Joanien käsi???

wwwwwwwwwww

Onko Joanien oikea käsi jotenkin vammautunut? Sitä ei näyteä oikein koskaan. Pari kertaa kun laittoi sormuksen vasempaan nimettömään oikealla kädellä se näytti oudolta.

12

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DenisenKulta
      • kxft

        Niin on makea mimmi. Kohtauksessa myös mukana legendaarinen Cathy Shipton eli Duffy, joka on edelleen 30 vuoden jälkeen pääosassa Sairaalaelämää -sarjassa.


    • ikifani

      Olen myös huomannut saman. Se vaikuttaa synnynnäiseltä . Löysin sellaisen tiedon, että Joanien näyttelijällä on ollut niin vaikeita terveysongelmia, että oli joutua pyörätuoliin.
      Cainilla on se ihosairaus, Zakillä on alkoholismisairaus, Rachel oli anorektikko, Lizzie oli sokea. Ylipainoisia on useita.
      Sairaus ei estä näyttelemistä.

      • DenisenKulta

        Niin, ja onhan näitä syöpäänkin sairastuneita ollut sarjassa, ja vakavasta sairaudestaan huolimatta tahkonnut loppuun asti kuvauksissa.

        Muistaisin lukeneeni, että alkoholisminsa vuoksi Steve Halliwell on hörppinyt omasta erikoistuopistaan "olutta", jottei kotikatsomoon näkyisi, että Zakilla onkin itse asiassa jotain muuta juomaa siellä kuin alkoholia.


      • Senvuoksi
        DenisenKulta kirjoitti:

        Niin, ja onhan näitä syöpäänkin sairastuneita ollut sarjassa, ja vakavasta sairaudestaan huolimatta tahkonnut loppuun asti kuvauksissa.

        Muistaisin lukeneeni, että alkoholisminsa vuoksi Steve Halliwell on hörppinyt omasta erikoistuopistaan "olutta", jottei kotikatsomoon näkyisi, että Zakilla onkin itse asiassa jotain muuta juomaa siellä kuin alkoholia.

        Jotain muuta kuin olutta


      • RibbenRabbe

        Jeff Hordleyllä on ihosairaus, Steve Halliwell on alkoholisti jne.


      • Emmerfani

    • Fanfani

      Herttileeri Deniseä :o

    • openyoureyes

      Ohoh, hyvin piilotelleet sarjassa tuota kättä, vähän kuin muntantilla?

      • imnota_robot

        Mun mielestä sitä ei ole edes piiloteltu. On se vänkyryys näkynyt, kun Dingleillä asu.


      • Eilöytynykuuklella

        Minkälainen on muntantti?


    • kxft

      On kyllä hyvin huomaamaton, en ole ikinä huomannut aiemmin, no eipä ole paljoa näköjään menoa haitannut kun ei edes huomaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe