Vapauta itsesi naisista!

Tom_of_Pori

Vain mies voi miestä ymmärtää, ja miesten maailmassa ovat naiset vain tiellä ja uusien miesten synnyttämistä varten! Todellinen soturi ymmärtää kunnioitta miehuuttaan ja toteuttaa sitä häpeilemättä itseään. Tällaisten miesten porukassa on yhteiselo mukavaa, eikä turhalle teeskentelylle ja nipotukselle ole sijaa. Totuus on, että naiset eivät miehiä koskaan ymmärrä ja tästä on seurausta pahoinvointi ja teeskentely parisuhteissa. Jokaisella miehellä on maskuliiniset perustarpeensa, jota nainen ei todellisuudessa pysty toteuttamaan. Olkaa rohkeita, älkääkä naisvallan alaisia miehenpuolikkaita (tossumiehiä)! Tosimies on sinut itsensä ja tarpeidensa kanssa, eikä häpeä olla reilusti mies.

https://www.youtube.com/watch?v=h7bZ5GoG5zw

4

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopanopanopa

      Juuri nainen pystyy toteuttamaan maskuliinisen miehen kaikki perustarpeet eli sen yhden.
      Vähemmistölle toinen mies voi tehdä sen.

    • sinnevaa

      Siis naiset ovat vain synnytyskoneitaja ja miehiset miehet panee toisiaan peräsuoleen tai antaa poskihoitoa.

    • suoletsoi

      Hyvä jos tuollaiset idiootit pysyvätkin ihan vain toistensa perseiden kimpussa, eivätkä kiusaa naisia.
      Käyttäkää törpöt kuitenkin kondomia ettette tule meitä naislääkäreitä veneerisillä taudeillanne vaivaamaan.
      Teidän pesemättömiä paskamatosianne oikein ilkeä tutkia, edes kahdet kumihanskat kädessä.
      Vaikka Hippokrateen- vala velvoittaakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe