, mutta kun ei hän löydä. Period.

        Äläs nyt minä autan parhaani mukaan koska silloin olen hänen puolellansa ja tuen parhaani mukaan ja onhan https://m.facebook.com/stephenhawking

        Hänelläkin vaimo


      • valtakunta kirjoitti:

        Äläs nyt minä autan parhaani mukaan koska silloin olen hänen puolellansa ja tuen parhaani mukaan ja onhan https://m.facebook.com/stephenhawking

        Hänelläkin vaimo

        Kyllä jokaiselle joku on ja annan mahdollisuuksia .


      • OIet todella väärässä. Jokaiselle ei ole joku, rumat miehet ei saa naisia. Naiset saa aina jonkun jos haluavat ja kukaan nainen ei joudu kymmeniä vuosia olemaan yksin.


      • Atm32 kirjoitti:

        OIet todella väärässä. Jokaiselle ei ole joku, rumat miehet ei saa naisia. Naiset saa aina jonkun jos haluavat ja kukaan nainen ei joudu kymmeniä vuosia olemaan yksin.

        En usko sinua, kyllä se on luonne joka ratkaisee.


      • 12121212
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä jokaiselle joku on ja annan mahdollisuuksia .

        Laitetaanpa joku vailla rahaa ja statusta esimerkiksi.


      • 12121212 kirjoitti:

        Laitetaanpa joku vailla rahaa ja statusta esimerkiksi.

        Ukkosellani ei ole rahaa eikä statusta vai mitä tarkoitat ei ole minullakaan.
        Jos mietit sitä mitä minulla on annetavaa, kyllä se on tietous mitä hyödynnettävä.

        Mutta jos ajattelet että status ratkaisee kyllä naisilla on ollut tämä peruskivenä paitsi jos ei ole epätoivoinen. mitä korkeammalle hän on kouluttautunut todennäköisesti vaatii myös kumppanilta korkeampaa koulutusta.

        Käytännössä en usko koulutus vaikuttaa jos välitätte toisistanne tarpeeksi en usko näilläkään mitään vaikutusta olevan.kukaan ei halu alkoholin suurkuluttajaa jos ei itsekkään(pystyy ymmärtämään vaikeuksissa olevaa)


    • mallialuonnosta

      Luonnossa homma toimii niin, että naaraat ei katso uroksen ulkonäköä niinkään, vaan valtaa ja asemaa. Ihmisyhteisössäkin uros, jolla on rahaa, valtaa ja asemaa, menestyy naaraiden kanssa, sillä raha, valta ja asema vetää ihmisnaaraita magneetin tavoin puoleensa, viis ulkonäöstä. Ota oppia luonnosta, niin alat menestyä myös naaraiden kanssa. Ala arvostaa myös itseäsi, niin naaraatkin arvostaa, sillä naaraat etsivät aina sellaisia uroksia, jotka luottavat itseensä. Naaraat tietävät, että itseensä luottava uros menestyy ja kykenee hankkimaan elannon ja turvan naaraalle ja pennuille. Tästä lähin pukeudu hyvin, käyttäydy sivistyneesti, ota rahamiehen asenne ja lähesty vain baarin kauneimpia naisia.

      • vähävirtanem

        Katsopa esim Hjallis Harkimoa, nuoria naisia riittää.


      • PalstanRuminMies

        Itse koko ikäni keväsisin metson soitimia seuranneena ja niistä eräänlaisen tutkielmankin tehneenä sanon että olet ulkonäkö kysymyksessä väärässä. Koppelo etsii kyllä soitimelta vahvinta valtakukkoa mutta soitimen voimakkain kukko ei kelpaa jos sillä on höyhenpeitteessä vikaa. Esim kukko joka on menettänyt pyrstösulan on heti hylkäys kelpoinen jos alueella on muita kukkoja. Samaten jos valtakukko ontuu vaikka onkin muuten soitimen voimakkain. Koppelo katsoo kokonaisuutta ulkonäkö edellä joten vaikka se sulan menettänyt kukko olisikin hallinnut soidinta jo muutaman vuoden niin silti heikompi hieman soitimen keskustaa kiertävä arempi sekä nuorempi kukko saa koppeloiden valinnan vaan siksi että sillä on täydellinen höyhenpeite sekä pyrstö.
        Samoin suuremmanosan luonnon eläimien kanssa jossa ulkonäkö on naaraalle se valinta juttu. Ihan kuten ihmismaailmassakin. Olen ruma joten en kelpaa olkoonkin että olen hyvässä asemassa yhteiskunnassa.


      • Naisasialooser1

        Vain todella harvoilla miehillä on sitä rahaa ja asemaa, kaikista miehistä ei todellakaan voi tulla Hjalliksia. Suurin osa miehistä on ihan tavallaisia duunareita ja joutuvat pelaamaan ulkonäöllään.


      • Naisasialooser1
        PalstanRuminMies kirjoitti:

        Itse koko ikäni keväsisin metson soitimia seuranneena ja niistä eräänlaisen tutkielmankin tehneenä sanon että olet ulkonäkö kysymyksessä väärässä. Koppelo etsii kyllä soitimelta vahvinta valtakukkoa mutta soitimen voimakkain kukko ei kelpaa jos sillä on höyhenpeitteessä vikaa. Esim kukko joka on menettänyt pyrstösulan on heti hylkäys kelpoinen jos alueella on muita kukkoja. Samaten jos valtakukko ontuu vaikka onkin muuten soitimen voimakkain. Koppelo katsoo kokonaisuutta ulkonäkö edellä joten vaikka se sulan menettänyt kukko olisikin hallinnut soidinta jo muutaman vuoden niin silti heikompi hieman soitimen keskustaa kiertävä arempi sekä nuorempi kukko saa koppeloiden valinnan vaan siksi että sillä on täydellinen höyhenpeite sekä pyrstö.
        Samoin suuremmanosan luonnon eläimien kanssa jossa ulkonäkö on naaraalle se valinta juttu. Ihan kuten ihmismaailmassakin. Olen ruma joten en kelpaa olkoonkin että olen hyvässä asemassa yhteiskunnassa.

        Myös ihmiset arvottava eläimiä ulkonäön perusteella. Koiranpentuun ja käärmeeseen suhtaudutaan hieman eri lailla.


      • PalstanRuminMies
        Naisasialooser1 kirjoitti:

        Myös ihmiset arvottava eläimiä ulkonäön perusteella. Koiranpentuun ja käärmeeseen suhtaudutaan hieman eri lailla.

        Niinpä. Esimerkiksi eläinviherterrosistit valitsevat suojelukohteensa ja aatteensa logon vain eläimen ulkonäön tai söpöyden perusteella. Saimaannorppaa ja sudenpentuja ollaan kyllä henkeen ja vereen suojelemassa koska ovat visuaalisesti tarkasteltuna hellyyttäviä. Harvinaistuneet esim jokirapu, saimaanlohi tai vaikkapa kangaskäärme ei saa suojeluhihhuleissa ikinä mitään kansanvaellusta ja suojelu hysteriaa koska ovat rumia eläimiä ja heidänkään mielestä rumat eläimet eivät ansaitse suojelustatusta. Siksi näenkin tällaiset järjestöt tekopyhinä pelleilijöinä joiden puheilla ei ole tuontaivaallista virkaa. Ihan sama naisten ajatusmaailmassa. Ruma mies ei ansaitse minkäänlaista arvoa mutta komea mies nostetaan kyllä jalustalle luonteesta piittaamatta.


      • Naisasialooser1

        Noinhan se menee se naisten ajatusmaailma.


    • asiantuntija-

      Ainoa sy miksi mies jää sinkuksi on ulkonäkö ei miellytä naisia.

    • EI munkaan kauniilla pärställä paljoa edetä naismarkkinoilla.

    • naistuntija

      Aikoinaan ihan tavallisen näköisenä nuorempana miehenä oli tietysti tuo saantiasia huomion kohteena, kuten kaikilla nuorilla miehillä se on. Ajattelin, että on tutustuttava perusteellisesti tuohon naissukupuoleen, että saantiasia alkaisi menestyä. Niinpä aloin tutustumaan naiseen sekä teoriassa, että käytännössä. Tutustuin naisen psykologiaan ja erityispiirteisiin, sekä tietysti naisen anatomiaan (kirjallisuuden kautta). Kehityinkin aikamoiseksi asiantuntijaksi naisen suhteen. Käytännössä sitten sovelsin oppimaani naisten kanssa. Muutamassa naisvaltaisessa työpaikassa opin lisää naisen luonteesta ja arvostuksista. Tämä kaikki lisäsi itseluottamustani naisten suhteen, eikä sen jälkeen ole ollut saantiasioissa ongelmia. Miehen on hyvä ottaa selvää naisesta, niin osaa käsitellä näitä ajoittain varsin "vikuroivia" tapauksia.

    • seurustelija37

      Ensin pyydät naista treffeille ja sitten kyst että saatko panna sitä. Ei kaise sen kummempaa ole kun hakis töitä. Naiset tykkää suorasta toiminnasta eikä mistään nysväilystä. Itse olen nuorempana saanut kymmeniä kertoja pillua kun olen vaan alkanut suutelee naista treffeillä ja vähän kähminyt persettä samalla. Nainen siitä tietää että mies haluaa panna. Pitää olla röyhkeä ja mennä naisen iholle. Naiset tykkää kun mies haluaa naista. ujot ei pärjää, ota muutama kalja ja mene juttelee naisille tai sitten netissä sanot naiselle että pannanko.

    • Ruffe

      Meet baariin ja laitat satasen euron pilkottaa lompakosta ja nostat lompakon näkyvälle paikalle..siinäpä tuo millä saat naisen..voit vielä kehuskella kuuluvasi cheekin sisäpiiriin. Varmasti sulla näillä ohjeilla kulli kipeenä aamulla...

    • Vitut. Jos meinaat jonkun hoidella hengiltä niin itseäsi et ainakaan tapa.
      Itse olen 28v ja nyt kun kännisenä muistelen niin en ole lähestynyt livenä kuin 3 eri naista, joista kukaan ei ollut kiinnostunut. Ihmiset vain kuvittelevat minut ihan oikeasti lapseksi, jonka takia naiset eivät kiinnostu minusta. Toki tietysti tosi tilanteessa lyhyyteni aiheuttaa naisissa aika negatiivisia reaktioita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7917
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1744
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      61
      1015
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      191
      934
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      813
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe