Kamuttaja. Mielipiteeni poistoista!

Täällä on nuo poistot menneet vähän sellaiseksi, kuin tikanheitto silmät sidottuina.
Toinen vaihtoehto on, että otetaan joku kiintiö joka poikstetaan, ja sillä ei ole väliä onko asiakirjoitus vai ei.
Ikävä kyllä näyttää sattuvan turhan usein sellaisiin, jotka eivät mitenkään riko sääntöjä kuten muisteluita, murresanoja tai muuta Lieksaan liittyvää asiaa.
Itseltänikin on poistettu jopa joku asiaa sisältävä aloituskin, vastauksia ja kysymyksiä moniakin.
Kaikenlaiset asiattomat, suorastaan törkeät ja loukkaavat kirjoitukset saavat olla rauhassa.

Eikö löydy jotain tervejärkistä, joka ryhtyisi modeksi.

62

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapuro

      Terve Kamuttaja.Olen kanssasi täysin samaa mieltä,harmittaa kun monta asiallista juttua on poistettu ,kumminkin sallitaan aivan älyttömiä juttuja jotka sotkevat asiallisen viestin ,voisi ehken palstan valvojat hieman karsia noita juttuja jotka sotkevat asiallisia juttuja,minäkin olen vähentänyt palstalla käymistä ja varmaan moni muukin on samaa mieltä,laittakaa mielipiteenne julki.

    • jodi.tinktuura

      Molempien teidän kanssa aivan samaa mieltä.

    • TämäOnFakta

      En minäkään ymmärrä periaatetta, millä aloituksia ja vastauksia poistetaan. Toivon silti, että fiksut aloitukset saisivat olla. Te kaikki rekisteröityneet olette fiksuja ihmisiä. Itse en viitsi rekisteröityä, koska en halua levittää tietojani pitkin nettiä. Luultavasti ymmärrätte? Olette kaikki hyviä ihmisiä. Moikka!!!

      • OlikoFaktaa

        Olisit kirjoittanut oikein. Eli. Kamuttaja kaikkine sinisineen nikeineen on fiksu ihminen.( Omasta mielestään ) ( Sekä myös nuo muut samasta osoitteesta tulleet muut kirjoitukset )


      • Arvaat.kuka.olen
        OlikoFaktaa kirjoitti:

        Olisit kirjoittanut oikein. Eli. Kamuttaja kaikkine sinisineen nikeineen on fiksu ihminen.( Omasta mielestään ) ( Sekä myös nuo muut samasta osoitteesta tulleet muut kirjoitukset )

        Oletkos viime aikoina varastellut hattuja ja polkupyöriä vai jatkatko toisten omaisuuteen kajoamislinjaasi. Sinut tuntee ja tietää moni Lieksassa joten älä ihmettele jos sinulle nauretaan. Jos et lopeta toisten omaisuuden tuhoamista ja älyttömyyksiä niin poikkean juttelemassa kun näen sinut työmatkalla.


    • uneksija.komiata.sorttia

      Jotensakuten muistelen, että aaltosetälä on valjastanut tai valjastamassa modeksi robotteja tänne. Periaatteella että roboteille on ohjeistettu entisten "aitojen" modemuutimaiset ajattelemattomat näkemykset, taktiikat ja perstausta visiot. Mehtään männöö kuin vikisevät vintiöt karkuun vastuuta. Tolukku se on tullakseen kuhan ennättää. Tivat ja turinat vastaten vasta eessäpäin. Sanos muuta mutisematta tännään aamulla. Huomenna lissää lätisen pakinoihin näihin, kuhan virkkoon pitkältä lepsialtain.

    • tiedän-modauksen

      Modet eli moderaattorit ovat nykyään tehtäväänsä Helsingissä kurssitettuja vakihenkilöitä ja toimivat sääntöjen mukaan. Vanha systeemi missä lähes kuka tahansa pääsi modeksi on loppu eikä palaja sillä se ei vain toiminut.

    • sivistystä.kaivataan

      Nykyiset moderaattorit ovat sivistymättömiä, koulunkäyntinsä kesken jättäneitä lukutaittomia nuorukaisia. Heidän koulukiusaamistaustansa näkyy hyvin selvästi asiallisten viestien poistamisessa ja joutavien rasse- ja vastaavien viestien suosimisessa. Hyvin todennäköisesti myös moderaattorit itse osallistuvat palstojen asiattomuuksien kirjoittamiseen ja joutavien aloitusten ylös nostamisiin.

    • juteini

      Todella pieleen on moderointi mennyt se on fakta. Joka ei sitä tajua niin vika on siellä hatun alla.

    • Palstan valvojien suuressa suosiossa ovat olleet viime viikkoina seuraavat aiheet.

      Eniten kannatusta valvojilta on saanut uuninpankkosimulaattori, joka lienee heidän mielestään hyvin tärkeä kapistus. Seuraavina tulevat jo kuukausia valvojien ykkösaiheina olleet rasse, lieka, natsi, suvakki ja suvakismi, peris, mamu, mamutus jahomo-mamu, vajakki, vasuri ja Ilja.

      Näitä sanoja käytettäessä säilytetään Lieksan keskustelupalstan taso. Roimavarsisaappailla ei pääse valvojien suosioon, vaan sanan sisältämät viestit poistetaan välittömästi. Samoin käy yrityksille tuoda palstalle sellaisia törkeitä sanakyhäelmiä kuin Ruunaa ja Emo. Ne katoavat silmänräpäyksessä bittiavaruuteen.

      On muistettava, että täydellisen hyvää ja asialliseen viestiin kuuluu korkeintaan kolme sanaa, jotka voivat tosin olla ymmärrettäviäkin kuten: ”lieka rasse suvaki”. Viestiin vastataan yhtä ytimekkäästi ja älykkäästi: ”juurikin peris ja mamu”. Ketjua jatkuu kymmenien viestien verran ja valvoja vain myhäilee ja taputtaa karvaisia käsiään.

      • minä.en.osaa

        Sinulla on toden totta sana hallussa ja osaat käyttää sitä mestarin ottein


      • sama.kuin.äsken
        minä.en.osaa kirjoitti:

        Sinulla on toden totta sana hallussa ja osaat käyttää sitä mestarin ottein

        Tarkoitin Wanhaa lieksalaista.


    • näkyyhän.se.selvästi

      Ei täällä kukaan moderoi se on vain kiusantekoa asiakirjoittajille ettekö tajuu.

      • kyllä.moderoi

        Vain moderaattori voi poistaa viestejä eli moderaattori kyllä toimii, mutta väärin ja todellakin kiusaa tehden. Ketjuista poistetaan viestejä ilmiannon perusteella.


      • tätä.on.ilmennyt
        kyllä.moderoi kirjoitti:

        Vain moderaattori voi poistaa viestejä eli moderaattori kyllä toimii, mutta väärin ja todellakin kiusaa tehden. Ketjuista poistetaan viestejä ilmiannon perusteella.

        Palstan häiriköt tekevät ilmiantoja tahallaan asiallisista viesteistä ja moderaattorit poistavat ne lukematta.


    • Jatketaan vaan tarinointia,ihan kiusallaan.Tykkäsi niin sanottu moderaattori tai sitten ei.

      • kiukkune

        Sitä minäkin että jatketaan vaan jurinoita.


    • Adblockkaaja

      Hei kaikki!
      Satuin lukaisemaan tuon Lieksa palstan poistoepäreiluuden. Lieksa on Lieksa, minä olen minä. Adblockkaaja.

      Usein moderaattoreiden intressi on vain saada mainostajilleen mahdollisimman paljon klikkauksia. Wanhan moittimat rasse, mamu,suvakki, uuninpankko jutut ovat ilmeisesti klikatuimpia, juuri siksi mudemode, joka on palstantarjoajan leipää syövä, suosii näitä ja on herkkä poistamaan juttuja jotka eivät tuo rahaa.

      Tämä on, veikkaan, sääntöjen vastaista heidän mielestään. Eli jos haluan helpottaa ihmisten elämää, tarjoamalla vaihtoehdon mainosten sulkuohjelmalla, tämä todennäköisesti poistetaan.

      Katsotaanpa saako tämä olla, vai poistetaanko pikaisesti. En laita ohjelman lataukseen edes linkkiä. Minun käsittääkseni jopa juridisesti laajasti tarkastellen tämä on vain keskustelua siitä, että mistä on kysymys vaihtoehtoisesti valintojen ja hyvän käyttäytymisen kera.

      Väännetään ja käännetään tätäkin asiaa tulevassa, veikkaan.

      Hymyileviä viekkaita hymiöitä kaikille toivota!

      Adblock päälle, jos turhat mainokset häiritsevät. Minä käytän lähes aina.

      • Tuo oli hyvä muistutus mainoksien poistamiseksi. Olen käyttänyt jo pitkään Adblock Plussaa ja tuntuu jo itsestään selvyydeltä, ettei mainoksia ole näkyvissä keskustelua häiritsemässä. Se on todellakin helppo laittaa päälle ja myös tarvittaessa laittaa päälle.


      • wanha_lieksalainen kirjoitti:

        Tuo oli hyvä muistutus mainoksien poistamiseksi. Olen käyttänyt jo pitkään Adblock Plussaa ja tuntuu jo itsestään selvyydeltä, ettei mainoksia ole näkyvissä keskustelua häiritsemässä. Se on todellakin helppo laittaa päälle ja myös tarvittaessa laittaa päälle.

        ...ja myös tarvittaessa ottaa pois pääötä.


      • Muikula kirjoitti:

        ...ja myös tarvittaessa ottaa pois pääötä.

        Sorry Wanha, että menin korjaamaan ja tein itsekin virheen.


      • sotamies.tännepäin

        Immeissii olemme korjaten ja korjattunakin. Hoitoa ja hierontaa hivenen jäsenille, aivoilleni ja koko keholleni kerskasti minäkin tohdin tahtoa. Minua ei kirjottelun tuoksinnassa häiritse virheet, jos muuten on tolkun asiasta kyse, kuten edellä.

        Näin helppoa se on;)

        https://www.youtube.com/watch?v=_sozdXXDUqg

        Jatkakaa!


      • sotamies.sinnepäin

        Edellisen valitsin siksi, että ajattelen kirjoittavaan käteen ampumista. sananvapauden kirjoittava käsi ei edes haavoitu, saati, että siitä tulisi minkään sortin raatoa;)


    • Miehän.sen.tein
      • raju.robotti

        Joo. Nyttin nuo robotit miulta poloselt kysellööt katukylttei ribotiks eppäillen. heh heh ja kerran viel heh heh;)


    • Sitten menee pieleen jos "ruputit" alkaa poistella.

      • nuorenahölmö

        Olihan Lieksassa aikoinaan se isokokoinen poliisi, jota sanottiin "ruputiksi" Muistan hänet. Ei ollu meille nuorille holmöille ilkeä.


    • oikea.hissanmaikka

      Toivottavasti ei hissanmaikk pääse ikinä modeksi, se olisi pahempi kuin robotit.

    • olet.pyörärosvo

      Olet rosvo

    • niinkunniinkun

      Tekevälle sattuu. Parempi tämäkin kuin ei poistoja ollenkaan.

    • hissanmaikk

      Lähetin ypeelle pyynnnön häiriköoifren pannnamisedsta kamutta vanhalieka proteesi ryssäsoguli nomilkkkään muiikkulA muiiijdstelua

      • hae.jostain.apua

        Sinulla taisi olla aika rankka yö kun olet noin sekaisin. Onko pelkkä viina vai oletko sekakäyttäjä?


      • Mainiota, arvoisa herra historian maisteri! Toivottavasti ylläpidon edeskäyvät ovat riittävän kielitaitoisia ymmärtämään käyttämäsi harvinaisen murteen sanoman.


      • wanha_lieksalainen kirjoitti:

        Mainiota, arvoisa herra historian maisteri! Toivottavasti ylläpidon edeskäyvät ovat riittävän kielitaitoisia ymmärtämään käyttämäsi harvinaisen murteen sanoman.

        Voi olla, että heilläkin on vaikeuksia.
        Minäkin jouduin tavaamaan sitä muutaman kerran, ennen kuin aloin päästä kärryille.


    • lölööllö

      Parhaat kommentit on tästäkin ketjusta poistettu

    • hissanmaikk

      Jpos tääääältä koju pitäää poistaa niion sinikseet

      • olen.samaa.mieltä

        Jos sininen koju on täysin tarpeeton eikä kelpaa edes varastoksi, se pitää poistaa tai purkaa.


      • kumma.tyyppi
        olen.samaa.mieltä kirjoitti:

        Jos sininen koju on täysin tarpeeton eikä kelpaa edes varastoksi, se pitää poistaa tai purkaa.

        Aika outo tyyppi tuo hissanmaikk. Väliin kirjottaa ymmärrettävästi ja väliin aivan ufoja. Taitaa olla joku narkkari.


      • kumma.tyyppi kirjoitti:

        Aika outo tyyppi tuo hissanmaikk. Väliin kirjottaa ymmärrettävästi ja väliin aivan ufoja. Taitaa olla joku narkkari.

        Kyllähän täällä näkyy kaikenlaisia kirjoittajia olevan.


      • Nyt täytyy käyttää sanontaa joka jäi mieleen eräästä kirjasta:
        kaikenlaisia meitä löytyy hyvän isän kaapista!


      • herää.kysymys
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Nyt täytyy käyttää sanontaa joka jäi mieleen eräästä kirjasta:
        kaikenlaisia meitä löytyy hyvän isän kaapista!

        Missähän kaapissa tuo hissanmaikk on kasvanut?


    • hrjuytkuyikioyoi

      Kaikki vasurit tällä palstalla on narkkareita, tai muuten vähäjärkisiä hyysäreitä!

    • minä.olen.harmaa

      Voisiko joku sinisistä alkaa modeksi te jokainen vaikutatte hyvin asiallisilta ja järkeviltä.

      • en.minä.ainakaan

        Nykyisten moderaattoreiden pitää olle sivistymättömiä, koulunkäyntinsä kesken jättäneitä lukutaittomia nuorukaisia. Heillä täytyy olla koulukiusaamistausta ja kyky selvästi asiallisten viestien poistamisessa ja joutavien rasse- ja vastaavien viestien suosimisessa. Moderaattorin on osallistuttava palstojen asiattomuuksien kirjoittamiseen ja joutavien aloitusten ylös nostamisiin.Sinisistä kirjoittajista ei löydy yhtään kaikki kyseiset tarvittavat ominaisuudet hallitsevia. Moderaattorin tehtävä on hyvin vaativa.


      • en.minä.ainakaan kirjoitti:

        Nykyisten moderaattoreiden pitää olle sivistymättömiä, koulunkäyntinsä kesken jättäneitä lukutaittomia nuorukaisia. Heillä täytyy olla koulukiusaamistausta ja kyky selvästi asiallisten viestien poistamisessa ja joutavien rasse- ja vastaavien viestien suosimisessa. Moderaattorin on osallistuttava palstojen asiattomuuksien kirjoittamiseen ja joutavien aloitusten ylös nostamisiin.Sinisistä kirjoittajista ei löydy yhtään kaikki kyseiset tarvittavat ominaisuudet hallitsevia. Moderaattorin tehtävä on hyvin vaativa.

        Kyllä nuo vaatimukset on liian kovat, ei minusta olisi.
        Vaatisi monivuotisen erikoiskoulutuksen, mutta nuorukaista minusta ei enää saa kouluttamallakaan, ja tuo kiusaajatausta jäi aikoinaan hankkimatta.


    • On ollut mahtavaa huomata että monesta koulukiusatusta on tullut elämässä menestyjiä ja kiusaajista ...ei niin menestyjiä.

      • Yksi pahimmista lieksalaisista kiusaajista on nykyään täällä Helsingissä aika korkeassa virassa.


      • rotestimökinpoika kirjoitti:

        Yksi pahimmista lieksalaisista kiusaajista on nykyään täällä Helsingissä aika korkeassa virassa.

        Minä en muista yhtään koulukiusaajaa, joka olisi ollut pahin kaikista. Kaikki olivat tasaisen pahoja ja kun muistelen heidän elämäntaivaltaan, useimmat heistä eivät pärjänneet yhteiskunnassa. Kiusaajat jäivät kansakouluasteelle ja oppikouluun päässeistä kiusaajista pahin osa karsiutui pois koulusta keskikouluasteella. Suurin osa on heistäkin jo kuollut. Eräästä kiusaajasta tuli tosin lääkäri, mutta hänkin kuoli 90-luvulla alkoholismin aiheuttamaan sairauteen lääkärioikeuksiensa menettämisen jälkeen. Minua eivät oppilaat koskaan kiusanneet, mutta eräs kansakoulun opettaja sitäkin enemmän.


      • syntynyt1959kutenminä
        rotestimökinpoika kirjoitti:

        Yksi pahimmista lieksalaisista kiusaajista on nykyään täällä Helsingissä aika korkeassa virassa.

        Onko meidän ikäluokkaa?


      • Tähän täytyy vastata niin kuin se mies joka helluntailaisten teltassa oli tullut synnintuntoon ja hypännyt seisomaan ja loihe lausumaan vesissä silmin että minäkin kurja syntinen olen vietellyt toisten aviovaimoja aivan sänkysuhteisiin asti!
        Naiset oli keräilleet käsilaukkujaan poistuakseen teltasta, tähän mies: rauhoittukaa, nimiä ja ikiä en tule mainitsemaan!


      • Kulman-asiakas
        wanha_lieksalainen kirjoitti:

        Minä en muista yhtään koulukiusaajaa, joka olisi ollut pahin kaikista. Kaikki olivat tasaisen pahoja ja kun muistelen heidän elämäntaivaltaan, useimmat heistä eivät pärjänneet yhteiskunnassa. Kiusaajat jäivät kansakouluasteelle ja oppikouluun päässeistä kiusaajista pahin osa karsiutui pois koulusta keskikouluasteella. Suurin osa on heistäkin jo kuollut. Eräästä kiusaajasta tuli tosin lääkäri, mutta hänkin kuoli 90-luvulla alkoholismin aiheuttamaan sairauteen lääkärioikeuksiensa menettämisen jälkeen. Minua eivät oppilaat koskaan kiusanneet, mutta eräs kansakoulun opettaja sitäkin enemmän.

        Tarkoitatko ehkä erästä lääkäri Keskistä, joka ryyppäsi Kulmalla 90-luvulla? Tarkoitin kysymykseni "Wanhalle -lieksalaiselle"


      • Kulman-asiakas kirjoitti:

        Tarkoitatko ehkä erästä lääkäri Keskistä, joka ryyppäsi Kulmalla 90-luvulla? Tarkoitin kysymykseni "Wanhalle -lieksalaiselle"

        En tarkoita häntä. Mainitsemani lääkäri oli syntynyt 1940-luvulla Lieksassa ja kuoli vuonna 1993 Kuopiossa.


      • Kulman-asiakas

        Kiitos vastauksesta "wanha _lieksalainen". Muistellaan menneitä.


    • Minun kiusaajista ainakin kolme on Mähkönkankaassa, kahdelta petti pumppu ja
      yksi ilmeisesti tapettiin.

      • kotiolot.vai

        On se kumma miten nuo käytöstavat säilyy ja vie hunningolle. Mikähän siinnä on, mutta on selvä yhteys.


    • ei.kaikkea.tiedä

      Siis ajassa tässä. Eipä kannattaisi turhaan asiallisia poistella. Se vie Mähkön kankaalle ennen aikojaan, kuin muotijalkineet tietyt. Hymyillään kuitenkin vaikka Apolloille ja muille. Asialliset kirjoittelijat täällä ovat mahtavia, ihanasta en tiedä. Ei sille mitään mahda. Oikeassa on oikea mieli, tahrittu moni typeryyden tylsyys. Ihanuutta ajattelen sitten, kun teot mahtavat on käyty.

      PS. vaikka onkin täysin epämitätahansa, on aina Nuffeildilla voimaa. Niin L. Neuffildillakin Berliinistäkin. Sano.

      https://www.youtube.com/watch?v=WaDqxdNO3Ws

    • Jätetty.tyttö

      Vuori-ilmaa tällä palstalla harvat osaavat pulloihinsa panna!

      • olen.samaa.mieltä

        Se taito puuttuu monelta.


    • Tohtiiko tänne kirjautuu kohta, kun aina poistettaan ja syyttä talloo joku pois. En nyt huolittele tekstii lain. On nyt sellainen rennonko olo Reinoissa, koska nyt vasta paremmin ymmärrän mistä on poistoista ja muusta kyse täällä suomi24 palstalla.

      Kantapään kautta kun kokee ja oivalttaa on sitten parempaa tietoa jatkossa. Kyllä vissi on.
      PS. Sorry kamuttaja jos et halunnut helmikuun ketjua nostettavan. Tein sen nyt kuitenkin. Jonkun sortin manifesti on ilmeisesti mielessä. Roolinsa on meillä kullakin, ja ne elävät. Monet roolit.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe