Tappaja klovnit

pelokas77

37

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someroharjun-turri

      Perkule ovat tunkeutuneet furryn reviirille!!! minä someroharjun-furry saan ainoastaan saarenkylässä pelotella ihmisiä! Jos näen tappaja-klovnin niin yhdyn sen anukseen ja heitän rojut sisään!!!!!!

      • someroharjun-turri

        PERKELE!!! kuka lainaa minun nimimerkkiä??!!!!! tänään näin someroharjulla tappajaklovnin sillä oli moottorisaha.. Työnsin sille jonsered sahan halkioon ilman teräketjuöljyä, se huusi kuin pistetty sika ;)


    • lollodiers

      Johan noita Loldiers on odineita on näkynyt jo viime talvena. Klovnit suojelevat lapsia natseilta tuolla ulkona. Miksi te heitä pelkäätte. Ihania ihmisiä rauhan puolesta.

    • yökkistäyök

      Luulin että nuo pellet olivat natsipellejä. Pesäpallomailakin varusteena että saavat toisiaan pukata sillä perseeseen.

    • keppihevoinen

      Ensimmäinen pelle ku tulee uhoileen, niin tungen sille keppihevoisen rektaaliin ja käsken suksia hevonkuuseen... Jos enempiä rimpuilee, katkaisen siltä kamelin selän! Piste.

      • lohitjegamer

        Olen nähnyt pellejä suomessa mutta en menny lähelle joten en suosittele yksin kävelemässä joten ota kaveri mukaan varsinkin rovaniemellä


    • ITSEit

      Kovia puheita. Pissat housuissa juoksette kuitenkin karkuun

      • someroharjun-turri

        Onkohan niillä klovneilla tiukka vai väljä rektaali? kysyn vain kun on viikonloppu tulossa ja ostin just motonetistä teräketjuöljyä ;)


    • Kuraperse71

      Jos oikeen alkaa isoja ihmeisiä pelottaan, ottakkaa mora mukhaan ja jos tällane lapsena hakattu ja kellariin lukittu aikune alkaa uhittelee, pistäkkee vaikka rektaalii se

      • PelleGermanni

        Ei se mora auta, jos toinen osapuoli heiluttaa moottorisahaa tai pesäpallomailaa.


    • halloween2

      Joko klovnimetsästys on alkanut...pääseekö mukaan... jännää...

      • drugrjuftjf

        klovninmetsästys? oon kuullu kyl jonnen metsästyksestä.


    • Geodrene

      Kuulin juuri että ss nsbm jannut meinaa polttaa elävältä klovnin kun saavat kiinni. Toivottavasti tapahtuu pian. Jurkki ainakin on mukana. Huhuja kuuluu että zodijackal saattaa tulla myös.

    • KaadanViinatViemäriin

      Klovnit on niin noloja.

      • Kärpäsen-ehkä

        "Tappajaklovnit"
        Kenet ne on tappaneet , kun nimi viittaisi sinne päin ?


    • hermanni666

      Pellet tulee, oletko valmis?

      Alkaako poliisi tutkimaan pelleilyrikoksiakin?

      • kokouss

        Kaupunginvaltuustonkokousko ko ?


      • someroharjun-turri

        Minun luona someroharjulla on pelle/turribileet perjantaina!!!! harrastetaan parinvaihtoa niin että pellet lykkii turreja takahalkioon ;)


    • taatun-varmaan-tapahtuu

      Jos sattuu tulemaan sillan lähellä vastaan niin pudotan jokeen kylpemään syvimpään kohtaan. Siellä kun pellennaamarissa vetää sammakkoa nolla-asteisessa vedessä muutaman minuutin niin eiköhän poju opi elämään.

    • klovnihaterr
      • someroharjun-furri

        WROAAAARRR!!!! nyt pellet oli vallannut koskikapakin, se on minun lempi h-alkava baari!!!!! nyt menitte liian pitkälle!!! minä tumppaan teitä kunnolla klovnireikään ;)


    • Tudorfasist

      SS nsbm jannut saivat tänään pari hyvää kontaktia klovneihin. Toinen riisuttiin aseista ja toinen häväistiin saatanallisrituaalisella tavalla. He tuskin jatkavat toimintaansa.

      • Kuolohuoraus

        Tapatapatuhoa saatanariittiuhoa. Elämänhaluntukahdutus. Saatanasaatana hän on Herra.


    • JoulunLahja

      En tiedä klovneista, mutta OK, mies, kohta 50v ja korvakarvat on rumat..
      Kokeiltuja metodeja:
      - ajeleminen parranajokoneella, ok, mutta sänki
      - Veet karvanpoisto, sekin ok, mutta sänki pukkaa viikossa
      Millä korvakarvoista eroon pitkäksi aikaa tai pysysvästi?
      Ummetus myöskin vaivaa. Sukupuolitauteja ei ole.
      Olen eronnut vaimosta viime vuonna jo. Ero oli pitkä prosessi. Nyt kun asiat on kunnossa, huomaan miten järkyttävän paljon onkin tunteita.
      En kehtaisi ikinä hänelle tunnustaa, että ikävöin ja rakastan häntä vielä. Näen kaiken aivan uusin silmin nyt kun aikaa on kulunut. Onko kokemusta asiasta, kuinka kauan suruaika kestää?
      Minulle on tulossa pian pieni Staffi-pentu ja nimi on ihan hukassa vielä. Vielä ei ole tietoa onko kyseessä uros vai narttu, joten ehdotelkaa tyttöjen sekä poikien nimiä jotka ovat Disney saduista.

      Kiitos :)

      • Kusihomo

        Toivottavasti saastainen eläimesi vajoaa koomaan ja kuolee ensitapaamisella. Saatanasaatana.


    • Sukuhuikka

      Kuole syöpään apina. Toivottavasti sukusi kuolee kivuliaasti.

    • Untotiivid

      Otin vittuuni perseyhdynnän. Raiskatunaatos rattona mun. Ota muna musta anaaliin. Saatanasaatana. Voidelturaiskausmurhapenetraatiomunintasodoummikkomutaatio.

    • Setäperse

      Kusessa marinoitu vittu ihastuttaa penetroijaa. Saatanasaatana. Apinalta vitut panettaa. KUMuMuuten. Uss aika paljon ja se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että se on ihan hyvä, että hän oli tehnyt 4 hlö. . . mäkäräisiä siis ole mitään järkeä. Ja jos 3 ja,

    • Iltalehtiii666

      Tässä on nyt maksettu vielä saanut potkut ja sit se oli 2h Hei vaan se on ihan hyvä idea on yksinkertainen ja sit 5c, että se on ihan hyvä SATAANA..

    • Iltalehtijasit

      Ulosteesta ulottuu myös seuraavat tiedot. Sitten kun on perustettu vuonna. Hommaa homma hoituu homo.homma hoituu homma homo

    • Untotiividjv

      Tahtoperäinen homonaimnko. Saoröikuinen. Kussikko iyèrtio tyrvuiynen.

    • 5uu

      Tihkuvittu homo siioni Rautiainen. Tuhtihuora saattoivat puttikedi. Raiskatunaatos rattona mun pitää lähtee liikkeelle. En ole sopinut mitään töitä. Ainakaan tarkkaan aikaan galleria on ollut jo pitkään ollut mitään ongelmia ja sit ku oot niin paljon kuin mahdollista saada myös seuraavat 71cm.

    • GodHelpYou

      Kävinpä mielenkiinnosta näillä lappalaisten sivuilla. Nunnuka...
      Katoin näitä viimeisiä viestejä. Näistä tyypeistä maailman persreikä tuli kovin mieleeni!
      Onneksi asun muualla.

    • Enihanymmärrä

      Siis mikä vittu tämä ketju on?! Saatanan piripäät.

    • pellet-pelottaa

      "pellehthän" tänne kirjoittelleekiin.... :) kunnasta viis....?????

    • kdsfkldsfklfdsdfksfd

      Poikasten hommia nuo pellehommat. Eivät he tee sitä pelottelua kuin hupi mielessään mutta voi olla että joku käsittää väärin. Mitä se pellepoju sitten tekee kun ison miehen käsi puristaa niskaa ja toinen käsi on nyrkissä?

    • Dreadful_Berserk

      Saatanallinen utopia viileni olevaisuudelleni. Tahto kantoi minut lävitse epäolennaisuuksien. Saatana, totuus ja sadismi saivat eläimellisiä muotoja. Kohtaus tukahdutti inhimillisyyden. Raato syytetyn armosta. Haivahdus oikeutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3129
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1723
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1677
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe