ebay shpostwish.com pakettiseuranta

ballo_hukassa

Tilasin ebaystä iphoneen suojakalvoja, mutta ne ovat jääneet jonnekin. www.shpostwish.com -pakettiseurantasivun mukaan paketti on lähtenyt.

2016-09-20 13:04:55 Arrive at ChinaPost Shanghai, To: Finland
2016-09-22 Depart from Shanghai exchange center, Number: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
2016-09-22 Departure from Airport to destination country, Flight No.: RU520-723
2016-09-24 Arrive at destination airport, Flight No.: RU520-723

Yllä olevan seutantaraportin mukaan paketti on saapunut määränpäähän Finland(?) jo 24.9. mutta mitään ilmoitusta ei ole postista tullut.

Mistä tätä pakettia voi kysellä?

28

6306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähetysten.seuranta

      Oletko kokeillut sillä ulkomaisella seurantakoodilla Suomen postin lähetysten seurannasta?

    • MoskovaOnTilaustenSurma

      Wanha keskustelu, mutta vastaampa, kun olen samassa tilanteessa wishin tilausten kanssa.

      Ensinnäkin besser wisser -vastaajalle: Tilaaja ei näe tämän toimitusreitin seurantatunnusta.

      Kysyjälle: Tuo koodi RU520-723 tarkoittaa lentoyhdistelmää RU520 (Shanghai-Moskova) ja RU723 (Moskova-Amsterdam).
      Ja tuon seurantaraportin mukaan pakettisi on mielestäni saapunut 24.9. vasta Moskovaan.
      Voit tiedustella asiaa wishin tuelta, joka kysyy kauppiaalta, joka vastannee, ettei tietoa... jne. jne. pallottelua. Tarpeeksi pitkään kun on aikaa kulunut (wishillä taisi olla 40 arkipäivää), niin pyydä rahat takaisin.
      Itselläni on juuri tuohon moskovan reittiin hukkunut vaikka ja mitä - tekstiilejä, elektroniikkaa, työkaluja, komponentteja ja kaikenlaista muuta sälää. Kaikesta olen toki rahat saanut takaisin, mutta jää harmitus, kun ei voittanut kiina-lotossa tällä kertaa. Ryssä on ryssä siis näissäkin asioissa - tavaraa hukkuu. Varmempia gargo-reittejä on ollut mm. Azerbaitsanin tai Turkin kautta. Ja parhaat kiina-ostokset ovat tietenkin tulleet suorilla lennoilla. Silloin riesaksi jää enää Suomen tulli ja Posti, joiden käsittelyajat ovat joskus tuskastuttavan pitkiä. Ennätys minulla on tuntemattoman kiinalaisvalmistajan kännykkätilaus. Tilasin tuotteen kiinalaiselta kauppiaalta, paketti lähti kahden päivän kuluttua Singaporesta ja oli perillä Suomessa seuraavana päivänä. Suomeen saapumisesta viikon kuluttua toimitus rekisteröityi Postiin, joka toimitti Tulliin, jonne pystyin tekemään tullauksen tuosta viikon kuluttua, ja tullauksesta kului 1,5 viikkoa, niin paketti oli jälleen Postilla, ja perille se saapui tuosta kuuden arkipäivän kuluttua. Eli tilauksesta kului kolme päivää siihen, että paketti oli Suomessa, ja loppuun palloiluun reilusti yli kuukausi. Mutta kunniaksi suomalaiselle logistiikalle, paketti tuli perille - hiljaa hyvä tulee... ;-)

      • Odottaja-

        Kiitokset tiedosta. Oma pakettini on myös seisonut lähes kuukauden Moskovassa tai Amsterdamissa.

        2017-05-08 Wishpost order generated
        2017-05-10 Arrived at the first mile sorting center Operation Center: Yiwu
        2017-05-10 Departed from the first mile sorting center Operation Center: Yiwu
        2017-05-11 Departed from Carrier To: Finland
        2017-05-12 Departed from customs of original country Number: xxxxxxxxxxxxxxxxx
        2017-05-13 Departure from Airport to destination country Flight No.: RU520-723
        2017-05-15 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723


      • Orient-Jack

        Ja tältä kesältä toinen rohmuutus - viimeisin merkintä toukokuulta Flight No.: RU520-723, eli venäjälle häviää.


      • Turhan_krääsän_tilaaja

        Ja täällä ihmettelin myös että mihin Wish-pakettini on lentänyt lennolla RU520-723, mutta pakettini on ilmeisesti mennyt parempaan käyttöön :D

        Kiitos avusta!


      • Wish90

        kaikki pienemmät tuotteet tullu perille iha ookoo et mite nuo isommat sitte et jääköhä tulliin


    • odotetaa

      Hmm.. Taitaapi mullakin vissiin hävitä ainakin yks tilaus venäjälle teidän kokemusten perusteella.

    • EiNäyMitään

      No kiva... täällä taitaa olla sama juttu :/ Tilauksia ei vaan kuulu.

      2017-08-19 Wishpost order generated
      2017-08-19 Picked up SZ,FIN
      2017-08-19 Arrived at the first mile sorting center SZ,FIN
      2017-08-19 Departed from the first mile sorting center SZ,FIN
      2017-08-23 Departed from Carrier To: Finland
      2017-08-24 Departed from customs of original country
      2017-08-25 Departure from Airport to destination country Flight No.: RU520-723
      2017-08-27 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723

    • Paketit on näköjään varastettu rahdista Šeremetjevon lentoasemalla Moskovassa.

      Pitäähän jokaisen Venäjän kanssa tai kautta asioivan se Venäjän Mafian ylimääräinen vero maksaa...

    • Tälläistä

      1. 2017-08-10 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723

      2. 2017-08-12 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723

      Kaksi eri pakettia, molemmat "katosivat"

    • samalento

      Itse odottelen WISHin tilausta, jossa kuusi eri tuotetta ja viimeinen merkintä 2017-08-24 ja sama lento eli RU520-723. Lasku erääntyy tänään ja siitä laitoin infoa Klarnalle. Wishin tiedoissa oli, että tilauksen pitäisi olla perillä viimeistään 26.9., mutta tuskin tulevat enää. Tilattu 18.8.

      • Voisurunpaikka

        Samoihin aikoihin tilasin muutamia tuotteita Wishistä. Onko Klarna kommentoinut asiaa erääntyvästä laskusta?


    • Iskä35

      RU520-723 sinne taisi kadota myös lapsille tilaamani Tamagotchit. No onneksi ei ollut, kuin 4€ ostos.

    • Annumokoma

      Jepsaa Wishiltä tilattu 3.8. 2017 ilmoitus 16.8.2017 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723 eikä mitään sen jälkeen eli sinne jäi jo toisen kerran vennään kautta lennolla .Onkohan mitään mahista valita edes noita lentoja ettei olis tuota kautta ,ei taida

    • Loumis

      Onko kukaan lopulta saanutkin tuotteet tuolta kautta tulleina?
      Mulla taisi käydä sama homma. Ja useampi paketti, iso harmitus, kun oli kovasti odotettua tavaraa 1v synttäreiden koristeluun 😥

      • alisti

        Yksi tuote on tullut jopa perille asti. Polvituki tilattu 12.9. ja saapui perille 29.9 Silloin kun kulkee, kulkee tosi nopeasti, jos ei kukaan ehdi syödä kuormasta. Lento oli Flight No.: RU520-723 Muut samaa kautta tulleet, jääneet välille.


      • alisti1
        alisti kirjoitti:

        Yksi tuote on tullut jopa perille asti. Polvituki tilattu 12.9. ja saapui perille 29.9 Silloin kun kulkee, kulkee tosi nopeasti, jos ei kukaan ehdi syödä kuormasta. Lento oli Flight No.: RU520-723 Muut samaa kautta tulleet, jääneet välille.

        Tarkoitin tietenkin...muut tilaukset jääneet välille, jotka ko. lennolla rahdattu.


    • LSed

      Sama täällä. Elokuussa tilattu. RU520-723 tavaraa ei näy. Tarkastelin asiaa saapuvista lennoista. Tällaista lentoa ei ainakaan Helsinki-Vantaan kentältä löydy.

      • Ei_Suoraan_Helsinkiin

    • odottaja2

      Heh hee, elokuussa tilattu 4 tuotetta wish'iltä. Kaksi tuli perille, kirjattuna kirjeenä, kaksi jäi tuolle kyseiselle venäjän lennolle. Eikä ikinä varmaankaan perille tule.

      • odottaja2

        Ne tuotteet jotka tuli perille kirjattuna kirjeenä, kannattaa niistä ottaa kaupan nimi talteen ja vastaisuudessa tehdä tilaus saman kaupan kautta.


    • Moimii

      Mulla myös pari tuotetta jäänyt tuolle lennolle. 29.8 viimeisin merkintä.

      • Turhan_krääsän_tilaaja

        Mulla viimeisin merkintä 16.9.2017, piti olla täällä 24.9.2017, mut eipä näy 😁


      • alisti2

        RU520-723 lennon tavarat tuli perille!! Kauppa Home of Fashion. Ej sukat kelvanneet varkaille. Tilattu 11.9. ja paketti perillä 9.10.


      • alisti3

        Tännään tulla tupsahti postiluukusta Wishin paketti. Tilattu 1.8. Viimeisin havainto; 2017-08-27 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723. Yllättäen tuli perille, paketti matkasi Moskovasta tosin lähes 2 kuukautta.


    • melkeinperillä

      2017-10-11 Arrived at destination country Flight No.: RU520-723

      odotellaan vielä kummiskin :D

    • reklamoikaa_RU-firmasta

      On minulle joitakin paketteja tuon venäläisreitin kautta tullut, mutta hävikkiprosentti on käsittämättömän suuri (arvioisin, että minulle tulevista paketeista on jäänyt Moskovaan ehkä puolet viimeisen vuoden aikana tuon reitin kautta lähetetyistä Wish-tilauksista - ihan tarkkaa lukua en ole pitänyt, mutta suunnilleen 20 tilausta - 10 hävinnyttä).

      Wishin asiakaspalvelu toimii moitteetta. Jokaisesta saapumattomasta paketista olen saanut Klarnan hyvityksen. Ylimääräistä (ja turhaa) vaivaa näistä muutaman euron tilauksien käsittelystä koituu kaikille.

      "Mielestäni olisi kaikkien (tilaajat, kiinan kauppiaat, wish) etu, jos ko. RU-yhtiötä ei käytettäisi rahtifirmana."

      Lisätkää tuo viimeisin kommenttini, kun seuraavan kerran haette Wishiltä maksupalautusta tälle reitille kadonneesta lähetyksestä.

    • Vissiintuleetaiei

      On jopas mulle tulee keskimäärin 10-15 lähetystä Wish puulaakista viikottain sama juttu mainittu lento reitti on sanotaako todella hävikki altis

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe