Oman sperman maistaminen

m11r

Olen yrittänyt monta kertaa ottaa spermat suuhuni masturboidessa mutta jostain syystä aina ennen orgasmia en voi. Onko tämä vain omissa ajatuksissa vai onko tämä yleinen ongelma tässä asiassa miehillä? Monille naisillehan on ihan luonnollista maistaa omia nesteitä itsetyydytyksessä.

21

1398

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lastit.nieluun

      Ongelma, hahhah :D

      No joo, voihan se olla ongelma. Kyllä se sperman maistelu itelläkin takkus aikoinaan. Lopulta päätin saunasolmussa ampua koko lastin suoraan suuhun. En ekoilla kerroilla niellyt, mutta myöhemmin kyllä. Sittemmin ole enää harrastanut sitä kun tuli jo kokeiltua. Mutta niin, saunasolmu on siitä hyvä asento, että siitä voi laukaista suoraan kuumat lastit suuhun. On se omalla tavallaan kiihottavaa, vaikkei homotaipumuksia itellä sen enempää olekaan. Siis tarkoitan sitä, että kyllähän siinä vähän mielikuva tulee kuin joku toinen äijä ampuis lastit suuhusi :D

      • TriJosefMengele

        Ai että sie olet viisas henkilö ja ajatusten Tonava noilla löylykauhajutuillasi! Tekisitkö meille kaikille sellaisen pikku palveluksen, jotta painuisit tuonne fetissi-palstalle löylykauhojesi kera? Nämä sinun juttusi ovat jo niiiiiiiin väsynyttä settiä, jotta keksisit jotain uutta.

        Olet säälittävä ihmisen irvikuva ja ilmestys, tarkista lääkityksesi. Ei mulla muuta....


    • 17cm

      Onhan se kiimasta,laukasta omat mällit suuhun.Selälleen lattialle,jalat yli pään siinä voi säädellä,millon laukasee kullin.Joskus kiimasena ajatellut,miltä tuntus ottaa,toisen miehen spermat suuhun ja naamalle.

      • BiHalukasUkm

        Mistäpäin olet?
        Mua kiihottanu jo pitkään ajatus että sais jonkun toisen halukkaan miehen kans kokeilla... Runkata ja ottaa loppuun asti suihin...

        Oon suomalainen 41-v. Ukm. Treen seudulta...


    • markoo0

      En ole koskaan ottanu spermoja suuhun masturboidessa mutta vaimon kanssa se on normaalitapa että jaamme spermat yhdessä. Siinä on jotain todella kiihottavaa kun hän ottaa spermani suuhunsa ja valuttaa ne suustansa minun suuhuni. Ehkä tämä on eri asia naisen kanssa kuin yksin.

      Ensimmäisen kerran tämä tapahtui siten että hän sitoi minut sänkyyn ja peitti silmäni ja hän teki sen yllätyksenä suihinoton jälkeen alkamalla pussailemaan minua. Ensimmäisellä kerralla se tuntui oksettavalta mutta sitten siihen tottui ja nyt se on ihan kivaa.

      • hyvvää

        Tulee kans vaimon pillusta nuoltua spermat pois.joskus tulen hänen kasvoille ja nuolen ne puhtaaksi.suihin oton jälkeen aina suutelen hänen spermaista suuta.olen myös vatsalta nuollut kaatunu pois


    • 17cm

      Olen liki Poria,olishan se kiva kokeilla,toisen miehen kanssa.Voi olla vaikka 69 asennossa.!

      • BiHalukasUkm

        No mä asun Tampereen länsipuolella...
        Poriin hiukan alta sata matkaa...
        Paljonko sulla (17cm) olis Tampereelle? Jos saatais haarukoitua missä olis n. puoliväli ja nähtäis vaikka siellä..?
        Pääsisitkö jo vaikka huomenna?
        Olis kova kiima päästä kokeileen...


      • BiHalukasUkm

        Ps. Minkä ikäinen ja kokoinen olet?


    • 17cm

      Olishan se kiihottavaa,otta mutakin kuin omaa spermaa.Olis kiimasta tuntea,sykkivä kulli huukilla,ja nähdä toisen nauttivan.Myös suudelmat spermasin huulin kiihottaa.Mun varustus on 17cm .

      • BiHalukasUkm

        No jos sua kiinnostais kokeilla niin kertoisitko kuinka pitkä matka sulla olis Tampereelle? Jos nähtäis vaikka suunnilleen tre-pori puolivälissä?
        Mulla olis tila-auto missä mahtuis touhuaan niin ei tarvis ulkona kylmässä värjötellä...


      • BiHalukasUkm

        Oletko minkä ikäinen ja kokoinen?
        Kalun koko nyt oli jo nimimerkistä aavistettavissa...
        Mä olisin 183/93/15, en lihava enkä laiha...


    • 17cm

      Olen 183/86 ikä on 47v.Aika vaikee päästä lähtemän,vaikka puoleenväliin.Kyllähän kunnon paikka pitää olla,ei tuolla ulkona kukaan mitään touhuile.Millanen tilaauto.?Millasta kokemusta sulla on.?Itsellä ei kokemusta.!

      • BiHalukasUkm

        No jos vaikeeta päästä niin ei kannattane miettiä edes..?!
        Mulla ei myöskään kokemusta mutta haluja kyllä...


    • piipaapuu

      Itsellä oli tämä sama halu ja ongelma juuri tuo. Muistan kun ratkaisin tämän siten että kävin privateshowssa ja pyysin tätä esiintyjää runkkauksen yhteydessä ottamaan spermani käteensä ja laittamaan siitä ne kasvoilleni ja suuhuni. Nyt kun aloin muistelemaan tuota hetkeä niin hänkin naureskeli hyväntahtoisesti kuinka seksikäs olin kun sperma roikkui leuasta. Avasin itseni tälle asialle kun hänen kanssa keskustelin ja hänkin sanoi että se on miehille mukava lisä masturbointiin.

      Tuo avasi estoni ja sen jälkeen aina silloin tällöin saunassa runkatessa otan spermat suoraan suuhun.

    • Pistin tän testailuun, arvosanaksi annan 0/5. Hyi sootana en suosittele

    • pistäsuuhunvaan

      Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole kun naisetkin nielevät spermaa ja useimmat pitävätkin siitä.

      • liisteriäyök

        Hyi hemmetti joskus olen maistanut ukkoni nesteitä ällöä limaista pahan makusta ja haisi hirveelle oksentaa meinasin ei enää ikinä


      • sdfsdfddsf
        liisteriäyök kirjoitti:

        Hyi hemmetti joskus olen maistanut ukkoni nesteitä ällöä limaista pahan makusta ja haisi hirveelle oksentaa meinasin ei enää ikinä

        Kun oli noin kamalaa niin kannattaa pysyä kaukana ukon vehkeestä ettei vain pääse pisaraakaan suuhusi eikä muuallekaan kehollesi kun noin pahalle haisi.


    • omaamaistanutm

      Monesti se ensin tuntuu likaiselta, mutta kun oma vaimo haluaa jatkaa eikä hänelle riitä yksi orgasmi vaan haluu suuseksiä herättääkseen seksin nälkää ja silloin on tilanne kun on maistettava omaa spermaa. Mutta se kun taas on vauhti päällä niin tuntuu hyvälle.

    • RIP_HIM

      Ior Bock oli tämän alan pioneeri.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe