Pettävä vaimo

Kokemuksiapettämisestä

Pamahti omalle kohdalle en olisi uskonut :-(
Ihmettelin kun puhelin piti olla joka paikassa mukana eikä kukaan perheenjäsenistä saanut edes vilkaista puhelimen suuntaan.
Siitä pikkuhiljaa alkaa äkäily/raivoaminen ja viimein jäivät kiinni rysän päältä ja se oli liiton loppu.
10 vuotta ja kaksi kouluikäistä lasta.
Onneksi on hyvä työpaikka, monta ystävää jotka auttavat jaksamaan ja tietenkin ihanat lapset.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

87

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MirjamiVähäänTyytyvä

      Joo sama homma täällä päässä. Ukko hiipparoi jonkun kahden lapsen äidin pelissä. Että kyllä pittää olla kaikenlaisia huoria houkutuksena. Tommosten akkojen pitäis olla vaan siinä nyrkin ja hellan välissä. Niitä ei pitäisi päästää karvasutteron kanssa metästämään toisten ukkoja. Akan npitää saada kyrsää ja nyrkkiä klerta viikossa vähintään niin perhesopu säilyy kunnossa!

      • Joopasjoopa

        Jaahas...olet siis nainen?


      • Näinsetotuuson

        Hahahahajaa aina se sen toisen naisen vikako. Kyllä ne miehet itse tekee tekonsa. Yksikin varattu viestejä puskee kun en jaksaisi panna. Että hää vaik maksaa,pliis. Haluaisiko vaimo nähä viestit. Kun kieltäydyn ja ukkos vonkaa.


    • Hullullelääkkeet

      Jaa, hullu taas asialla morkkaamassa naisia ja vastaamassa itselleen. Eipä ole ensimmäinen kerta. Olet taas saanut pakit joltain naiselta ja purat kiukkuasi. Ottaisit nyt ne lääkkeet ja myöntäisit luuuseriutesi.

    • minäaloitinasiallisesti

      Kirjoituksen johon joku kirjoitti asiattoman viestin!
      Ei ole tarkoitus syyllistää ketään vaan ajattelin jakaa kokemukseni tällä palstalla jos joku kohtalotovereista saisi vertais-apua.

    • kikeliskokelis

      Lätkäse sille eyalle postimerkki perseelle ja lähetä pohjammaalle.

      • Eimeeläpi

        Ei huolita.


      • vieraat_soutelee_järvess

        Kuortaneella tuollaisia on pilvin pimein. Vilkaiskaa vaikka sen keskustelupalstalle.


    • weshallovercome

      Asiallista ajankulua kaikenkaikkiaan. Tästä saa kiksiä ja vertaistukea kyllä. Ei kyllä luulisi yhdenkään ukon valittavan nettipalstalla jos akka jakaa persettä kylillä. Sillon pitää kattoa ihan ekaks peiliin ja kysyä itseltään: what must a man do!

    • Awioliitollinen

      Nainen kyllä osaa laittaa pettämisensäkin oman ukkonsa syyksi. "On tylsä,ei huomioi, lihava, ottaa kaljaa, makaa sohvalla".jne jne. Toisaalta eihän toista voi omistaa ja pettää ne miehetkin.

    • petetylletsemii

      Viestiketjun aloittajalle: ei varmasti hirveästi lohduta mutta tsemii. Aivan varmasti kamalaa jos itse tapaa vaimon toisen ukon kainalosta, hotellistako löysit? Lapsia sääli. Toivottavasti edes mies oli perheetön, liian monta perheetöntä lasta tulisi. Tsemii. Ketjuun kirjoittajista yksi vaikuttaa olevan pettäjämiehen oma nainen ja yksi pettäjämies.

    • Kokemuksiapettämisestä

      Toinen osapuoli on perheellinen en halua kertoa missä jäivät kiinni.

    • Kylähul

      Voi kuule mun veljeni vaimo (64v)on kiimassa mun miehistä .2vuotta jo tunteneet toisensa tämä mun mieskaveri kieltää kaikkien mutta olen varma.olen kertonut asioita jotka se nainen sai tietää (kerroin tarkoituksella haukuin sen muijan)veljeni ei tiedä asian oikeaa puolta?Tämä nainen on sairas manipuloi kaikki veljeni sukulaiset.Hei voimia sulle ja lapsille.

      • Kylähull

        En jaksa enään musta tehtiin syntipukki(veljeni ei usko asioita on se muija on saanut käännettyä mun syyksi kaikki ja harhaluuloja)mä oon tosiloppu.en tosiaan tiedä mitä teen??


    • RuubenStoller

      Ei muuta kuin jaksamisia vaan. Tuollainen on kahden verroin vittumaisempaa, jos ja kun suhteeseen liittyy valehtelua ja on pitkäkestoista.

      Meillä on työpaikalla par aikaa pikkujouluista alkanut kolmiodraama, missä työpaikallani oleva nuori nainen pettää miestään työkaverini kanssa.

      Se on jo kaikkien tiedossa ja tämän ämmän arvostus meni viemäristä saman tien. Koitahan pärjäillä.

      • yksipuolinenolet

        Ai naisen arvostus meni, muttei työkaverimiehen arvostus. Jo olet kummallinen.


    • Tupuna123

      Täällä kanssa osui kohdalle samanlainen tapaus puolivuotta sitten.. eipä olisi ikinä osannat ikinä odottaa.. Muutin heti pois lapsien kanssa kun sain tietää. Ei mennyt aikaakaan kun mies tajusi virheensä ja yrittänyt siitä lähtien takaisin. En tiedä uskallanko ottaa. Mutta joo olihan se todella järkytys kun asia selvisi ja ollut todella rankka juttu itselle..

      • viruvalge

        Lähikadulla ramppaa hyvännäköinen blondi viikoittain lekurilla "päiväkaffella/hoidossa" kun sen muija on muualla. Ikävää kun heillä on lapsia.

        Tupuna123 miehesi todennäköisesti jatkaa pettämistään sen jälkeen kun teillä tilanne on rauhoittunut.

        Pettäjä ei ajattele kuin itseään.
        Voimia sulle Tupuna123


      • E_mo_a
        viruvalge kirjoitti:

        Lähikadulla ramppaa hyvännäköinen blondi viikoittain lekurilla "päiväkaffella/hoidossa" kun sen muija on muualla. Ikävää kun heillä on lapsia.

        Tupuna123 miehesi todennäköisesti jatkaa pettämistään sen jälkeen kun teillä tilanne on rauhoittunut.

        Pettäjä ei ajattele kuin itseään.
        Voimia sulle Tupuna123

        On pantu merkille ;-)


    • Uutta_verta_remmeihin

      Että onko muilla kokemusta. Aika hölmö kysymys, kun otta huomioon sen tosiasian, että n. puolet solmituista avioliitoista päättyy eroon. Niin myös avoliitot. Avioeroja otetaan n. 13 500 vuodessa.

      Siinä on sinulle vertaistukiryhmää kerrakseen.

    • naisetpettävät

      Yhtä paljon kuin miehet, on turha syyllistää ketään.
      Pikkujouluista ja muista hengenkohotusilloista sekä kolutuspäiviltä moni pettäminen on saanut alkunsa.

    • älkääpettäkö

      Ajatelkaa että toisilla voi olla pieniä lapsia jotka joutuvat kärsimään teoistanne.
      Monta liittoa on hajonnut hetken huuman takia.

    • morsteeni

      Nykynaiset on liimattu siihen puhelimeensa kiinni se on ensimmäisenä aamusta kädessä ja illalla viimeisenä.
      Tähän pirttiin jos joku tuo älypuhelimen niin lähtee tuoja ja puhelin molemmat ulos.

      • Kylähull

        Hei osuit naulan kantaa tuossa puhelin asiassa!!Mulle/meille kävi samoin mä vielä opetin sen kännykän käytön sille(kiimaselle65v)voi vittu!!en voinut arvata silloin mitä se akka tekee??


    • hoitsujalekuri

      Taitaa kuulua pettäjien top ten number uno ;-)

    • käytännössäyhm

      Tuo puhelimen jatkuva vahtaaminen jos mikä on niin ärsyttävää. Emäntä ei muuta teekään kun istuu illasta toiseen kännykkä kädessä, nenä ruudussa kiinni. Kotihommat jää tekemättä, lapset kasvattamatta ja niin edelleen. Noh, eipä tartte lasten aikanaan miettiä mitä äiti teki, kun he olivat pieniä.

    • toivottavastieipetä

      Puhelimen vahtaaminen on huolista pienimpiä jos nainen ei petä ja on muuten kunnollinen.
      Teen mielelläni kotitöitä paljonkin jos nainen kunnollinen.

    • masamatkaaja

      Täh . ... mitä tämä keskustelu on kaikki käy koko ajan vieraissa tai ainakin toivoisi saavansa vierasta, moni vain ei uskalla toteuttaa haavetta peläten kiinnijäämistä???
      Miksi pitää pelätä ja eikö ole luonnollisin asia kahden aikuisen pieni nautinto joka antaa hyvää mieltä molemmille osapuolille pitkäksi aikaa!
      Paras masennuksentorjunta lääke.
      Mielestäni pettämistä on se kun rupeaa pihtaamaan omalta asuinkumppanilta se ajaa moneen ja moneen ongelmatilanteeseen ja välit viilenee merkittävästi tai lopullisesti.
      Minun parisuhteessa oma eukko nussii jokaisen kanssa joka vain muistaa kysyä enkä nyt ole kovin pahoillani se ottaa patti kun menee liiallisuuksiin vieraissa käynti ettei jaksa hoidella minua edes kerta viikkoon. Haluaisin vähintään jokatoinen päivä minimissään .

      • Kylähull

        Jakele oma akkas peerää ja omaas vehettä niin kun haluat?!OLET idiootti


    • masamatkaaja

      Joo tuo menee liiallisuuksiin jos kotiolot kärsii se on jo aika sairasta laiminlyöntiä, tarvitsisi ulkopuolista apua oikeesti. Tekee pahaa jo ajatellakin asua tuollaisen kumppanin kanssa.

    • pettäjätajattelevatvain

      Itseään!
      Koko perhe kärsii ainakin meillä :-(
      Pettäjät pitää käräyttää!!

    • vuodenaforisti

      Miun viesti poistettu!!! Siinä oli vaan tämmönen aforismi: Kylläakatonyksiävittuja - jaukotyksiäkyrpiä!!!!

    • meilläukkopettää

      Panin merkille että miehelleni ilmaantui ylitöitä viikonloppuisin (arkityö).
      Intiimielämämme kutistui olemattomiin eikä yhteisyyden tunnetta ole.

    • Hullu.äkkipika

      Meidän ukko pilasi koko avioliiton kauneuden juopottelulla ja uskottomuudella. Kaivoon putosi koko avioliittokäsitys äkkipikaisen ihmisen kanssa. Olin pitänyt avioliiton kauneimpana kahden ihmisen välisenä liittona jossa on kunnioitus, uskollisuus ja luottamus tärkeintä. Yksin on vaikea mitään tehdä jos toisen sisimmässä asuu rumuus.

    • Fxrxrxrxrxr

      Eilen oltiin Mikkelissä, nyt on tippa kikkelissä.

    • pahintapettämisessäon

      Se että lapset kärsivät tapahtuneesta yhtä paljon kuin petetyt.

    • Kylähull

      Mä uskon ja toivon että näillä pettäjillä, joskus omatunto kolkuttaa.vaikka on sitä sisäistä kylmyyttä ja rumuutta ja tunnevamaisia jo pienissä lapsissa?? Ja me niin"sanotut kiltit ihmiset jotka kunnioittavat toista tunteiden ja käytöksen myötä kärsimme. Se on helppo sanoa että unhoida koko ukko tai akka.mutta kun on oikeuden mukaisella varustettu ihminen, ja tunne elämä kohdalla,niin se järkkyy tomoisten ihmisten kanssa?mikä sana on se se empaattinen.Nyt tulee hullua tekstiä!!Taidan ottaa pilleriunet.

      • Kylähull

        Mä oon onneksi jo vanha akka lapset jo isoja,että mulla on helpompi kuin niillä nuorilla kellä on lapsia ja elämä edessä työt hoidettavana"aamulla aikaiset nousut ja lastenhoidot ynämuuta että se arki menee eteenpäin päin.Kyllä nostan hattua niille nuorille naisille/miehille kellä tämä elämän vaiheessa on itse en enään jaksaisi.Ja pyydän anteeksi ajatuksiani mitä olen kirjoittanut tänne jos olen loukannut jotain.Mutta huominen tuo uuden päivän ja uudet ajatukset??Toivotaa??!No se kylähull


    • puhutasiaa

      Munkin ukko käy vieraissa vaikka saa kotona. Ero on väistämätön.
      Älkää syyttäkö petettyjä siitä että miksi puolisosi pettää. Tässä on muutenkin tarpeeksi kestämistä.
      Lapseni kärsivät kuitenkin eniten.

      • loppupettämiselle

        Sun ukko käy vieraissa? anna selkään sille ja vahdi sitä, kyllä se siitä oppii ja jos ei opi niin vedä uudelleen pataan sitä petturi äijää. Jatka niin kauan että uskoo.


    • petettyynsydämeensattuu

      Ikävä olla ilkeä mutta onneksi suurin osa pettämällä alkaneista suhteista loppuu kun toinen leikkinyt tarpeeksi ja jännitys katoaa suhteesta.

    • voisitähetkenhuumaa

      Meidänkin suhde alkoi niin että petin miestäni ja lähdin toisen matkaan. Nyt on kiihko kadonnut ja kaikki on taas harmaata ja tasaista.
      nim: pettänyt ja pettynyt irmeli

    • suruapuserossa

      Meilläkin oli asiat hyvin ennen mutta eipä ole enää :-(
      Akateemisesti koulutettuja kumpikin aloillamme mutta niin vain ukko pettää hoitsun kanssa.

    • Kylähull

      Todella hienoa myöntää oma virhe ja katua tekoja.ootko pystynyt puhumaan asian osaisen kanssa??

    • pensselisetä-
      • neitinäpsäkkänen

        En petä eikä minua petetä. Oon vanhapiika.


      • Kylänh

        No hyvää nyt kuulu kylähullulle yksi mies soittaa??Totoivottaa että,se mun veljeni eukko ei olis kiimassa tähäkin mieheen??


      • Kyläh

        Kyllä muuten oli kiimassa tähäkin mieheen laittoi oikein kirjeen


    • hippokrateenvala

      Kulissit on on pidettävä yllä vaikka mikä olisi. Naapurin mies pettää mutta vaimo ummistaa silmänsä pettämiseltä etteivät kulissit romahda.

    • tämäontotuusss

      Onko mies koskaan kysynyt pettäjä vaimoltaan, miksi vaimo pettää.
      Mikä on heidän suhteessaan pielessä, että vaimo haluaa vierasta.
      Jos kaikki on hyvin ja kunnioitetaan ja rakastetaan puolisoa, ei suhteessa ole tilaa kolmannelle.

      • seksisujuuerinomaisesti

        Kaikki muu on vaan niin arkista, ei mitään jännitystä. Kaipaa kuulemma kiinnijäämisen tunnetta ja myös sitä jännitystä että tekee jotain luvatonta.
        Harmittaa lasten takia tosi paljon mutta sattuu myös itseeni.


    • voimiaketjunaloittajalle

      Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja kolikolla on aina kaksi puolta.

    • Kylähull

      Moi!Taas se kylähull liiketessä.Olen tässä suuressa viisadessa miettinyt sitä mun veljeni vaimoa .Kun mä haukuin mun miesystävälle sitä oikein kunnolla pysyin asiassa itse niin mä tein oikein nyt se saa hämentää omia asioita Ei tiedä mun asioista eikä anoppista mitään.Kyll tulee aika ,kun se yrittää mutta toivottaa.Että mä ,Äitin ei sanota sille mitään Veljeni vihaa mua kun yritin kertoa asioita Eli suurin kiitos miesystävälle jos pääsin siitä. eroo. NE KAKSI KUULUU YHTEEN LUONNE SAMA

    • hippokrateenvalantehnyt

      Hävettää ihan kolleegoiden puolesta..

    • vanhemmatriiteleepaljon

      Aina kun äiti on on töissä isin luona käy vaalea nainen hieromassa isin jalkoja.

      • Kylähull

        No voi!Mene istuu isin syliin kun se nainen tulee ja laita tutti suhun!!


      • Kylähull

        Kertokaa mitä teille nyt kuuluu??No mua jotekin helpottaa ,mutta kyllä luotto meni ihmisiin olen jotekin vaino harhainen jokaista kohtaan.Paino tippuu ja unilääkeitä menee.On hyvä että mulla ei ole pieniä lapsia ja ei tarvii mennä töihin kyl tässä on ja oli kestämistä.tänne kirjoittaminen on helpottanut,kiitos teille jotka vastasitte asian mukaisesti .kirjoitellaa


    • Huhhuhhuijaa

      Taitaa sama peli jatkua edelleen

    • Kylähull

      Niin kyllä se jatkuu .No ,paha saa aina palkkasa,toivotaan niin?

    • eiihanniintyhmä

      Sama vika täällä. Puhelin on nykyisin niin lukittu, että ei varmasti pääse yksikään minulta salattava juttu lipsahtamaan näkyville. Muuten toimi ihan hyvin, paitsi että löysin emännän tissikuvan netistä, itse on sen kännykän etukameralla ottanut, ja se on otettu ihan viimeviikkoina. Kaikki sopii yhteen, valon suunta, lakanat, ja niin edelleen.

    • joulupukkijoulupukki

      Mahtaa olla kiihkeää myös ruudun toiselpuolel. Joko on monon kuva takapuolessa ja pikalähetyksenä tissin tuijottelijalle. On kiihkeätä on

      • voihyvääpäivää

        Ehkä joku joka ei ole ennen tissejä nähnyt, saattaisi innostua aiheesta, mutta kun niitä on netti täynnä! Tosi kiihkeetä! Kyllä pitää olla jonkinlainen uusavuton kaappirunkku että tuosta saa kiksit.


    • Kylähull

      Ei ole paha vielä palkkansa saanut?!Juhlat jatkuu .Mä en ymmärä niitä jotka tietää asiasta ja vaikenee koko asiasta ne pelkää mitä niille tapahtuu se akka on kova tekemään perättömiä ilmiantoja kela,verot,eläinsuojelu ja ynämuuta mukavaa .Uskon että tulee aika myös että se mies saa maistaa vielä .Kesä tulee.

    • hjuio

      Kyllä se taitaa olla niin, että tuosta kapulasta onkin tullut se perhe ja kotona oleva perhe unohtuu täysin. Tyhjän höpöttämistä ja kerskailua joko toiminta. siihen sitä passaa elämänsä tuhlata, eipä juuri kannata mitään hyvää odotella, sillä kun aika menee tuohon kapulapostiin, silloin ihminen taantuu ja elämä köyhtyy.

      • sormi-sormesta

        En yhtää ihmetele noita kiusattua ihmisiä ja niiden tekemisiä (koulu,paris,ja muita )jollain tavalla asetun niiden asemaan se on kauheaa.Katso kun se mustelma häviää ,3viikoon mutta ...?henkinväkivalta on kauheaa se nakertaa ihmisen sisältä ja lopulta se tappaa sen ..heikomman niin se vain on kaikki eivät pysty henkiseeväki valtaa??


    • kieroliike

      Kuka jaksaa katsella pettäviä aviomiehiä / vaimoja ?
      Heti kiertoon on paras ratkaisu.
      Muutoin tulee pettymykset jatkumaan. Miksi tuhlasta aikaa moisiin rutjakkeisiin jotka eivät arvosta yhteistä taivalta?

      • alkaariittää

        No tätäpä olen kanssa miettinyt kahden lapsen isänä. Jos emännälle pääasia on se, että ei tarvitse olla kotona, eikä missään nimessä omien lasten kanssa tehdä mitään, niin mikä v*tun järki touhussa on? Tinderi huutaa ja pelaa jotain ihme pelejä, on jännää että jääkö kiinni vai ei, nenä ruudussa kiinni 24/7. Seksielämä KOTONA 0, mutta kotityöt ja lastenkasvatus, kauppareissut ja kaikki muu pitää tapahtua kuin itsestään, ilman mitään osallistumista emännän suunnasta. Sen sanon että tässä halkeaa kohta pallit tai kuuppa. En ole varma että kumpipää ensin.


      • itkutitketty
        alkaariittää kirjoitti:

        No tätäpä olen kanssa miettinyt kahden lapsen isänä. Jos emännälle pääasia on se, että ei tarvitse olla kotona, eikä missään nimessä omien lasten kanssa tehdä mitään, niin mikä v*tun järki touhussa on? Tinderi huutaa ja pelaa jotain ihme pelejä, on jännää että jääkö kiinni vai ei, nenä ruudussa kiinni 24/7. Seksielämä KOTONA 0, mutta kotityöt ja lastenkasvatus, kauppareissut ja kaikki muu pitää tapahtua kuin itsestään, ilman mitään osallistumista emännän suunnasta. Sen sanon että tässä halkeaa kohta pallit tai kuuppa. En ole varma että kumpipää ensin.

        Hei, olisi kiva tietää miten sinulle kävi. Toivottavasti tilanne on parempi kohdallasi.


    • tinderissäminäkin

      Sillä on toinen mies, ikävä kyllä vaikuttaa siltä.
      Nosta kissa pöydälle ;-)

    • Tais_ollanasuja

      Tais musta tulla 2narsistin uhri tai hullu??

    • miirrlss

      Jos kaikki on kunnossa, ei suhteeseen mahdu kolmatta. Mustasukkaisuus pilaa monen suhteen. Kenenkään puhelimia ei ole oikeus tutkia, ei edes vaimon puhelinta. Jos mies on rakastava, hän varmasti saa vastakaikua rakkaudessa.

    • tusteakohero

      Jännitys pojat jännitys, jääkö kii vai ei :-)

      • Ei_nasu_eikänaimisissa

        Kuule sinä kosteatuhero ei todella ole leikkin asia pettää,valehdella .Sitten ihmettellään itsemurhen,tappojen ja alkoholin ,mistä niitä mielisairaita tulee??


      • Kylähull

        Käytiin veli pojalle viemässä syntymäpäivä lahjakun äiti halus viedä .Veljenivaimo hakkas mua se tuli videolle,!!No nyt on kuva ja video . Tallessa mitä pitäs tehdä .


    • pipariatekeemieli

      Mistä tunnistan pettäjän?

    • petettyjapettynyt
    • JokoOnVapaalla

      Onkos Sepeteuz taas ollut asialla?

    • miljoonatalomyyntiin

      Pettäjät jää ennen pitkää kiinni..

    • kulissiakulissia

      Ei tee hienot asiat onnea niin ne särkyy perheet vaikka kaikki näyttää päälle hyvälle.

    • jagvillknulladinhustru

      Ei järvi soutamalla kulu. Antakaa toisen edes nauttia, kun itse ette siihen pysty.

      • soutukerhonjäsen

        Juu kyllä se sopii että muutkin nauttii mutta kun on luvattu että on vain yksi soutaja.


    • entässitjos

      Vene kuluu ;-)

    • ihananmärkäätiedossa

      Pikkujouluaika on parasta aikaa pettäjille!
      Nyt on taas tarjolla miehiinsä kyllästyneitä naisia liikenteessä todella paljon, poimin vain parhaat päältä :-)
      nim: huone105

    • vinkkejäkaivataan

      Missä ja milloin on kuumimmat pikkujoulupirskeet Mikkelissä?
      nim: keikkamies

    • tänäänradallekaunokaiset

      Etenkin jos kärsitte huonosta parisuhteesta!
      nim: vaihtamalla_paranee

    • keikkamiestuleetaas
    • housutnilkoissa

      Ukko jäi kiinnni parhaan ystäväni kanssa lauantaina, siinä meni vuosien ystävyys ja avioliitto rikki!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe