Malminkartanon alue

KiitosAsiallisetVast

Millainen on asua Malminkartanon alue? Onko Malminkartanon asema turvaton/rauhaton liikkua iltaisin yksin? Mite Malminkartanon alueella muuten iltaisin uskaltaako lenkkeillä,liikkua yksin? Onko sattunut mitään vakavaa/ikävää kenellekään,liittyen ahdisteluun/väkivaltaan?

13

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VarovaisuuttaPeliin

      Kyl seillä saa,ihan reippaasti liikkua jos meinaa yksin ja kävelen mennä paikasta A paikkaan B,ei kantsi jäädä pälyileen ympärilleen. Ainakin mitä aseman seutuun tulee. Mutta pääsääntöisest Hesan rauhallismpia alueita,mikäli Hesas semost voi olla. Ite muutin 2.v siellä asuttuani Järvenpäähän. Tääkään mikään paratiisi ole,mut rauhallisempi kuin ykskään Hesan alue. Heti kun pohjosesta saa työtä niin muutan takasin Rovaan.

    • Malminkart.pol.yks

      Malminkartano on kovaa vauhtia slummiutumassa. Huumeet ja aseet ovat joka päiväinen näky kaduilla. Lisäksi maksulliset naiset ja jonkin verran miehet ovat " miehittäneet " juna aseman lähialueen.
      Jengi sodat ovat joka päiväinen tapahtuma. Malminkartanon alueella partioi useita poliisipartioita. On myös suunnitelmissa lähettää poliisin avuksi sotilaspoliisi yksikkö.

      • ValppaanaHyväTulee

        Pitäskö sun mennä Malminkart.pol.yks suljetulle! Joku asiallisesti,asiallista todenmukaista tietoa kysyy,niin sinä idiootti,irvailet asialla. Itse olin(työn vuoksi) Malmikartanon alueella viimme viikolla. Kyllä siellä saa valppaana olla,mutta ei niitä pahimpia paikkoja Helsingissä. Malmihan on sitten taas ihan eri paikka,kuin Malminkartano.


      • Päivystäväkonstaapeli

        Älä valehtele. Tänäänkin siellä tapettiin 3 huumehörhöä ja yksi loukkaantui. Tappelivat reviireistään. Useita poliisi partioita paikalla, täysaseistus. Puolustusvoimilta olivat lainanneet miehistönkuljetusvaunun. Useita kymmeniä pidätyksiä.


    • TosiMilelellä

      Kertokaa nyt prkl tohtiiko siltä asemalta kävellä yksin hotelliin,ilta 20.00 jäläkeen. Ja paska vastaukset tuhotaan!!!

      • tosmiäs

        Pysyttele sinä vaan mikki hiiri siellä kolossas


    • llttt

      Ei taida tämäkään olla aloittajan kaipaama asiallinen vastaus mutta pakko silti kommentoida että pistää kysymään että missä ihmeen pumpulissa ihminen on elänyt jos jokin Helsinki tuntuu vaaralliselta ja turvattomalta? Miten voisi käydä todellisissa suurkaupungeissa jos jokin Helsingin kaltainen käpykyläkin pelottaa?

    • Entasukas

      Itse asuin aikoinaan Malminkartanossa. Se oli ihan mukava, turvallinen ja kodikas ympäristö vailla mitään läpikulkuliikennettä. Lyhyt kävelymatka joka paikkaan ja hyvät ja nopeat yleiset kulkuyhteydet keskustaan. Suosittelen.

      • KiitosAsialliset

        Kiitos sinulle Entasukas. Tällaista asiallista todellisuuteen liittyvää vastausta kaipasinkin. Niin ja mikkihiireksi haukkujalle,että en ole mies vaan nainen :D.
        Pakosta joudun opiskelun takia sinne Hesaan tulemaan,ihan uusi ympäristö minulle,siksi arveluttaa ja haluan ottaa asioista etukäteen selvää.


    • VarovaisuusKannattaaAina

      Fiksu olet kun perehdyt alueeseen ennen muuttoa. Mutta tämä palsta ei ehkä siihen tarkoitukseen se parahain ja luotattavin. Mutta on tänne näköjään muutama asiallinenkin viesti eksynyt. Omastapuolestani voin sanoa että,koskaan ei voi olla liian varovainen kun ilta-aika kyseessä.

    • Stuppi

      Alue oli viimeksi rauhaton v. 1918 mutta välttäkää silti.

    • hfdg

      Kröhöm... ihan rauhallinen ja laatuunkäypä paikka viettää eläkepäiviä jonkun rööperin jälkeen.

    • piipahdetaan

      Tällainen kutsu tuli kirjastossa vastaan. Eiköhän tuolla saa selvää asioista paremmin kuin täällä.
      Avoin asukasilta
      to 8.12 klo 18:00
      Asukastalo Rengissä
      Piianpolku 7
      -Teemana alueen tulevaisuus ja ajankohtaiset asiat
      -Paikalla myös kunnallisvaaliehdokkaita
      -Kahvitarjoilu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3350
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2740
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1654
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      149
      1501
    Aihe