Mitä teeen?

hätänen

Oon taistellu itseyydytystä vastaan jo kauan mutta nyt ku olin sairaana niin sorruin... oon siis vasta 13 vuotta ja en sais itsetyydyttää enkä harrastaa seksiä koska olen lestadiolainen. Mitä mä teen? Onko täällä ketään samanlaisia joilla on tää tilanne? Ja jos tuutte vaan haukkuun nii ei tarttee tullaa ollenkaa kommentoimaan!!

28

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietiskeliä

      Kuulehan Sinä 13 vuotias tarkasti...Jatka vaan itsetyydytystä,se ei ole keneltäkään pois,se on sinun asiasi,vaikka lesdatiolaisuus kieltäisi sen,mutta niin sen kieltää kaikki uskonnot..Se kuuluu ihmisen perustarpeisiin.Jumala on luonut Raamatun mukaan ihmisen omaksi kuvakseen,kaikkine tunteiden...et tee sillä kenellekään mitään pahaa,etkä itsellesikään...Minä uskon evoluutioon ja itsekukin uskoo mihin uskoo.Mutta yksikään uskonto ei pysty todistamaan olevansa vain se oikea...

    • Mietiskeliå

      Mutta,Sinun ei olisi kannattanut kirjoittaa tänne,tästä,tää on sellainen paikka,pahoitat vaan mielesi,parempi kun poistat tän aiheen..

    • siitoin

      Runkaten ruista ranteeseen ja kasva mieheksi.

    • Hajuja

      Vielä ota siskon tai mutsis pikkuhousut naamalle siitä sitä on lisävarusteita hommiin

      • Kuroottaja

        Älä kehtaa,Jos Sulla ei muuta sanottavaa,ole hiljaa...


    • Vanhakamu

      No sairaana et voi kompensoida haluasi esimerkiksi urheilulla. Kaipa kaikki pojat harrastavat itsetyydytystä murrosiässä, jolloin haluat alkavat heräillä. Ei kai Raamatun Jeesus sano asiasta mitään. Kuten ei seksistäkään, tai ainakin hyvin vähän. Siinä on kristinuskon perusta. Käsittääkseni ei luterilaisuuskaan puhu asiasta. Et vahingoita sillä muita. Mutta jos sinulla olisi vaimo. sitten se olisi jo vähän eri asia!

    • Ominkäsintehty

      Itseyydytys mitä se on?
      Onko se joku Kuhmolainen perinneruoka?

      • Kulkuriksi

        Leipuri hyvä,olisi aika jo Googlettaa sana itsetyydytys...ja kokeilla ihan ohjeen mukaan tai mene sauvakävelylle kaalimatokauppaan....


      • Ominkäsintehty

        Älä KULKURIKSI tyrkytä minulle itsetyydytys sanaa,minä olen runkannut jo montakymmentä vuotta ja välillä vetänyt käteen.
        Mikäs herkku on tuo aloittajan itseyydytys.


      • Kulkuriksi

        No Älä sitten kysele mitä se ON....


      • Ominkäsintehty

        Jos peruslukutaito on heikko kuten KULKURIKSILLA,ei myöskään luetun ymmärtäminen ole mahdollista.


      • Kulkuriksi

        Typerys,Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä siinä lukee, vaikka yks kirjain puuttuukin,et itse pöljä ymmärtänyt muka..Joku vanha ukonäijä huutelet,kun ei ole naista saanu koskaan...


      • Ominkäsintehty

        Kyllä se KULKURIKSI on sillä lailla,sinun on myöhäistä nyt jälkikäteen korjailla kirjoitusvirheitäsi,mokasit ihan kunnolla.


      • Uumaja

        Tämä on se sama runkkari joka kyttää kaikissa keskusteluaiheita naisia..


      • Ominkäsintehty

        Se sama tietenkin,hyvää ei kannata vaihtaa.


    • jooniin

      joo niin ne partalapset tekee, osa jopa tekeytyy naiseksi, lestadiolaiseksi. Huippukiva.fi

    • hätänen

      AAAAAHHH TULI MÄLLIT OMALLE NAAMALLE OOOH!!!!!

      • ApuvaHulluPoro

        Käytä omaa nimeäsi ja omaa paikkakuntaasi ja aluetta ongelmiesi purkautumiseen, psykiatri auttaa jos osaa mennä avun pakeille. Ikävää olla 20-30 v ja eläkkeellä skitsofrenisista syistä, Niin niin eikös siellä pohjois pohjanmaalla ole vähä kaikki semmosia kun ovat samasta letkusta siitetty ja sukua toisilleen kuin sekarotuiset koirat, meininki kuin kuutamosonaatissa


      • Juusokalle

        !3-vuotiaalle ei tuommoisia kirjoiteta. Johan tuosta tekstistä sairastuu kuka vain. Luonnollisista asioista voi puhua, ei se ole skitsofreniaa.


      • ajeliaa
        ApuvaHulluPoro kirjoitti:

        Käytä omaa nimeäsi ja omaa paikkakuntaasi ja aluetta ongelmiesi purkautumiseen, psykiatri auttaa jos osaa mennä avun pakeille. Ikävää olla 20-30 v ja eläkkeellä skitsofrenisista syistä, Niin niin eikös siellä pohjois pohjanmaalla ole vähä kaikki semmosia kun ovat samasta letkusta siitetty ja sukua toisilleen kuin sekarotuiset koirat, meininki kuin kuutamosonaatissa

        Ei ole kyllä paljon aivoissa pitämistä tuollaisella kirjoittelialla,vettä korkeintaan,tuo Sun ilkeys pursuaa omasta pahasta olosta..Sulla itselläsi olisi kyllä aihetta käväistä päätäsi tarkistuttamassa ennen kuin leviää kokonaan....


      • HannujaKerttunoitana
        ajeliaa kirjoitti:

        Ei ole kyllä paljon aivoissa pitämistä tuollaisella kirjoittelialla,vettä korkeintaan,tuo Sun ilkeys pursuaa omasta pahasta olosta..Sulla itselläsi olisi kyllä aihetta käväistä päätäsi tarkistuttamassa ennen kuin leviää kokonaan....

        ajelehan luudalla tai lentävällä lautasella omiin maailmoihisi


      • ajeliaa
        HannujaKerttunoitana kirjoitti:

        ajelehan luudalla tai lentävällä lautasella omiin maailmoihisi

        Uudella Mersulla ajelen ja vielä metsärahoilla ostettu. (katoku oli pakko harventaa)...


    • Noitanokikyrpä

      Hanki vipusarvi G4 kaalimato, jää Terot, Mikot, Juhat ja Tommit toiseksi seksi

      • Xxcxs

        Kyllä totta puhut,Paaaaljo palon parempi kuin joku miehentynkä...


    • Jarkko7787

      Vedä tumppuun

      • Xxcxs

        Vedä itse villasukkaan...Äidin neulomaan..


    • NoitaNokiKyrpä

      Jospa vedät vain narun jatkoksi niin niin menee ne eri persoonallisuudet siinä mukana

      • Xxcxs

        Käytän mieluummin pistoolia....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe