Pitäjänuutiset olisko ollut parempi pila kun RYSSÄ

ovatko

Joulunavaus piristää kaamosmieltä.
Päätoimittaja.
Timo Ruotsalainen.
Olipa taas kunnon houkutteleva ja pilkkaava joulunavaus.
Tämä pila piirros joka kehottaa RYSSÄ GO HOME.oli todella mauton ja huono pila.
Mäsek yrittää houkutella turisteja ja tämä ryssänvihaaja pilaa kaiken.
Eikö teitä hävetä.
Sanotaan kuitenkin että tervetuloa kaikki.

7

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppilan_ajattelija

      Aloittajan puheenvuoro on oikeutettu.

      Haukkumasanan käyttö toiseen kansaan kuuluvasta henkilöstä on pilakuvassakin sopimatonta ja osoittaa huonoa makua. Kenen etuja tuollainen palvelee?

      Piirroksen aihepiirikin tuntuu oudolta. Kaipa se oli osoitettu itsenäisyyspäivän yhteyteen. Eikö itsenäisyyspäivästä muuta keksitä kuin tuo hävityn sodan aihe?

      Ihmetellä myös pitää, mihin ulkomaahan olisi pystytetty piirroksessa tarkoitettu kopio Moskovan kansantalouden saavutusten näyttelyn patsaasta.

      Olisi mieluummin tuotu näkyviin vastakohta ja myönteinen kehitys sodan ja nykytilanteen välillä, kun näkee täällä kunnan kolmatta kieltä - englannin jälkeen - eri yhteyksissä

      Kaiken lisäksi kunnassa on monella Venäjän kansalaisella kiinteistö. Hyvin todennäköisesti piirros tulee myös venäläisten näkyville.

    • jallu_g

      Itsenäisyyspäivän piirrokseen olisi kieltämättä odottanut jotakin myönteistä ja hyväntahtoista.

    • pete_lappeenrannasta

      Liittyykö tämäkin siihen meiän kylän kuuluisampaan mieheen? Minulle ei tule pitäjänlehteä, mikä kuva se on?

      • simpanssimäntyharjulta

        Olen vain niin yksinäinen..
        nim: rintamiestalo


      • perdunlikka

        Kyllä sinunkin yksinäisenä kannattaisi mennä kylään vaikka "pertunlikalle", teillä olisi niin paljon puhuttavaa....


      • KylläMEtiedetään
        simpanssimäntyharjulta kirjoitti:

        Olen vain niin yksinäinen..
        nim: rintamiestalo

        Ensin esiinnyt Copi petenä ja sitten tulet kommentoimaan Copina.Vuosia vanha kuvio joka ei pelaa.


    • jallu.gabriel

      Erinomainen taiteilijahan lehdellä on. Tuntuu vain siltä, että kunnon aiheista on piirtäjällä pulaa.
      Näyttäisi paremmalta, jos puhekuplien sisältö olisi tekstinä piirroksen alla.
      Lehti voisi muutenkin internet-sivuillaan pyytää lukijoilta pilakuvien aiheita ja miksei muitakin uutisaiheita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7501
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4456
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2897
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1342
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe