Menkää chattiin chattailemaan

valveilla

291

2710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuilta

      Ehkä pitäisi mennä baariin.

      • valveilla

        Suosittelen. Siellä ehkä vähemmän luulisitte näkyviä ihmisiä moninikeiksi. Vaan ei varmaa ole sekään.


      • muttaeibaarissa

        Aikamoisia väärinkäsityksiä on ollut.


    • Olen samaa mieltä.
      On väsyttävää joutua vastailemaan samoihin, vanhoihin letkautuksiin.

      H.

      • valveilla

        Vanhojen letkautuksiin.


      • valveilla kirjoitti:

        Vanhojen letkautuksiin.

        "valveilla"

        Taitavat nuoremmat tehdä niitä enemmän.
        He kun uskovat olevansa aina niin tuoreita.
        Uudistus-mielisiä...PAH!

        H.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Vanhojen letkautuksiin.

        Kuinka lyhyt on lyhyt, jos sinun kommenttisi tässä ketjussa ovat pitempiä kuin chatin letkautukset?


      • Paraskin sanomaan.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kuinka lyhyt on lyhyt, jos sinun kommenttisi tässä ketjussa ovat pitempiä kuin chatin letkautukset?

        Mieti sitä, jos löydät mietintäelimen.


      • valveilla
        hunksz kirjoitti:

        "valveilla"

        Taitavat nuoremmat tehdä niitä enemmän.
        He kun uskovat olevansa aina niin tuoreita.
        Uudistus-mielisiä...PAH!

        H.

        Eivät taida. Hyvin sijoittuu tämän palstan väki kuten hunksz.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Mieti sitä, jos löydät mietintäelimen.

        Kieltäydyt siis vastaamasta ihmisiksi mihinkään, mitä sinulta kysytään?
        Siinä tapauksessa meillä ei ole mitään keskusteltavaa. Minun puolestani murise sisäänpäin tästä lähin.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kieltäydyt siis vastaamasta ihmisiksi mihinkään, mitä sinulta kysytään?
        Siinä tapauksessa meillä ei ole mitään keskusteltavaa. Minun puolestani murise sisäänpäin tästä lähin.

        Kyselyiässä on ent.siivoojaparka edelleen ja uhmaiässä. Pohdinta ei toimi aivoissa hällä, koska on niin vähän tietoja hällä. Siinähän tietonsa karttuu, kun jatkaa kyselemistä kuin lapsi.


      • valveilla kirjoitti:

        Kyselyiässä on ent.siivoojaparka edelleen ja uhmaiässä. Pohdinta ei toimi aivoissa hällä, koska on niin vähän tietoja hällä. Siinähän tietonsa karttuu, kun jatkaa kyselemistä kuin lapsi.

        Olen erimieltä.


      • valveilla
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Olen erimieltä.

        Jaa. Ent.siivojaparka letkauttelee ja ilkeilee keskustelua rakentavastiko ja pohtivastiko?
        Se on ihme, mikä halu vielä vanhoillakin ihmisillä on puolustaa ilkeitä kiusaajia.


      • tiedetään
        valveilla kirjoitti:

        Jaa. Ent.siivojaparka letkauttelee ja ilkeilee keskustelua rakentavastiko ja pohtivastiko?
        Se on ihme, mikä halu vielä vanhoillakin ihmisillä on puolustaa ilkeitä kiusaajia.

        Itse olet pahin letkauttelija ja tyhmin.


      • metriman
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kuinka lyhyt on lyhyt, jos sinun kommenttisi tässä ketjussa ovat pitempiä kuin chatin letkautukset?

        Pitkä on pilalla,lyhyttä voi jatkaa


    • meeitte

      Älä määräile.

      • valveilla

        Tottele. Chattiin ja sassiin!


      • kylmätotuus
        valveilla kirjoitti:

        Tottele. Chattiin ja sassiin!

        Elä hättäele! Mänenhä minä, kuhan kerkijän.
        Oes mulla kylläkii yks toeve, vua en tiijä tohinko sitä esittöö. No mänköö suttee tae savvee, nii kysäsen sulta, että lähetkö mukkaa?

        Tehhäänkö vaekka nii, että ku minä mään sinne sättii nii sinä jiät ovelle passii. Jos mulle alakaa käävä siellä köpelösti, nii sinä tuut äkkiä hättii.
        Soppiiko sulle tämmöne mänetelmä?
        Voetha sinä yrittöö sannoo ei, jos uskallat. Parempi oes, ku suostusit sovinnolla, ettei minu tarviis käättee kovempia keinoja.

        Ae nii, saenha minä iha uuve nimennii öylö. Se on "savon vääräleuka", mutta hetihä minä sen muutin "Savon viäräleuvaks". Rakkaalla lapsella on monta nimmee.

        Ilimotteleha piätöksestäs jahka kerkiit!


      • valveilla
        kylmätotuus kirjoitti:

        Elä hättäele! Mänenhä minä, kuhan kerkijän.
        Oes mulla kylläkii yks toeve, vua en tiijä tohinko sitä esittöö. No mänköö suttee tae savvee, nii kysäsen sulta, että lähetkö mukkaa?

        Tehhäänkö vaekka nii, että ku minä mään sinne sättii nii sinä jiät ovelle passii. Jos mulle alakaa käävä siellä köpelösti, nii sinä tuut äkkiä hättii.
        Soppiiko sulle tämmöne mänetelmä?
        Voetha sinä yrittöö sannoo ei, jos uskallat. Parempi oes, ku suostusit sovinnolla, ettei minu tarviis käättee kovempia keinoja.

        Ae nii, saenha minä iha uuve nimennii öylö. Se on "savon vääräleuka", mutta hetihä minä sen muutin "Savon viäräleuvaks". Rakkaalla lapsella on monta nimmee.

        Ilimotteleha piätöksestäs jahka kerkiit!

        Ei jatkoon. Kirjoitat liian pitkästi. Et pysy chatin matkassa. Chat on hektinen. Tiedän sen, olen entinen.


      • kylmätotuus
        valveilla kirjoitti:

        Ei jatkoon. Kirjoitat liian pitkästi. Et pysy chatin matkassa. Chat on hektinen. Tiedän sen, olen entinen.

        Pithä se arvata, etten kelepoo ies sättii. Sitä surriissa män koko päevä.
        Vua ei aata itku markkinoella. Pitänöö jatkoo entisee mallii nii kaava, ku potkasoovat tiältäkii pellolle.


    • eppu2

      Mikä sai Sinut tekemään jo toisen aloituksen tänne, varsinkin kun aloituksesi on pelkkä lyhyt letkautus?

      • valveilla

        Mieti sitä, jos löydät mietintäelimen. Mietintäelin on harvinainen tämän palstan moninikeillä ja moninikeiksi luulijoilla, jotka luulevat toisia samanlaiseksi, jollaisia moninikkejä itse ovat.


      • eppu2
        valveilla kirjoitti:

        Mieti sitä, jos löydät mietintäelimen. Mietintäelin on harvinainen tämän palstan moninikeillä ja moninikeiksi luulijoilla, jotka luulevat toisia samanlaiseksi, jollaisia moninikkejä itse ovat.

        Kovin olet pahantuulinen ja aggressiivinen.
        Eipä tuo keskustelutekniikka näytä Sinullakaan kovin hyvin hallussa olevan.
        Ehkäpä olisi viisainta, jos menisit itse sinne chattiin ja ikäistesi seuraan.


      • valveilla
        eppu2 kirjoitti:

        Kovin olet pahantuulinen ja aggressiivinen.
        Eipä tuo keskustelutekniikka näytä Sinullakaan kovin hyvin hallussa olevan.
        Ehkäpä olisi viisainta, jos menisit itse sinne chattiin ja ikäistesi seuraan.

        En ole lainkaan huonolla tuulella. Jos olisin yhtä huono kuin suuriäänisimmät palstalaiset pohtimaan ja kuuntelemaan ihmisten huolia, niin silloin olisin tosi huonolla tuulella.
        Lue nyt itse noita kommentteja hunksz korppis ent.siivoojaparka ja


      • valveilla kirjoitti:

        Mieti sitä, jos löydät mietintäelimen. Mietintäelin on harvinainen tämän palstan moninikeillä ja moninikeiksi luulijoilla, jotka luulevat toisia samanlaiseksi, jollaisia moninikkejä itse ovat.

        Niin, noita luulijoita riittää. Olisivatko itse niitä moninikkejä? Kirjautumispakko, niin loppuisi tuokin pelleily.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Niin, noita luulijoita riittää. Olisivatko itse niitä moninikkejä? Kirjautumispakko, niin loppuisi tuokin pelleily.

        Sitten vasta kun kirjautunut ei voi kuin yhdellä nikillä kirjottaa asiat on kunnos.


      • eppu2

        Älä nyt ota niin tosissasi kaikkea.
        Ei tässä iässä elämä ole enää mustavalkoista, siihen tulee kaikenlaisia sävyjä.
        Kunhan kommentoivat omalla tyylillään.


      • ent.siivoojaparka
        entinenmiäs kirjoitti:

        Niin, noita luulijoita riittää. Olisivatko itse niitä moninikkejä? Kirjautumispakko, niin loppuisi tuokin pelleily.

        "valveilla" näkyy olevan puskassa hiippaileva rekattu, koska hän toisessa ketjussa kertoi näkevänsä peukutukset.
        Pelkällä puskanikillä niitä ei näy.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sitten vasta kun kirjautunut ei voi kuin yhdellä nikillä kirjottaa asiat on kunnos.

        Tällä foorumilla koskaan asiat tule olemaan kunnossa. Reilun toistakymmentä vuotta tätä käyttänyt. Uudistukset kyllä tuntuu olevan tärkeitä mutta virheitä ei saada korjattua. Nytkin tuon kirjautumisen kanssa tekninen ongelma. Useasti käy kun on kirjautuneena, kirjoittaa kommentin niin lähetyshetkellä huomaa, ettei olekkaan kirjautuneena. Sitten pitää mennä tuonne oikeaan yläkulmaan ja kirjautua ulos, sitten uudelleen sisään. Sillä välillä kirjoitettu teksti on hävinnyt.

        Muutenkin taakse päin menty foorumin tekniikassa. Pidemmissä ketjuissa varsinkin melkosen hankalaa, hiirtä paikallaan pitäen pitää kelata, että missä mennään. Väliin heittää lainauksen viestin alkuun, väliin ei. Foorumille tullessani toistakymmentä vuotta sitten ei tällaisia ongelmia ollut.

        Ja niin kävi taas tälläkin kerralla. Kirjautuminen vanhentunut, kokemuksesta kopioin vaivalla kirjoittamani tekstin, kävin kirjautumassa ulos, uudelleen sisään. Etsin tästä ketjusta kommentin, johon oli aikomus vastata ja liitin tekstin. Voisiko tämä enää helpommin toimia.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        "valveilla" näkyy olevan puskassa hiippaileva rekattu, koska hän toisessa ketjussa kertoi näkevänsä peukutukset.
        Pelkällä puskanikillä niitä ei näy.

        Siis, tuota, minä en oikein tahdo ymmärtää näitä "salapuska" juttuja. Kyllä minä ainakin näen peukutukset ihan samalla tavalla vaikka en ole rekkautuneena sisään.
        Luulo ei ole tiedon väärtti. Ja jos joku kirjoitteleekin monella nikillä, niin enempi oma ongelmansa se on minun mielestäni.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        "valveilla" näkyy olevan puskassa hiippaileva rekattu, koska hän toisessa ketjussa kertoi näkevänsä peukutukset.
        Pelkällä puskanikillä niitä ei näy.

        Mitä höpötät.
        Näkyy vihreät peukutukset kaikille.
        Kiitä ent.siivoojaparka antamastani tiedosta.


      • tuttuu
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        "valveilla" näkyy olevan puskassa hiippaileva rekattu, koska hän toisessa ketjussa kertoi näkevänsä peukutukset.
        Pelkällä puskanikillä niitä ei näy.

        Lesken hän on.


      • sitäodotellen
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sitten vasta kun kirjautunut ei voi kuin yhdellä nikillä kirjottaa asiat on kunnos.

        Heti rekisteröidyn kun vaaditaan vahva tunnistautuminen ja jaossa on vain yksi nikki per hlö-tunnus


      • Snowballs
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Sitten vasta kun kirjautunut ei voi kuin yhdellä nikillä kirjottaa asiat on kunnos.

        No eikös sinullakin niitä ole kaksi (ainakin :)?


      • Snowballs kirjoitti:

        No eikös sinullakin niitä ole kaksi (ainakin :)?

        Useasti olen julkituonut että mulla on sininen koti-kiusattu ja palstalle tulon myötä otettu piikkiö .
        Ei oo salaisuus , piikkiö liittyy kotiseutuun ja on mulla niin kauan kun palstailen.
        Putosko pohja vihjailulta?


      • niinkivoikäydä
        valveilla kirjoitti:

        Mitä höpötät.
        Näkyy vihreät peukutukset kaikille.
        Kiitä ent.siivoojaparka antamastani tiedosta.

        Erehtyy toi entinen siivoojaparkaki.


      • pysy_valveilla
        niinkivoikäydä kirjoitti:

        Erehtyy toi entinen siivoojaparkaki.

        Turha vaihtaa nikkiäsi kun sinut tunnetaan tyylistäsi.


      • Siilimuorikka3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        "valveilla" näkyy olevan puskassa hiippaileva rekattu, koska hän toisessa ketjussa kertoi näkevänsä peukutukset.
        Pelkällä puskanikillä niitä ei näy.

        Näkyypäs. Minä en ole rekattu ja näen saamasi kaksi vihreää peukkua.Sen sijaan antaa niitä en voi.


      • vai.ootko.värisokkee
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Näkyypäs. Minä en ole rekattu ja näen saamasi kaksi vihreää peukkua.Sen sijaan antaa niitä en voi.

        Näätkös oman punasen alapeukkus?


      • valveilla
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Useasti olen julkituonut että mulla on sininen koti-kiusattu ja palstalle tulon myötä otettu piikkiö .
        Ei oo salaisuus , piikkiö liittyy kotiseutuun ja on mulla niin kauan kun palstailen.
        Putosko pohja vihjailulta?

        Vai niin. Oot julkisella palstalla jossain kommentissa kirjoittanut, että sinulla on kaksi rekisteröityä nikkiä, niin kaikki sen tietää. Se asia on kunnossa sun mielestä.


      • Siilimuorikka3
        vai.ootko.värisokkee kirjoitti:

        Näätkös oman punasen alapeukkus?

        En näe.


      • valveilla kirjoitti:

        Vai niin. Oot julkisella palstalla jossain kommentissa kirjoittanut, että sinulla on kaksi rekisteröityä nikkiä, niin kaikki sen tietää. Se asia on kunnossa sun mielestä.

        Turhaan sä mulle pahaa oloas purat ,mä sentään yritän olla rehellinen ja kerron et kahrella sinisellä tulee mun jutut.
        Oikeestaan yhrellä sil piikkiö on juhlapuheita varten .
        Asia on todellakin mun mielestä kunnossa.


      • valveilla
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Turhaan sä mulle pahaa oloas purat ,mä sentään yritän olla rehellinen ja kerron et kahrella sinisellä tulee mun jutut.
        Oikeestaan yhrellä sil piikkiö on juhlapuheita varten .
        Asia on todellakin mun mielestä kunnossa.

        Se ei riitä, että asia on sun mielestä kunnossa. Ei ole yleisesti hyväksyttävää, että itse luot itsellesi säännöt. Asioiden pitäisi olla muidenkin mielestä kunnossa.
        Oloni on oikein tyytyväinen. Paitsi palstan keskustelutyyliin. Siihen en ole tyytyväinen.


      • eppu2
        valveilla kirjoitti:

        Se ei riitä, että asia on sun mielestä kunnossa. Ei ole yleisesti hyväksyttävää, että itse luot itsellesi säännöt. Asioiden pitäisi olla muidenkin mielestä kunnossa.
        Oloni on oikein tyytyväinen. Paitsi palstan keskustelutyyliin. Siihen en ole tyytyväinen.

        No ei tämä nyt näytä siltä, että kommenttisi millään tavalla palstan keskustelutyyliä parantaa.
        Näyttää käyvän ihan päinvastoin.


      • valveilla kirjoitti:

        Se ei riitä, että asia on sun mielestä kunnossa. Ei ole yleisesti hyväksyttävää, että itse luot itsellesi säännöt. Asioiden pitäisi olla muidenkin mielestä kunnossa.
        Oloni on oikein tyytyväinen. Paitsi palstan keskustelutyyliin. Siihen en ole tyytyväinen.

        Palstan säännöt ei kiellä kahta nikkiä , ei se kiellä mustana kirjotteluakaan kumpi tapa sit onkaan reilumpaa ,aatteleppas sitä.
        Palstanpitäjä nää säännöt on laatinu en minä , ole sinäkin sen verran rehellinen et tuut nikilläs esiin.


      • Siilimuorikka3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palstan säännöt ei kiellä kahta nikkiä , ei se kiellä mustana kirjotteluakaan kumpi tapa sit onkaan reilumpaa ,aatteleppas sitä.
        Palstanpitäjä nää säännöt on laatinu en minä , ole sinäkin sen verran rehellinen et tuut nikilläs esiin.

        Takaako värillinen nikki rehellisyyden? Minusta rehellinen on nikki vasta silloin kun tullaan esille omalla nimellä.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Takaako värillinen nikki rehellisyyden? Minusta rehellinen on nikki vasta silloin kun tullaan esille omalla nimellä.

        Muistaakseni me käytiin siilimuorin kanssa tää keskustelu vuos takaperin ,ei mulla oo mitään uutta lisättävää .


      • Siilimuorikka3
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Muistaakseni me käytiin siilimuorin kanssa tää keskustelu vuos takaperin ,ei mulla oo mitään uutta lisättävää .

        Ei mullakaa vaan näyttääpi aihe olevan tapetilla taas. Minä olen edelleen sitä mieltä et kaikki ollaan yhtä epäluotettavia tai luotettavia oli nikki sininen tai musta niin kauan kun tää Tällaisenaan toimii. Siis ihan sama onko kotikiusattu sinisellä tai mustalla, yhtä tuntematon ja nikkinsä suojassa silti muilta kirjoittajilta. Katsoa kun sininen voi kirjoittaa myös mustana.


      • kylmätotuus
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Palstan säännöt ei kiellä kahta nikkiä , ei se kiellä mustana kirjotteluakaan kumpi tapa sit onkaan reilumpaa ,aatteleppas sitä.
        Palstanpitäjä nää säännöt on laatinu en minä , ole sinäkin sen verran rehellinen et tuut nikilläs esiin.

        Minä aenakii oun rehelline musta ja käätän aena sammoo nimmerkkiä.
        Joka muuta uskaltaatuu väettämää, nii näättäköö tottee väetteesä, jos kykenöö tae olokoo vaeti.

        Muute, oesko sulla puhtia laettoo uutta ketjua pystyy? Aena oun kerjeemässä, vua ei kae se haettoo.


    • Joo, mä meen kun tulee yö ja katuvalot sammuu...

      • tsatsattsaa

        Sielläkö sää öisin aikaas vietät ellet täälä oo.


    • suvenelli1

      Joops, mä tunnustan ainakin, että kirjoitan lyhyesti. Ja olen jo aiemmin tunnustanut etten ole hyvä keskustelija.
      Joskus olis kiva letkautella letkeästi jos olisi vastaletkauttaja. Mutta, silloinhan se olisi chattailemista.

      • Ei näitä pidä niin vakavasti ottaa. Jos ei ole hyvä kirjoittamaan, ei ole mikään synti eikä häpeä kirjoittaa lyhyesti. Lyhyestä virsi kaunis. Asiansa voi sanoa lyhyestikkin, fiksusti. Lyhytkin sisällökäs kommentti voi kertoa enempi kuin tuhat tyhjää sanaa.
        Jokaisella täällä on täysi oikeus kirjoittaa ihan niin kuin itselle sopii, kunhan hyviä tapoja (edes kutakuinkin) noudatetaan.


      • suvenelli1
        entinenmiäs kirjoitti:

        Ei näitä pidä niin vakavasti ottaa. Jos ei ole hyvä kirjoittamaan, ei ole mikään synti eikä häpeä kirjoittaa lyhyesti. Lyhyestä virsi kaunis. Asiansa voi sanoa lyhyestikkin, fiksusti. Lyhytkin sisällökäs kommentti voi kertoa enempi kuin tuhat tyhjää sanaa.
        Jokaisella täällä on täysi oikeus kirjoittaa ihan niin kuin itselle sopii, kunhan hyviä tapoja (edes kutakuinkin) noudatetaan.

        Niin, sisältöhän se pääasia pitäisi oleman. Täällä on niin kauan kuin olen täällä käynyt ollut tuo epäluuloisuus pinnalla. Onhan se tietysti harmillista jos on johon kuhun nikkiin tavallaan uskonut ja luottanut ja sitten paljastuukin, että ko. kirjoittaja huutelee herjoja toisella nikillä. Se visittää koko tämän systeemin.
        Mutta, kuten sanottu eihän täällä ole pakko olla. Välillä on vaan kiva höpötellä ja vähän asiastakin.


    • Tavuviiva

      Sunnuntai-ilta klo 18.22 - 20.45 täällä on "kauhea rähinä" ja miksi?

    • valveilla

      Tämän palstan pilaajat eivät toisenlaisiksi muutu, vaikka siivoaisi mäntysoopalla tai voissa paistaisi. En jaksa kyllä ymmärtää hunkszin ja ent.siivoojaparka nikkien kommentointitapoja. Yli kuusikymmenvuotiaita ja tuollaista näsäviisasta roskaa suoltavat. Miten jaksavatkin. Joka päivä sama tyyli.

      • valveilla

        Niin ja korppis saapuu ilman epäilystä näkemiskyvystään ruutunsa läpi toteamaan multinikkejä olevan paikalla, koska sen todistaa kirjanpito palstan pölhöistä vuosilta 2008 ja 2011.


      • kentoistasyyttääseiteon

        korppishan se nikkitehtailija on. Tunnustanutkin on ollut miehenä pitkäkestoisesti.
        kerran teki tuntemattolla aloituksen ja tuli Lorettana vastaamaan. sitten meni sekasin ja viinissäkin,


      • Tavuviiva

        Kuulutko itse 60 ryhmään ja oletko kauan kirjoittanut täällä? Oma "panokseni" on n. 6 kk, enkä kirjoita kaikkiin ketjuihin, koska en kerkeä syventyä joidenkin keskustelujen kirjoituksiin. Tekstit voivat olla pitkiä tai lyhyitä, koska kotona, ystävien tai läheisten kanssa ollaan myös tai kirjoittaminen keskeytyy muuten. Joskus lyhyt viesti voi olla merkki, että seuraa, mihin suuntaan ketju vääntyy.


      • ent.siivoojaparka

        Taisin pitkästä aikaa tallata Räyskyä hännälle eilen?
        Vähästä se oli kiinni, että alkoi murisemaan ...


      • valveilla
        Tavuviiva kirjoitti:

        Kuulutko itse 60 ryhmään ja oletko kauan kirjoittanut täällä? Oma "panokseni" on n. 6 kk, enkä kirjoita kaikkiin ketjuihin, koska en kerkeä syventyä joidenkin keskustelujen kirjoituksiin. Tekstit voivat olla pitkiä tai lyhyitä, koska kotona, ystävien tai läheisten kanssa ollaan myös tai kirjoittaminen keskeytyy muuten. Joskus lyhyt viesti voi olla merkki, että seuraa, mihin suuntaan ketju vääntyy.

        Minultako kysyt? Tästä keskustelun rakenteesta ei saa osviittaa, ketä tarkoitetaan.
        Palsta on 60 Olisin kirjoittanut ja keskustellut mutta ei. Jotkut luulevat kai olevansa kovinkin näppäriä ja hauskoja. En jaksa tuollaista. Jos sinun pirtaasi menee tämä tyyli, niin siitä vaan.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Taisin pitkästä aikaa tallata Räyskyä hännälle eilen?
        Vähästä se oli kiinni, että alkoi murisemaan ...

        Chat chat ent.siivoojaparka
        Taas kyselyikäinen kyselee. Ei päätä eikä häntää kysymyksessäsi.
        Kirjoitan palstan (olemattomasta) keskustelukulttuurista. Kirjoitan myös sinun moukkamaisesta tavastasi sättiä. Tajusitko.


      • Tavuviiva
        valveilla kirjoitti:

        Minultako kysyt? Tästä keskustelun rakenteesta ei saa osviittaa, ketä tarkoitetaan.
        Palsta on 60 Olisin kirjoittanut ja keskustellut mutta ei. Jotkut luulevat kai olevansa kovinkin näppäriä ja hauskoja. En jaksa tuollaista. Jos sinun pirtaasi menee tämä tyyli, niin siitä vaan.

        Jep. Oli sulle tuo kysymys.
        Sitten, mikä minun pirtaani menee, sehän on minun asiani. Teit toisen ketjun, jotta voit kiukutella ja sättiä kaikki lopuksi. Mitä sinä tästä saat. Jos kirjoitit chatiä hieman pidemmän aloituksen, josta kukaan ei näyttänyt saavan tolkkua, niin et voi syyttää siitä kuin itseäsi. Kas näin meille kaikille käy välillä vaikka keskusteltaisiin kasvotusten. Viestisi ei mennyt perille. On tietenkin erilaisia tapoja kommentoida, oma vaihteluväli on hervottomasta kiivaaseen tosikkoon. Jotenkin yitän ajatella, että elä ja anna toistenkin elää.
        Luulen, että sulla on jokin möykky, jonka yli et jaksa muita - jos ketään.
        Jos sinulle tai läheisille on tapahtunut jotain ikävää, me emme ole sitä aiheuttaneet. Voit rätistä miten paljon vain. Terapeutti on ainut, joka voi privaattipulmassasi auttaa.


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Jep. Oli sulle tuo kysymys.
        Sitten, mikä minun pirtaani menee, sehän on minun asiani. Teit toisen ketjun, jotta voit kiukutella ja sättiä kaikki lopuksi. Mitä sinä tästä saat. Jos kirjoitit chatiä hieman pidemmän aloituksen, josta kukaan ei näyttänyt saavan tolkkua, niin et voi syyttää siitä kuin itseäsi. Kas näin meille kaikille käy välillä vaikka keskusteltaisiin kasvotusten. Viestisi ei mennyt perille. On tietenkin erilaisia tapoja kommentoida, oma vaihteluväli on hervottomasta kiivaaseen tosikkoon. Jotenkin yitän ajatella, että elä ja anna toistenkin elää.
        Luulen, että sulla on jokin möykky, jonka yli et jaksa muita - jos ketään.
        Jos sinulle tai läheisille on tapahtunut jotain ikävää, me emme ole sitä aiheuttaneet. Voit rätistä miten paljon vain. Terapeutti on ainut, joka voi privaattipulmassasi auttaa.

        Noh.... ulkoa päin kun näitä ketjuja lukee, (sanon ulkopäin, koska en osallistunut kuin parilla kommentilla) niin kyllä mä ymmärrän "valveillaa". Hirveä tivaaminen asiasta noin yleensä, vaikka hän sanoi olevan hänelle arka asia. Koko juttu urautui keskustelemaan nikistä.

        Ei me vastuussa olla hänen pahasta olosta, ei. Ei me kyllä autettukaan. Olen pahoillani hänen puolesta. Minusta hänen kiukkusuutensa on ihan paikallaan.


      • Tavuviiva
        hmp.f kirjoitti:

        Noh.... ulkoa päin kun näitä ketjuja lukee, (sanon ulkopäin, koska en osallistunut kuin parilla kommentilla) niin kyllä mä ymmärrän "valveillaa". Hirveä tivaaminen asiasta noin yleensä, vaikka hän sanoi olevan hänelle arka asia. Koko juttu urautui keskustelemaan nikistä.

        Ei me vastuussa olla hänen pahasta olosta, ei. Ei me kyllä autettukaan. Olen pahoillani hänen puolesta. Minusta hänen kiukkusuutensa on ihan paikallaan.

        Nono. Mielestäni ei tämä ole välttämättä hänen "kipeiden asioidensa hoitopaikka".
        Luin molemmat ketjut ja jos kättelyssä puree, niin auttamishalu karisee. Auts sattuu molempiin.
        Toinen asia ja läpinäkyväkin, mitä tietyntyyppinen tai -sävyinen utelu paljastaa kyselijästään, mutta katsoisin tuollaisen tyylin yli.
        Apua ei saa, jos ei sitä sitten haluakaan.


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Nono. Mielestäni ei tämä ole välttämättä hänen "kipeiden asioidensa hoitopaikka".
        Luin molemmat ketjut ja jos kättelyssä puree, niin auttamishalu karisee. Auts sattuu molempiin.
        Toinen asia ja läpinäkyväkin, mitä tietyntyyppinen tai -sävyinen utelu paljastaa kyselijästään, mutta katsoisin tuollaisen tyylin yli.
        Apua ei saa, jos ei sitä sitten haluakaan.

        Onko tämä sitten vältämättä kipeiden asioiden lisäämispaikkakaan. Aikamoisen hyökyaallon hän sai niskaansa, onko sekään sitten oikein.

        Ei se paljon vaatisi olla ihminen ihmiselle. Enkä mä nyt sua tässä välttämättä moittinut, kunhan puhelen kun sun kanssa saa yleensä asialliasta keskustelua aikaan. Joillekin on ihan turha puhua, menee vaan nälvimiseen.


      • valveilla
        Tavuviiva kirjoitti:

        Nono. Mielestäni ei tämä ole välttämättä hänen "kipeiden asioidensa hoitopaikka".
        Luin molemmat ketjut ja jos kättelyssä puree, niin auttamishalu karisee. Auts sattuu molempiin.
        Toinen asia ja läpinäkyväkin, mitä tietyntyyppinen tai -sävyinen utelu paljastaa kyselijästään, mutta katsoisin tuollaisen tyylin yli.
        Apua ei saa, jos ei sitä sitten haluakaan.

        Avun tarpeessa en ole.
        Keskustelumahdollisuutta vain tunnustelin toisessa ketjussa.
        Kiitos hmp.f, Tavuviiva, Paloma.se.co, ymmärsitte aiheen. Sait hmp.f valitettavasti sättivän ent.siivoojaparkan roskasangon päällesi.

        Palstan keskustelutyyli on kamala. Muutamilla. Todella odottavat muristen kuin taistelukoirat. Asiasta ei ole tietoa mutta henkilön kimppuun käydään.
        Kaivavat kauhtuneet, vanhat ja pölyiset muistiinpanonsa ja pöllytys alkaa. Sinä multinikki siinä toisella nikillä olit vuonna 2008.Mikä siinäkin on, ettei jonkun toisen näkemus aloituksen tarkoituksesta kelpaa muka paremmaksi selvennykseksi. Aiheen kyllä ymmärtää aivan normaalilla älyllä. Jos ymmärtää. Ent.siivoojaparka helemat heiluen meni ketjusta toiseen päätellen kuka ken on tuo pentelenaisnikki, joka kenties hunkszin vie. Ite palstan pyhälehmä hunksz tökkää kopionkopion, että turhaa kaikki on, mutta varjelee omaa lehmäänsä kuin silmäterää.
        (Ent.siivoojaparka. En vie hunkszia, ei ole mun tyyppiä, voit rauhallisin mielin väsätä lemmenriimiä.)


      • suvenelli1

        Hei, onko se toinen valveilla-aloittajan ketju vielä täällä. En löytänyt ja olisin lukenut, että ymmärtäisin mistä on kysymys.


      • valveilla

      • Tavuviiva
        hmp.f kirjoitti:

        Onko tämä sitten vältämättä kipeiden asioiden lisäämispaikkakaan. Aikamoisen hyökyaallon hän sai niskaansa, onko sekään sitten oikein.

        Ei se paljon vaatisi olla ihminen ihmiselle. Enkä mä nyt sua tässä välttämättä moittinut, kunhan puhelen kun sun kanssa saa yleensä asialliasta keskustelua aikaan. Joillekin on ihan turha puhua, menee vaan nälvimiseen.

        Ei kukaan pidä nälvimisestä. Ja kun täältä ei varmastikaan löydy parasta asiantuntija-apua, neuvoisin olemaan varovainen.
        Arkiajattelu ei välttämättä tue yhtään.


      • valveilla kirjoitti:

        Avun tarpeessa en ole.
        Keskustelumahdollisuutta vain tunnustelin toisessa ketjussa.
        Kiitos hmp.f, Tavuviiva, Paloma.se.co, ymmärsitte aiheen. Sait hmp.f valitettavasti sättivän ent.siivoojaparkan roskasangon päällesi.

        Palstan keskustelutyyli on kamala. Muutamilla. Todella odottavat muristen kuin taistelukoirat. Asiasta ei ole tietoa mutta henkilön kimppuun käydään.
        Kaivavat kauhtuneet, vanhat ja pölyiset muistiinpanonsa ja pöllytys alkaa. Sinä multinikki siinä toisella nikillä olit vuonna 2008.Mikä siinäkin on, ettei jonkun toisen näkemus aloituksen tarkoituksesta kelpaa muka paremmaksi selvennykseksi. Aiheen kyllä ymmärtää aivan normaalilla älyllä. Jos ymmärtää. Ent.siivoojaparka helemat heiluen meni ketjusta toiseen päätellen kuka ken on tuo pentelenaisnikki, joka kenties hunkszin vie. Ite palstan pyhälehmä hunksz tökkää kopionkopion, että turhaa kaikki on, mutta varjelee omaa lehmäänsä kuin silmäterää.
        (Ent.siivoojaparka. En vie hunkszia, ei ole mun tyyppiä, voit rauhallisin mielin väsätä lemmenriimiä.)

        "valveilla"

        Aloittajalta kaksi kokonaista, pitkää ketjua...
        Vain sekä ainoastaan minun vuokseni...?
        Juku!
        -
        Minun täytyy merkitä hänelle todella paljon.

        H.


      • valveilla
        hunksz kirjoitti:

        "valveilla"

        Aloittajalta kaksi kokonaista, pitkää ketjua...
        Vain sekä ainoastaan minun vuokseni...?
        Juku!
        -
        Minun täytyy merkitä hänelle todella paljon.

        H.

        Merkitset minulle vain herkkähipiäistä häirikkö-pyhäälehmää tällä palstalla. Valitan.
        Mutta älä vaivu epätoivoon. Nikki ent.siivoojaparka on korviaan myöten pihkassa nikki hunksziin mutta tuolla naisella on ongelma, hän ei osaa riimitellä. Letkautella ja vihtuilla osaa yhtä hyvin kuin oppimestarinsa hunksz. Nikki ent.siivoojaparka on jo kauan myötäillen ja kompaten seuraillut nikki hunkszia. Tuloksetta. Joko nyt nappaa avullani. Toivotaan. Sitten ent.siivoojaparka ja hunksz letkauttelisivat vain toisilleen ja lopettaisivat palstan häiriköinnin ja kaikki eläisivät onnellisina. Rakkaudesta se hevonenki potkii. Sitä ihtiään on noiden nikkiparkojen teutarointi palstalla ollut.
        Go, man, go! Just help yourself to the love!
        https://www.youtube.com/watch?v=VAeqcD7bgSs

        Häihinkutsu on vähintä, jonka ansaitsee Amor-valveilla


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Ei kukaan pidä nälvimisestä. Ja kun täältä ei varmastikaan löydy parasta asiantuntija-apua, neuvoisin olemaan varovainen.
        Arkiajattelu ei välttämättä tue yhtään.

        Se on just näin, tällä palstalla, tällä hetkellä, mutta niin sääli. Olen ite saanut apua näiltä palstoilta silleen, kun olen näin nikkini suojassa purkanut jotain kipeetä, saanut selvyyttä omaan kaaokseen kun ongelmat ikään kuin nimeää. Jopa saanut hyviä kannanottojakin, joskus spankyn muodossa :)) Mutta kun ite on niin omassa ongelmassaan kääriytyneenä, ei välttämättä näe edes metsää puilta. Joku ulkopuolinen voi nähdä sen samantien. Ja siis... se puhuminen asiasta on se tärkein. Niin kauan kuin ne on vaan omassa päässä, ne ei ole ojennuksessa.

        Itse asiassa aloitin taipaleeni avioeropalstalla. Mutta, olen ite avoimuuden kannattaja. On heitäkin jotka ei näe siinä mitään hyvää.


      • epäilysheräsi
        valveilla kirjoitti:

        Merkitset minulle vain herkkähipiäistä häirikkö-pyhäälehmää tällä palstalla. Valitan.
        Mutta älä vaivu epätoivoon. Nikki ent.siivoojaparka on korviaan myöten pihkassa nikki hunksziin mutta tuolla naisella on ongelma, hän ei osaa riimitellä. Letkautella ja vihtuilla osaa yhtä hyvin kuin oppimestarinsa hunksz. Nikki ent.siivoojaparka on jo kauan myötäillen ja kompaten seuraillut nikki hunkszia. Tuloksetta. Joko nyt nappaa avullani. Toivotaan. Sitten ent.siivoojaparka ja hunksz letkauttelisivat vain toisilleen ja lopettaisivat palstan häiriköinnin ja kaikki eläisivät onnellisina. Rakkaudesta se hevonenki potkii. Sitä ihtiään on noiden nikkiparkojen teutarointi palstalla ollut.
        Go, man, go! Just help yourself to the love!
        https://www.youtube.com/watch?v=VAeqcD7bgSs

        Häihinkutsu on vähintä, jonka ansaitsee Amor-valveilla

        Jospa nää hunkki&siivooja on yks ja sama.


      • suvenelli1

      • suvenelli1
        hmp.f kirjoitti:

        Se on just näin, tällä palstalla, tällä hetkellä, mutta niin sääli. Olen ite saanut apua näiltä palstoilta silleen, kun olen näin nikkini suojassa purkanut jotain kipeetä, saanut selvyyttä omaan kaaokseen kun ongelmat ikään kuin nimeää. Jopa saanut hyviä kannanottojakin, joskus spankyn muodossa :)) Mutta kun ite on niin omassa ongelmassaan kääriytyneenä, ei välttämättä näe edes metsää puilta. Joku ulkopuolinen voi nähdä sen samantien. Ja siis... se puhuminen asiasta on se tärkein. Niin kauan kuin ne on vaan omassa päässä, ne ei ole ojennuksessa.

        Itse asiassa aloitin taipaleeni avioeropalstalla. Mutta, olen ite avoimuuden kannattaja. On heitäkin jotka ei näe siinä mitään hyvää.

        Niin, meitä vaan on vahvoja ja vähemmän vahvoja täällä virtuaaliviidakossakin. Jos on itse aivan auki ja asia vereslihalla, niin heikompi tekee vaan itselleen hallaa täällä. Eli se nälviminen ja ivaaminen satuttavat lisää. Toki asialliset kommentit vähän lieventävät.

        Olen "valveilla" -nikin kanssa monesta asiasta samaa mieltä. Mutta mä en voi valittaa, koska mulla itselläni on huono keskustelutaito, siksi usein olen niissä viihdeketjuissa :)


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        Noh.... ulkoa päin kun näitä ketjuja lukee, (sanon ulkopäin, koska en osallistunut kuin parilla kommentilla) niin kyllä mä ymmärrän "valveillaa". Hirveä tivaaminen asiasta noin yleensä, vaikka hän sanoi olevan hänelle arka asia. Koko juttu urautui keskustelemaan nikistä.

        Ei me vastuussa olla hänen pahasta olosta, ei. Ei me kyllä autettukaan. Olen pahoillani hänen puolesta. Minusta hänen kiukkusuutensa on ihan paikallaan.

        Se on jo hyvä alku, jos itseään ymmärtää ...


      • Siilimuorikka3
        epäilysheräsi kirjoitti:

        Jospa nää hunkki&siivooja on yks ja sama.

        Joo tai sisarukset tai esp matkii hunksia. Tai toisippäin.


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Joo tai sisarukset tai esp matkii hunksia. Tai toisippäin.

        Käykö esp aina sen kimppuun jolle hunks kommentoi jotain? Mustis?


      • valveilla
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Käykö esp aina sen kimppuun jolle hunks kommentoi jotain? Mustis?

        Mustis on ent.siivoojaparka. Näin on ja siltä näyttääkin. Koskaan, ei koskaan käy ent.siivoojaparka hunkszin kimppuun vaan myötäkarvaan sukii hunkszia aina, aina.
        Liennytin ent.siivoojaparkan huolia tuolla alempana, kun kerroin, että evvvk hunksz


      • tuuliantiet
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Käykö esp aina sen kimppuun jolle hunks kommentoi jotain? Mustis?

        Niin tuo taitaa tehdä ja joku puskanikki kanssa. Onko se puska sitten esp:kin.


      • tilhe
        valveilla kirjoitti:

        Mustis on ent.siivoojaparka. Näin on ja siltä näyttääkin. Koskaan, ei koskaan käy ent.siivoojaparka hunkszin kimppuun vaan myötäkarvaan sukii hunkszia aina, aina.
        Liennytin ent.siivoojaparkan huolia tuolla alempana, kun kerroin, että evvvk hunksz

        Totta haastat. Eikä esp:n kimppuun kukaan käy jos hän hunkszille haastaa. Eihän sitä omaa nilkkaa pure...


      • ent.siivoojaparka
        tilhe kirjoitti:

        Totta haastat. Eikä esp:n kimppuun kukaan käy jos hän hunkszille haastaa. Eihän sitä omaa nilkkaa pure...

        Jumalaton rähäkkä nyt nousi, kun (oliko se) toissapäivänä vastasin yhteen hunkszin kommenttiin, mitä harvoin teen, koska olen aikaisemminkin nähnyt sellaisen ikävät vaikutukset hänen ihailijoihinsa.

        Vaikuttaa osa ketjua olevan:
        https://www.youtube.com/watch?v=Lrgd-fVfJDI


      • mikärähäkkä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jumalaton rähäkkä nyt nousi, kun (oliko se) toissapäivänä vastasin yhteen hunkszin kommenttiin, mitä harvoin teen, koska olen aikaisemminkin nähnyt sellaisen ikävät vaikutukset hänen ihailijoihinsa.

        Vaikuttaa osa ketjua olevan:
        https://www.youtube.com/watch?v=Lrgd-fVfJDI

        Laita linkki tohon ketjuun niin luen minäkin.


      • VoiHyvääPäivää

      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se on jo hyvä alku, jos itseään ymmärtää ...

        Sä oot niin ennustettavissa :) Ajattelin kyllä että joku toinen vainoharhainen olisi ehtinyt ensin, mutta olit hyvä kakkoskandidaatti.

        Meinaatko että en uskalla puhua suoraan mitä mulla mielessä? Uskallan peräti kehua, jos tarve vaatii. Ja puolustaa. Siitäkin huolimatta, että samantien pätkähtää luulottelut tontille.


    • En ole koskaan cattaillut. Ollaanko siellä samalla nikillä kuin täälläkin? Olen vilkaissut joskus, vaikuttaa sekavalta.

      • suvenelli1

        mielikki.mummo

        Mä olen chattaillyt vuosia sitten. Se on nopeatempoista, mutta siinä pääsee keskustelemaan tietyn henkilön kanssa privaatisti, jos haluaa.
        Ehkä siitä on jäänyt mulle nämä lyhyet kommentit :)


      • valveilla

        Samalla nikillä pääsee chattiin. Siitä vaan astut sisään, kun olet kirjautuneena.
        Veranta on paikka, jossa aamuvarhain jo klo 7 kokoontuu rauhallinen iäkkäämpi sakki. Päivisin se huone on yleensä tyhjänä.
        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=943&gid=6
        Veranta on myös kokoontumispaikka la 18:10, jossa Lauantain toivotut levyt-kuunnellaan - Seuraava lähetys: Lauantai 14.1.2017 18:10 – 19:00

        Ikäryhmät-Vanhimmat sopii myös tämän palstan ikäryhmälle ja siellä on väkeä yötä päivää. On sekä asiallisia että vähemmän asiallisia tyyppejä. Ne oppii erottamaan kyllä helposti toisistaan. Jos ei kestä jonkun juttuja, niin voi ruksata häirikön nikin seinältä eikä jutut näy eikä liioin häiritsekään.
        http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=962&gid=4


      • suvenelli1 kirjoitti:

        mielikki.mummo

        Mä olen chattaillyt vuosia sitten. Se on nopeatempoista, mutta siinä pääsee keskustelemaan tietyn henkilön kanssa privaatisti, jos haluaa.
        Ehkä siitä on jäänyt mulle nämä lyhyet kommentit :)

        Kävin äsken. Ei ainakaan vielä ollut minun juttuni. Privaatisti cattailin vähän aikaa.


      • suvenelli1
        suvenelli1 kirjoitti:

        mielikki.mummo

        Mä olen chattaillyt vuosia sitten. Se on nopeatempoista, mutta siinä pääsee keskustelemaan tietyn henkilön kanssa privaatisti, jos haluaa.
        Ehkä siitä on jäänyt mulle nämä lyhyet kommentit :)

        Ai niin, silloin aikoinaan kun kävin chatissa, niin ei tarvinnut vielä rekkautua. Joten tuosta nimmarin käytöstä en nyt tiedä.


    • Eihän täällä kaiken lukupakkoa ole, eikä ole vastaamispakkoakaan.
      En minä ole huomannut näitä mainitsemiasi letkauksia, tai sattailua.
      Jotkut tällä palstalla tykkää keskustella letkautuksi, niin antaa heidän niin tehdä.
      Yrittää pysyä sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella, niinparemmin pärjää.

      • valveilla

        Letkauttelija-chattaajat tulevat joka ketjun lyttäämään. Mahdotonta on pysyä erillään.
        Etkö todellakaan huomaa.


      • Ongelmana onkin se kun yrität keskustella asiallisesti ja saat vastaukseksi vain letkautujsia tai moittimista.
        Chattailijat saavat puolestani chattaila rauhassa, irvileuat keskenään irvaillen ja letkauksia heittäen (tapa josta monet tykkää, vaikkakaan itse en kuulu niihin) ja runoilijat, lirkut ja riimittelijät toistensa kanssa, niin kaikki ovat tyytyväisiä palstan antiin.


      • Siilimuorikka3
        valveilla kirjoitti:

        Letkauttelija-chattaajat tulevat joka ketjun lyttäämään. Mahdotonta on pysyä erillään.
        Etkö todellakaan huomaa.

        Ei kannata yrittää hallinnoida koko palstaa. Paree tehdä niin kuin k-kotton sanoi:
        "Yrittää pysyä sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella, niinparemmin pärjää."


      • valveilla
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Ei kannata yrittää hallinnoida koko palstaa. Paree tehdä niin kuin k-kotton sanoi:
        "Yrittää pysyä sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella, niinparemmin pärjää."

        Jospa kertoisit, miten avoimella palstalla voi pysyä vain sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella?
        Katso ketjuja. Jokaisessa ainakin ensimmäiset kommentit on häirikköjen soopachattia.
        Kyllä avoimella palstalla pitäisi vallita yleinen järjestys.


      • valveilla kirjoitti:

        Jospa kertoisit, miten avoimella palstalla voi pysyä vain sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella?
        Katso ketjuja. Jokaisessa ainakin ensimmäiset kommentit on häirikköjen soopachattia.
        Kyllä avoimella palstalla pitäisi vallita yleinen järjestys.

        läikätläpätilörpätihöpöti


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Ei kannata yrittää hallinnoida koko palstaa. Paree tehdä niin kuin k-kotton sanoi:
        "Yrittää pysyä sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella, niinparemmin pärjää."

        Olen minä parempiakin aikoja palstalla nähnyt, viiskyppisissä.
        Jos suoraan sanotaan, niin sen jälkeen , kun osa muutti tänne. Väheni se viidakkomeininki, että joku on potkaisemassa nilkkaan, jos antaa vähänkin mahdollisuutta.
        Sinne oli mukava tehdä aloituksia, mutta ei tänne. Minulla ei ole juurikaan kärsivällisyyttä henkilöön käyvään rämpätykseen.
        Sitä ei nåillä vuosikymmenillä, ja muutenkaan, sitä ei jaksa.


      • k-kotton kirjoitti:

        Olen minä parempiakin aikoja palstalla nähnyt, viiskyppisissä.
        Jos suoraan sanotaan, niin sen jälkeen , kun osa muutti tänne. Väheni se viidakkomeininki, että joku on potkaisemassa nilkkaan, jos antaa vähänkin mahdollisuutta.
        Sinne oli mukava tehdä aloituksia, mutta ei tänne. Minulla ei ole juurikaan kärsivällisyyttä henkilöön käyvään rämpätykseen.
        Sitä ei nåillä vuosikymmenillä, ja muutenkaan, sitä ei jaksa.

        No, mitä tämä ketju edustaa?


      • korppis kirjoitti:

        No, mitä tämä ketju edustaa?

        Minä kun en ole lukenut muuta, kun aloituksen, niin ajattelin antaa aloittajalle pienen vihjeen.
        Tuosta Sinun ylempänä olevasta kommentista voi päätellä, että olet erittäin hyvin omaksunut palstan käytännön, siitä on hyvä jatkaa.


      • k-kotton kirjoitti:

        Minä kun en ole lukenut muuta, kun aloituksen, niin ajattelin antaa aloittajalle pienen vihjeen.
        Tuosta Sinun ylempänä olevasta kommentista voi päätellä, että olet erittäin hyvin omaksunut palstan käytännön, siitä on hyvä jatkaa.

        Kokemusta on, kuten sinullakin. Ketju on keskittynyt nimimerkkien haukkumiseen.
        Korppis
        Koti-Kiusattu
        ent. siivooja
        Hunkki
        ja ajatteluelimettömät rekatut.
        Kantsii lukea koko ketju.


      • eppu2
        k-kotton kirjoitti:

        Minä kun en ole lukenut muuta, kun aloituksen, niin ajattelin antaa aloittajalle pienen vihjeen.
        Tuosta Sinun ylempänä olevasta kommentista voi päätellä, että olet erittäin hyvin omaksunut palstan käytännön, siitä on hyvä jatkaa.

        Niimpä, mitä muuta aloitus on, kun palstalaisten vähättelyä.
        Sitä saa mitä tilaa.


      • valveilla
        eppu2 kirjoitti:

        Niimpä, mitä muuta aloitus on, kun palstalaisten vähättelyä.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Kritiikkiä, ystäväiseni, kritiikkiä.
        Nostin kissan pöydälle. Sekoitin soppaa. Käytin tehokeinona nikkien nimiä.
        Myönteinen vaikutus palstaan tulee vasta myöhemmin.


      • eppu2 kirjoitti:

        Niimpä, mitä muuta aloitus on, kun palstalaisten vähättelyä.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Tällä palstalla tykätään keskustella näin. Se on hyväksyttävä.
        Niin kun kirjoitin, olen minä parempiakin aikoja palstoilla nähnyt, mutta se on pientä sen rinnalla, kun olen elämässänikin nähnyt parempia aikoja kun nyt.
        Ja tähänkin on vaan sopeuduttava, että kaikenlaisia vaivoja on tullut.
        Mutta mitän me keksitään tuolle aloittajalle, kun se on noin myrtsinä, ja kaikki näyttää olevan myrtsinä. Se pitäs saada iloiseksi, minä tykkään iloisista ihmisistä, itsekin olen iloinen, mitä näitä suremaan.
        Jäljellä oleva elämä on liian lyhyt myrtsinä olemiseen.
        Jos se aloittaja on nainen, niin minäpä sanon sille, että hänellä on suloisen kaunis hymy.
        Eikö tuo saa jo naisen hyvälle tuulelle.


      • k-kotton kirjoitti:

        Tällä palstalla tykätään keskustella näin. Se on hyväksyttävä.
        Niin kun kirjoitin, olen minä parempiakin aikoja palstoilla nähnyt, mutta se on pientä sen rinnalla, kun olen elämässänikin nähnyt parempia aikoja kun nyt.
        Ja tähänkin on vaan sopeuduttava, että kaikenlaisia vaivoja on tullut.
        Mutta mitän me keksitään tuolle aloittajalle, kun se on noin myrtsinä, ja kaikki näyttää olevan myrtsinä. Se pitäs saada iloiseksi, minä tykkään iloisista ihmisistä, itsekin olen iloinen, mitä näitä suremaan.
        Jäljellä oleva elämä on liian lyhyt myrtsinä olemiseen.
        Jos se aloittaja on nainen, niin minäpä sanon sille, että hänellä on suloisen kaunis hymy.
        Eikö tuo saa jo naisen hyvälle tuulelle.

        Mieheni kehuu minua ja se jos mikä tekee hyvää. Hänen mielestään olen kaunis, se riittää en minä muilta ulkonäköni korostusta tarvitse. ; )

        Oli kamalaa keskustella tuttavan kanssa, joka roikkuu löydässä hirressä, mies tulee ja menee ja syynä vieraisiin menona on se, että vaimo ei ole tarpeeksi hyvän näköinen.

        No, se siitä asiaan.



        Eilen illalla aloitin lukemisvaiheen, Istuin jalkalamppuni valossa ja kudoin kun kudelma oli edennyt kymmenkunta minuuttia luin palstaa ja hymyilin itsekseni.

        Tänä aamuna heräsin aikaisin, vei kuopuksen töihin koska tarvitsin autoa. Kohta jo kiirehdin Lidliin ostamaan karttapalloa, joka tuli myyntiin tänä aamuna. Kaunis karttapallo, jonka sisällä on valolamppu. Kahviaamiaista nautiskellessani katselin maapalloa ja mietin kuinka laittaisin pisteet bongaamieni maiden kohdille. No se ratkennee ajallaan.

        Meni takaisin pötkölleen ja heräsin puolelta päivin kun täällä oli jo tys hässäkkä päällä.

        Kirjoitin aijemmin, että minä rauhotun kaoksen keskellä. Kyllä minua on huvittanut nämä kaksi saman aloittajan mitään sanomatonta ketjua.
        Aloittajan, jolla on sininen nimimerkki ja haukkuu muita moninikkisiksi. Tuli mieleen se hermot riekaleina hänellä on aivan kuin minua uhkailleella miehellä liikenteessä.

        Kyytiä sain jo tämän ketjun alkumetreillä.

        "Lue nyt itse noita kommentteja hunksz korppis ent.siivoojaparka".

        En osallistunut keskusteluun kuin vasta nyt. Koko alkuosion ajan sain kutsuhuutoja osallistua keskusteluun. En tullut, sitten saivat aivopierukaasua päin pläsiä kotikiusattu, hunkki ja siivooja. Kaikki poistuivat vähin äänin ja rähinä jatkui.

        Mietin ratkaisua joka voisi olla sopiva henkeville keskusteluille.

        Mitäpä, jos aloittaja ja hänen kanssaan samaa mieltä komppaavat perustaisivat oman tasoisensa keskusteluryhmän facebookiin.

        Voisi se olla osallistujille yllätys kun sisään astuisi nimimerkki "valvova" ; ).

        Ryhmässänne te saisitte rauhassa pohtia lastenne, itsenne ja vanhempienne fyysistä ja psyykkistä hyväksikäyttöä. Minulla ja muutamalla muulla aivottomalla vanhuksella kun ei ole hyväksikäytöstä kokemusta.

        Chatista minulla on noin vuosikymmen sitten jotain hajua. Jos erehdyin menemään privaattiin huoneeseen sain mojovia seksitarjouksia ; )


      • ent.siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ongelmana onkin se kun yrität keskustella asiallisesti ja saat vastaukseksi vain letkautujsia tai moittimista.
        Chattailijat saavat puolestani chattaila rauhassa, irvileuat keskenään irvaillen ja letkauksia heittäen (tapa josta monet tykkää, vaikkakaan itse en kuulu niihin) ja runoilijat, lirkut ja riimittelijät toistensa kanssa, niin kaikki ovat tyytyväisiä palstan antiin.

        Ei sinua aina jaksa kehuakaan.
        Ja sen hommanhan hoitelet muutenkin ihan itse (ketään koskaan moittimatta...).


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei sinua aina jaksa kehuakaan.
        Ja sen hommanhan hoitelet muutenkin ihan itse (ketään koskaan moittimatta...).

        Ehdotin jo ryhmä faceen ja lähestymiskiellot tunkeilijoille...mmmm naurattaa, voisi tulla pian ikävä takaisin nokkapokkailemaan.


      • eppu2
        valveilla kirjoitti:

        Kritiikkiä, ystäväiseni, kritiikkiä.
        Nostin kissan pöydälle. Sekoitin soppaa. Käytin tehokeinona nikkien nimiä.
        Myönteinen vaikutus palstaan tulee vasta myöhemmin.

        Että, kun Sinä haukut täällä toisia suut ja silmät täyteen se on vain kritiikkiä. Joopa joo......


      • eppu2
        k-kotton kirjoitti:

        Tällä palstalla tykätään keskustella näin. Se on hyväksyttävä.
        Niin kun kirjoitin, olen minä parempiakin aikoja palstoilla nähnyt, mutta se on pientä sen rinnalla, kun olen elämässänikin nähnyt parempia aikoja kun nyt.
        Ja tähänkin on vaan sopeuduttava, että kaikenlaisia vaivoja on tullut.
        Mutta mitän me keksitään tuolle aloittajalle, kun se on noin myrtsinä, ja kaikki näyttää olevan myrtsinä. Se pitäs saada iloiseksi, minä tykkään iloisista ihmisistä, itsekin olen iloinen, mitä näitä suremaan.
        Jäljellä oleva elämä on liian lyhyt myrtsinä olemiseen.
        Jos se aloittaja on nainen, niin minäpä sanon sille, että hänellä on suloisen kaunis hymy.
        Eikö tuo saa jo naisen hyvälle tuulelle.

        No hiisi vieköön sanopa noin, sillä kyllä se taitaa olla nainen.
        Minäkään en ole juurikaan huonolla tuulella, se on harvinaista.
        Minä kun olen sitä mieltä, että känkkäränkkäisyys on turhaa energian kulutusta.
        Sanon minä suoraan ja napaskastikin, muttei se tarkoita, että olisin happamalla tuulella, usein vaan naurattaa niin penteleesti.
        Täällä oleva kommentointi ei saa tuultani kääntymään.


      • Siilimuorikka3
        valveilla kirjoitti:

        Jospa kertoisit, miten avoimella palstalla voi pysyä vain sellaisten kanssa, jotka on samalla aaltopituudella?
        Katso ketjuja. Jokaisessa ainakin ensimmäiset kommentit on häirikköjen soopachattia.
        Kyllä avoimella palstalla pitäisi vallita yleinen järjestys.

        Osallistumatta, vastaamatta sellaisiin kommentteihin joista ei pidä. Tai sellaisten henkilöiden joiden kokee olevan itselleen ei-mieluisia höpinöisään. Kun tätä palstaa ei voi hallita eikä tämä tästä kummemmaksi muutu.


      • mimmimum-..mi
        eppu2 kirjoitti:

        Että, kun Sinä haukut täällä toisia suut ja silmät täyteen se on vain kritiikkiä. Joopa joo......

        Ja myönteinen vaikutus palstaan tulee myöhemmin.....en jaksa uskoa tuollaiseen kritiikkiin....Hyvähän se on välillä yrittää parantaa "mualimaa".....mutta toisten jatkuvat arvostelut ja haukut ei kovin yleviltä tunnu....
        Meillä on hyvä 60 palsta.... rikas ja elävä...on erilaisia mielipiteitä....erilaisia persoonia....ainahan kaikki ei tanssi sen oman pillin mukaan ....missään.
        Katselin muita ikäpalstoja.....meidän on PARAS....


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Osallistumatta, vastaamatta sellaisiin kommentteihin joista ei pidä. Tai sellaisten henkilöiden joiden kokee olevan itselleen ei-mieluisia höpinöisään. Kun tätä palstaa ei voi hallita eikä tämä tästä kummemmaksi muutu.

        .ja vielä: tällaisella suomi24-palstalla et koksaan tule saamaan aikaan "yleistä järjestystä". Se on vain hyväksyttävä tai mentävä muualle.


      • ikävääsellanen
        mimmimum-..mi kirjoitti:

        Ja myönteinen vaikutus palstaan tulee myöhemmin.....en jaksa uskoa tuollaiseen kritiikkiin....Hyvähän se on välillä yrittää parantaa "mualimaa".....mutta toisten jatkuvat arvostelut ja haukut ei kovin yleviltä tunnu....
        Meillä on hyvä 60 palsta.... rikas ja elävä...on erilaisia mielipiteitä....erilaisia persoonia....ainahan kaikki ei tanssi sen oman pillin mukaan ....missään.
        Katselin muita ikäpalstoja.....meidän on PARAS....

        Sanos tou hunksulle ettei arvostelisi ja haukkuisi jatkuvasti muita.


      • ent.siivoojaparka
        ikävääsellanen kirjoitti:

        Sanos tou hunksulle ettei arvostelisi ja haukkuisi jatkuvasti muita.

        Kommentistasi tulee mieleen omat lapseni pienenä ja: "äitiiiii, sano tuolle ku se kuisaa ..."


      • ohjeistus
        ikävääsellanen kirjoitti:

        Sanos tou hunksulle ettei arvostelisi ja haukkuisi jatkuvasti muita.

        Jos Hunksi on sinulle ongelma, vaihda kanavaa.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Niimpä, mitä muuta aloitus on, kun palstalaisten vähättelyä.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Voihan se olla huumoriakin. Et vain ymmärrä ...


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Että, kun Sinä haukut täällä toisia suut ja silmät täyteen se on vain kritiikkiä. Joopa joo......

        No jotkut nimeävät sellaiset kommenttinsa kritiikiksi.

        Joku toinen taas nimeää sellaisen huumoriksi tai napakaksi kommentikseen (muut eivät vain ymmärrä huumoria) ...

        Kuka mitenkin ...


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kommentistasi tulee mieleen omat lapseni pienenä ja: "äitiiiii, sano tuolle ku se kuisaa ..."

        Heti on ent.siivoojaparka puolustamassa rakastettuaan hunkszia.
        Noloa suorastaan tuollainen miehen paapominen.


      • holhoustako
        valveilla kirjoitti:

        Heti on ent.siivoojaparka puolustamassa rakastettuaan hunkszia.
        Noloa suorastaan tuollainen miehen paapominen.

        Eikö luota et mies pystyy itte puoliaan pitämmään.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No jotkut nimeävät sellaiset kommenttinsa kritiikiksi.

        Joku toinen taas nimeää sellaisen huumoriksi tai napakaksi kommentikseen (muut eivät vain ymmärrä huumoria) ...

        Kuka mitenkin ...

        Sas muuta.
        Yks ei ymmärrä toista ja toinen ei kolmatta ja kolmas ei ensimmäistä, neljäs ei viidettä eikä viides toista.
        Kamala soppahan siitä tulee.
        Yks tykkää, että se tarkotti sitä ja toinen tykkää että eipä tarkottanut, kun sitä ja itte tykkää, ettei ne noinkaan ollut ja ette te nyt ymmärrä tai ette halua ymmärtää.
        Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Sas muuta.
        Yks ei ymmärrä toista ja toinen ei kolmatta ja kolmas ei ensimmäistä, neljäs ei viidettä eikä viides toista.
        Kamala soppahan siitä tulee.
        Yks tykkää, että se tarkotti sitä ja toinen tykkää että eipä tarkottanut, kun sitä ja itte tykkää, ettei ne noinkaan ollut ja ette te nyt ymmärrä tai ette halua ymmärtää.
        Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan.

        """Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan."""

        En minäkään ymmärrä, mutta olethan sinäkin jo huomauttanut huonosta huumorintajustani.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Heti on ent.siivoojaparka puolustamassa rakastettuaan hunkszia.
        Noloa suorastaan tuollainen miehen paapominen.

        Jos huomaisin hänen olevan vaarassa, niin hyökkäisin puolustamaa häntä kuin tiikeri kynsin ja hampain.
        Hampaattomien ja kynnettömien mussuttajien kutiteltavana en näe hänellä olevan mitään välitöntä vaaraa, ellei sitten naura itseään hengiltä.

        Jatkakaa ...


      • rakkaudenkotähden
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jos huomaisin hänen olevan vaarassa, niin hyökkäisin puolustamaa häntä kuin tiikeri kynsin ja hampain.
        Hampaattomien ja kynnettömien mussuttajien kutiteltavana en näe hänellä olevan mitään välitöntä vaaraa, ellei sitten naura itseään hengiltä.

        Jatkakaa ...

        Miksi häntä puolustaisit ????


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan."""

        En minäkään ymmärrä, mutta olethan sinäkin jo huomauttanut huonosta huumorintajustani.

        Ei Sinulla mikään huono huumorintaju ole, Sinä et vaan ymmärrä.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Ei Sinulla mikään huono huumorintaju ole, Sinä et vaan ymmärrä.

        No niin nii, en ymmärrä, en. Johan itsekin sanoin: """En minäkään ymmärrä ..."""


        Hyvä kun palstalla joku ainaki sanoo ymmärtävänsä:

        eppu2
        9.1.2017 15:23
        """Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan."""


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No niin nii, en ymmärrä, en. Johan itsekin sanoin: """En minäkään ymmärrä ..."""


        Hyvä kun palstalla joku ainaki sanoo ymmärtävänsä:

        eppu2
        9.1.2017 15:23
        """Mitä ne nyt Sinuaki Hunkszin paapomisesta syyttää, minä en ymmärrä ollenkaan."""

        Nyt minä en taas ymmärrä.
        Mitä se kuuluisa Joku sanoi ymmärtävänsä.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Nyt minä en taas ymmärrä.
        Mitä se kuuluisa Joku sanoi ymmärtävänsä.

        No enhän minä ymmärrä, mitä.

        Usko jo, etten ymmärrä. Mitä siinä enää tolkutat.


    • Silimuorikka3

      Mää olen sielä jo, tulukaatte tekin :).

      • Tervemenoa😂


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Tervemenoa😂

        No eihän se sitä tarkoita etten myös täällä ilahduttaisi chateilläni ;). Eli elä nuolaise ennen kuin tipahtaa .


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        No eihän se sitä tarkoita etten myös täällä ilahduttaisi chateilläni ;). Eli elä nuolaise ennen kuin tipahtaa .

        Harmi, et sitten olutkaan aloituksesi takana.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Harmi, et sitten olutkaan aloituksesi takana.

        Luulotauti vaivaa vai Haluatko toisten antaa olettaa?


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Luulotauti vaivaa vai Haluatko toisten antaa olettaa?

        Sekö tekee minut luulotautiseksi kun kirjoitan sinun olevan valveilla nikki?


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Sekö tekee minut luulotautiseksi kun kirjoitan sinun olevan valveilla nikki?

        No sepä se kun en hän kerta ole ja näytät luulottelevan Luuletkos että hunkz suhtautuu sinun suopeammin kun häntä matkit? Suorastaan ihastelee vai ;?


      • ent.siivoojaparka
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        No sepä se kun en hän kerta ole ja näytät luulottelevan Luuletkos että hunkz suhtautuu sinun suopeammin kun häntä matkit? Suorastaan ihastelee vai ;?

        Oletkos se sinä, Siilimuorikka3, tuo "valveilla"?
        Niin sama päähänpinttymä kummallakin, että voisi kuvitella teitä samaksi tai ainakin sisaruksiksi. Tai sitten teistä ainakin jompikumpi matkii toistaan.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Oletkos se sinä, Siilimuorikka3, tuo "valveilla"?
        Niin sama päähänpinttymä kummallakin, että voisi kuvitella teitä samaksi tai ainakin sisaruksiksi. Tai sitten teistä ainakin jompikumpi matkii toistaan.

        Luuleminen toiseksi liittyy sairauteen joka vaivaa vanhuksia.
        Sairauden edetessä nykyisyys katoaa ja muistaa enää vain nuoruutensa ihmiset. Luulevat nykyisiä samanikäisia ja samannäköisiä vuosia sitten tuntemikseen.

        Tämän palstan kommenttien tallentaminen on jo sinänsä omituista. Se on vielä omituisempaa, että etsii ja tunnistaa sanojen tai lauserakenteiden perusteella vuoden 2008 ja 2011 kommenteista nykyisiä nikkejä. Mutta silloin eri nikillä.
        Löysi kai minutkin, vaikka en ole silloin edes tiennyt tämän paikan olemassa olosta.
        Sääliksi käy poloisia.


      • eppu2
        valveilla kirjoitti:

        Luuleminen toiseksi liittyy sairauteen joka vaivaa vanhuksia.
        Sairauden edetessä nykyisyys katoaa ja muistaa enää vain nuoruutensa ihmiset. Luulevat nykyisiä samanikäisia ja samannäköisiä vuosia sitten tuntemikseen.

        Tämän palstan kommenttien tallentaminen on jo sinänsä omituista. Se on vielä omituisempaa, että etsii ja tunnistaa sanojen tai lauserakenteiden perusteella vuoden 2008 ja 2011 kommenteista nykyisiä nikkejä. Mutta silloin eri nikillä.
        Löysi kai minutkin, vaikka en ole silloin edes tiennyt tämän paikan olemassa olosta.
        Sääliksi käy poloisia.

        Ei täällä ole vanhuksia, tämä on 60 .


      • valveilla
        eppu2 kirjoitti:

        Ei täällä ole vanhuksia, tämä on 60 .

        Noh, se nyt on mielipidekysymys, onko yli 6-kymppinen vanhus vai ei - toinen voi olla, toinen taas ei, kunto kun erilainen itse kullakin.
        Sitäpaitsi en tuossa edellä olevassa kommentissani mitenkään maininnut, että tällä palstalla olisi vanhuksia enkä sitäkään, että 60 olisi vanhus. Mistä tuollaista vedit.


      • eppu2
        valveilla kirjoitti:

        Noh, se nyt on mielipidekysymys, onko yli 6-kymppinen vanhus vai ei - toinen voi olla, toinen taas ei, kunto kun erilainen itse kullakin.
        Sitäpaitsi en tuossa edellä olevassa kommentissani mitenkään maininnut, että tällä palstalla olisi vanhuksia enkä sitäkään, että 60 olisi vanhus. Mistä tuollaista vedit.

        Niin, ihan irrallinen kommenttihan se..........


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Luuleminen toiseksi liittyy sairauteen joka vaivaa vanhuksia.
        Sairauden edetessä nykyisyys katoaa ja muistaa enää vain nuoruutensa ihmiset. Luulevat nykyisiä samanikäisia ja samannäköisiä vuosia sitten tuntemikseen.

        Tämän palstan kommenttien tallentaminen on jo sinänsä omituista. Se on vielä omituisempaa, että etsii ja tunnistaa sanojen tai lauserakenteiden perusteella vuoden 2008 ja 2011 kommenteista nykyisiä nikkejä. Mutta silloin eri nikillä.
        Löysi kai minutkin, vaikka en ole silloin edes tiennyt tämän paikan olemassa olosta.
        Sääliksi käy poloisia.

        """"Tämän palstan kommenttien tallentaminen on jo sinänsä omituista.""""

        Ihmeitä on maailma täynnä.
        Eikö sinulle näy muut kommentit kuin etusivun ketjut? Luulin, että kaikki Suomi24 kommentit tallentuvat automaattisesti.
        Ainakin minulla löytyy kaikki koko Suomi24:n aikaisemmat kommentit ilman että olisin niitä mitenkään itse tallentanut.


      • valveilla
        eppu2 kirjoitti:

        Niin, ihan irrallinen kommenttihan se..........

        No, niin onkin. Vanhuksista se sairaus tulee ensimmäisenä mieleen.
        Ei toki ole täysin ja pelkästään vanhusten vaiva. 6-kymppiset kärsivät siitä monetkin. Voi alkaa jo aika nuorella iällä joillakin.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Niin, ihan irrallinen kommenttihan se..........

        Hänelle vain yhtäkkiä tuli mieleen minkälaisia vanhukset ovat ja halusi ilmoittaa (omasta kokemuksestaan) meille nuoremmillekin mitä meillä tulee ehkä olemaan edessä.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """"Tämän palstan kommenttien tallentaminen on jo sinänsä omituista.""""

        Ihmeitä on maailma täynnä.
        Eikö sinulle näy muut kommentit kuin etusivun ketjut? Luulin, että kaikki Suomi24 kommentit tallentuvat automaattisesti.
        Ainakin minulla löytyy kaikki koko Suomi24:n aikaisemmat kommentit ilman että olisin niitä mitenkään itse tallentanut.

        Ei vois minua vähempi kiinnostaa.

        Tutki vaan ent.siivoojaparka tarkasti niitä.

        Eiköhän tuo yksi kertonut tallentaneensa omiin kätköihinsä pölhöjä kommentteja 2008 ja 2011.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hänelle vain yhtäkkiä tuli mieleen minkälaisia vanhukset ovat ja halusi ilmoittaa (omasta kokemuksestaan) meille nuoremmillekin mitä meillä tulee ehkä olemaan edessä.

        Selitä vaan omat mieleen tulosi ent.siivoojaparka


    • sekavaaseurakuntaa

      Tyhjästä saatiin taas pitkä ketju aikaseks 😂😂😂 jäikö kukkaan palstan peruspalikka joukosta pois 😂😂😉😉😉😉

      • Siilimuorikka3

        Taitaa keskustelunaiheet olla hiukkasen vähissä ;). Jos alettais kaikki bloggaamaan tänne, omat ja lasten ja koirienkin asiat :D.


      • valveilla

        Tyhjästä?
        Tämän palstan keskustelutyylikö hyvää.


      • Siilimuorikka3
        valveilla kirjoitti:

        Tyhjästä?
        Tämän palstan keskustelutyylikö hyvää.

        No onhan se hyvää kun tyhjästäkin saadaan nyhjäistyä tällainen näin pitkä ketju :D.
        Aika lyhyt on muuten tuo aloituksin, etten sanoisi chat-tyylinen :).


      • Kattia.kans

        Mistä te keskustelitte.


      • ent.siivoojaparka
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Taitaa keskustelunaiheet olla hiukkasen vähissä ;). Jos alettais kaikki bloggaamaan tänne, omat ja lasten ja koirienkin asiat :D.

        Niin.
        Mites se pikku hauvelisi voi? Onko se enää hengissäkään, kun et ole pitkiin aikoihin kertonut siitä mitään?


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niin.
        Mites se pikku hauvelisi voi? Onko se enää hengissäkään, kun et ole pitkiin aikoihin kertonut siitä mitään?

        Koirulista kertominen olisi bloggausta.


      • eppu2
        korppis kirjoitti:

        Koirulista kertominen olisi bloggausta.

        Ovvai? Sitten minä kerron heti.
        Nyt niillä seuraavan polven jälkeläisillä on taas 3 koiraa ja minä jo ehdin ajatella, että jos kahteen jäisi, kun 2 vanhemmasta päästä meni koirien taivaaseen kesän aikana.


      • eppu2 kirjoitti:

        Ovvai? Sitten minä kerron heti.
        Nyt niillä seuraavan polven jälkeläisillä on taas 3 koiraa ja minä jo ehdin ajatella, että jos kahteen jäisi, kun 2 vanhemmasta päästä meni koirien taivaaseen kesän aikana.

        Mikä niissä koirissa viehättää?


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Ovvai? Sitten minä kerron heti.
        Nyt niillä seuraavan polven jälkeläisillä on taas 3 koiraa ja minä jo ehdin ajatella, että jos kahteen jäisi, kun 2 vanhemmasta päästä meni koirien taivaaseen kesän aikana.

        Oletko siis antanut sen oman hauvelisi seuraavalle polvelle?


      • Ainakaan ne ei vittuile.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Ainakaan ne ei vittuile.

        Minulla on kissa. Aivan mahtava tyyppi, itsepäinen ja nirso kuten kissan kuuluukin olla.
        Ei koskaan mielistele, oman tiensä kulkija.
        On autuaasti unohtanut että pelastin sen syyskylmillä. Hyvin reviiritetoinen, vahtii mökin ikkunasta että kukaan ei tule sen omalle pihalle. Kylillä sillä on ikioma parveke mistä seuraa maailman menoa.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Ainakaan ne ei vittuile.

        Niinpä, mutta sitovat kuten lapset vanhempia. Eivät ole minun juttuni ei liioin kissat. Kissakammon sain pienenä kun kissä puri minua käteen. Isoja koiria pelkään. Pienet ovat inhottavia vieraiden sääriin nykyttäjiä.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Minulla on kissa. Aivan mahtava tyyppi, itsepäinen ja nirso kuten kissan kuuluukin olla.
        Ei koskaan mielistele, oman tiensä kulkija.
        On autuaasti unohtanut että pelastin sen syyskylmillä. Hyvin reviiritetoinen, vahtii mökin ikkunasta että kukaan ei tule sen omalle pihalle. Kylillä sillä on ikioma parveke mistä seuraa maailman menoa.

        Semmosisahan ne kissat taitaa usein olla, oman tiensä kulkijoita. Siksi minulla ei olekkaan kissaa. Tämä minun ulkoiluttaja kyllä osaa sen mielistelyn, hyvänä kun pitää, saa korkojen kanssa takaisin. Hoitaa se kissan hommiakin. Muutaman hiiren on syksyn mittaan pihalta pyydystänyt, ennen kuin mokomat on sisälle tupanneet.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Oletko siis antanut sen oman hauvelisi seuraavalle polvelle?

        Ei mulla ole kun kissa ihan itse ne niitä hankkii.
        Sitä niitten vanhaa koiraa hoitelin mökillä paljonkin kun se oli niin mun perääni. Olin myös viimeisellä matkalla mukana.


      • Siilimuorikka3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Niin.
        Mites se pikku hauvelisi voi? Onko se enää hengissäkään, kun et ole pitkiin aikoihin kertonut siitä mitään?

        Kiitos hyvin voi. Juoksut menossa ja samaan aikaan maitohampaat tippuu suusta 😁.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Niinpä, mutta sitovat kuten lapset vanhempia. Eivät ole minun juttuni ei liioin kissat. Kissakammon sain pienenä kun kissä puri minua käteen. Isoja koiria pelkään. Pienet ovat inhottavia vieraiden sääriin nykyttäjiä.

        Jos sinä annat pienille koirille tietyn signaalin 😂


      • ent.siivoojaparka
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Minulla on kissa. Aivan mahtava tyyppi, itsepäinen ja nirso kuten kissan kuuluukin olla.
        Ei koskaan mielistele, oman tiensä kulkija.
        On autuaasti unohtanut että pelastin sen syyskylmillä. Hyvin reviiritetoinen, vahtii mökin ikkunasta että kukaan ei tule sen omalle pihalle. Kylillä sillä on ikioma parveke mistä seuraa maailman menoa.

        Kyllä kissa osaa mielistellä.
        Se se vasta osaakin mielistellä silloin kun sillä on pikkuisen nälkä. Nälkäisenä kissa on kaikkein söpöimmillään. Ainakaan Fixu ei vaadi koskaan ruokaa vaatimalla, vaan se kyöhnää ja hyrrää kintussa kiinni ja katsoo niin nätisti silmiin, ettei sille meinaa raaskia ruokaa antaakaan.


      • ent.siivoojaparka
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Jos sinä annat pienille koirille tietyn signaalin 😂

        Koira on mestari vaistoamaan kuka tykkää koirista ja kuka ei.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kyllä kissa osaa mielistellä.
        Se se vasta osaakin mielistellä silloin kun sillä on pikkuisen nälkä. Nälkäisenä kissa on kaikkein söpöimmillään. Ainakaan Fixu ei vaadi koskaan ruokaa vaatimalla, vaan se kyöhnää ja hyrrää kintussa kiinni ja katsoo niin nätisti silmiin, ettei sille meinaa raaskia ruokaa antaakaan.

        Niinpä, kissa tietää mikä tehoaa emäntään. Kun maha on täynnä niin taas ollaan hyvin itsenäistä. Kissa kiintyy ihmiseen vaikka toisin väitetään. Tämä tyttö kuulemma katsoo ikkunasta koko ajan kun olen kotoa poissa ja on murheen murtaman näköinen. Osoittaa kiintymyksen kissamaisella tavalla.


      • korppis kirjoitti:

        Niinpä, mutta sitovat kuten lapset vanhempia. Eivät ole minun juttuni ei liioin kissat. Kissakammon sain pienenä kun kissä puri minua käteen. Isoja koiria pelkään. Pienet ovat inhottavia vieraiden sääriin nykyttäjiä.

        Sitovat toki, mutta ovat sen arvoisia, jos koirista tykkää. Kaikkihan eivät tietenkään tykkää, eikä muistakaan kotieläimistä. Sain minäkin pienenä oikein kunnon kissan pureman, muttei se siitä kuitenkaan johdu, etten erityisemmin kissoista välitä. Koiran puremankin olen nuorena poikana saanut. En siitä koiraa syytä, sen omistajat vain eivät olleet soveliaita koiran pitoon. Edellisellä koiralla tahtoi myös olla tuota nylkytysvikaa, joskus kiusallista.


      • eppu2
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Niinpä, kissa tietää mikä tehoaa emäntään. Kun maha on täynnä niin taas ollaan hyvin itsenäistä. Kissa kiintyy ihmiseen vaikka toisin väitetään. Tämä tyttö kuulemma katsoo ikkunasta koko ajan kun olen kotoa poissa ja on murheen murtaman näköinen. Osoittaa kiintymyksen kissamaisella tavalla.

        Nuo väitteet on jo tutkimuksella kumottu, ettei kissa muka omistajaansa kiinny.
        Ja monet muutkin väitteet.
        En tiedä onko yuo tubessa videota didga-kissasta.
        Tuli juuri kissoista viime viikolla tv:stä dokumenttia.


      • eppu2
        korppis kirjoitti:

        Niinpä, mutta sitovat kuten lapset vanhempia. Eivät ole minun juttuni ei liioin kissat. Kissakammon sain pienenä kun kissä puri minua käteen. Isoja koiria pelkään. Pienet ovat inhottavia vieraiden sääriin nykyttäjiä.

        Minä olin jotain 35-vuotias, kun minua puri susikoira käteen.
        Sain vuosiksi kaamean koirakammon.
        Sitten noiden omaisten koirien myötä kammoni on hävinnyt.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Koira on mestari vaistoamaan kuka tykkää koirista ja kuka ei.

        Totta. Meillä käy kaksi kertaa viikossa kotisairaanhoitaja, useampi eri ihminen vuorollaan. Joidenkin jo useasti käyneiden kanssa koira ei suostu lähempään tuttavuuteen vaikka toinen yrittää kuinka mielistellä. Eräälle antoi rapsuteltavaksi jo toisella käynnillä. Jotain koira ihmisestä vaistoaa, mitä me emme huomaa.
        Sama vaimon siskon koiran kanssa, se oli heti ensi tapaamisella minun kaveri, mitä vaimon sisko ihmetteli kun se oli muita kohtaan ollut niin varautunut.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Jos sinä annat pienille koirille tietyn signaalin 😂

        Tottakait annan, en voi sietää koiria. Ne aikansa yrittävät tehdä tuttavuutta, mutta luovuttavat ja jättävät minut rauhaan. Viimeistään silloin kun potkaisen kahvipöydän alla kärvistelevää nuuskijaa.


      • Siilimuorikka3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Koira on mestari vaistoamaan kuka tykkää koirista ja kuka ei.

        Näin on. Pelonkin koirat ovat etevkiä haistamaan.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Nuo väitteet on jo tutkimuksella kumottu, ettei kissa muka omistajaansa kiinny.
        Ja monet muutkin väitteet.
        En tiedä onko yuo tubessa videota didga-kissasta.
        Tuli juuri kissoista viime viikolla tv:stä dokumenttia.

        Se on nyt taas joulukuusi kaadettu.

        Fixu se pitää yllä vanhoja traditioitaan. Koko joulun ajan se on käynyt vain istuskelemassa ja makoilemassa kuusen alla. Loppiaisaatosta lähtien se on yrittänyt saada kuusta kaatumaan.
        Taas illalla, kun se reuhkasi kuusen kimpussa, niin lohduttelin sitä, että älä nyt vanha kissa rasita itseäsi liikaa tuon takia. Lupasin Nuuttina auttaa sen kaatamisessa, että jos se vaikka vetäisi ja minä työntäisin taikka päinvastoin.
        Ajatteli kai, että ei tähän akkoja tarvita ja on työskennellyt luultavasti läpi yön (koska nyt on päivän nukkunut) urakoimassa sitä ja onnistui kun onnistuikin kaatamaan sen ihan yksin.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se on nyt taas joulukuusi kaadettu.

        Fixu se pitää yllä vanhoja traditioitaan. Koko joulun ajan se on käynyt vain istuskelemassa ja makoilemassa kuusen alla. Loppiaisaatosta lähtien se on yrittänyt saada kuusta kaatumaan.
        Taas illalla, kun se reuhkasi kuusen kimpussa, niin lohduttelin sitä, että älä nyt vanha kissa rasita itseäsi liikaa tuon takia. Lupasin Nuuttina auttaa sen kaatamisessa, että jos se vaikka vetäisi ja minä työntäisin taikka päinvastoin.
        Ajatteli kai, että ei tähän akkoja tarvita ja on työskennellyt luultavasti läpi yön (koska nyt on päivän nukkunut) urakoimassa sitä ja onnistui kun onnistuikin kaatamaan sen ihan yksin.

        Niilo antoi kuusen olla, kerran veti nauhan päästä.
        Keittiön ikkunasta kaks kertaa repi tontun veks.
        Jospa se Fixu ajatteli, että loppiaisena se kuusi pitää viedä pois ja rupesi itte hommiin, kun et toiminut.
        Minä vein jo ennen loppiaista, kun alkoi neulaset variseen, kyllä ennenvanhaan pidettiin Nuuttiin asti.


    • Siilimuorikka3

      Juu aikansa yrittävät ja sitten jypyttävt kinttuun :D. Eli alistavat.

      • Siilimuorikka3

        ....siis tuo oli korppikselle. Uskoisin että koiratkaan eivät voi sietää sinua.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        ....siis tuo oli korppikselle. Uskoisin että koiratkaan eivät voi sietää sinua.

        Sekö, että sinulla on ollu vähän aikaa se ruma pikkurakki tekee sinusta asiantuntijan.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Sekö, että sinulla on ollu vähän aikaa se ruma pikkurakki tekee sinusta asiantuntijan.

        Että voi ihminen olla yksinkertainen....


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Että voi ihminen olla yksinkertainen....

        Minä pystyn ilmiantamaan itseäni yhdellä viestillä kun sinä tarvitset kolme chattia, joten se siitä.

        Onpas ollut päivä. Aamusta vuodevaate- ja mattopyykillä. Keskipäivällä pankissa talikolla rahoja hämmentämässä ja iltapäivä netissä matkoja buukkailemassa. Siinä sitä olikin ollut hommaa yksinkertaiselle sovitella ns. heinäsirkkalentoja korvesta maailmalle ja takaisin pysähtyen paikassa A ja jatkaen paikkaan B ja lopuksi palata Suomen Hesaan kevättä nuuhkimaan, ennen paluuta mökille korpeen.

        Ostin eilen maapalllo-karttapallon. Sitä on kiva katella. Mietin kuinka pieni Eurooppa on verrattuna Venäjään, Itäisiin maihin ja Afrikan mantereeseen. Ei taitaisi Eurooppa kauaan hengittää jos kansainvaellukset joka suunnalta tänne tästään lisääntyisivät. Littanaksi polkisivat Euroopan. Ei siinä auttaisi hiilijalanjälkiä laskea tai luonnonsuojelusta unelmoida.

        Mielikuvitusmieheni haluaisi asua reissusta palatessamme Helsingin Hotelli Tornissa no, mikäpä hänessä. Art Deco-mielikuvitusta kun häellä on ; ) Roomassakin ja Nykissäkin asuimme Art Deco hotelleissa. Kauniitahan ne ovat kieltämättä.
        Minusta Orginal Sokos Hotellin ylimmät parvekehuoneet ovat kivoja, näkee yli Helsingin.

        Tällaistä yksinkertaista.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Minä pystyn ilmiantamaan itseäni yhdellä viestillä kun sinä tarvitset kolme chattia, joten se siitä.

        Onpas ollut päivä. Aamusta vuodevaate- ja mattopyykillä. Keskipäivällä pankissa talikolla rahoja hämmentämässä ja iltapäivä netissä matkoja buukkailemassa. Siinä sitä olikin ollut hommaa yksinkertaiselle sovitella ns. heinäsirkkalentoja korvesta maailmalle ja takaisin pysähtyen paikassa A ja jatkaen paikkaan B ja lopuksi palata Suomen Hesaan kevättä nuuhkimaan, ennen paluuta mökille korpeen.

        Ostin eilen maapalllo-karttapallon. Sitä on kiva katella. Mietin kuinka pieni Eurooppa on verrattuna Venäjään, Itäisiin maihin ja Afrikan mantereeseen. Ei taitaisi Eurooppa kauaan hengittää jos kansainvaellukset joka suunnalta tänne tästään lisääntyisivät. Littanaksi polkisivat Euroopan. Ei siinä auttaisi hiilijalanjälkiä laskea tai luonnonsuojelusta unelmoida.

        Mielikuvitusmieheni haluaisi asua reissusta palatessamme Helsingin Hotelli Tornissa no, mikäpä hänessä. Art Deco-mielikuvitusta kun häellä on ; ) Roomassakin ja Nykissäkin asuimme Art Deco hotelleissa. Kauniitahan ne ovat kieltämättä.
        Minusta Orginal Sokos Hotellin ylimmät parvekehuoneet ovat kivoja, näkee yli Helsingin.

        Tällaistä yksinkertaista.

        Yksinkertaiset ihmiset bloggaa 60 -palstalla kun eivät kykene kirjoittamaan kuin itsestään.Palstan aiheisiin heillä ei ole mitään järkevää kommentoitavaa, paitsi wikistä kopioimansa.


    • Tavuviiva

      Mitens nyt kissoihin ja koiriin päästiin. Neuvottomuus teettää oheistoimintoja.
      Eikö marsut ole kivoja = guinea pig eli jonkin sortin possu äännetään vähän niinkuin gini, liekkö samasta maasta kuin Guinean Liisa, siis se kukka, mikä tarvitsee p a l j o n juotavaa...
      Valveilla sori, menee siihen hervottomuuslaariin...

      • eppu2

        Silloin kun asustelin paljon edesmenneen ukkoni talolla.
        Siellä kun oli tilaa, siemenestä kasvatin kukkia, Mm. noita Liisoja.
        Kukkivat runsaasti koko kesän, olivat hallan arkoja.
        Marsuista en tiedä mitään.


      • valveilla meni ja siili tuli tuuraamaan😆


    • Minusta täällä chattaillaan aika vähän, ellei oteta lukuun tätä ketjua..))
      Mutta myönnetään: syyllistyn varmasti chattailyyn itsekin joskus, kun sattuu hyvä puhekaveri. Tai olen muuten villimmällä päällä...
      Tuostakin olen eri mieltä, ettei täällä kyetä keskustelemaan. Esimerkkinä vaikka tuo eppu2:n mallikas ketju: " miten suhtaudutte uuteen...". Käsittääkseni ketju eteni jopa ilman välihuutoja...))

      • valveilla

        demeter1 "välihuutoja" Yli 60-vuotiailta

        Joutavat häiriköinnit ovat juuri sitä, jota tämä yli 60-vuotias ei sulata enää tämän ikäisiltä.


      • ent.siivoojaparka

        Tarkoitat sitä ketjua, missä oli kamalan paljon kirjaimia, mutta missä ei oikeastaan lukenut yhtään mitään.
        Minulla sen ketjun lukeminen pysähtyi jo ennen puoltaväliä, tympeennyin, kyllästyin ...
        Vaikka yleensä luen kaikki ketjut läpi.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        demeter1 "välihuutoja" Yli 60-vuotiailta

        Joutavat häiriköinnit ovat juuri sitä, jota tämä yli 60-vuotias ei sulata enää tämän ikäisiltä.

        Siksipä et varmaan siihen ketjuun osallistunutkaan. Mutta saman ikäluokan ketjuhan tämäkin on mihin osallistut omalla tutulla panoksellasi.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Siksipä et varmaan siihen ketjuun osallistunutkaan. Mutta saman ikäluokan ketjuhan tämäkin on mihin osallistut omalla tutulla panoksellasi.

        Mitä höpötät. En kirjoittanut tuosta toisesta ketjusta enkä ole sitä lukenut.

        Kirjoitin tämän aloittamani ketjun aiheeseen liittyen, asiattomista välihuudoista yli 60-vuotiailta.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Mitä höpötät. En kirjoittanut tuosta toisesta ketjusta enkä ole sitä lukenut.

        Kirjoitin tämän aloittamani ketjun aiheeseen liittyen, asiattomista välihuudoista yli 60-vuotiailta.

        No niin nii, et ole lukenut.
        Siksipä siinä ketjussa ei välihuutoja ollutkaan.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No niin nii, et ole lukenut.
        Siksipä siinä ketjussa ei välihuutoja ollutkaan.

        Häh.
        Minunko lukemiseni välihuudot aiheuttaa.

        Kävin lukemassa alusta muutaman kommentin ja olihan siinä välihuuto heti alussa mutta sitä siansaksaa ei sellaiseksi tulkinnut demeter1 etkä ilmeisesti ent.siivoojaparka sinäkään näe rakastuneena tunteittesi kohteen nikki hunkszin välihuutoja kuten et omiasikaan.
        Lopetan tähän chattailun kanssasi tällä kanavalla nyt.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Häh.
        Minunko lukemiseni välihuudot aiheuttaa.

        Kävin lukemassa alusta muutaman kommentin ja olihan siinä välihuuto heti alussa mutta sitä siansaksaa ei sellaiseksi tulkinnut demeter1 etkä ilmeisesti ent.siivoojaparka sinäkään näe rakastuneena tunteittesi kohteen nikki hunkszin välihuutoja kuten et omiasikaan.
        Lopetan tähän chattailun kanssasi tällä kanavalla nyt.

        Ettenkö näkisi?
        Ensimmäisenähän minä ne luen aina ja sitten luen omani ennenkuin painan lähetänappia.
        Ei siinäkään ketjussa juuri muuta lukemisen arvoista sitten ollutkaan, kun sinäkin loistit poissaolollasi.


    • eppu2

      Niinhän se on, että jotkut tympääntyy ja kyllästyy, jos ketjussa puhutaan asiaa, eikä haukuta nikkejä, eikä luulolella, eikä aliarvioida kirjoittajia.

      • valveilla

        eppu2
        Minä en kuulu mainitsemiisi kyllästyjiin. Juuri asiallista ja mukavasti kohdellen ikätovereita, sellaista keskustelua kaipasin.

        "Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä täällä." Tällä meiningilla, jos mentäis, niin jäis välihuudot pois.


      • valveilla kirjoitti:

        eppu2
        Minä en kuulu mainitsemiisi kyllästyjiin. Juuri asiallista ja mukavasti kohdellen ikätovereita, sellaista keskustelua kaipasin.

        "Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä täällä." Tällä meiningilla, jos mentäis, niin jäis välihuudot pois.

        Asiallisesti ja mukavasti kohdellen ikätovereita?


      • valveilla
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Asiallisesti ja mukavasti kohdellen ikätovereita?

        Mitä ihmettelet?
        Luonnollisesti.
        Eri mieltäkö olet.

        Tasa-arvoisia myös tällä palstalla ovat kaikenväriset nikit, myös kauan mukana olleet ja tulijat.


      • valveilla kirjoitti:

        Mitä ihmettelet?
        Luonnollisesti.
        Eri mieltäkö olet.

        Tasa-arvoisia myös tällä palstalla ovat kaikenväriset nikit, myös kauan mukana olleet ja tulijat.

        Asiallisestippa tietenkin .


      • ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Asiallisesti ja mukavasti kohdellen ikätovereita?

        Hän tarkoittaa, että älkää toiset olko niinkuin minä olen.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hän tarkoittaa, että älkää toiset olko niinkuin minä olen.

        Pidä huoli omasta tarkoituksestasi ent.siivoojaparka.


    • Mietin eilen illalla palstailuhistoriaani.

      Aluksi Namisuku ja Friidu hämmensi palstaa, mopo lähti käsistä tuon tuosta.
      Sitten tulivat Reilukerholaiset manttelit levällään. Hämmensivät aikansa ja hävisivät unholaan.
      Syöpäpotilaat palstalla Lusiina ei ollut suosittu hän vouhkasi haluten muuttaa palstan syöpäpotilaiden ilot ja surut palstaksi. Kyllä siinä moni sairas luki suu ympyrkäisenä rouvan kohelluksia. En ottanut osaa hänen juttuihinsa vaan luin ja luen vieläkin ketjuja läpi useamman kerran.

      Tuttun tuntuista hästäämistä on tällä palstamme "uudella tulokkaalla". Kun lukee ajatuksella sieltä pongahtelee omituisia yhtäläisyyksiä Lusiinaan.

      Joko ne jäät alkavat sulamaan.

      • valveilla

        Jaa. Lusiinaksi nyt luulet.


      • valveilla

        Siinä osuit oikeaan, että häivyn tältä palstalta, koska en täällä onnistu keskustelemaan.
        Tulipahan kokeiltua.
        Bonuksena laitoin hetken mielijohteesta tämän kritiikkiketjun. Suututtuani toisen ketjuni kohtalosta. Toivon, että joku, kuten korppis, hunksz, ent.siivoojaparka, ottaisi onkeensa ja tajuaisi, millaisena tämä palsta näyttäytyy uudelle tulijalle. Muuttaisi tyyliään.


      • valveilla kirjoitti:

        Siinä osuit oikeaan, että häivyn tältä palstalta, koska en täällä onnistu keskustelemaan.
        Tulipahan kokeiltua.
        Bonuksena laitoin hetken mielijohteesta tämän kritiikkiketjun. Suututtuani toisen ketjuni kohtalosta. Toivon, että joku, kuten korppis, hunksz, ent.siivoojaparka, ottaisi onkeensa ja tajuaisi, millaisena tämä palsta näyttäytyy uudelle tulijalle. Muuttaisi tyyliään.

        Sinulla ja Siili-Lusiinalla on samat inhokit ; )

        Ei me piiloon juosta kuten sinä, emmekä sinun käskystäsi tyylistämme luovuta, ei voi olla totta, että edes kuvittelet muuttavasi. Utopiassa eläs ihmisparka. Meni jo sinne sättiin ja ota Siili mukaan hän osaa niin kuin sinä ja Lusiina hyvin sättäillä, hämmentää ja sotkea.


      • Siilimuorikka3

        No minusta se oli syöpäpotilaiden ilot ja surut -palsta, ja siksi kai aikoinaan perustettukin. Koska syöpä-palsta oli erikseen ja siellä ei suvaittu minkäänmoista muuta kuin syövästä sairautena keskustelu, sanoivat.

        Luet vieläkin ketjuja läpi, miksi ihmeessä. Onko jäänyt joku vaino päälle vai mikä laittaa lukemaan "kohelluksia" aina ja aina vaan uudestaan. Jostainhan se kertoo.

        "En ottanut osaa juttuihinsa", hah korppis nyt jauhat kyllä sitä ihtiänsä. Sullahan oli siellä puskanikki toisensa perään.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Sinulla ja Siili-Lusiinalla on samat inhokit ; )

        Ei me piiloon juosta kuten sinä, emmekä sinun käskystäsi tyylistämme luovuta, ei voi olla totta, että edes kuvittelet muuttavasi. Utopiassa eläs ihmisparka. Meni jo sinne sättiin ja ota Siili mukaan hän osaa niin kuin sinä ja Lusiina hyvin sättäillä, hämmentää ja sotkea.

        Noista nimimerkki valveilla kirjoittamien nikkien listasta inhokkejani olet ainoastaan ja vain sinä korppis. Ja sinäkin sen vuoksi kun olet tämän tästä kiinni minussa kuin kapinen rakki. Muutoin olet minulle yksi ja sama, bloggailusi ei minua kiinnosta. Eikä sinulla muutoinkaan ole mitään sellaista sanottavaa joka mielenkiinnon herättäisi. Pista.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Siinä osuit oikeaan, että häivyn tältä palstalta, koska en täällä onnistu keskustelemaan.
        Tulipahan kokeiltua.
        Bonuksena laitoin hetken mielijohteesta tämän kritiikkiketjun. Suututtuani toisen ketjuni kohtalosta. Toivon, että joku, kuten korppis, hunksz, ent.siivoojaparka, ottaisi onkeensa ja tajuaisi, millaisena tämä palsta näyttäytyy uudelle tulijalle. Muuttaisi tyyliään.

        Jaa että häivyt palstalta? Taas?
        Tarkoitit kai kirjoittaa vaihtavasi nikkiä, sillä et sinä lähellekään mikään uusi kommentoija ole palstalla etkä osannut sellaista edes teeskennellä.


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Noista nimimerkki valveilla kirjoittamien nikkien listasta inhokkejani olet ainoastaan ja vain sinä korppis. Ja sinäkin sen vuoksi kun olet tämän tästä kiinni minussa kuin kapinen rakki. Muutoin olet minulle yksi ja sama, bloggailusi ei minua kiinnosta. Eikä sinulla muutoinkaan ole mitään sellaista sanottavaa joka mielenkiinnon herättäisi. Pista.

        Mua muuten nauratti kun joku täällä vertasi sinua vasta täällä Hyacinthiksi, se sinä juuri olet. :DD.


      • valveilla kirjoitti:

        Siinä osuit oikeaan, että häivyn tältä palstalta, koska en täällä onnistu keskustelemaan.
        Tulipahan kokeiltua.
        Bonuksena laitoin hetken mielijohteesta tämän kritiikkiketjun. Suututtuani toisen ketjuni kohtalosta. Toivon, että joku, kuten korppis, hunksz, ent.siivoojaparka, ottaisi onkeensa ja tajuaisi, millaisena tämä palsta näyttäytyy uudelle tulijalle. Muuttaisi tyyliään.

        "valveilla"

        Olipa "vieraalta" pika-vierailu :)
        Saanko ehdottaa seuraavaa nimmariasi:
        "Slummien Friidu"?
        "Friidu Kahjo"?

        H.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Jaa että häivyt palstalta? Taas?
        Tarkoitit kai kirjoittaa vaihtavasi nikkiä, sillä et sinä lähellekään mikään uusi kommentoija ole palstalla etkä osannut sellaista edes teeskennellä.

        Kyllä minä häivyn.


      • valveilla
        hunksz kirjoitti:

        "valveilla"

        Olipa "vieraalta" pika-vierailu :)
        Saanko ehdottaa seuraavaa nimmariasi:
        "Slummien Friidu"?
        "Friidu Kahjo"?

        H.

        Voit säästää ehdotuksesi jollekin toiselle.


      • Siilimuorikka3
        valveilla kirjoitti:

        Jaa. Lusiinaksi nyt luulet.

        Juu. Minä olen jäänyt hänelle mieleen. Hän lukee jatkuvasti vanhoja kirjoituksiani, nostaa niitä esille täällä vääristellen tarkoitusperiäni ja kertoen jopa valheita. Viha ja rakkaus ovat lähellä toisiaan sanovat ;).Onkohan se joku lepso?


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Kyllä minä häivyn.

        Minäkin tässä vielä illan mittaan häivyn palstalta. Häivyn aina silloin tällöin. Takaisin tulen kuitenkin tällä samalla nikillä, jos ei mitään erikoista satu matkalla.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minäkin tässä vielä illan mittaan häivyn palstalta. Häivyn aina silloin tällöin. Takaisin tulen kuitenkin tällä samalla nikillä, jos ei mitään erikoista satu matkalla.

        Minä en tule takaisin.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        No minusta se oli syöpäpotilaiden ilot ja surut -palsta, ja siksi kai aikoinaan perustettukin. Koska syöpä-palsta oli erikseen ja siellä ei suvaittu minkäänmoista muuta kuin syövästä sairautena keskustelu, sanoivat.

        Luet vieläkin ketjuja läpi, miksi ihmeessä. Onko jäänyt joku vaino päälle vai mikä laittaa lukemaan "kohelluksia" aina ja aina vaan uudestaan. Jostainhan se kertoo.

        "En ottanut osaa juttuihinsa", hah korppis nyt jauhat kyllä sitä ihtiänsä. Sullahan oli siellä puskanikki toisensa perään.

        Syöpäpotilaat palstalla olin Nelly62.

        Olin Oulussa sädehoitovaiheessa tammikuussa 2010. Poikani olivat ostaneet minulle joululahjaksi läppärin, että mamilla olisi ajanvietettä viikonpäiville sairaalan hotellissa. Kun aloitin kirjoittelun siellä keskustelin muiden syöpään sairastuneiden kanssa sairauden vaiheista. Ei siellä vittuiltu toisillemme vaan kerroimme kokemuksistamme.

        Ei oikea syöpäsairas kaipaa vittuilioita ja sinullahan ei kirjoituksiesi mukaan ollut edes syöpää vaan jollakin läheiselläsi. Kiusasit ja tappelit siellä yrittäen muuttaa palstaa tahtosi mukaiseksi syöpäpotilaiden ilot ja surut-palstakasi. Samoin yrittää tämä valveilla nikkikin muuttaa palstan tahtonsa mukaiseksi. Siinä on teitä yhdistävä lenkki.

        PS. ethän edes tuntenut nikkiäni silloin miten olisit voinut yhdistää minut puskahuutoihin ; )


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Syöpäpotilaat palstalla olin Nelly62.

        Olin Oulussa sädehoitovaiheessa tammikuussa 2010. Poikani olivat ostaneet minulle joululahjaksi läppärin, että mamilla olisi ajanvietettä viikonpäiville sairaalan hotellissa. Kun aloitin kirjoittelun siellä keskustelin muiden syöpään sairastuneiden kanssa sairauden vaiheista. Ei siellä vittuiltu toisillemme vaan kerroimme kokemuksistamme.

        Ei oikea syöpäsairas kaipaa vittuilioita ja sinullahan ei kirjoituksiesi mukaan ollut edes syöpää vaan jollakin läheiselläsi. Kiusasit ja tappelit siellä yrittäen muuttaa palstaa tahtosi mukaiseksi syöpäpotilaiden ilot ja surut-palstakasi. Samoin yrittää tämä valveilla nikkikin muuttaa palstan tahtonsa mukaiseksi. Siinä on teitä yhdistävä lenkki.

        PS. ethän edes tuntenut nikkiäni silloin miten olisit voinut yhdistää minut puskahuutoihin ; )

        Haistappa Hyacintti paska. Tulin palstalle sen jälkeen kun syöpäpalstalla esiintyneiden tappeluiden (aiheesta) jälkeen oli nimenomaan perustettu tämä syöpäpotilaat palsta, jossa syöpäpotilaat saisivat jutustella kevyemmistäkin aiheista eikä vaan syövästä. Turha kaakattaa täällä valheita.

        No enpä ole jäänyt paljosta paitsi vaikken sinun tunnettuja nikkejäsi tuntenutkaan, varsinkin kun todellinen luontosi on paljastunut täälä. Siellä oli erittäin mukavia nikkejä, suosittujakin, sinä et kuulunut heihin.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Haistappa Hyacintti paska. Tulin palstalle sen jälkeen kun syöpäpalstalla esiintyneiden tappeluiden (aiheesta) jälkeen oli nimenomaan perustettu tämä syöpäpotilaat palsta, jossa syöpäpotilaat saisivat jutustella kevyemmistäkin aiheista eikä vaan syövästä. Turha kaakattaa täällä valheita.

        No enpä ole jäänyt paljosta paitsi vaikken sinun tunnettuja nikkejäsi tuntenutkaan, varsinkin kun todellinen luontosi on paljastunut täälä. Siellä oli erittäin mukavia nikkejä, suosittujakin, sinä et kuulunut heihin.

        En tietenkään kuulunut koska en osallistunut ketjuihisi. Kaikesta huolimatta sen palstan nimi on edelleenkin syöpäpotilaat siellä mainitsemallasi toisella palstalla en ole ikinä vieraillut.

        Mtä tuo Hyacintti nimitys tarkoittaa? Hyacintti voi puolestani haistaa paskat ; ))


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        En tietenkään kuulunut koska en osallistunut ketjuihisi. Kaikesta huolimatta sen palstan nimi on edelleenkin syöpäpotilaat siellä mainitsemallasi toisella palstalla en ole ikinä vieraillut.

        Mtä tuo Hyacintti nimitys tarkoittaa? Hyacintti voi puolestani haistaa paskat ; ))

        Et osallistunut? Kuitenkin jälkikäteen luet niitä uudelleen ja uudelleen. Jotainhan sinne sinulta jäi, mitä?

        Hyacintistä voit itse ottaa selvää, joku muu kirjoittaja on sinua häneen osuvasti verrannut :DDD.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Et osallistunut? Kuitenkin jälkikäteen luet niitä uudelleen ja uudelleen. Jotainhan sinne sinulta jäi, mitä?

        Hyacintistä voit itse ottaa selvää, joku muu kirjoittaja on sinua häneen osuvasti verrannut :DDD.

        kiinnostuin sinun nikeistäsi täällä plus 60-palstalla kun tänne rantauduit, en itseasiassa sinusta. Olen hetero. Seuratessani kirjoitteluasi ja muistanet itsekin kun eräässä ketjussa joku mainitsi sinun lusiina nimimerkin jolloin muistin sinun kohelluksesi syöpäpotilaat palstalla ja mainitsin siitä.
        Miksi sinä ylipäätään kirjoittelit syöpäpalstoilla?

        Miksi nimimerkkejä vaihdetaan alvariinsa, siksikö, että paetaan menneisyyttä. Nimimerkkihistoriani kertoo, että en ole kukkaistyttönimimerkkien takana. korpikirjailija on seurannut minua alusta lähtien. Sinäkin luulit minua täällä aluksi mieheksi.
        Korppis on lyhenne korpikirjailijasta ja palstalaisten antama. Jouduin rekisteröimään sen väärinkäytön vuoksi. Nelly62 oli syöpäpotilaat palstan nikkini. En minä kuten jo kirjoitin vakavasta sairaudesta toipilaana mitään hilipatihippaata tai tappeluja tarvinnut vaan vertaistukea.


      • Siilimuorikka3

        Se joka eräässä ketjussa "mainitsi" minun kirjoittaneen syöpäpotilaat-palstalla olit sinä ja vielä ilkeilevään ja valehtelevaan sävyyn. Jostain syystä olen toistuvasti hampaissasi enkä kyllä syytä tiedä. Ja se, miksi kirjoittelin syöpäpotilaat -palstalla on minun asiani ja etenkään sinä et kuulu siihen joukkoon jolle siitä avautuisin.

        Kuinka monta puskanikkiä olet käyttänyt ja minä nikkinä kirjoitit kun miehenä kirjoitit. En kai nytkään voi olla varma oletko mies vai nainen, eikä kyllä kiinnostakaan.

        Syöpäpotilaat-palsta oli perustettu syöpä-palstan lisäksi juuri sen vuoksi kun osa syöpäpotilaista halusi kirjoittaa kevyemmistäkin aiheista. Näin minulle kertoivat ne syöpäpotilaat, joiden kanssa vaihdoin yksityisviestejäkin ja heitä ei ollut ihan vähää.


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Se joka eräässä ketjussa "mainitsi" minun kirjoittaneen syöpäpotilaat-palstalla olit sinä ja vielä ilkeilevään ja valehtelevaan sävyyn. Jostain syystä olen toistuvasti hampaissasi enkä kyllä syytä tiedä. Ja se, miksi kirjoittelin syöpäpotilaat -palstalla on minun asiani ja etenkään sinä et kuulu siihen joukkoon jolle siitä avautuisin.

        Kuinka monta puskanikkiä olet käyttänyt ja minä nikkinä kirjoitit kun miehenä kirjoitit. En kai nytkään voi olla varma oletko mies vai nainen, eikä kyllä kiinnostakaan.

        Syöpäpotilaat-palsta oli perustettu syöpä-palstan lisäksi juuri sen vuoksi kun osa syöpäpotilaista halusi kirjoittaa kevyemmistäkin aiheista. Näin minulle kertoivat ne syöpäpotilaat, joiden kanssa vaihdoin yksityisviestejäkin ja heitä ei ollut ihan vähää.

        ...................ja sitä paisti mitä pelkät nikkini sinulle kertovat niin että pitää jopa uudelleen ja uudelleen palata? Vaikuttaa lähinnä oudolta? Onko joku pakkomielle vai?


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        ...................ja sitä paisti mitä pelkät nikkini sinulle kertovat niin että pitää jopa uudelleen ja uudelleen palata? Vaikuttaa lähinnä oudolta? Onko joku pakkomielle vai?

        Eikö ole kanttia kertoa miksi kirjoittelit syöpäpalstoilla? Mitä sinä itseasiassa tiedät syöpäpotilaiden iloista ja suruista?


      • tunkiotoukka
        korppis kirjoitti:

        Eikö ole kanttia kertoa miksi kirjoittelit syöpäpalstoilla? Mitä sinä itseasiassa tiedät syöpäpotilaiden iloista ja suruista?

        Eläpä tongi kirjoittajan henkilökohtaisia asioita!


      • tunkiotoukka kirjoitti:

        Eläpä tongi kirjoittajan henkilökohtaisia asioita!

        Liitänpä luettavaksi ketjun vuodelta 2012. Se kertoo kuinka harmoonisesti Lusiina keskustelee syöpäpalstalla hyvien ystäviensä kanssa.

        Niin tunkiotoukka sitä sinä olet siili.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10690202/elamanmakuista-kesaa!

        Minä ja minun valheet, joo lue ja laske omat kommenttisi, ne lusiinana kirjoitetut ja puskista kirjoittamasi.


        Niin tunkiotoukka oikein hyvä seuraava nimimerkki sinulle ; ))


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Eikö ole kanttia kertoa miksi kirjoittelit syöpäpalstoilla? Mitä sinä itseasiassa tiedät syöpäpotilaiden iloista ja suruista?

        Onko sinulla luetun ymmärtämisen ongelma kun kaiken kirjoittelusi jälkeen kysyt tuollaista. Onko sinulla kaikki hyvin?


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Onko sinulla luetun ymmärtämisen ongelma kun kaiken kirjoittelusi jälkeen kysyt tuollaista. Onko sinulla kaikki hyvin?

        Huomenta. Nyt olen sanottavani sanonut. Epärehellinen ihminen ei saa arvostustan

        Arvostan rehellisyyttä.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Huomenta. Nyt olen sanottavani sanonut. Epärehellinen ihminen ei saa arvostustan

        Arvostan rehellisyyttä.

        Aijaa. Ja rehellisyys sinun sanomanasi tarkoittaa mitä? Sitäkö että mustamaalaa toista aiheetta, vittuilee ja vihjailee, kopioi kirjoituksia ja liittää ne tänne toiselle palstalle? Sitäkö on rehellisyys ja rehtiys? Minusta sinä vaikutat lähillä oudolta ja kummallisellta, en ollenkaan ymmärrä tarkoitusperiäsi ja sinä et niitä kysyttynäkään kykene kirjoittamaan.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Aijaa. Ja rehellisyys sinun sanomanasi tarkoittaa mitä? Sitäkö että mustamaalaa toista aiheetta, vittuilee ja vihjailee, kopioi kirjoituksia ja liittää ne tänne toiselle palstalle? Sitäkö on rehellisyys ja rehtiys? Minusta sinä vaikutat lähillä oudolta ja kummallisellta, en ollenkaan ymmärrä tarkoitusperiäsi ja sinä et niitä kysyttynäkään kykene kirjoittamaan.

        Rehellinen ei valehtele.
        Rehellinen pysyyy sanomansa takana.
        Rehellinen ei esiinny monillla nimimerkeillä
        Rehellinen ei kehu omia lauseitaan puskasta.
        Rehellinen ei ole luulotautinen vaan totuuden etsijä.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Rehellinen ei valehtele.
        Rehellinen pysyyy sanomansa takana.
        Rehellinen ei esiinny monillla nimimerkeillä
        Rehellinen ei kehu omia lauseitaan puskasta.
        Rehellinen ei ole luulotautinen vaan totuuden etsijä.

        Voihan lempo :D. J tuon luettelon kirjoittaa korppis joka
        - tietää milloin kukin anonyymillä 24 palstalla "pysyy sanomansa takana" ja toteuttaa sitä myös itse mm. esiintymällä miehenä
        -esiintyy paitsi puskanikeillä ja sen lisäksi muutamalla sinisellä
        -kehuu itseään puskista ja rekattuna
        - on palstan ms luulotautisin vainoon asti


      • jälki.jää
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Voihan lempo :D. J tuon luettelon kirjoittaa korppis joka
        - tietää milloin kukin anonyymillä 24 palstalla "pysyy sanomansa takana" ja toteuttaa sitä myös itse mm. esiintymällä miehenä
        -esiintyy paitsi puskanikeillä ja sen lisäksi muutamalla sinisellä
        -kehuu itseään puskista ja rekattuna
        - on palstan ms luulotautisin vainoon asti

        Mikä sinua siilimuori nyt oikein nyppii tuossa että Korppis tänne laittoi toisella palstalla kirjoittelusi.

        Mitäs tuosta nyt vihtuunnut. Olet kirjoittanut mitä olet. Se siitä. Kaikista tänne kirjoitetuista jää tänne jälki ja sen perusteella sitten voi muodostaa kuvaa kirjoittajista.

        Tietynlaisen kuvan sinustakin muodostin mutten kerro millaisen.


      • Siilimuorikka3
        jälki.jää kirjoitti:

        Mikä sinua siilimuori nyt oikein nyppii tuossa että Korppis tänne laittoi toisella palstalla kirjoittelusi.

        Mitäs tuosta nyt vihtuunnut. Olet kirjoittanut mitä olet. Se siitä. Kaikista tänne kirjoitetuista jää tänne jälki ja sen perusteella sitten voi muodostaa kuvaa kirjoittajista.

        Tietynlaisen kuvan sinustakin muodostin mutten kerro millaisen.

        Miksikö? No asetuppas minun asemaani ja lue sitten kaikki korppiksen minulle ja minusta kirjoittamat viestit esimerkiksi tässä ketjussa. Ei mimuia se kopioiminen yksistään nypi vaan se minkä atrvelen olevan niiden tarkoitus.Kuten tuolla jo aiemmin sanoin, seison kaikkien kirjoitusteni takana omana ihtenäni, ihan sama vaikka niitä ketjuja täne kopioisikin, mutta minulle ei vieläkään ole selvinnyt mikä on niiden tarkoitus?

        Kaikki muodostamme toisistamme tietynlaisen kuvan :). Niin minäkin sinusta. Tosin en aiemmin muista tuollaista nikkiä täällä olleen joten joudun perustamaan käsitykseni tämän ainoan viestin varaan ;).


      • tunkiotoukka
        korppis kirjoitti:

        Liitänpä luettavaksi ketjun vuodelta 2012. Se kertoo kuinka harmoonisesti Lusiina keskustelee syöpäpalstalla hyvien ystäviensä kanssa.

        Niin tunkiotoukka sitä sinä olet siili.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10690202/elamanmakuista-kesaa!

        Minä ja minun valheet, joo lue ja laske omat kommenttisi, ne lusiinana kirjoitetut ja puskista kirjoittamasi.


        Niin tunkiotoukka oikein hyvä seuraava nimimerkki sinulle ; ))

        Kyllä sinä tunkioilla myöhit kainaloitasi myöten. Käytpä vielä naapurin tunkioillakin loisimassa :):):):)


    • Minä en inhoa ketään :) Toivottavasti eivät inhoa minuakaan kovin paljon.
      Jos palstan jutuista pahoittaa mielensä ei muuta ehdi tekemään.
      Olen aika paljon eri mieltä monesta asiasta joidenkin kanssa, mitä hyödyttää taistella asioista jota eivät loppu pelissä merkitse mitään. Jos on kyse asiasta joka on tärkeä ja merkityksellinen, silloin nousen puolustamaan kantaani.

      • valveilla

        En minäkään ketään inhoa. Sen sanan joku toinen mainitsi.
        Sitä mieltä olen, että ainakin mainitsemieni nikkien olisi syytä muuttaa tyyliään.
        Jokunen fiksu palstaa seuraava 60 jättää valitettavasti aloitusten tekemisen ja ehkä kommentoinninkin muutamien nikkien häiriköinnin vuoksi. Se on valitettavaa.


      • kylmätotuus
        valveilla kirjoitti:

        En minäkään ketään inhoa. Sen sanan joku toinen mainitsi.
        Sitä mieltä olen, että ainakin mainitsemieni nikkien olisi syytä muuttaa tyyliään.
        Jokunen fiksu palstaa seuraava 60 jättää valitettavasti aloitusten tekemisen ja ehkä kommentoinninkin muutamien nikkien häiriköinnin vuoksi. Se on valitettavaa.

        Ketju on pitkä kuin nälkävuosi, mutta laitan tänne hännille vielä omia mietteitäni 60 keskustelupalstasta.

        Kirjoituksesi, jota nyt kommentoin on täyttä totta.

        Ei varmaankaan tee mieli väsätä aloitusta, kun tietää joidenkin nimimerkkien heittävän asiattomuuksia niskaan välittömästi.

        Tällä palstalla pysyäkseen on tajuttava, että pahimmat "häiriköt" ovat tyytymättömiä elämäänsä ja purkavat sen toisiin kirjoittajiin. Heidän heittoihinsa on suhtauduttava siitä näkövinkkelistä katsoen.

        Olen pyörinyt täällä reilut 2 vuotta ja havainnut em. asiat sinä aikana.
        On turha toivo olettaa, että heidän tyylinsä muuttuisi.
        Viisainta olisi vain ohittaa heidän kirjoituksensa, mutta aina en jaksa.
        Parantamisen varaa löytyy kyllä omista kirjoituksistanikin.

        Suurin osa vakiokirjoittajista on aivan asiallista porukkaa ja hyvin antoisia keskustelujakin on ollut ja tulee olemaan jatkossakin.

        Lunta tulee varmaan tupaan näistä kommenteistani, mutta mitäpä tuosta. Lapioita minulla riittää.


      • ent.siivoojaparka
        kylmätotuus kirjoitti:

        Ketju on pitkä kuin nälkävuosi, mutta laitan tänne hännille vielä omia mietteitäni 60 keskustelupalstasta.

        Kirjoituksesi, jota nyt kommentoin on täyttä totta.

        Ei varmaankaan tee mieli väsätä aloitusta, kun tietää joidenkin nimimerkkien heittävän asiattomuuksia niskaan välittömästi.

        Tällä palstalla pysyäkseen on tajuttava, että pahimmat "häiriköt" ovat tyytymättömiä elämäänsä ja purkavat sen toisiin kirjoittajiin. Heidän heittoihinsa on suhtauduttava siitä näkövinkkelistä katsoen.

        Olen pyörinyt täällä reilut 2 vuotta ja havainnut em. asiat sinä aikana.
        On turha toivo olettaa, että heidän tyylinsä muuttuisi.
        Viisainta olisi vain ohittaa heidän kirjoituksensa, mutta aina en jaksa.
        Parantamisen varaa löytyy kyllä omista kirjoituksistanikin.

        Suurin osa vakiokirjoittajista on aivan asiallista porukkaa ja hyvin antoisia keskustelujakin on ollut ja tulee olemaan jatkossakin.

        Lunta tulee varmaan tupaan näistä kommenteistani, mutta mitäpä tuosta. Lapioita minulla riittää.

        Onko sinun mielestäsi miten aikuista (yli 60v) lentää lehahtaa palstalle ojentelemaan sormella eri keskustelijoita; tuosta minä en tykkää, enkä tuosta, enkä tuosta ... Niitten on muututtava sellaiseksi kuin minä haluan taikka painuttava pois täältä, vaikkapa chattiin ja heti.

        Sellaisesta minulle tulee mieleen yksi ronkeli kakara, joka oli vanhempiensa kanssa meillä kylässä. Kun pöytää alettiin kattamaan, niin hän pyöri siinä pöydän ympärillä koko ajan ojentelemassa sormellaan joka ruokalajia; tuota mä en syö, yäk tuosta mä en tykkää enkä tuosta, tuota mä inhoon ...
        Äiti kyllästyi siihen ja sanoi, että mitäs mie sillä tiijolla teen mistä sie tykkäät, ku ei niitä ruokia oo siulle siihe laitettukkaa.

        Minulle on yks haisevan sama mistä näkövinkkelistä sinäkin keneenkin suhtaudut. Varmaan itselläsikin on täällä omat ihailijasi ja omat inhoajasi.
        Itse en välitä alkaa analysoimaan, enkä miettimään miksi joku kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, onko hän tyytyväinen elämäänsä vai ei, onko hänellä hyvä vai huono itsetunto, paha olo (yksi palstan muoti-ilmaisuista) ...

        Nähnyt täällä ihan riittävästi/liikaakin niitä amatööripsykoanalyysejä (mitkä eivät kuitenkaan pidä paikkaansa) toisista itselleen tuntemattomista keskustelijoista.


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi miten aikuista (yli 60v) lentää lehahtaa palstalle ojentelemaan sormella eri keskustelijoita; tuosta minä en tykkää, enkä tuosta, enkä tuosta ... Niitten on muututtava sellaiseksi kuin minä haluan taikka painuttava pois täältä, vaikkapa chattiin ja heti.

        Sellaisesta minulle tulee mieleen yksi ronkeli kakara, joka oli vanhempiensa kanssa meillä kylässä. Kun pöytää alettiin kattamaan, niin hän pyöri siinä pöydän ympärillä koko ajan ojentelemassa sormellaan joka ruokalajia; tuota mä en syö, yäk tuosta mä en tykkää enkä tuosta, tuota mä inhoon ...
        Äiti kyllästyi siihen ja sanoi, että mitäs mie sillä tiijolla teen mistä sie tykkäät, ku ei niitä ruokia oo siulle siihe laitettukkaa.

        Minulle on yks haisevan sama mistä näkövinkkelistä sinäkin keneenkin suhtaudut. Varmaan itselläsikin on täällä omat ihailijasi ja omat inhoajasi.
        Itse en välitä alkaa analysoimaan, enkä miettimään miksi joku kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, onko hän tyytyväinen elämäänsä vai ei, onko hänellä hyvä vai huono itsetunto, paha olo (yksi palstan muoti-ilmaisuista) ...

        Nähnyt täällä ihan riittävästi/liikaakin niitä amatööripsykoanalyysejä (mitkä eivät kuitenkaan pidä paikkaansa) toisista itselleen tuntemattomista keskustelijoista.

        Aihetta on sinullakin itsekritiikkiin. Älä yhtään tekopyhäile. Itse sinä ent.siivoojaparka käyttäydyt kuin sivistymätön lapsi.
        Tutki omia tekstejäsi sieltä suomi24 tallennetuista arkistoista, jotka sanoit tietäväsi.
        Luulottelet, kaivelet toisten tänne kauan sitten kirjoittamia elämäntapahtumia ja pilkkaat: hmp.f sai osansa likasangosta ensimmäisessä ketjussani, joka oli tosi törkeää, ent.siivoojaparka.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Ketju on pitkä kuin nälkävuosi, mutta laitan tänne hännille vielä omia mietteitäni 60 keskustelupalstasta.

        Kirjoituksesi, jota nyt kommentoin on täyttä totta.

        Ei varmaankaan tee mieli väsätä aloitusta, kun tietää joidenkin nimimerkkien heittävän asiattomuuksia niskaan välittömästi.

        Tällä palstalla pysyäkseen on tajuttava, että pahimmat "häiriköt" ovat tyytymättömiä elämäänsä ja purkavat sen toisiin kirjoittajiin. Heidän heittoihinsa on suhtauduttava siitä näkövinkkelistä katsoen.

        Olen pyörinyt täällä reilut 2 vuotta ja havainnut em. asiat sinä aikana.
        On turha toivo olettaa, että heidän tyylinsä muuttuisi.
        Viisainta olisi vain ohittaa heidän kirjoituksensa, mutta aina en jaksa.
        Parantamisen varaa löytyy kyllä omista kirjoituksistanikin.

        Suurin osa vakiokirjoittajista on aivan asiallista porukkaa ja hyvin antoisia keskustelujakin on ollut ja tulee olemaan jatkossakin.

        Lunta tulee varmaan tupaan näistä kommenteistani, mutta mitäpä tuosta. Lapioita minulla riittää.

        Jos saisin brändin lanseerata, niin lanseeraisin sellaisen, että ihmisiä ei tuomittaisi kokonaisvaltaisesti, vaan vain hänen teot tai sanat. Niinku silleen, että jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi, eikä koko ihmistä.

        Sellainen helpottaisi ihmisten oloa, luulen. Ettei tarvi tuntea että on kokonaan paska. Vaan lähinnä suunnilleen yhtä viallinen ja rikki kuin kaikki muutkin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi miten aikuista (yli 60v) lentää lehahtaa palstalle ojentelemaan sormella eri keskustelijoita; tuosta minä en tykkää, enkä tuosta, enkä tuosta ... Niitten on muututtava sellaiseksi kuin minä haluan taikka painuttava pois täältä, vaikkapa chattiin ja heti.

        Sellaisesta minulle tulee mieleen yksi ronkeli kakara, joka oli vanhempiensa kanssa meillä kylässä. Kun pöytää alettiin kattamaan, niin hän pyöri siinä pöydän ympärillä koko ajan ojentelemassa sormellaan joka ruokalajia; tuota mä en syö, yäk tuosta mä en tykkää enkä tuosta, tuota mä inhoon ...
        Äiti kyllästyi siihen ja sanoi, että mitäs mie sillä tiijolla teen mistä sie tykkäät, ku ei niitä ruokia oo siulle siihe laitettukkaa.

        Minulle on yks haisevan sama mistä näkövinkkelistä sinäkin keneenkin suhtaudut. Varmaan itselläsikin on täällä omat ihailijasi ja omat inhoajasi.
        Itse en välitä alkaa analysoimaan, enkä miettimään miksi joku kirjoittaa niinkuin kirjoittaa, onko hän tyytyväinen elämäänsä vai ei, onko hänellä hyvä vai huono itsetunto, paha olo (yksi palstan muoti-ilmaisuista) ...

        Nähnyt täällä ihan riittävästi/liikaakin niitä amatööripsykoanalyysejä (mitkä eivät kuitenkaan pidä paikkaansa) toisista itselleen tuntemattomista keskustelijoista.

        "Onko sinun mielestäsi miten aikuista (yli 60v) lentää lehahtaa palstalle ojentelemaan sormella eri keskustelijoita; tuosta minä en tykkää, enkä tuosta, enkä tuosta ... "

        Ootkä sä, espi, sitä mieltä että sä et ikinä ojentele sormeasi kanssakirjoittajille?


      • valveilla kirjoitti:

        Aihetta on sinullakin itsekritiikkiin. Älä yhtään tekopyhäile. Itse sinä ent.siivoojaparka käyttäydyt kuin sivistymätön lapsi.
        Tutki omia tekstejäsi sieltä suomi24 tallennetuista arkistoista, jotka sanoit tietäväsi.
        Luulottelet, kaivelet toisten tänne kauan sitten kirjoittamia elämäntapahtumia ja pilkkaat: hmp.f sai osansa likasangosta ensimmäisessä ketjussani, joka oli tosi törkeää, ent.siivoojaparka.

        Noh, valveilla, ei tässä suurempaa hätää. Taitaa tuo entinen vähän tykätä minusta, kun se sillai kurnuttaa mua :) Mä luulen vähän että hänellä on vanha kana kynimättä mun kanssa. Että älä välitä.


      • valveilla
        hmp.f kirjoitti:

        Jos saisin brändin lanseerata, niin lanseeraisin sellaisen, että ihmisiä ei tuomittaisi kokonaisvaltaisesti, vaan vain hänen teot tai sanat. Niinku silleen, että jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi, eikä koko ihmistä.

        Sellainen helpottaisi ihmisten oloa, luulen. Ettei tarvi tuntea että on kokonaan paska. Vaan lähinnä suunnilleen yhtä viallinen ja rikki kuin kaikki muutkin.

        "jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi"

        Hyvä ajatus. Toimisi tällä palstalla jo nyt ja heti.
        Jotain tuon tyylistä kaipasinkin. Ihmettelin, kun ei tämän ikäiset toimi niin,
        että joukolla buuataan, ei niinkään typerälle kommentille vaan loukkaavalle ja keskustelua tahallaan häiriköivälle kommentille.
        Palstalla mukana olevista se on riippuvaista, miten kiusaamiseen suhtaudutaan. Kuten koulukiusaamisessakin on. Täällä kiusaamista vastaan taistelevan kimppuun käyvät jotkut kiltitkin. Minun kimppuuni tällä kertaa.
        Väärä henkilö, tuossa edellä ent.siivoojaparka selittelee.
        Onko niin, että tälle palstalle jäävät pyörimään ja osallistumaan ketjuihin sellaiset, jotka alistuvat ja myötäilevät ja jopa nauttivat, kun toisia lynkataan ja pilkataan ja loukataan, kunhan itse myötäilemällä ja vaikenemalla säilyvät kiusaaja-häirikköjen huomaamattomissa.


      • valveilla kirjoitti:

        "jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi"

        Hyvä ajatus. Toimisi tällä palstalla jo nyt ja heti.
        Jotain tuon tyylistä kaipasinkin. Ihmettelin, kun ei tämän ikäiset toimi niin,
        että joukolla buuataan, ei niinkään typerälle kommentille vaan loukkaavalle ja keskustelua tahallaan häiriköivälle kommentille.
        Palstalla mukana olevista se on riippuvaista, miten kiusaamiseen suhtaudutaan. Kuten koulukiusaamisessakin on. Täällä kiusaamista vastaan taistelevan kimppuun käyvät jotkut kiltitkin. Minun kimppuuni tällä kertaa.
        Väärä henkilö, tuossa edellä ent.siivoojaparka selittelee.
        Onko niin, että tälle palstalle jäävät pyörimään ja osallistumaan ketjuihin sellaiset, jotka alistuvat ja myötäilevät ja jopa nauttivat, kun toisia lynkataan ja pilkataan ja loukataan, kunhan itse myötäilemällä ja vaikenemalla säilyvät kiusaaja-häirikköjen huomaamattomissa.

        Näin se vaan menee, niin kuin tuossa lopussa kirjoitit.
        Ainut, mikä tämän voisi pelastaa, on jonkunmoinen tajuissaan oleva sefu, mutta tuskin sekään, aika vaan on ajanut tämälaisen yhteydenpidon ohi.
        Suomi24, maine on todella huono


        Humpilla täysin epärealistisia ajatuksia, mutta ei se ensimmäinen kerta ole.


      • valveilla kirjoitti:

        "jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi"

        Hyvä ajatus. Toimisi tällä palstalla jo nyt ja heti.
        Jotain tuon tyylistä kaipasinkin. Ihmettelin, kun ei tämän ikäiset toimi niin,
        että joukolla buuataan, ei niinkään typerälle kommentille vaan loukkaavalle ja keskustelua tahallaan häiriköivälle kommentille.
        Palstalla mukana olevista se on riippuvaista, miten kiusaamiseen suhtaudutaan. Kuten koulukiusaamisessakin on. Täällä kiusaamista vastaan taistelevan kimppuun käyvät jotkut kiltitkin. Minun kimppuuni tällä kertaa.
        Väärä henkilö, tuossa edellä ent.siivoojaparka selittelee.
        Onko niin, että tälle palstalle jäävät pyörimään ja osallistumaan ketjuihin sellaiset, jotka alistuvat ja myötäilevät ja jopa nauttivat, kun toisia lynkataan ja pilkataan ja loukataan, kunhan itse myötäilemällä ja vaikenemalla säilyvät kiusaaja-häirikköjen huomaamattomissa.

        Jonkunlaisen joukkolynkkauksen kriteerit täytti tämä sun jahtaamisesi. Arvaas kuule vaan, kun pöytä kääntyy, ulvooko ne että heitä kiusataan ja lynkataan! Tosin, totta sekin on, ettei se ikinä ole kaunista.

        Mä en usko että he jotka ovat hiljaa, mitenkään nauttivat menosta. Luulen että haluavat pysyä kaukana moisesta, kaikin tavoin. Ja ainahan on kaksi kaikissa taisteluissa...

        On tällä palstalla myös sellainen sivuoire, että mikäli puolustat jotakuta tai kehut, niin myllytykseen joudut. Ei mene kauan, niin puolustaja on onkin kiusaaja, ja kaikki hänen kirjoitukset syynätään känkkäränkkämäisesti.


      • k-kotton kirjoitti:

        Näin se vaan menee, niin kuin tuossa lopussa kirjoitit.
        Ainut, mikä tämän voisi pelastaa, on jonkunmoinen tajuissaan oleva sefu, mutta tuskin sekään, aika vaan on ajanut tämälaisen yhteydenpidon ohi.
        Suomi24, maine on todella huono


        Humpilla täysin epärealistisia ajatuksia, mutta ei se ensimmäinen kerta ole.

        Hah! :D Mutta Kotton, on kuitenkin mukava nähdä auringon paistavan sinunkin kirjoituksessa, ettet tuominut mua kokonaan epärealistiseksi, mun ajatukset vaan :))


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        "Onko sinun mielestäsi miten aikuista (yli 60v) lentää lehahtaa palstalle ojentelemaan sormella eri keskustelijoita; tuosta minä en tykkää, enkä tuosta, enkä tuosta ... "

        Ootkä sä, espi, sitä mieltä että sä et ikinä ojentele sormeasi kanssakirjoittajille?

        """"Ootkä sä, espi, sitä mieltä että sä et ikinä ojentele sormeasi kanssakirjoittajille?""""

        Olenkos minä koskaan mitään muuta väittänytkään? Missä?

        Ajattelin vain, kun joku "valveilla" (joka kävi ja lähti, eikä sanonut enää tulevansa takaisin) kävi eilen kertomassa meille mitä hän yli60 vuotiaana sietää ja vaati joitakin keskustelijoita muuttumaan hänen mieleisiksiin.

        Buuausryhmään kerääminen inhokkejaan vastaan silti vaikuttaa olevan sellaista, mitä (palstalta myötämöisiin poistunutkin) yli 60vuotiaana voi näköjään sietää. Kuulostaako se asialliselta palstakäyttäytymiseltä?

        Kyllä minuakin saat ojennella sormella niinkuin olet tehnyt tähänkin asti, mutta turha kenenkään, nukkuipa sitten tai oli valveilla, on edes yrittää vaatia toisia muuttumaan erilaiseksi kuin mitä he ovat (minua ainakaan).
        Arvostelu ja vaatiminen muuttumaan (palstalta poisajamisen uhalla; chattiin tai kokonaan likvidoida) ovat kaksi eri asiaa.

        Leikittekö te koskaan lapsena sellaista, että "simsalabim, sinusta tulkoon kana (tai joku muu) ja sitten toisen piti olla muuttuvinaan kanaksi (tai joksikin muuksi).
        Se oli lapsena se. En minä tällä palstalla enää sellaista leikkiä jaksa ...


      • valveilla
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """"Ootkä sä, espi, sitä mieltä että sä et ikinä ojentele sormeasi kanssakirjoittajille?""""

        Olenkos minä koskaan mitään muuta väittänytkään? Missä?

        Ajattelin vain, kun joku "valveilla" (joka kävi ja lähti, eikä sanonut enää tulevansa takaisin) kävi eilen kertomassa meille mitä hän yli60 vuotiaana sietää ja vaati joitakin keskustelijoita muuttumaan hänen mieleisiksiin.

        Buuausryhmään kerääminen inhokkejaan vastaan silti vaikuttaa olevan sellaista, mitä (palstalta myötämöisiin poistunutkin) yli 60vuotiaana voi näköjään sietää. Kuulostaako se asialliselta palstakäyttäytymiseltä?

        Kyllä minuakin saat ojennella sormella niinkuin olet tehnyt tähänkin asti, mutta turha kenenkään, nukkuipa sitten tai oli valveilla, on edes yrittää vaatia toisia muuttumaan erilaiseksi kuin mitä he ovat (minua ainakaan).
        Arvostelu ja vaatiminen muuttumaan (palstalta poisajamisen uhalla; chattiin tai kokonaan likvidoida) ovat kaksi eri asiaa.

        Leikittekö te koskaan lapsena sellaista, että "simsalabim, sinusta tulkoon kana (tai joku muu) ja sitten toisen piti olla muuttuvinaan kanaksi (tai joksikin muuksi).
        Se oli lapsena se. En minä tällä palstalla enää sellaista leikkiä jaksa ...

        "Buuausryhmään kerääminen inhokkejaan vastaan"

        Höpö, höpö taas!
        Ei ollut noin!

        Buuausta loukkaavalle ja keskustelua tahallaan häiriköivälle kommentille.
        KOMMENTILLE


      • sieltälöytyy
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """"Ootkä sä, espi, sitä mieltä että sä et ikinä ojentele sormeasi kanssakirjoittajille?""""

        Olenkos minä koskaan mitään muuta väittänytkään? Missä?

        Ajattelin vain, kun joku "valveilla" (joka kävi ja lähti, eikä sanonut enää tulevansa takaisin) kävi eilen kertomassa meille mitä hän yli60 vuotiaana sietää ja vaati joitakin keskustelijoita muuttumaan hänen mieleisiksiin.

        Buuausryhmään kerääminen inhokkejaan vastaan silti vaikuttaa olevan sellaista, mitä (palstalta myötämöisiin poistunutkin) yli 60vuotiaana voi näköjään sietää. Kuulostaako se asialliselta palstakäyttäytymiseltä?

        Kyllä minuakin saat ojennella sormella niinkuin olet tehnyt tähänkin asti, mutta turha kenenkään, nukkuipa sitten tai oli valveilla, on edes yrittää vaatia toisia muuttumaan erilaiseksi kuin mitä he ovat (minua ainakaan).
        Arvostelu ja vaatiminen muuttumaan (palstalta poisajamisen uhalla; chattiin tai kokonaan likvidoida) ovat kaksi eri asiaa.

        Leikittekö te koskaan lapsena sellaista, että "simsalabim, sinusta tulkoon kana (tai joku muu) ja sitten toisen piti olla muuttuvinaan kanaksi (tai joksikin muuksi).
        Se oli lapsena se. En minä tällä palstalla enää sellaista leikkiä jaksa ...

        Valveilla jumppaa ja chillaa nyt salilla.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        Aihetta on sinullakin itsekritiikkiin. Älä yhtään tekopyhäile. Itse sinä ent.siivoojaparka käyttäydyt kuin sivistymätön lapsi.
        Tutki omia tekstejäsi sieltä suomi24 tallennetuista arkistoista, jotka sanoit tietäväsi.
        Luulottelet, kaivelet toisten tänne kauan sitten kirjoittamia elämäntapahtumia ja pilkkaat: hmp.f sai osansa likasangosta ensimmäisessä ketjussani, joka oli tosi törkeää, ent.siivoojaparka.

        Käyttäydyn niinkuin käyttäydyn. Ja mitä siitä sit?

        Arkistoon menen silloin kun menen ja luen sieltä mitä luen, mutta en kenenkään käskystä mene lukemaan omiani enkä toisten kirjoituksia. Sellaisella komentamisellasi huijot tuuleen.


      • ent.siivoojaparka
        valveilla kirjoitti:

        "Buuausryhmään kerääminen inhokkejaan vastaan"

        Höpö, höpö taas!
        Ei ollut noin!

        Buuausta loukkaavalle ja keskustelua tahallaan häiriköivälle kommentille.
        KOMMENTILLE

        En minä ala sinulle, loukkaaville ja keskustelua tahallaan häiriköiville kommenteillesi buuaamaan vaikka toiset alkaisivatkin ... Jos ei muita sanoja löydy (yleensä löytyy) kuin "buuuuu", niin silloin olen hiljaa.


      • kylmätotuus
        hmp.f kirjoitti:

        Jos saisin brändin lanseerata, niin lanseeraisin sellaisen, että ihmisiä ei tuomittaisi kokonaisvaltaisesti, vaan vain hänen teot tai sanat. Niinku silleen, että jos joku sanoo jotain typerää, hänen sanoja inhoaisi, eikä koko ihmistä.

        Sellainen helpottaisi ihmisten oloa, luulen. Ettei tarvi tuntea että on kokonaan paska. Vaan lähinnä suunnilleen yhtä viallinen ja rikki kuin kaikki muutkin.

        Nimimerkkien kirjoituksiahan täällä kommentoidaan, tai niin ainakin pitäisi tehdä. Jos ei mitään asiallista sanottavaa ole, niin silloin on parempi olla kirjoittamatta mitään.

        Olen sitä mieltä että henkilö, joka pääsääntöisesti kirjoittaa negatiiviseen sävyyn ja heittelee toisille ilkeyksiä, voi itse pahoin.
        Ihmisellä, joka on jokseenkin tyytyväinen elämäänsä, ei ole mitään tarvetta mollata ketään.

        Kukaan ihminen ei ole täydellinen, vaan jokaisella on omat virheensä ja puutteensa. Kaikki olemme ihmisenä keskeneräisiä. Se on hyvä muistaa!

        "Arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin", näin sanoo sananlasku.


      • ent.siivoojaparka

        """ Jos ei mitään asiallista sanottavaa ole, niin silloin on parempi olla kirjoittamatta mitään."""

        Etkä silti malta olla kirjoittamatta ...

        Mistä noita toisten opettajia tänne riittääkin.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        """ Jos ei mitään asiallista sanottavaa ole, niin silloin on parempi olla kirjoittamatta mitään."""

        Etkä silti malta olla kirjoittamatta ...

        Mistä noita toisten opettajia tänne riittääkin.

        Tämä on vähän kuin:
        "Hyii kun sulla on ruma auto! Karsee väri tuo punainen, kuinka sä VOIT ajaa sillä, onko sulla ollenkaan värisilmää, yhtään mitään arvostelukykyä??" Ja lähtis ajaamaan samanalaisella autolla :))


      • ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

        Tämä on vähän kuin:
        "Hyii kun sulla on ruma auto! Karsee väri tuo punainen, kuinka sä VOIT ajaa sillä, onko sulla ollenkaan värisilmää, yhtään mitään arvostelukykyä??" Ja lähtis ajaamaan samanalaisella autolla :))

        Niinhän tämä ketju on ollut heti aloituksesta lähtien teillä palstakäyttäytymisen opettajilla.
        Samanlaista kuin olisi äiti lapsilleen sanonut: Älkää prkle kiroilko ...


    • 89yy98yy

      Korppis on pahin. Moni toivoo hänen katoavan lopullisesti.

      • ent.siivoojaparka

        Sinusta ja tyylistäsi varmaan kaikki tykkäävät, vai mitä?


      • Taidamme olla kaksi harvinaista ja ehjää realistista kommentoijaa. ; )


      • korppis kirjoitti:

        Taidamme olla kaksi harvinaista ja ehjää realistista kommentoijaa. ; )

        Ent.siivoojalle ; )


      • kylmätotuus
        korppis kirjoitti:

        Taidamme olla kaksi harvinaista ja ehjää realistista kommentoijaa. ; )

        Onko sinun todellisuudentajusi hävinnyt kokonaan taivaan tuuliin?

        Viimeisin osoitus halustasi letkautella ja poiketa aloituksen aiheesta oli vetäistä poikani baarikäynnit ketjuun, jossa käsiteltiin vaatteiden korjaamista.
        Ihmettelen edelleen, mikä oli motiivisi siihenkin vetoon.

        Tapanasi on nimitellä kirjoittajia, jotka eivät ole asioista samaa mieltä kanssasi.
        Mitä se sellainen "keskustelu" on, jossa erilaisia näkemyksiä ei sallita, vaan toisinajattelijat haukutaan alimpaan kattilaan?

        Tässä kaikki taholtani. Olen oppinut, että on aivan turhaa hakata päätään siihen kuuluisaan Karjalan mäntyyn.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Taidamme olla kaksi harvinaista ja ehjää realistista kommentoijaa. ; )

        Ette kai vain ole yksi ja sama ;). Oliko muuten esp-nikki syöpäpotilaat -palstalla?


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Ette kai vain ole yksi ja sama ;). Oliko muuten esp-nikki syöpäpotilaat -palstalla?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10690202/elamanmakuista-kesaa!

        En usko, että oli, mutta sinä olit ja monella nikillä.

        Kun tuosta sivusta mennään ryhmiin ja sieltä syöpäpotilaat palstalle.

        Poistetaan alareunan sivulaskurin lukemat ja naputellaan 10 päästään vuoteen 2012 ja painetaan vasemmasta nuolesta ja eikun lukemaan tarinita joita en ole keksinyt.


      • korppis kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10690202/elamanmakuista-kesaa!

        En usko, että oli, mutta sinä olit ja monella nikillä.

        Kun tuosta sivusta mennään ryhmiin ja sieltä syöpäpotilaat palstalle.

        Poistetaan alareunan sivulaskurin lukemat ja naputellaan 10 päästään vuoteen 2012 ja painetaan vasemmasta nuolesta ja eikun lukemaan tarinita joita en ole keksinyt.

        Tää piti lisätä, tällaisiä poistumispyyntöjä sinulle esitettiin syöpäpotilaitten palstalla jo vuonna 2012.

        Vastaus Lusiinalle.

        Juuri syövän saanut
        15.9.2012 17:14



        "Hyvä ihminen mene nille muillle palstoille sitten. Tämä on syöpäpotilaiden,sinä et sitä ole.Anna syöpäpotilaille mahdollisuus olla täällä.Sun paskajutut on niin ärsyttäviä,et ota huomioon kuin itsesi.Olet mytomaani-narsisti.Palstan viirus,punkki josta ei pääse millään eroon.Palstalta on syöpäpotilaat hävineet ilojen ja surujensa myötä,kun vahdit kuin haukka tätä palstaa.Älä vastaa,mieti mitä teet.Ja mene niille muile palstoile."



        Niin kirjoittamamme tekstit säilyvät ja ne löytyvät, totuus tulee esiin emmekä voi vedota valheisiin tai asioiden vääristelyyn.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Tää piti lisätä, tällaisiä poistumispyyntöjä sinulle esitettiin syöpäpotilaitten palstalla jo vuonna 2012.

        Vastaus Lusiinalle.

        Juuri syövän saanut
        15.9.2012 17:14



        "Hyvä ihminen mene nille muillle palstoille sitten. Tämä on syöpäpotilaiden,sinä et sitä ole.Anna syöpäpotilaille mahdollisuus olla täällä.Sun paskajutut on niin ärsyttäviä,et ota huomioon kuin itsesi.Olet mytomaani-narsisti.Palstan viirus,punkki josta ei pääse millään eroon.Palstalta on syöpäpotilaat hävineet ilojen ja surujensa myötä,kun vahdit kuin haukka tätä palstaa.Älä vastaa,mieti mitä teet.Ja mene niille muile palstoile."



        Niin kirjoittamamme tekstit säilyvät ja ne löytyvät, totuus tulee esiin emmekä voi vedota valheisiin tai asioiden vääristelyyn.

        Voi pyhä yksinkertaisuus. Tuohan kirjoitus ei kerro minuta vaan tuosta kirjoittajasta ja tuo kirjoitus liittyi siihen kun puolin kevyempiä kirjoittajia siellä syöpäpotilaat palstalla, sairauksille oli oma syöpä-palstansa. Tuo kopsaamasi kommennti ei ollut edes pahin.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/10690202/elamanmakuista-kesaa!

        En usko, että oli, mutta sinä olit ja monella nikillä.

        Kun tuosta sivusta mennään ryhmiin ja sieltä syöpäpotilaat palstalle.

        Poistetaan alareunan sivulaskurin lukemat ja naputellaan 10 päästään vuoteen 2012 ja painetaan vasemmasta nuolesta ja eikun lukemaan tarinita joita en ole keksinyt.

        Heh, miten nuo jutut tälle palstalle liittyy? Kerrohan viimreinkin jo se.


      • korppis kirjoitti:

        Tää piti lisätä, tällaisiä poistumispyyntöjä sinulle esitettiin syöpäpotilaitten palstalla jo vuonna 2012.

        Vastaus Lusiinalle.

        Juuri syövän saanut
        15.9.2012 17:14



        "Hyvä ihminen mene nille muillle palstoille sitten. Tämä on syöpäpotilaiden,sinä et sitä ole.Anna syöpäpotilaille mahdollisuus olla täällä.Sun paskajutut on niin ärsyttäviä,et ota huomioon kuin itsesi.Olet mytomaani-narsisti.Palstan viirus,punkki josta ei pääse millään eroon.Palstalta on syöpäpotilaat hävineet ilojen ja surujensa myötä,kun vahdit kuin haukka tätä palstaa.Älä vastaa,mieti mitä teet.Ja mene niille muile palstoile."



        Niin kirjoittamamme tekstit säilyvät ja ne löytyvät, totuus tulee esiin emmekä voi vedota valheisiin tai asioiden vääristelyyn.

        Njaa, tuollaiset kopsaamiset ja irtileikatut jutut on vaan pepanderista. Ei ne kerro mitään mistään, kun ovat irrotetut kontekstistaan ja historiastaan. Minusta väärin tuoda niitä tänne.

        Mitenkään ottamatta kantaa teidän riitaanne. Tai teidän kummankin kauniimmista piirteistä :))


      • hmp.f kirjoitti:

        Njaa, tuollaiset kopsaamiset ja irtileikatut jutut on vaan pepanderista. Ei ne kerro mitään mistään, kun ovat irrotetut kontekstistaan ja historiastaan. Minusta väärin tuoda niitä tänne.

        Mitenkään ottamatta kantaa teidän riitaanne. Tai teidän kummankin kauniimmista piirteistä :))

        Olen laittanut polun valmiiksi jos totuus kiinnostaa. p
        likkaa ryhmät.
        syöpäpotilaat
        nollaa alareunan laskuri
        syötä siihen 10
        paina vasemman puolen nuolta
        availe aloituksia ja lue.
        Kontastipintaa löytyy.


      • Siilimuorikka3
        hmp.f kirjoitti:

        Njaa, tuollaiset kopsaamiset ja irtileikatut jutut on vaan pepanderista. Ei ne kerro mitään mistään, kun ovat irrotetut kontekstistaan ja historiastaan. Minusta väärin tuoda niitä tänne.

        Mitenkään ottamatta kantaa teidän riitaanne. Tai teidän kummankin kauniimmista piirteistä :))

        Noh, miten voi olla riitaa kun toinen osapuoli ei edes tiesä mistä moinen kiinnostus meitsin persoonaan ja kirjoitteluihin muilla kanavilla liittyy :DD. Olen yrittänyt kysyä motiiveja mutta niitä ei vain tule. Ihailija vai vihalija takertuu toisen vuosientakaisiin kirjoiteuksiin, varsinkin jos hän ei niihin itse ole ollut osallisena, sanomansa mukaan. Erittäin omaituista. Pitäsikö tuosta jo oikeasti huolestua?


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Noh, miten voi olla riitaa kun toinen osapuoli ei edes tiesä mistä moinen kiinnostus meitsin persoonaan ja kirjoitteluihin muilla kanavilla liittyy :DD. Olen yrittänyt kysyä motiiveja mutta niitä ei vain tule. Ihailija vai vihalija takertuu toisen vuosientakaisiin kirjoiteuksiin, varsinkin jos hän ei niihin itse ole ollut osallisena, sanomansa mukaan. Erittäin omaituista. Pitäsikö tuosta jo oikeasti huolestua?

        Motiivini on rehellisyys.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Heh, miten nuo jutut tälle palstalle liittyy? Kerrohan viimreinkin jo se.

        Rehellisyys siili, rehellisyyttä vaadin kirjoitteluun sen olen jo moneen kertaan ilmoittanut, mutta kun ei mene perille.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Rehellisyys siili, rehellisyyttä vaadin kirjoitteluun sen olen jo moneen kertaan ilmoittanut, mutta kun ei mene perille.

        Naurettavaa. Sinä vaadit suomi24:n palstoilla rehellisyyttä ja vain ja ainoastaan vaimoksi asti minulta. :DD.


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Naurettavaa. Sinä vaadit suomi24:n palstoilla rehellisyyttä ja vain ja ainoastaan vaimoksi asti minulta. :DD.

        Tai ei nyt sentään vaimoksi vaan vainoksi.


      • Siilimuorikka3
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Tai ei nyt sentään vaimoksi vaan vainoksi.

        .... vielä pitää kysyä et mitä epärehellistä sinä minun kirjoituksissani etenkin tuolla syöpäpotilaat-palstalla näet? Itse seison joka ikisen kirjotukseni takana.


    • suvenelli1

      Pistänpä minäkin ”lusikkani” tähän soppaan.
      Onhan se ilkeää jos tulee ”nokituksi”, sitä en voi kieltää.
      Toisaalta minä ihailen sanavalmiita kirjoittajia, jotka osaavat nopeasti vastata ja kyseenalaistaa toisen mielipiteen. Juuri heidän ansiostaan palsta pysyy pystyssä ja mielenkiinto yllä. Näkeehän sen tästäkin ketjusta, joka on venähtänyt näin pitkäksi.
      Jos olisi pelkästään blogiketjuja ei niitä jaksaisi joka päivä lukea.

      Siksipä on hyvä, että täällä on aloittajia ja aloittajia erilaisiin ketjuihin. Pääsee tällainen ”viidennen pulpettirivin ikkunapaikka” -kirjoittajakin mukaan. Kiitos vaan kaikille aloittajille :)

      • ent.siivoojaparka

        Minustakin tämän ketjun aloittaja on hauska ja mielenkiintoinen keskustelija.

        Harmi vain, että hän eilen lähti ja kirjoitti lähtiessään, ettei enää tule takaisin.


      • suvenelli1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Minustakin tämän ketjun aloittaja on hauska ja mielenkiintoinen keskustelija.

        Harmi vain, että hän eilen lähti ja kirjoitti lähtiessään, ettei enää tule takaisin.

        Sanavalmis hän on, kuten Sinäkin. Sitä piirrettä ei voi kuin ihailla niin hyvässä kuin pahassa.


      • kylmätotuus

        Asiaton nokittelu ja letkautukset ovat ilkeilyä ja osoitus siitä, ettei kirjoittajan taidot riitä asialliseen keskusteluun.

        Toisen mielipiteen kyseenalaistaminen kuuluu keskusteluun. Oma eriävä mielipide on kuitenkin kyettävä myös perustelemaan.
        Mielipiteet ilman perusteluja ovat yhtä tyhjän kanssa.


      • ent.siivoojaparka
        kylmätotuus kirjoitti:

        Asiaton nokittelu ja letkautukset ovat ilkeilyä ja osoitus siitä, ettei kirjoittajan taidot riitä asialliseen keskusteluun.

        Toisen mielipiteen kyseenalaistaminen kuuluu keskusteluun. Oma eriävä mielipide on kuitenkin kyettävä myös perustelemaan.
        Mielipiteet ilman perusteluja ovat yhtä tyhjän kanssa.

        Kun näet jotain asiatonta palstalla, niin eikö silloin olisi paras ilmiantaa se kommentti ja perustella hyvin, miksi se on asiaton. Perustella vaikkapa sillä, "ettei kirjoittajan taidot riitä asialliseen keskusteluun".


      • suvenelli1 kirjoitti:

        Sanavalmis hän on, kuten Sinäkin. Sitä piirrettä ei voi kuin ihailla niin hyvässä kuin pahassa.

        Olen samaa mieltä suvenellin kanssa. Minäkin ihailen sanavalmiutta, kun itsellä on "hidas puhe ja kankea kieli". .))
        Ilkeyteen en osaa ottaa kantaa, kun se on sittenkin aika subjektiivistä mitä kukin ilkeytenä pitää...


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Asiaton nokittelu ja letkautukset ovat ilkeilyä ja osoitus siitä, ettei kirjoittajan taidot riitä asialliseen keskusteluun.

        Toisen mielipiteen kyseenalaistaminen kuuluu keskusteluun. Oma eriävä mielipide on kuitenkin kyettävä myös perustelemaan.
        Mielipiteet ilman perusteluja ovat yhtä tyhjän kanssa.

        voisitt nyt perustella ja esim. linkillä vahvistaa tuolla aikaisemmassa kommentissasi mainitsemasi yksityiskohdat alempaan helvettiin haukkumiseni. Aloituksen aihe oli kehoitus mennä chattiin. Ei minun suhteellisuustajuni. Suhteellisuuden tajua ei näillä keskustelupalstoilla tarvita. Oudon tietämätöntä leikit siinä baarikommentissani se oli juuri sitä aloittajan palstalle lanseeraamaa sanaa...letkautus ☺


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kun näet jotain asiatonta palstalla, niin eikö silloin olisi paras ilmiantaa se kommentti ja perustella hyvin, miksi se on asiaton. Perustella vaikkapa sillä, "ettei kirjoittajan taidot riitä asialliseen keskusteluun".

        "ent.siivoojaparka"

        Nyt peukahti!

        H.


    • aivotjamieli

      Hih´´´ei voi kuin nauraa itsekseen kun lueskelee näitä 60 muka ns. ikäihmisten)) kommentteja, kasvakaa aikuisiksi tai oikeammin kehittykää, alle 6 vuotiaatkin pystyvät rakentavampaan keskusteluun kuin te.

      • ent.siivoojaparka

        No löytyihän tähän ketjuun yksi aikuinenkin (omasta mielestään).


    • Hyvää yötä, onkohan tämän illan tekstini "ystävällemme" siilille vielä huomisaamuna ketjussa, mutta ei huolta olen kopioinut ne ; )) Ja niiden lähteet löytyvät arkistosta.

      • Siilimuorikka3

        Juu älähän huoli, sinunkin vainotekstisi ovat kaikki tallessa.


      • Siilimuorikka3 kirjoitti:

        Juu älähän huoli, sinunkin vainotekstisi ovat kaikki tallessa.

        Hyvä, nyt voitkin esittää ne nettipoliisille ja perustella, että vainoan sinua.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Hyvä, nyt voitkin esittää ne nettipoliisille ja perustella, että vainoan sinua.

        No siihenhän niitä tarvittaessa käyte3tään, ei kuitenkaan netti vaan ihan oikeale viranomaiselle ne tarpeen mukaan menee.


      • Tavuviiva

        Hei herätys. Mitäs, jos nyt loppettaisitte. Teillä on omat historianne, antakaapa olla. Elettäiskö tätä päivää: takana enemmän, kuin edessä.
        Vähän on kurjaa lukea tällaista. Ja kandeeko ketjuihin kaivaa ikiaikaisia juttuja.
        Taidan saada korvatillikat......kanelipuustiset..


      • Tavuviiva kirjoitti:

        Hei herätys. Mitäs, jos nyt loppettaisitte. Teillä on omat historianne, antakaapa olla. Elettäiskö tätä päivää: takana enemmän, kuin edessä.
        Vähän on kurjaa lukea tällaista. Ja kandeeko ketjuihin kaivaa ikiaikaisia juttuja.
        Taidan saada korvatillikat......kanelipuustiset..

        Kiitos ; ) ehkäpä olen saanut sanoa sanottavani. Nyt lopetan, enkä halua olla asianomaisen kanssa enää missään tekemisissä. En voi sietää valepukuisia takinkääntäjiä..


      • Siilimuorikka3
        Tavuviiva kirjoitti:

        Hei herätys. Mitäs, jos nyt loppettaisitte. Teillä on omat historianne, antakaapa olla. Elettäiskö tätä päivää: takana enemmän, kuin edessä.
        Vähän on kurjaa lukea tällaista. Ja kandeeko ketjuihin kaivaa ikiaikaisia juttuja.
        Taidan saada korvatillikat......kanelipuustiset..

        Juu, tuoreesta leetasta saat siivun höyryävän pannukahvikupillisen kera :). Minä voin olla "tekemisissä" kaikkien palstalaisten kanssa ;). Omana ihtenäni enkä kenenkään toivekuvana.


      • Siilimuorikka3
        korppis kirjoitti:

        Kiitos ; ) ehkäpä olen saanut sanoa sanottavani. Nyt lopetan, enkä halua olla asianomaisen kanssa enää missään tekemisissä. En voi sietää valepukuisia takinkääntäjiä..

        Kiitos, lupaatko varmasti. Tosin eihän me oikeasti olla missään tekemisissä koskaan olleetkaan ;).


    • Pulp-fictio

      Korppis ja Siilimuorikka3

      Mietin tässä, että voisko pitää nimimerkin kuoppajaiset ja ottaa uuden (olen joskus täällä tehnyt niin). Tulis ikäänkuin uudestisyntyneenä ja tavallaan inkarnoituneena takaisin, pulpahtaisi kuin korkki pintaan. Tavuviiva -> Pulp-fictio
      Mutta nimiäiset pitäisi olla julkiset, siis täällä.

      • Siilimuorikka3

        Teeppä aloitus nimimerkin kuoppajaisista :). Minä otan seuraavan kerran uuden kunhan taas innostun rekisteröitymään. Uudestisyntymiseen pitäisi sitoutua kaikkien, siis toistenkin uudelleensyntymiseen ja en usko että täällä kaikilla siihen tahtoa riittää.


      • ent.siivoojaparka

        Ei se nikin vaihto näy ketään paremmaksi muuttavan, niikuin uudestisyntymässä pitäisi tapahtua.


    • Pulp-fictio

      Kiitos kaffeest ja pullast.

    • Salanikki

      Olen ollut pari vuotta täällä siivoamassa väärinkuvitelmia yms.
      Tämä on ollut lukemistani tympäsevin ketju, joka lähti poskelleen jo aloituksesta ja aloittajan vastauksista.

      "Eihän kukaan käskenyt lukea."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe